Hahahahha faalquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:47 schreef Snuf. het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE MIJN PIZZA IS GEVALLLEN OP DE GROND KUTJE HOEREN IK MAAK PICCA
Ik ook!quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:47 schreef Driepink het volgende:
[..]
je kan lullen wat je wilt, ik zou der doen..
Monnickendamquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:47 schreef trolololo het volgende:
[..]
Regel 1 als je in Purmerend op school zit:
Leuke meisjes wonen niet in Purmerend, maar in de plaatsen eromheen: Beemster, Monnickendam, Zaandam, Purmerland, Wormerland etc.
quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:47 schreef Snuf. het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE MIJN PIZZA IS GEVALLLEN OP DE GROND KUTJE HOEREN IK MAAK PICCA
Het is een complotquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:49 schreef sharr het volgende:
dit snap ik niet:
Totaal aantal topics: 482
Bij de stats. Er zijn er toch minder? Of worden dubbele ook meegerekend?
Neeee...... dat is... Markenquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:48 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Monnickendam
Ben ik een keer heengefietst vanaf hier
Dat is toch dat scheve 'eiland' ?
Ook ander soort Radio topics...quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:49 schreef sharr het volgende:
dit snap ik niet:
Totaal aantal topics: 482
Bij de stats. Er zijn er toch minder? Of worden dubbele ook meegerekend?
YOquote:
Hij schoot echt compleet uit zijn slof, zo grappigquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
![]()
![]()
dragems was idd boos vannacht
![]()
![]()
quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat ben jij een boefjequote:Op woensdag 26 januari 2011 16:49 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik heb ook een keer per ongeluk het raam van een basisschool ingegooid, daar zat ik ook een nacht voor.
En ik liep daar nog wel stage ook, dus werd ook van stage getrapt.
En ik heb een keer met Koninginnedag een LP over een kerk gefrisbeed, daar kreeg ik ¤50-, boete voor, baldadigheid op openbare weg.
Dat was het dan eigenlijk wel
Ooh en snelheidsovertredingen uiteraard.
Er woont maar 1 meisje die te doen is in Monnickendam hoorquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:50 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Maakt niet uit, één pot nat daaro
Ik was er op een gegeven moment ook wel klaar meequote:Op woensdag 26 januari 2011 16:50 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hij schoot echt compleet uit zijn slof, zo grappig
Ja maar dat mens was ook echt dommer dan een zeebaars.quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
tuignederlanderquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:50 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hmm jullie denken nu zeker dat ik een of andere tuigturk/neger ben?
dachten we zowiezo alquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:50 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ben je ookquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:50 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
WIE WAT HOE?!?!!quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik was er op een gegeven moment ook wel klaar mee
en bh zakje was ook boos![]()
![]()
Hyves?quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:50 schreef trolololo het volgende:
[..]
Er woont maar 1 meisje die te doen is in Monnickendam hoor
quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:50 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ja maar dat mens was ook echt dommer dan een zeebaars.
hehe of een neger die op een stuk gras loopt waar je niet op mag lopen en dat die agent dan zegt tegen die neger: "keep of the grass" en dat die neger dan denkt dat hij moet stoppen met wietroken hihihihiquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:50 schreef Patje1987 het volgende:
Ik heb in Amerika zelfs bijna een boete gehad omdat ik door een fontein () liep. En een neger was aan het woordvechten met de politie en toen tikte ik de agent aan om de weg te vragen, hij werd helemaal wild tegen mij jonge, ik was bang
quote:
Die deed het prima, ik had zelfs een tijdelijke shoutcast gemaakt maar mevrouw snapte het niet en dragems was d'r zatquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:51 schreef Driepink het volgende:
[..]zeker over de radio die het niet deed ?
GVD DIT IS NIET GRAPPIG HIER HEB IK 1,51 EURO VOOR BETAALD EN IK HEB NIKS ANDERS ZO EEN BEETJE BEHALVE EEN ZAK SJIPSquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |