Neequote:Op woensdag 26 januari 2011 16:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zeg is het nou eens afgelopen?
Als je nu naast em zou zitten zou dat lukkenquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:29 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Doe eens je vrolijkheid besmettelijk maken! Ik heb het nodig!
Vertelquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is geheel afhankelijk van de manier waarop je dat gegeven gebruikt
He, niemand zei iets over omkopenquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jij wilt dus wel nadat je omgekocht bent? Wat is je prijs?
Dat zou zo fout aflopen, als ik zo'n molen op mijn bureau zou hebben staan.quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, die zijn dus net nieuw, maar die hebben geen gaatje in het stokje onderin, dus kunnen ze niet in hun eigen molen, die hier op mijn bureau staat.
[ afbeelding ]
Je hebt em ook helemaal vol? Daar zou mn tandarts echt héél vrolijk van wordenquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, die zijn dus net nieuw, maar die hebben geen gaatje in het stokje onderin, dus kunnen ze niet in hun eigen molen, die hier op mijn bureau staat.
[ afbeelding ]
Woohoo Peu heeft wederom een nieuw dieptepunt bereiktquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jij wilt dus wel nadat je omgekocht bent? Wat is je prijs?
Nou, misschien kan je er zelf nog een slaatje uit slaan... Misschien ligt jouw interesse wel bij MMV trio'squote:
Yes! Lager kan het niet meer toch?quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Woohoo Peu heeft wederom een nieuw dieptepunt bereikt
Gefeliciteerd, je zit nu op hetzelfde niveau als kitao!
*jaloers*quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
yeps. er staan 2 tonnen van 120 stuks hier en er ligt nog een zak met die Fruitella-versie in mijn laquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je hebt em ook helemaal vol? Daar zou mn tandarts echt héél vrolijk van worden
quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
yeps. er staan 2 tonnen van 120 stuks hier en er ligt nog een zak met die Fruitella-versie in mijn la.
Ik eet er zelf niet van hoor.
Nopez.quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Yes! Lager kan het niet meer toch?
Ik wil zo'n molen ook wel op m'n kantoor hebben, straksquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat zou zo fout aflopen, als ik zo'n molen op mijn bureau zou hebben staan.
Het is om al die jonge chickies op je werk te hosselen?quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
yeps. er staan 2 tonnen van 120 stuks hier en er ligt nog een zak met die Fruitella-versie in mijn la.
quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik op de combi Air-HW zit te wachtenquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, misschien kan je er zelf nog een slaatje uit slaan... Misschien ligt jouw interesse wel bij MMV trio'sDan is een man erbij wel handig.
Bang dat je te weinig aandacht krijgt?quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik op de combi Air-HW zit te wachten
Niet alleen de jonge hoorquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het is om al die jonge chickies op je werk te hosselen?
Zeg nooit nooit, HW houdt wel van penis2penis action.quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Met jouw salaris kun je wel 10 van die krengen bestellenquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil zo'n molen ook wel op m'n kantoor hebben, straks
bron?quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:39 schreef Kreator het volgende:
[..]
Zeg nooit nooit, HW houdt wel van penis2penis action.
In dat geval heb je er weinig aan en dan is pervers wel op z'n plaatsquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat kan vast wel geregeld wordenquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Waarom zit in niet bij jou op kantoor
quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat kan vast wel geregeld worden
Maar dat doe ik maar niet, dan is m'n kont straks nog groterquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Met jouw salaris kun je wel 10 van die krengen bestellen
Hardlyquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Bang dat je te weinig aandacht krijgt?
Dan nog zit IK er niet op te wachtenquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:39 schreef Kreator het volgende:
[..]
Zeg nooit nooit, HW houdt wel van penis2penis action.
403-Forbiddenquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
www.hotgaysex.com/two-dutch-guys/pictures/001/img_3402.jpg
Zoiets vraag je alleen als het waar isquote:
niet klikken lijkt mij een goed planquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
www.hotgaysex.com/two-dutch-guys/pictures/001/img_3402.jpg
Dan ga ik er wel met jou vandoorquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
In dat geval heb je er weinig aan en dan is pervers wel op z'n plaats
quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zoiets vraag je alleen als het waar is
I like big butts...quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar dat doe ik maar niet, dan is m'n kont straks nog groter
Beste idee van de dagquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan ga ik er wel met jou vandoor
Ik vraag me vooral af waarom hij het weet en ik zelf nietquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Die zag ik niet aankomen met een compleet verzonnen link
Ik heb een gave.quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:42 schreef HeatWave het volgende:
Ik vraag me vooral af waarom hij het weet en ik zelf niet.
Ik wil geen kont a la Oprah Winfreyquote:
Ik heb mijn momentenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |