dat is niet viesquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:17 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Anders zou je MiniDuck ook niet hebben als je nooit vies was
Als het sappig is, is Michhas erquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:19 schreef Chocolate-chick het volgende:
ja daar ben jij wel voor in he Michhas
rijpe peren... die zijn pas sappigquote:
Seks is viesquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:20 schreef MaleDuck het volgende:
ik wilde dit zeggen:
[..]
dat is niet vies
nietusquote:
als je dat zo graag wil... dan kom je maar langsquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:22 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Mag ik het op jou proberen dan?
oke, PM maar je gegevensquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:23 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
als je dat zo graag wil... dan kom je maar langs
nee...quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:23 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
oke, PM maar je gegevens
nou tot straks dan maar...quote:
Ik ga een zomer BBQ meet plannen !quote:
quote:
als ik kan, ben ik erbij!quote:
quote:
Lijkt me leuk als je erbij kan zijn!quote:
Nouja, voor de fokkers die ik ken, zitten vast wel ONZinners bijquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:30 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
![]()
een BBQ voor deze SC of ook met ONZinners erbij?
ik ga mn best doen, dat weet je!quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:32 schreef NBT het volgende:
[..]
Lijkt me leuk als je erbij kan zijn!
Kom danquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:32 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Ja dat was inmiddels wel duidelijk.
oke, dan kom ik nietquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:32 schreef NBT het volgende:
[..]
Nouja, voor de fokkers die ik ken, zitten vast wel ONZinners bij![]()
allergisch voor ONZinners?quote:
quote:
Nee dat niet maar ik weet dat NBT er een paar kent waar ik dus absoluut niks me hebquote:
Ohwjeeee, met wie heb je mot?quote:
quote:
quote:
Ik weet ook dat NBT er een paar ken waar k veel tegen hebquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:35 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nee dat niet maar ik weet dat NBT er een paar kent waar ik dus absoluut niks me heb
die ken ik niet... wel een PDquote:
ik heb met niemand motquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:36 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik weet ook dat NBT er een paar ken waar k veel tegen heb
op een meet maakt dat toch niet zoveel uit?? dan kun je toch gewoon kiezen met wie je gaat praten?quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:35 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nee dat niet maar ik weet dat NBT er een paar kent waar ik dus absoluut niks me heb
Mij ook?quote:
Niet als je mij bent.quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:37 schreef tdrone het volgende:
[..]
op een meet maakt dat toch niet zoveel uit?? dan kun je toch gewoon kiezen met wie je gaat praten?
Het is niet leuk als je er eentje kent die je op FOK! alleen maar loopt uit te scheldenquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:37 schreef tdrone het volgende:
[..]
op een meet maakt dat toch niet zoveel uit?? dan kun je toch gewoon kiezen met wie je gaat praten?
waarom?quote:
waar lach je om?quote:
quote:
owja.. je bent een aandachtsgeile puber...quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:40 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Hoe weet je dat?!
[..]
Ik lach om mijzelf.
Het zonnetje schijnt! Mijn aars is blauw! Honkeytubbes, kom maar gauw!quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:40 schreef tdrone het volgende:
[..]
honkytonkie, dipsi, lala PO! honkytubbies honkytubbies hee hallo
Ik had er 2.quote:
nog een keer!! nog een keer!!quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:40 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Het zonnetje schijnt! Mijn aars is blauw! Honkeytubbes, kom maar gauw!
quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:40 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Het zonnetje schijnt! Mijn aars is blauw! Honkeytubbes, kom maar gauw!
Een dikke paarse homo met een rare hoed en een tv op zijn buik?quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:41 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Bedankt trouwens. Door jou weet ik waar ik mijn volgende UI over laat maken.
quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:41 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Bedankt trouwens. Door jou weet ik waar ik mijn volgende UI over laat maken.
wat wil je met zulke pics...quote:
Ik heb dat laatstgekeken.quote:
Daar ging het niet over!quote:
i know heb kleine neefjes en nichtjequote:Op woensdag 26 januari 2011 15:43 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Wacht maar tot je die ellende verplicht dagelijks moet aanschouwen.
Ik moest het vroeger al elke dag aanschouwenquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:43 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Dan pleeg ik zelfmoord.quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:43 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
ja, dat kan ik toch niet weten... ik heb je geen 2 pm's gestuurd...quote:
Dora is niet veel beter overigens. Zeker niet die smerige stinkaap met z'n irritante stemmetje.quote:
1 van CC en 1 van merelstreepjequote:Op woensdag 26 januari 2011 15:44 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ja, dat kan ik toch niet weten... ik heb je geen 2 pm's gestuurd...
SWIEBER NIET STELENquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:45 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Dora is niet veel beter overigens. Zeker niet die smerige stinkaap met z'n irritante stemmetje.
Dan maar Barbapappa, lekker rustig.
ah... op die fiets...quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:45 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
1 van CC en 1 van merelstreepje
Ik heb een Dora drinkbeker gekregen van een vriendin.quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:45 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Dora is niet veel beter overigens. Zeker niet die smerige stinkaap met z'n irritante stemmetje.
Dan maar Barbapappa, lekker rustig.
En van FokR ook steeds, die zeurt om foto's.quote:
Neequote:
Jij ook al?quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:46 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
En van FokR ook steeds, die zeurt om foto's.
of gewoon als het om CC gaat...quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:47 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Om een of andere reden klinkt dit erg fout als jij het typt in deze SC
Bij jou ook dan?quote:
ah is dat zo'n figuur...quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:46 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
En van FokR ook steeds, die zeurt om foto's.
Maak er dan even werk van achter de schermen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:48 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja steeds om navelfoto's
en dat klinkt ook al weer fout als het over Cc gaatquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:49 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Maak er dan even werk van achter de schermen.
quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:49 schreef tdrone het volgende:
[..]
en dat klinkt ook al weer fout als het over Cc gaat
Hij is er al 2 dagen mee op gehouden omdat ik niet reageerde, als hij weer komt zal ik dat wel even doenquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:49 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Maak er dan even werk van achter de schermen.
Ach ik zie het al niet meer. Achter de schermen is er al flink werk van CC gemaakt. Hoort erbij.quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:49 schreef tdrone het volgende:
[..]
en dat klinkt ook al weer fout als het over Cc gaat
beterquote:
Als de kerel meerdere users ongevraagd lastig valt per PM/DM is dat al genoeg reden.quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:50 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Hij is er al 2 dagen mee op gehouden omdat ik niet reageerde, als hij weer komt zal ik dat wel even doen
Ja zal vanavond wel even een duidelijk bericht samenstellenquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:51 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Als de kerel meerdere users ongevraagd lastig valt per PM/DM is dat al genoeg reden.
quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:51 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja zal vanavond wel even een duidelijk bericht samenstellen
Gaat het nu over mij?quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:51 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Als de kerel meerdere users ongevraagd lastig valt per PM/DM is dat al genoeg reden.
Ik voelde mij aangesproken toen het ging over iemand die andere mensen lastig vielquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:53 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Niet alles gaat over jou
hahaha jij stuurt zoiets hopelijk niet naar andere usersquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:54 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik voelde mij aangesproken toen het ging over iemand die andere mensen lastig viel
wanneer gaan we tinychatten?quote:
Te laatquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:55 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
hahaha jij stuurt zoiets hopelijk niet naar andere users
dat is een goeie... dan ga ik er ook proberen te zijnquote:
Ja.quote:
quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:56 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
dat is een goeie... dan ga ik er ook proberen te zijn
JAAaaaaaaquote:
irritant...quote:
Doei MaleDuckquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:57 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
irritant...
ik ga denk op huis aan, het is droog geworden hier
tot gauw!quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:57 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
irritant...
quote:
quote:
quote:
jeweetquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:57 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Bedankt voor deze nuttige tekst Zero
Iddquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:48 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja steeds om navelfoto's
Hij blijft ook PM'en als je niet reageertquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:57 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
irritant...
Navelfetishquote:
ik had 1 ochtend 5 PM's van hemquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hij blijft ook PM'en als je niet reageert
quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:59 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik had 1 ochtend 5 PM's van hem
Nee joh, voeten!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Ik heb hele mooie, zien? Kan je weer even fappenquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:00 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik ben helemaal weg van knieholtes
wuut?quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:01 schreef honkeytonk het volgende:
Ik ben weg van oorlellen die aan vingerkootjes vastzitten.
ik zit nu op stage (nu ik eraan denk misschien moet mijn collega het wel hebben van haar knieholtesquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:01 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik heb hele mooie, zien? Kan je weer even fappen
hihi misschien heeft ze wel hele mooiequote:Op woensdag 26 januari 2011 16:02 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik zit nu op stage (nu ik eraan denk misschien moet mijn collega het wel hebben van haar knieholtes)
Stevige billen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:03 schreef Chocolate-chick het volgende:
daar heb ik er net iets teveel van
3?quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:03 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Me 2! Ik hou van strakke kontjes!quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:03 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dat klinkt dan weer gay!quote:
Zwitsalbilletjes?quote:
quote:
LOL. De mazzel.quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:06 schreef Chocolate-chick het volgende:
Maar ik en mijn dikke reet gaan ervandoor
Doei schatjes![]()
Dag schattepetattie!quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:06 schreef Chocolate-chick het volgende:
Doei schatjes![]()
quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:06 schreef Chocolate-chick het volgende:
Doei schatjes![]()
Ohwja!quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:06 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik eet van beide kanten van de walletjes.
![]()
Ach doe niet zo leip!quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:09 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
En als jij iets zegt dan is dat zo! Geen discussie over mogelijk.
Lijp Leip, is dat niet hetzelfde?quote:
Weet ik veel hoe je dat moet schrijven. Ik woon in een dorp waar mensen nog steeds het woord "Donders" gebruikenquote:
hahaha Donders...quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:19 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Weet ik veel hoe je dat moet schrijven. Ik woon in een dorp waar mensen nog steeds het woord "Donders" gebruiken
Da's donders mooi hoor, vind je niet?quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:25 schreef NBT het volgende:
[..]
hahaha Donders...
Dat is echt ram vervelend.
Poe hee.quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:27 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Da's donders mooi hoor, vind je niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Get the best things first, GET NBT!
Visualize perfection. Visualize NBT.
ge wit dak oe gerre zie.quote:
Goed verhaalquote:Op woensdag 26 januari 2011 17:51 schreef Chocolate-chick het volgende:
Verzonden vanaf mijn telefoon
hoi...quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:54 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ben maar even achter de pc gekropen, even wennen zon mobiel
Doe iets nuttigs.quote:
ik moet eigenlijk nog een boek van Dan brown lezen..quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Doe iets nuttigs.
Speel een spel
Lees een boek
Maak een puzzel
OPen een topic
Zet een kop thee/koffie
Kijk een leuke DVD
Lost Symbol?quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:21 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik moet eigenlijk nog een boek van Dan brown lezen..
Ook nog nooit gedaanquote:Op woensdag 26 januari 2011 18:21 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik moet eigenlijk nog een boek van Dan brown lezen..
Ik ga ook zo weer even in mijn boek lezenquote:Op woensdag 26 januari 2011 18:21 schreef Zeroku het volgende:
Ohja, goed Bos dat je erover begint. Zo nog even lezen.
Angel&Demons?quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:22 schreef tdrone het volgende:
[..]
Ja
die andere heb ik wel al gelezen...
jaquote:Op woensdag 26 januari 2011 18:25 schreef Bos81 het volgende:
Dan Brown is toch ook van de Davinci Code?
Ouiquote:Op woensdag 26 januari 2011 18:25 schreef Bos81 het volgende:
Dan Brown is toch ook van de Davinci Code?
Ik ook.quote:
Daar ben ik ooit wel in begonnen, maar toen had ik het leesvirus nog niet te pakken. Niet uitgelezen dus..quote:
is echt de moeite waar d om eens te lezenquote:Op woensdag 26 januari 2011 18:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Daar ben ik ooit wel in begonnen, maar toen had ik het leesvirus nog niet te pakken. Niet uitgelezen dus..
Als het goed is ligt het boek bij mijn pa. Een keer meenemen als ik daar ben.quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:38 schreef tdrone het volgende:
[..]
is echt de moeite waar d om eens te lezen
* Bos81 springt op tafel en doet een dansjequote:
Ik vond het Juvenalis dilemma en de delta deceptie leuker.quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:25 schreef tdrone het volgende:
[..]
ja
hij heeft echt goede boekenmaar bernini mysterie en Davinci code zijn de beste
Kom op mijn werk dan.quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
[me=Bos81] springt op tafel en doet een dansje
[/me]
ik vond die met die supercomputer wel leuk maar die over dat ding onder het ijs minderquote:Op woensdag 26 januari 2011 18:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik vond het Juvenalis dilemma en de delta deceptie leuker.
Ik vond 'm wel leuk.quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:43 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik vond die met die supercomputer wel leuk maar die over dat ding onder het ijs minder
Ik reis niet verder dan Den BOsch. Tilburg, Deurne of ROermond (vanuit Eindhoven)quote:
Nijmegen?quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik reis niet verder dan Den BOsch. Tilburg, Deurne of ROermond (vanuit Eindhoven)
quote:
Eigenlijk moet je blij zijn, je wilt me echt niet zien dansen..quote:
Eigenlijk willen we je wel zien dansenquote:Op woensdag 26 januari 2011 18:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je blij zijn, je wilt me echt niet zien dansen..
quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:50 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Eigenlijk willen we je wel zien dansen
Jawel. Ga eens filmen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je blij zijn, je wilt me echt niet zien dansen..
eensch (misschien kunnen we dan net lachenquote:Op woensdag 26 januari 2011 18:50 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Als je wilt lachen wil ik wel gaan dansen?quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:50 schreef tdrone het volgende:
[..]
eensch (misschien kunnen we dan net lachen
jij kan vast goed dansen..quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:51 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Als je wilt lachen wil ik wel gaan dansen?
Ik en mijn grote mondquote:Op woensdag 26 januari 2011 18:50 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
omdat meisjes meestal goed kunnen dansen (en dat in combinatie met je sig dan kun je vast heeeel goed dansen)quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:52 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Hoe kom je op die gekke conclusie?
Nee, ik kan goed dansen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
quote:
Ik kan wel goed paaldansenquote:Op woensdag 26 januari 2011 18:52 schreef tdrone het volgende:
[..]
omdat meisjes meestal goed kunnen dansen (en dat in combinatie met je sig dan kun je vast heeeel goed dansen)
Oh?quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:54 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik kan wel goed paaldansen
Ik ook, het bewijs staat op youtube.quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:54 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik kan wel goed paaldansen
jij staat paaldansend op YTquote:Op woensdag 26 januari 2011 18:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ook, het bewijs staat op youtube.
Nee, ik bedoel ik heb wel een webcam, maar geen idee hoe ik daar opnames mee moet makenquote:
Ja.quote:
Zoek maarquote:
Geen youcam oid op je pc staan?quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel ik heb wel een webcam, maar geen idee hoe ik daar opnames mee moet maken
Verder zoekenquote:Op woensdag 26 januari 2011 18:57 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
DevilsWhore paaldansend?
Morgenavond ben je het vergeten.quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:58 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik ga morgenavond wel even zoeken
Nee hoorquote:Op woensdag 26 januari 2011 19:04 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Morgenavond ben je het vergeten.
Jawellllll!quote:
Niet dat ik weetquote:Op woensdag 26 januari 2011 18:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Geen youcam oid op je pc staan?
Boooo!quote:
Thats what she said..quote:
Ja.quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:08 schreef tdrone het volgende:
[..]
heeft de video wel een nederlandse titel?
hihi dekhengstquote:Op woensdag 26 januari 2011 19:08 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Thats what she said..
Nouja eigenlijk was dat geile hengst maar goed genoeg
CC weet 'm te vinden.quote:
Almost..quote:
ok toffe vriendin welquote:Op woensdag 26 januari 2011 19:10 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Almost..
Mijn vriendin heeft ook nog wel eens de neiging om me Geile Leo Gigollo te noemen (referentie van We Will Rock You , engelse versie Shagileo Gigollo en de originele naam Galileo Figaro)
We Will Rock You of Bohemian Rhapsody?quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:10 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Almost..
Mijn vriendin heeft ook nog wel eens de neiging om me Geile Leo Gigollo te noemen (referentie van We Will Rock You , engelse versie Shagileo Gigollo en de originele naam Galileo Figaro)
Twitter?quote:
GMTAquote:Op woensdag 26 januari 2011 19:13 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
het is hier twitter niet
ik ben maar een simpele mbo'erquote:Op woensdag 26 januari 2011 19:14 schreef Zeroku het volgende:
[ afbeelding ]
Goeie site wel, van Michiel Veenstra.
Kijk eens op het linkerscherm, welke site je daar zietquote:Op woensdag 26 januari 2011 19:14 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik ben maar een simpele mbo'er
quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:14 schreef Zeroku het volgende:
[ afbeelding ]
Goeie site wel, van Michiel Veenstra.
FOK! ?quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:15 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Kijk eens op het linkerscherm, welke site je daar ziet.
Uhuhquote:
quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:15 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Kijk eens op het linkerscherm, welke site je daar ziet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |