dat is niet viesquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:17 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Anders zou je MiniDuck ook niet hebben als je nooit vies was
Als het sappig is, is Michhas erquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:19 schreef Chocolate-chick het volgende:
ja daar ben jij wel voor in he Michhas
rijpe peren... die zijn pas sappigquote:
Seks is viesquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:20 schreef MaleDuck het volgende:
ik wilde dit zeggen:
[..]
dat is niet vies
nietusquote:
als je dat zo graag wil... dan kom je maar langsquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:22 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Mag ik het op jou proberen dan?
oke, PM maar je gegevensquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:23 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
als je dat zo graag wil... dan kom je maar langs
nee...quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:23 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
oke, PM maar je gegevens
nou tot straks dan maar...quote:
Ik ga een zomer BBQ meet plannen !quote:
quote:
als ik kan, ben ik erbij!quote:
quote:
Lijkt me leuk als je erbij kan zijn!quote:
Nouja, voor de fokkers die ik ken, zitten vast wel ONZinners bijquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:30 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
![]()
een BBQ voor deze SC of ook met ONZinners erbij?
ik ga mn best doen, dat weet je!quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:32 schreef NBT het volgende:
[..]
Lijkt me leuk als je erbij kan zijn!
Kom danquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:32 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Ja dat was inmiddels wel duidelijk.
oke, dan kom ik nietquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:32 schreef NBT het volgende:
[..]
Nouja, voor de fokkers die ik ken, zitten vast wel ONZinners bij![]()
allergisch voor ONZinners?quote:
quote:
Nee dat niet maar ik weet dat NBT er een paar kent waar ik dus absoluut niks me hebquote:
Ohwjeeee, met wie heb je mot?quote:
quote:
quote:
Ik weet ook dat NBT er een paar ken waar k veel tegen hebquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:35 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nee dat niet maar ik weet dat NBT er een paar kent waar ik dus absoluut niks me heb
die ken ik niet... wel een PDquote:
ik heb met niemand motquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:36 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik weet ook dat NBT er een paar ken waar k veel tegen heb
op een meet maakt dat toch niet zoveel uit?? dan kun je toch gewoon kiezen met wie je gaat praten?quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:35 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nee dat niet maar ik weet dat NBT er een paar kent waar ik dus absoluut niks me heb
Mij ook?quote:
Niet als je mij bent.quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:37 schreef tdrone het volgende:
[..]
op een meet maakt dat toch niet zoveel uit?? dan kun je toch gewoon kiezen met wie je gaat praten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |