Ze wilde nietquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Kan ze niet meer naar Parijs?
Heb je alles van het aanrecht af? Netjes opgeborgen in de kastjes e.d.?quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik haat het dat ik net een uur de keuken heb gesopt en dat je nauwelijks ziet dat er iets gebeurd is. Zo smerig is het hier.
Ja aanrecht is helemaal leeg, magnetron afgesopt, fornuis afgesopt, wasmachine (volgens mij is dat ding nog nooit afgedaan, lag echt een hele vieze vettige laag stof op).quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Heb je alles van het aanrecht af? Netjes opgeborgen in de kastjes e.d.?
Alles van de grond af?
Want als dat niet is gebeurd vind ik het er ook altijd rommelig uit zien bij mijn zelf
dan moet het er toch gewoon schoon uit zienquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja aanrecht is helemaal leeg, magnetron afgesopt, fornuis afgesopt, wasmachine (volgens mij is dat ding nog nooit afgedaan, lag echt een hele vieze vettige laag stof op).
Bah. Sponsjes (!) ook maar meteen weggegooid, want die dingen kleefden aan het eind.
Succesquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:59 schreef crv het volgende:
Ik ga even een meeting voorbereiden, zit iemand in een van mijn teams te kloten en dat kan ik niet hebben op dit moiment
Gewoon geen zin in. Misschien vanavond, om te "vieren" dat ik twee dagen achtereen niet op bed heb gelegen overdag en ze wel goed heb doorstaan.quote:
Dat overkomt iedereen wel eensquote:Op woensdag 26 januari 2011 17:02 schreef Kally het volgende:
Oke, ik geloof dat mijn hoofd te vol zit
Ik dacht net dat mijn auto gejat was zag hem nergens, was vergeten dat ik hem aan de achterkant had geparkeerd omdat ze bomen aan het snoeien waren
Goed zo Bosquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:47 schreef Bos81 het volgende:
Hoi. Zo was best interessante vergadering, Mocht een keer bij een andere raad, ook min of meer gerelateerd aan mijn behandeling, zitten. Ook het werken ging wel goed, ook even een gesprek gehad met het hoofd van de afdeling. Ze zijn nog steeds tevreden over me.![]()
Al met al zit ik hier nu dus wel met een redelijk goed gevoel achter de PC< nu dit nog voor langere tijd vasthouden, want het wankelt wel al een beetje
Heb meteen pijn in mijn maagquote:
wheheehquote:Op woensdag 26 januari 2011 17:02 schreef Kally het volgende:
Ik dacht net dat mijn auto gejat was zag hem nergens, was vergeten dat ik hem aan de achterkant had geparkeerd omdat ze bomen aan het snoeien waren
Ja mooi he. Dit soort dagen zouden me goed moeten doen, maar toch blijft er een negatieve stemming hangen in mijn brein, maar nu toch wel redelijk tevreden..quote:
goed bezigquote:Op woensdag 26 januari 2011 17:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gewoon geen zin in. Misschien vanavond, om te "vieren" dat ik twee dagen achtereen niet op bed heb gelegen overdag en ze wel goed heb doorstaan.
Lekkere binnenkomer ditquote:Op woensdag 26 januari 2011 17:05 schreef Kally het volgende:
Ik hoop nog wat van Benny te horen vanavond
Siepquote:Op woensdag 26 januari 2011 17:02 schreef Kally het volgende:
Ik bedoelde het goed, hij mag misschien vanavond al weer naar huisquote:
Auto's zijn niet mijn ding vandaagquote:
quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Auto's zijn niet mijn ding vandaag
Zit ie in de likquote:Op woensdag 26 januari 2011 17:11 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik bedoelde het goed, hij mag misschien vanavond al weer naar huis
haha, zo erg allemaal ?quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Auto's zijn niet mijn ding vandaag
Hij was zo afgevallen, dus moest voor controle terug en toen hebben ze hem gehouden want hij houdt geen voedsel binnen, en onderzoeken.quote:
Mijn moeder der auto is afgekeurd, kan 3 dingen zijn, met een verschil ertussen van 1400 euroquote:
o ok, is best apart danquote:Op woensdag 26 januari 2011 17:18 schreef Kally het volgende:
[..]
Mijn moeder der auto is afgekeurd, kan 3 dingen zijn, met een verschil ertussen van 1400 euro
Dus nu laat ze hem morgen bij de dealer even uitlezen.
Iets met CO2, kan dus drie dingen zijn, iets in de motor en dat kost 1500 of zelfs de bougies dat kost niksquote:
mja normaal moeten ze wel weten wart er dan is.quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Iets met CO2, kan dus drie dingen zijn, iets in de motor en dat kost 1500 of zelfs de bougies dat kost niks
Bij quickfit, lekker veel vertsand ervan daar
Eet ze, ik ben ook wegquote:Op woensdag 26 januari 2011 17:29 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja normaal moeten ze wel weten wart er dan is.
Maar ik ga is eten
huismerk pizzas zijn nooit lekker.quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:34 schreef Bos81 het volgende:
Pizza viel tegen. Dus nooit meer huismerk van de Plus wat mij betreft.
Die van de AH zijn wel te doen hoorquote:Op woensdag 26 januari 2011 18:54 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
huismerk pizzas zijn nooit lekker.
Heb meestal de dr oetger, big americas die zooi
Die heb ik nog niet opquote:Op woensdag 26 januari 2011 19:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die van de AH zijn wel te doen hoor
ga erop zittenquote:
handschoenen aanquote:
ik heb van die handschoentjes waar je echt nog alles mee kan doenquote:
quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:53 schreef Bos81 het volgende:
Water koken en dat over je toetsen gieten.
Ik zal de mijne maar niet uitvoerenquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Goede suggesties, ik ga meteen aan de slag.
hey heyquote:
SYMPHONICAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:
Miep Miepquote:
jah, stinkt naar zweet hierquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:16 schreef charmed_angel het volgende:
zo weer gesport
Even GTST kijken en dan douchen
dat doe je goedquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb niet zo erg gezweet als normaalMaar wel meer calorieen verbrand dan normaal
haha okquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb niet zo erg gezweet als normaalMaar wel meer calorieen verbrand dan normaal
beetje....quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:17 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
haha ok
en nog last van de kat ?
haha, gezelligquote:
ff lekker relaxen, doe je goedquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:35 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga geloof ik even in bad ipv douchen
Dat is niet eens zo'n slecht idee. Ik laat ook even het water lopen..quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:35 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga geloof ik even in bad ipv douchen
Gewoon koud. Wil mijn verwarming niet aanzetten omdat we dure gasrekeningen verwachtenquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ben je grieperig of is je kachel stuk?
Ow dat is zwaar matigquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Gewoon koud. Wil mijn verwarming niet aanzetten omdat we dure gasrekeningen verwachten. En ik heb geen geld over.
Ja, ik heb er meestal drank en muziek bijquote:
Je post met natte handen op een eye patchquote:
Ik neem alleen mij iPhone meequote:Op woensdag 26 januari 2011 21:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, ik heb er meestal drank en muziek bij
Droge handen en iPhonequote:Op woensdag 26 januari 2011 21:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je post met natte handen op een eye patch
Ja 10-15 minuten is lang genoeg voor mij. Anders raak ik weer gespannen of depri.quote:
In badquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik neem alleen mij iPhone mee
Dat zou ik niet durven. Bij mij flikkert mijn iPhone geheid het bad inquote:
Dat is al een paar keer gebeurdquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat zou ik niet durven. Bij mij flikkert mijn iPhone geheid het bad in
Aha okquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja 10-15 minuten is lang genoeg voor mij. Anders raak ik weer gespannen of depri.
En dan koop je gewoon een nieuwequote:Op woensdag 26 januari 2011 21:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat is al een paar keer gebeurd
Nee hij doet het nog steedsquote:
En hij doet het nog steedsquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee hij doet het nog steeds
Hij is ook een keer in de wc gevallen, omdat siepie mij een sms stuurde. Hij ging trillen toen plons
Bah.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee hij doet het nog steeds
Hij is ook een keer in de wc gevallen, omdat siepie mij een sms stuurde. Hij ging trillen toen plons
Tot straksquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:29 schreef charmed_angel het volgende:
Ik klim even uit bad, tot straks
quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja 10-15 minuten is lang genoeg voor mij. Anders raak ik weer gespannen of depri.
Wie?quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:44 schreef Graseter het volgende:
Over 10 minuten gaat iemand van TVOH live zingen bij onz radio.
Ik zou het gewoon doenquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:36 schreef Bos81 het volgende:
Zal ik toch maar een blikje bier opentrekken?,,,
Okayquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:44 schreef Graseter het volgende:
Over 10 minuten gaat iemand van TVOH live zingen bij onz radio.
Nee, ik zie er van af. Het is een 50 cl blikje en dat is me net te veelquote:
even naar het topic gaan daar staat de goede link, ze zingt nou.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:51 schreef charmed_angel het volgende:
Heb je link voor iPhone?
Deze werkt niet meer
http://onzradio.kexx.net/listen.pls
Jammerquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, ik zie er van af. Het is een 50 cl blikje en dat is me net te veel
Er zat geen Maria in tvohquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:52 schreef Graseter het volgende:
[..]
even naar het topic gaan daar staat de goede link, ze zingt nou.
Het is maria.
Ik acht het gewoon niet verstandig, schommel tussen goed en depri in momenteel, dus beter toch van nietquote:
Ze is zwanger.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Er zat geen Maria in tvoh
En wat was ze slecht
Niey doen danquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik acht het gewoon niet verstandig, schommel tussen goed en depri in momenteel, dus beter toch van niet
De keus is aan jouquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik acht het gewoon niet verstandig, schommel tussen goed en depri in momenteel, dus beter toch van niet
Nog nooit zo stomme opmerking gehoordquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:03 schreef Graseter het volgende:
[..]
"Ja ik kan niet goed zingen want ik ben zwanger"
Vuilehomofiel.
Mirandaquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow dat kijk ik ook
Geen idee dat dat jiskefet was
Hoi koentjuh
Balenquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:09 schreef charmed_angel het volgende:
Goed hierga maar eens vroegnaar bed denk ik, heb pijn in me rug
Ja daarom.quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Niey doen dan
Morgen weer een dag! Misschien voel je je wel iets beter dan
hmmm da's kutquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:09 schreef charmed_angel het volgende:
Goed hierga maar eens vroegnaar bed denk ik, heb pijn in me rug
debiteuren crediteuren is ook Jiskefetquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow dat kijk ik ook
Geen idee dat dat jiskefet was
Hoi koentjuh
dan zou ik toch de kachel op een graad of 19 zettenquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:21 schreef Tha_Erik het volgende:
For the record, zelfs met handschoenen aan krijg ik geen warme handen.
Dat is waardeloos door en door koud naar bed gaanquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Misschien maar even doen ja. Dan val ik straks ook wat makkelijker in slaap.
Nee dat is serieus niet goedquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik bedoel, het is niet normaal om in je kamer met muts en handschoenen en vier lagen kleding te moeten zitten en het nog steeds koud te hebben.
Goed nieuwsquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Heuglijk nieuws, mijn handen warmen op.
Appelsap.quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:52 schreef Stuart het volgende:
Zo, ik zit aan mijn 3e en laatste Strongbow voor deze avond
Geeft C_A bakje koffiequote:
Zet nog een bakje koffie neerquote:
tsja dan kan je wel denken dat je vroeg naar bed gegaan bent, maar toch niet dus stiekumquote:Op donderdag 27 januari 2011 08:04 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ging wel vroeg naar bed, maar toch nog een film gekeken
Dus lag pas half 1 op bed
En nu ben ik kapotquote:Op donderdag 27 januari 2011 08:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
tsja dan kan je wel denken dat je vroeg naar bed gegaan bent, maar toch niet dus stiekum
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
ik wil ook weekendquote:Op donderdag 27 januari 2011 08:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En nu ben ik kapot
Wel een leuke film
Nog 1 dagje werken
ik moet weer klussen in het weekendquote:Op donderdag 27 januari 2011 08:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik wil ook weekend
maar nog 2 dagen werken dus
Heb mn geweer niet bijquote:
Hier @ Werkquote:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 08:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mogen die dan zomaar hun land uit?
Guess that's a no.quote:
jaja, het is mogelijk,quote:Op donderdag 27 januari 2011 08:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mogen die dan zomaar hun land uit?
quote:Op donderdag 27 januari 2011 08:49 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jaja, het is mogelijk,
Vraagt hier om een mobiele telefoon. geven we die, Helemaal verbaasd dat we geen koreaanse hebben
Die gast spoort niet.quote:
waarom werken erbij jullie noord-koreanen?quote:Op donderdag 27 januari 2011 09:00 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Die gast spoort niet.
- Nieuwe laptop geinstalleerd in het engels: Jah nu kan ik niet met koreaanse mensen communiceren.
- Ehm noord koreaanse language pack is mogelijk: Jah Dan is toetsenbord nog engels en geen Koreaanse tekens.
- Wij: ok dan maar je prive laptop bekijken wat daar mogelijk is.
Staat heel windows in het koreaans
Omdat wij daar ook een vestiging hebbenquote:Op donderdag 27 januari 2011 09:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
waarom werken erbij jullie noord-koreanen?
geweldigquote:Op donderdag 27 januari 2011 09:59 schreef charmed_angel het volgende:
Ik kreeg net en sms van Benny!
Hij mag vandaag naar huis
Ik heb geen ideequote:Op donderdag 27 januari 2011 10:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
geweldig
hebben ze nog wat gevonden?
mooi nieuwsquote:Op donderdag 27 januari 2011 09:59 schreef charmed_angel het volgende:
Ik kreeg net en sms van Benny!
Hij mag vandaag naar huis
je hebt pmquote:Op donderdag 27 januari 2011 10:09 schreef Koen66 het volgende:
zal ie nog wel ff te slap zijn om te modden denk ik, alhoewel Benny
NIETUS !quote:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Als je ooit de zin "wij zorgen voor veel kippen" wil zeggen in Papoea-Nieuw-Guinea in het Tok Pisin, dan moet je het volgende zeggen:
Yumi lukautim planti siken.
Just so you know.
Visitequote:Op donderdag 27 januari 2011 12:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb geen zin meer! Concentratie is compleet weg. En ik hoef nog maar een half kantje te typen
. En dan aan de grote schoonmaak
, zus komt langs. Dus toilet, badkamer, keuken (ja alweer) kamer, afwas...
Stuwiedoewieboemie!!!!!quote:
quote:
ik blijf ze zoekenquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Crazzzzyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy![]()
![]()
quote:
Take no worries, for the rest of your lifequote:
een eigen huis, een plek onder de zonquote:Op donderdag 27 januari 2011 14:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Bart!
Kan een stuk beter, maar ach.. ik ben thuis
Preciesquote:Op donderdag 27 januari 2011 14:07 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
een eigen huis, een plek onder de zon
quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:14 schreef iBenny het volgende:
Ik ben echt zo suf en duf als een konijn.
er was een verpleger die leek op Dean (Saunders), er lag een vrouw tegenover me die in dr slaap aan het neuriën wasen en... pffffft
Ziekenhuis got tallent ?quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:14 schreef iBenny het volgende:
Ik ben echt zo suf en duf als een konijn.
er was een verpleger die leek op Dean (Saunders), er lag een vrouw tegenover me die in dr slaap aan het neuriën wasen en... pffffft
nope....quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:25 schreef iBenny het volgende:
Maar is hier wat boeiends gebeurd ofzo?
ik liet een scheet, maar meer nietquote:Op donderdag 27 januari 2011 14:25 schreef iBenny het volgende:
Maar is hier wat boeiends gebeurd ofzo?
Alles is op nonactief gezet toen je weg was. Zelfs het draaien van de aarde.quote:
Eensquote:Op donderdag 27 januari 2011 15:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik snap niet dat mensen een hekel aan me kunnen hebben. Werkelijkwaar
.
Mwa redelijk tot het even niet weten.quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hoi Bos
Hoe is het met je?
Ach ja, jammer, maar zo is het misschien zelfs wel leuker..quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:45 schreef charmed_angel het volgende:
Boer zoekt vrouw
Grote finale Boer Zoekt Vrouw van de buis
HILVERSUM - Boer Richard heeft roet in het eten gegooid wat betreft de grote finale van het immens populaire KRO-programma Boer Zoekt Vrouw. Doordat de melkveehouder al vertelde dat zijn keuze voor één van de dames al vast staat, kan een grote finale van het programma dit jaar niet doorgaan. Momenteel lopen er nog drie dames op zijn erf rond, maar daar komt zondag al aan einde aan.
Richard sprak buiten het programma om stiekem af met één van zijn kandidates en werd verliefd op haar. Zelf wilde hij het toneelstukje meespelen maar het programma vond het beter als hij het de vrouwen eerlijk zou vertellen. Zondag moet de agrariër met de billen bloot.
Hierdoor loopt het programma de grote finale, waarin elke boer zijn keuze bekend maakt, mis. In plaats hiervan worden de eindkeuzes verspreid over meerdere uitzendingen. (AK)
Bron ad.nl
Is dat zo? Mijn minst leuke dag is dinsdagquote:Op donderdag 27 januari 2011 15:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mwa redelijk tot het even niet weten.
Maar ja wat is nieuw op donderdag. Gewoon voor mij de minst leuke dag van de week meestal.
En hoe gaat het met jou?
Ja, op donderdag heb ik meestal niet echt veel te doen. Ja smorgens heb ik sinds kort een contactmoment met de begeleiding, maar toch voelt het nog niet goed. Wel even gesprek gehad met casemanager, maar ervoor, tijdens en erna (nu) kan ik niet zeggen dat het echt goed gaatquote:Op donderdag 27 januari 2011 15:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Is dat zo? Mijn minst leuke dag is dinsdag![]()
Ai, dat is ook niet bestquote:Mwah, moe, nekpijn en nergens zin in
quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:51 schreef Kally het volgende:
Benny
En hoi en doei, ik ben te gestresst vandaag, was mijn auto papieren kwijt, mijn werk was choas en en en ........
Nou ja dat
Rustig aanquote:Op donderdag 27 januari 2011 15:51 schreef Kally het volgende:
Benny
En hoi en doei, ik ben te gestresst vandaag, was mijn auto papieren kwijt, mijn werk was choas en en en ........
Nou ja dat
Kalquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:04 schreef Kally het volgende:
Dan zeg ik het wel, HOIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
Hoi Bos, beetje beter als vanmiddag?quote:
Dat zou voor mij wel fijner zijn, of in ieder geval iets te doen hebben. Boodschappen doen schaar ik niet onder iets te doen hebben, maar meer als een last.quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:42 schreef PatriQue89 het volgende:
Zaterdag is mijn minst leuke dag.. Ik bedoel.. Hele dag werken in het weekend
Boodschappen is vreselijkquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat zou voor mij wel fijner zijn, of in ieder geval iets te doen hebben. Boodschappen doen schaar ik niet onder iets te doen hebben, maar meer als een last.
Mwa klein beetje misschien. Schommelt een beetjequote:Op donderdag 27 januari 2011 19:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Hoi Bos, beetje beter als vanmiddag?
Ik ben weer rustig, was helemaal in de stress over mijn autopapierenquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mwa klein beetje misschien. Schommelt een beetje
quote:Op woensdag 10 november 2004 13:25 schreef De-oneven-2 het volgende:
schommel
jij aan één kant
ik aan de andere
daartussen schommelt
van jou naar mij
van mij weer terug naar jou
immer de vraag
of liefde wel van schommelen houdt
Vooral als je de grootste moeite hebt om je er toe te zetten. Vandaag heb ik even wat CD's gekocht. Dat lukte me gelukkig wel, Maar daarnaast zit een AH en even verder op een Aldi. Maar ik kon me er toch niet echt toe zetten..quote:
Ai, gelukkig maarquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ben weer rustig, was helemaal in de stress over mijn autopapieren
Hij moet ook gekeurd aankomende week.
Welke cd's? Ik weet het Bosquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Vooral als je de grootste moeite hebt om je er toe te zetten. Vandaag heb ik even wat CD's gekocht. Dat lukte me gelukkig wel, Maar daarnaast zit een AH en even verder op een Aldi. Maar ik kon me er toch niet echt toe zetten..
quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Schommelen doet me altijd aan dit gedichtje denken.
[..]
Ik ook van jouquote:
Ik ga ze niet allemaal neerzetten maar o.a.quote:
Haai Symphiequote:
Oehhh goedquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ga ze niet allemaal neerzetten maar o.a.
1 van BLack Sabbath
Kick van INXS
en het beste van I.O.S. (Voor altijd)
quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:20 schreef iBenny het volgende:
Goedemorgen!
Yup... mijn eigen bedje slaapt een stuk beter
Benny lust jij nasi?quote:
Oke wou ik volgende week maken, maar moet even kijken want weet niet of Miran eet en of ze dat lustquote:
Met kipsate en pindasaus, casave, zoetzuur en gebakken uitjes, eventueel nog een eitje eroverheenquote:
Oke... lekkerquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Oke wou ik volgende week maken, maar moet even kijken want weet niet of Miran eet en of ze dat lust
Oww die zijn lekkerquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:25 schreef Bos81 het volgende:
Toen ik aan het eten zat, kwam huisgenote thuis van haar werk (ze werkt op een school waar ook een bakkersopleiding zit). Had ze gewoon een puddingbroodje meegenomen, die zit ik nu op te peuzelen
Oeh zo ken ik het ookquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Met kipsate en pindasaus, casave, zoetzuur en gebakken uitjes, eventueel nog een eitje eroverheen
Dat deed een vriend van mij ook, zo vreselijk lekkerquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oeh zo ken ik het ook. Mijn moeder had vroeger trouwens een periode dat ze elke zondag een Chinese rijsttafel maakte
. Zelf
.
Nee volgens mij niet.quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat deed een vriend van mij ook, zo vreselijk lekker
Maakte je moeder ook die eieren die bruin waren door in de thee te leggen?
O dan kook je ze, dan zorg je dat de schil bartsen heeft en dan leg je ze in koude thee, dan krijg je gemarmerde eierenquote:
Ja, het smaakte geod, mag ze meer doen zoietsquote:
Dat is toch van een film of anders CD-cover?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |