Ze wilde nietquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Kan ze niet meer naar Parijs?
Heb je alles van het aanrecht af? Netjes opgeborgen in de kastjes e.d.?quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik haat het dat ik net een uur de keuken heb gesopt en dat je nauwelijks ziet dat er iets gebeurd is. Zo smerig is het hier.
Ja aanrecht is helemaal leeg, magnetron afgesopt, fornuis afgesopt, wasmachine (volgens mij is dat ding nog nooit afgedaan, lag echt een hele vieze vettige laag stof op).quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Heb je alles van het aanrecht af? Netjes opgeborgen in de kastjes e.d.?
Alles van de grond af?
Want als dat niet is gebeurd vind ik het er ook altijd rommelig uit zien bij mijn zelf
dan moet het er toch gewoon schoon uit zienquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja aanrecht is helemaal leeg, magnetron afgesopt, fornuis afgesopt, wasmachine (volgens mij is dat ding nog nooit afgedaan, lag echt een hele vieze vettige laag stof op).
Bah. Sponsjes (!) ook maar meteen weggegooid, want die dingen kleefden aan het eind.
Succesquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:59 schreef crv het volgende:
Ik ga even een meeting voorbereiden, zit iemand in een van mijn teams te kloten en dat kan ik niet hebben op dit moiment
Gewoon geen zin in. Misschien vanavond, om te "vieren" dat ik twee dagen achtereen niet op bed heb gelegen overdag en ze wel goed heb doorstaan.quote:
Dat overkomt iedereen wel eensquote:Op woensdag 26 januari 2011 17:02 schreef Kally het volgende:
Oke, ik geloof dat mijn hoofd te vol zit
Ik dacht net dat mijn auto gejat was zag hem nergens, was vergeten dat ik hem aan de achterkant had geparkeerd omdat ze bomen aan het snoeien waren
Goed zo Bosquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:47 schreef Bos81 het volgende:
Hoi. Zo was best interessante vergadering, Mocht een keer bij een andere raad, ook min of meer gerelateerd aan mijn behandeling, zitten. Ook het werken ging wel goed, ook even een gesprek gehad met het hoofd van de afdeling. Ze zijn nog steeds tevreden over me.![]()
Al met al zit ik hier nu dus wel met een redelijk goed gevoel achter de PC< nu dit nog voor langere tijd vasthouden, want het wankelt wel al een beetje
Heb meteen pijn in mijn maagquote:
wheheehquote:Op woensdag 26 januari 2011 17:02 schreef Kally het volgende:
Ik dacht net dat mijn auto gejat was zag hem nergens, was vergeten dat ik hem aan de achterkant had geparkeerd omdat ze bomen aan het snoeien waren
Ja mooi he. Dit soort dagen zouden me goed moeten doen, maar toch blijft er een negatieve stemming hangen in mijn brein, maar nu toch wel redelijk tevreden..quote:
goed bezigquote:Op woensdag 26 januari 2011 17:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gewoon geen zin in. Misschien vanavond, om te "vieren" dat ik twee dagen achtereen niet op bed heb gelegen overdag en ze wel goed heb doorstaan.
Lekkere binnenkomer ditquote:Op woensdag 26 januari 2011 17:05 schreef Kally het volgende:
Ik hoop nog wat van Benny te horen vanavond
Siepquote:Op woensdag 26 januari 2011 17:02 schreef Kally het volgende:
Ik bedoelde het goed, hij mag misschien vanavond al weer naar huisquote:
Auto's zijn niet mijn ding vandaagquote:
quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Auto's zijn niet mijn ding vandaag
Zit ie in de likquote:Op woensdag 26 januari 2011 17:11 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik bedoelde het goed, hij mag misschien vanavond al weer naar huis
haha, zo erg allemaal ?quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Auto's zijn niet mijn ding vandaag
Hij was zo afgevallen, dus moest voor controle terug en toen hebben ze hem gehouden want hij houdt geen voedsel binnen, en onderzoeken.quote:
Mijn moeder der auto is afgekeurd, kan 3 dingen zijn, met een verschil ertussen van 1400 euroquote:
o ok, is best apart danquote:Op woensdag 26 januari 2011 17:18 schreef Kally het volgende:
[..]
Mijn moeder der auto is afgekeurd, kan 3 dingen zijn, met een verschil ertussen van 1400 euro
Dus nu laat ze hem morgen bij de dealer even uitlezen.
Iets met CO2, kan dus drie dingen zijn, iets in de motor en dat kost 1500 of zelfs de bougies dat kost niksquote:
mja normaal moeten ze wel weten wart er dan is.quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Iets met CO2, kan dus drie dingen zijn, iets in de motor en dat kost 1500 of zelfs de bougies dat kost niks
Bij quickfit, lekker veel vertsand ervan daar
Eet ze, ik ben ook wegquote:Op woensdag 26 januari 2011 17:29 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja normaal moeten ze wel weten wart er dan is.
Maar ik ga is eten
huismerk pizzas zijn nooit lekker.quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:34 schreef Bos81 het volgende:
Pizza viel tegen. Dus nooit meer huismerk van de Plus wat mij betreft.
Die van de AH zijn wel te doen hoorquote:Op woensdag 26 januari 2011 18:54 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
huismerk pizzas zijn nooit lekker.
Heb meestal de dr oetger, big americas die zooi
Die heb ik nog niet opquote:Op woensdag 26 januari 2011 19:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die van de AH zijn wel te doen hoor
ga erop zittenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |