Ze wilde nietquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Kan ze niet meer naar Parijs?
Heb je alles van het aanrecht af? Netjes opgeborgen in de kastjes e.d.?quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik haat het dat ik net een uur de keuken heb gesopt en dat je nauwelijks ziet dat er iets gebeurd is. Zo smerig is het hier.
Ja aanrecht is helemaal leeg, magnetron afgesopt, fornuis afgesopt, wasmachine (volgens mij is dat ding nog nooit afgedaan, lag echt een hele vieze vettige laag stof op).quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Heb je alles van het aanrecht af? Netjes opgeborgen in de kastjes e.d.?
Alles van de grond af?
Want als dat niet is gebeurd vind ik het er ook altijd rommelig uit zien bij mijn zelf
dan moet het er toch gewoon schoon uit zienquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja aanrecht is helemaal leeg, magnetron afgesopt, fornuis afgesopt, wasmachine (volgens mij is dat ding nog nooit afgedaan, lag echt een hele vieze vettige laag stof op).
Bah. Sponsjes (!) ook maar meteen weggegooid, want die dingen kleefden aan het eind.
Succesquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:59 schreef crv het volgende:
Ik ga even een meeting voorbereiden, zit iemand in een van mijn teams te kloten en dat kan ik niet hebben op dit moiment
Gewoon geen zin in. Misschien vanavond, om te "vieren" dat ik twee dagen achtereen niet op bed heb gelegen overdag en ze wel goed heb doorstaan.quote:
Dat overkomt iedereen wel eensquote:Op woensdag 26 januari 2011 17:02 schreef Kally het volgende:
Oke, ik geloof dat mijn hoofd te vol zit
Ik dacht net dat mijn auto gejat was zag hem nergens, was vergeten dat ik hem aan de achterkant had geparkeerd omdat ze bomen aan het snoeien waren
Goed zo Bosquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:47 schreef Bos81 het volgende:
Hoi. Zo was best interessante vergadering, Mocht een keer bij een andere raad, ook min of meer gerelateerd aan mijn behandeling, zitten. Ook het werken ging wel goed, ook even een gesprek gehad met het hoofd van de afdeling. Ze zijn nog steeds tevreden over me.![]()
Al met al zit ik hier nu dus wel met een redelijk goed gevoel achter de PC< nu dit nog voor langere tijd vasthouden, want het wankelt wel al een beetje
Heb meteen pijn in mijn maagquote:
wheheehquote:Op woensdag 26 januari 2011 17:02 schreef Kally het volgende:
Oke, ik geloof dat mijn hoofd te vol zit
Ik dacht net dat mijn auto gejat was zag hem nergens, was vergeten dat ik hem aan de achterkant had geparkeerd omdat ze bomen aan het snoeien waren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |