Daar wordt het wel normaal afgebroken door de natuur hoorquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:21 schreef sharr het volgende:
[..]
Gewoon het balkon op dus
Maarja, om die zooi nou in de tuin te laten liggen
Wil jij mijn rock & roll queen zijn, Sharr?quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:22 schreef sharr het volgende:
Nog even snel een topic aanmaken voor ik m'n hond ga helpen_!
Heeft dit in de top 40 gestaan?quote:
Het kan toch ook best zijn dat ik bijvoorbeeld, muziek die "men" goed vindt, ik die ook goed vind.quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:23 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Heeft dit in de top 40 gestaan?
Juist. 8 weken lang.
Dit is top 40 meute rock herrie. Ik draai vooral buiten dat spectrum (maar niet uitsluitend), muziek die mij daadwerkelijk boeit en niet muziek die "men" goed vindt.
quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:24 schreef sharr het volgende:
Trolololo is een lapohunter.
Ik een beetje, soms
Hondje doet weer normaal
quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:23 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Wil jij mijn rock & roll queen zijn, Sharr?![]()
ik vind dit een leuk nummerquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:23 schreef mash_ het volgende:
[..]
Oke laat ik het zo zeggen:
Oh en plaats is wat leuke verzoekjes.
Dat kan, dat mag, maar ga dan niet klagen over mijn smaak, want ik heb een eigen smaak, dat is wat ik wil zeggen. Ik heb niet de smaak van "men".quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:24 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Het kan toch ook best zijn dat ik bijvoorbeeld, muziek die "men" goed vindt, ik die ook goed vind.
Ik klaag ook niet over jou smaakquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:25 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat kan, dat mag, maar ga dan niet klagen over mijn smaak, want ik heb een eigen smaak, dat is wat ik wil zeggen. Ik heb niet de smaak van "men".
een meeloper dat is wat jij benquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:24 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Het kan toch ook best zijn dat ik bijvoorbeeld, muziek die "men" goed vindt, ik die ook goed vind.
Jij niet lieverd, mash_ wel.quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:25 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Ik klaag ook niet over jou smaak
Okequote:
Ik klaag over jouw smaak omdat jij elk nummer loopt aftezeiken.quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:25 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat kan, dat mag, maar ga dan niet klagen over mijn smaak, want ik heb een eigen smaak, dat is wat ik wil zeggen. Ik heb niet de smaak van "men".
shar heb je al met jezelf gespeeld?quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:26 schreef Graseter het volgende:
[..]
Heb je nog meer vragen voor tijdens het eten?
Je moet ook gewoon draaien wat je leuk vindt, doet koelkast ook. Er zijn altijd mensen die het niet leuk vindenquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:26 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ik klaag over jouw smaak omdat jij elk nummer loopt aftezeiken.Dat we het niet mooi vinden weten we nu wel.
oh en mijn smaak is nogal heel erg breed. Ik luister van hardcore tot guus meeuwis tot aan film muziek en alles daartussen
Draai dan ook wat meer wat je niet elke dag al 100x hoort op 3FM etc.quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:26 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ik klaag over jouw smaak omdat jij elk nummer loopt aftezeiken.Dat we het niet mooi vinden weten we nu wel.
oh en mijn smaak is nogal heel erg breed. Ik luister van hardcore tot guus meeuwis tot aan film muziek en alles daartussen
Dat is waar, maar als dat maar 1 nummertje is maakt dat ook niet zo veel uitquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:28 schreef sharr het volgende:
Behalve als je zelf de enige bent die het leuk vind dan
Niet zeuren als je klaagt, dan moet jij ook niet zeuren als ik over jouw muziek klaag.quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:28 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Draai dan ook wat meer wat je niet elke dag al 100x hoort op 3FM etc.
Dat is mijn tip.
Voor de rest: draai waar je zin in hebt, maar niet zeuren als ik klaag.
True, maar een uur lang is wel vervelendquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:28 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dat is waar, maar als dat maar 1 nummertje is maakt dat ook niet zo veel uit
Though I like themquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:29 schreef Het_Fenomeen het volgende:
hello, bonkers, grenade dat ken ik allemaal al
Gelukkig is dat nog niet gebeurd in mijn bijzijnquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:29 schreef sharr het volgende:
[..]
True, maar een uur lang is wel vervelend
Ik heb het gister nog over 3dg gehadquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:29 schreef mash_ het volgende:
Oh nog meer mensen kennen dit nummer dan ik dacht.
Al superlang ook eigenlijkquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:29 schreef mash_ het volgende:
Oh nog meer mensen kennen dit nummer dan ik dacht.
Mijn tips:quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:27 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Je moet ook gewoon draaien wat je leuk vindt, doet koelkast ook. Er zijn altijd mensen die het niet leuk vindenNiks van aantrekken!
quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:29 schreef ElmoFan het volgende:
Wie gaat er om 3 uur? Anders ga ik wel
quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:24 schreef Graseter het volgende:
[..]
A Day To Remember - If it means a lot to you
Comeback kid - Wake the Dead
Volledig ook mee eensquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:30 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Mijn tips:
1: draai wat je zelf leuk vindt
2: luister naar je publiek (als 100 man zegt ik wil dit en 1 zegt wat je draait is goed heb je het verkeerde publiek voor je show, dus of show aanpassen, of zorgen dat je ander publiek krijgt)
3: neem kritiek wel ter harte, want alleen je eigen smaak doordrukken helpt je niet
4: draai binnen je smaak wel iets meer richting midden, je maakt het gros niet blij met ragharde gitaar, ragharde hardstyle etc. Plan daar een apart programma voor in, ruim van tevoren.
Mijn eigen shows draaien niet om muziek, dus dan heb je iets verkeerd begrepen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:29 schreef mash_ het volgende:
[..]
Niet zeuren als je klaagt, dan moet jij ook niet zeuren als ik over jouw muziek klaag.
het pybliek hier zeggen allemaal dat het goede muziek is dus zit wel goedquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:31 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Mijn eigen shows draaien niet om muziek, dus dan heb je iets verkeerd begrepen.
Wij horen jou niet, jij start plaatjes in, dan moet je of een show maken, of je publiek wat meer dienen en dus variëren. Rockiejj doet dat bijvoorbeeld erg goed.
En het zijn tips he, ik ben je niet aan het afzeiken.
succesquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:32 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik mag over een kwartiertje weer heen![]()
![]()
![]()
ga gewoonquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:32 schreef ElmoFan het volgende:
WIE GAAT ER OM 3 UUR? ANDERS GA IK WEL HOOR
Bijna allemaalquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:32 schreef mash_ het volgende:
[..]
het pybliek hier zeggen allemaal dat het goede muziek is dus zit wel goed
Three days grace en rock and roll queen heb je nog nooit gehoord hoorquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:33 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Bijna allemaal![]()
Over dit wat nu speelt zal ik niet zeuren. Niet mijn smaak maar soi. Dit hoor ik niet 400x op een dag, die voorgaande platen wel.
1 Parkway Drive 1,217quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:31 schreef mash_ het volgende:
1 Jack Johnson 2,260
2 Kings of Leon 1,039
3 John Mayer 974
4 Stephen Speaks 797
5 Racoon 496
6 De Jeugd van Tegenwoordig 449
7 Milow 410
8 Three Days Grace 396
9 The Opposites 366
10 Tracy Chapman 358
11 The Hives 345
12 3 Doors Down 324
13 John Legend 321
14 Daft Punk 284
15 The New Amsterdams 279
Sinds 2008waarom luisterde ik The Opposites zoveel
Ik mis ook jouw wodka in je redbullquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:34 schreef sharr het volgende:
Ik mis de wodka in mijn redbull, best sneu
Toch hou ik nog van je hoorquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:33 schreef mash_ het volgende:
[..]
Three days grace en rock and roll queen heb je nog nooit gehoord hoor
het is pas half 3 op een doordeweekse woensdagquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:34 schreef sharr het volgende:
Ik mis de wodka in mijn redbull, best sneu
Ben je nou MIJN shar aan het versieren?quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:34 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik mis ook jouw wodka in je redbull
Kan je niet ontkennen!quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:35 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Toch hou ik nog van je hoor![]()
En Stream is up at 192 kbps with 18 of 120 listeners (18 unique)
woensdag is meestal doordeweeks iddquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:35 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
het is pas half 3 op een doordeweekse woensdag
Ze is mijn Rock & Roll Queen, niks van jouquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:35 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Ben je nou MIJN shar aan het versieren?
Goeien editquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:36 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ze is mijn Rock & Roll Queen, niks van jou
dat is een gezegdequote:Op woensdag 26 januari 2011 14:35 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
woensdag is meestal doordeweeks idd
Wat voor werk?quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:36 schreef Roburtt het volgende:
lol ik moest straks werken, met een gekneusde hand/pols
te hard paga geslagen op sharquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:36 schreef Roburtt het volgende:
lol ik moest straks werken, met een gekneusde hand/pols
Jij wilt zeggen dat Sharr inferieur aan je is?quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:38 schreef Het_Fenomeen het volgende:
sharr is een normaal meisje maar Het_Fenomeen is een bijzondere jongeman
wat loop jij hier mee te segge?quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:38 schreef Het_Fenomeen het volgende:
sharr is een normaal meisje maar Het_Fenomeen is een bijzondere jongeman
Ik bedruk kleding, logo's van bedrijven, of mensen die op vakantie gaan die een trui willen oid, dus dan is m gekneusde hand/pols niet handig.quote:
waarom niet?quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:38 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Jij wilt zeggen dat Sharr inferieur aan je is?
Dat zou ik maar niet te hard zeggen
Nee dat lijkt me ook niet inderdaadquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:38 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Ik bedruk kleding, logo's van bedrijven, of mensen die op vakantie gaan die een trui willen oid, dus dan is m gekneusde hand/pols niet handig.
quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:39 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Dat je blij met me moet zijn in jouw positie
Lekker aardig om te zeggenquote:
Haha bedankt (: Ach, ik heb het wel vaker gedaan met een gekneusde pols. En het is toch maar 1,5 uur vandaagquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:39 schreef sharr het volgende:
[..]
Nee dat lijkt me ook niet inderdaadSucces! Licht ze anders in?
quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:40 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Lekker aardig op te zeggen
Ik ben superieur aan jou, ga met me, ik ben bijzonder en jij lekker niet
Gewoon zeggen: "Als ik niet zo snel ben als normaal, ik heb een gekneusde pols. Dan weten jullie dat"quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:39 schreef sharr het volgende:
[..]
Nee dat lijkt me ook niet inderdaadSucces! Licht ze anders in?
ja, dit.quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:41 schreef Neroje het volgende:
[..]
Gewoon zeggen: "Als ik niet zo snel ben als normaal, ik heb een gekneusde pols. Dan weten jullie dat"
En klaar, gewoon werken, gewoon geld verdienen, pols gaat wel weer een keer over...
Bruno mars - grenadequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dat dus!quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:41 schreef Neroje het volgende:
[..]
Gewoon zeggen: "Als ik niet zo snel ben als normaal, ik heb een gekneusde pols. Dan weten jullie dat"
En klaar, gewoon werken, gewoon geld verdienen, pols gaat wel weer een keer over...
haha succesquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:41 schreef SperzieboonToon het volgende:
Maar alle poepzuigers op een stokje, ik moet nu weer naar school
Doooeeg iedereen!
Doei sharr![]()
Aah, succesquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:41 schreef SperzieboonToon het volgende:
Doooeeg iedereen!
Doei sharr![]()
doei toonquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:41 schreef SperzieboonToon het volgende:
Doooeeg iedereen!
Doei sharr![]()
iets zomers, of turboquote:
haha ja, jody bernal, lekker zomerachtigquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:44 schreef mash_ het volgende:
[..]
iets zomers..
Nou ok nu kan je het krijgen ook
las ketchup- ketchup songquote:
www.onzinradio.nl/tuneinquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:44 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
Hmm kan je niet meer met de download stream luisteren?
wat een tijd was dat hequote:Op woensdag 26 januari 2011 14:45 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
las ketchup- ketchup song
op deze plaat hebben we elkaar leren kennen en hebben we elkaar voor het eerst geschuurd
Ik wou alquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:45 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
Kan ik van 3 tot half 4 eventueel intunen ?
Als jij draait komt dat helemaal goed.quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:47 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hij moet 24x per dag voorbij komen, minstens!
nooooit.quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:47 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hij moet 24x per dag voorbij komen, minstens!
quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:47 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
[..]
ga jij van half 4 tot 4?
Ja, maar een half uurtje vind ik ook best, maar ik heb nu al wat klaar staan dus ik ga nniet pas om half 4quote:
na de eerste paar seconden deed ik de radio op mutequote:Op woensdag 26 januari 2011 14:48 schreef Graseter het volgende:
Rofl, na de eerste seconden hoorde ik al dat het Rise Against was en welk nummer.
ditquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:48 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Elmofan was de eerste die zei vanaf 3 uur
Moet toch is wat meer van hun downloaden. Heb alleen dit nummerquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:48 schreef Graseter het volgende:
Rofl, na de eerste seconden hoorde ik al dat het Rise Against was en welk nummer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
www.onz-radio.nlquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:49 schreef Het_Fenomeen het volgende:
trouwens de OP klopt echt niks van, als ik op officiele site klik krijg ik de radio stream
hallonquote:
Heb je ook iets zonder gitaren?quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:50 schreef mash_ het volgende:
Speciaal voor koelkast hierna weer een nummer dat nog nooit gedraaid is!
Ja heb ik wel. Maar dit nummer is leuk. En hierna komt weer een verzoekjequote:Op woensdag 26 januari 2011 14:52 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Heb je ook iets zonder gitaren?
Welquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:50 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
ik weet het maar bij de op klopt het niet
Gewoon een populair plaatje mag, dansbaar.quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:52 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ja heb ik wel. Maar dit nummer is leuk. En hierna komt weer een verzoekjeWat wil jij horen dan
Bonkersquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:53 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Gewoon een populair plaatje mag, dansbaar.
Ik snap hem niet.quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:52 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
*schreeuw de mic kapot* *schreeuw de mic kapot*
Gewoon op die tunein link klikken en dan openen met VLC toch?quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:53 schreef Spouwerranger het volgende:
Heeft iemand linkje voor vlc, want in de OP kan ik het niet vinden
Uhu, maar ik kreeg em niet gevondenquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:54 schreef sharr het volgende:
[..]
Gewoon op die tunein link klikken en dan openen met VLC toch?
Ik wil niet te veel wissels en Elmo gaf het al eerder aan dat hij wilde. Je kunt je gewoon laten inplannen in de kalender.quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:54 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
Koelkast hoezo mogen elmo en ik niet van 3 tot 4 allebij een half uurtje pakken?
wat de link of waar je de link in moet stoppen?quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:54 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Uhu, maar ik kreeg em niet gevonden
Nvm, ik heb em alquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:54 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Uhu, maar ik kreeg em niet gevonden
Mag ik je redden?quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:55 schreef FreezePop het volgende:
IK BEN EEN JONKVROUW EN IK VERKEER IN NOOD MISSCHIEN ALS JIJ ME RED DAT IK MIJN BORSTEN WEL ONTBLOOT.
Hm oke.quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:55 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik wil niet te veel wissels en Elmo gaf het al eerder aan dat hij wilde. Je kunt je gewoon laten inplannen in de kalender.
hier herken ik me wel inquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:56 schreef FreezePop het volgende:
[..]
HELPPPP HELPP HELPP.
Ben jij een ridder met een lange lans?
turbo (:quote:
voor 10 voor half 4, wan dan ga ik naar mn werk :pquote:
allesquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:00 schreef sharr het volgende:
[..]
Wat voor soorten draai jij ook al weer? Gewoon alles?
geeft nietquote:
haha pitch upquote:
Dit dusquote:
quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:03 schreef djkoelkast het volgende:
Connecten / wachtmuziek "geen dj" / connecten nieuwe dj
Gaat nu vloeiend he`
ALS je dan Guns & Roses draait moet je deze doen jaquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:04 schreef ElmoFan het volgende:
En koelkast zei dat ik deze moest draaien vorige week ergens
klopt, alsjeblieft, hij is ook best goedquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:04 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
ALS je dan Guns & Roses draait moet je deze doen ja
Nee, sweet child o mine, of paradise city :pquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:04 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
ALS je dan Guns & Roses draait moet je deze doen ja
die zijn zo standaardquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:05 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Nee, sweet child o mine, of paradise city :p
standaard betekend niet dat ze slecht zijnquote:
klopt.. maar wel dat je ze vaak hoortquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:05 schreef Roburtt het volgende:
[..]
standaard betekend niet dat ze slecht zijn
ik speel ze elke dag minimaal 1x op mn gitaar, en ik vind ze nog niet slecht :pquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
klopt.. maar wel dat je ze vaak hoort
ik heb ook wel een paar liedjes die ik elke dag wel wil luisteren.quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:07 schreef Roburtt het volgende:
[..]
ik speel ze elke dag minimaal 1x op mn gitaar, en ik vind ze nog niet slecht :p
Dat is waar haha, maar je hebt wel gelijk. Als je een liedje te vaak hoort worden ze sotmquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik heb ook wel een paar liedjes die ik elke dag wel wil luisteren.
maar ik bedoelde ook niet dat ze slecht zijn.. tis alleen wel eens leuk om wat anders te horen
Hoi en Johnny Cashquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:10 schreef Zokunen het volgende:
Heb je ook Johnny Cash - Train of love?
Denk dat die nog nooit op ONZ radio is geweest, dus dan heb je een primeur
Hallon allemaal trouwens
Het werk zit er weer op, maar volgende keer toch maar meer dan 3 uurtjes slaap doen
Goeiesmiddagsquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:10 schreef Zokunen het volgende:
Hallon allemaal trouwens
Het werk zit er weer op, maar volgende keer toch maar meer dan 3 uurtjes slaap doen
quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:10 schreef Zokunen het volgende:
Hallon allemaal trouwens
hoiquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:10 schreef Zokunen het volgende:
Hallon allemaal trouwens
quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hoi.. je had beter niet kunnen slapen
okquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hoije had beter niet kunnen slapen
Daar heb je een puntquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hoije had beter niet kunnen slapen
Oeh dat is inderdaad kutquote:
Dat is kut ja.quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:13 schreef sharr het volgende:
[..]
Oeh dat is inderdaad kutZachte of harde lenzen?
Ik heb zachte en die zitten nog wel is helemaal bovenin m'n oog ofzo
zachtequote:Op woensdag 26 januari 2011 15:13 schreef sharr het volgende:
[..]
Oeh dat is inderdaad kutZachte of harde lenzen?
Ik heb zachte en die zitten nog wel is helemaal bovenin m'n oog ofzo
Ik voel het altijd wel als m'n lens op mn oog zit.quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:15 schreef sharr het volgende:
[..]
Hmm, kijk is boven in je oog dan?
Beetje erop duwen ofzo
Het voelt wel alsof er iets inzitquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:15 schreef sharr het volgende:
[..]
Hmm, kijk is boven in je oog dan?
Beetje erop duwen ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |