Daar wordt het wel normaal afgebroken door de natuur hoorquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:21 schreef sharr het volgende:
[..]
Gewoon het balkon op dus
Maarja, om die zooi nou in de tuin te laten liggen
Wil jij mijn rock & roll queen zijn, Sharr?quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:22 schreef sharr het volgende:
Nog even snel een topic aanmaken voor ik m'n hond ga helpen_!
Heeft dit in de top 40 gestaan?quote:
Het kan toch ook best zijn dat ik bijvoorbeeld, muziek die "men" goed vindt, ik die ook goed vind.quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:23 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Heeft dit in de top 40 gestaan?
Juist. 8 weken lang.
Dit is top 40 meute rock herrie. Ik draai vooral buiten dat spectrum (maar niet uitsluitend), muziek die mij daadwerkelijk boeit en niet muziek die "men" goed vindt.
quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:24 schreef sharr het volgende:
Trolololo is een lapohunter.
Ik een beetje, soms
Hondje doet weer normaal
quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:23 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Wil jij mijn rock & roll queen zijn, Sharr?![]()
ik vind dit een leuk nummerquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:23 schreef mash_ het volgende:
[..]
Oke laat ik het zo zeggen:
Oh en plaats is wat leuke verzoekjes.
Dat kan, dat mag, maar ga dan niet klagen over mijn smaak, want ik heb een eigen smaak, dat is wat ik wil zeggen. Ik heb niet de smaak van "men".quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:24 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Het kan toch ook best zijn dat ik bijvoorbeeld, muziek die "men" goed vindt, ik die ook goed vind.
Ik klaag ook niet over jou smaakquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:25 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat kan, dat mag, maar ga dan niet klagen over mijn smaak, want ik heb een eigen smaak, dat is wat ik wil zeggen. Ik heb niet de smaak van "men".
een meeloper dat is wat jij benquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:24 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Het kan toch ook best zijn dat ik bijvoorbeeld, muziek die "men" goed vindt, ik die ook goed vind.
Jij niet lieverd, mash_ wel.quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:25 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Ik klaag ook niet over jou smaak
Okequote:
Ik klaag over jouw smaak omdat jij elk nummer loopt aftezeiken.quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:25 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat kan, dat mag, maar ga dan niet klagen over mijn smaak, want ik heb een eigen smaak, dat is wat ik wil zeggen. Ik heb niet de smaak van "men".
shar heb je al met jezelf gespeeld?quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:26 schreef Graseter het volgende:
[..]
Heb je nog meer vragen voor tijdens het eten?
Je moet ook gewoon draaien wat je leuk vindt, doet koelkast ook. Er zijn altijd mensen die het niet leuk vindenquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:26 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ik klaag over jouw smaak omdat jij elk nummer loopt aftezeiken.Dat we het niet mooi vinden weten we nu wel.
oh en mijn smaak is nogal heel erg breed. Ik luister van hardcore tot guus meeuwis tot aan film muziek en alles daartussen
Draai dan ook wat meer wat je niet elke dag al 100x hoort op 3FM etc.quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:26 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ik klaag over jouw smaak omdat jij elk nummer loopt aftezeiken.Dat we het niet mooi vinden weten we nu wel.
oh en mijn smaak is nogal heel erg breed. Ik luister van hardcore tot guus meeuwis tot aan film muziek en alles daartussen
Dat is waar, maar als dat maar 1 nummertje is maakt dat ook niet zo veel uitquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:28 schreef sharr het volgende:
Behalve als je zelf de enige bent die het leuk vind dan
Niet zeuren als je klaagt, dan moet jij ook niet zeuren als ik over jouw muziek klaag.quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:28 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Draai dan ook wat meer wat je niet elke dag al 100x hoort op 3FM etc.
Dat is mijn tip.
Voor de rest: draai waar je zin in hebt, maar niet zeuren als ik klaag.
True, maar een uur lang is wel vervelendquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:28 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dat is waar, maar als dat maar 1 nummertje is maakt dat ook niet zo veel uit
Though I like themquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:29 schreef Het_Fenomeen het volgende:
hello, bonkers, grenade dat ken ik allemaal al
Gelukkig is dat nog niet gebeurd in mijn bijzijnquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:29 schreef sharr het volgende:
[..]
True, maar een uur lang is wel vervelend
Ik heb het gister nog over 3dg gehadquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:29 schreef mash_ het volgende:
Oh nog meer mensen kennen dit nummer dan ik dacht.
Al superlang ook eigenlijkquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:29 schreef mash_ het volgende:
Oh nog meer mensen kennen dit nummer dan ik dacht.
Mijn tips:quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:27 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Je moet ook gewoon draaien wat je leuk vindt, doet koelkast ook. Er zijn altijd mensen die het niet leuk vindenNiks van aantrekken!
quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:29 schreef ElmoFan het volgende:
Wie gaat er om 3 uur? Anders ga ik wel
quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:24 schreef Graseter het volgende:
[..]
A Day To Remember - If it means a lot to you
Comeback kid - Wake the Dead
Volledig ook mee eensquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:30 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Mijn tips:
1: draai wat je zelf leuk vindt
2: luister naar je publiek (als 100 man zegt ik wil dit en 1 zegt wat je draait is goed heb je het verkeerde publiek voor je show, dus of show aanpassen, of zorgen dat je ander publiek krijgt)
3: neem kritiek wel ter harte, want alleen je eigen smaak doordrukken helpt je niet
4: draai binnen je smaak wel iets meer richting midden, je maakt het gros niet blij met ragharde gitaar, ragharde hardstyle etc. Plan daar een apart programma voor in, ruim van tevoren.
Mijn eigen shows draaien niet om muziek, dus dan heb je iets verkeerd begrepen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:29 schreef mash_ het volgende:
[..]
Niet zeuren als je klaagt, dan moet jij ook niet zeuren als ik over jouw muziek klaag.
het pybliek hier zeggen allemaal dat het goede muziek is dus zit wel goedquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:31 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Mijn eigen shows draaien niet om muziek, dus dan heb je iets verkeerd begrepen.
Wij horen jou niet, jij start plaatjes in, dan moet je of een show maken, of je publiek wat meer dienen en dus variëren. Rockiejj doet dat bijvoorbeeld erg goed.
En het zijn tips he, ik ben je niet aan het afzeiken.
succesquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:32 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik mag over een kwartiertje weer heen![]()
![]()
![]()
ga gewoonquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:32 schreef ElmoFan het volgende:
WIE GAAT ER OM 3 UUR? ANDERS GA IK WEL HOOR
Bijna allemaalquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:32 schreef mash_ het volgende:
[..]
het pybliek hier zeggen allemaal dat het goede muziek is dus zit wel goed
Three days grace en rock and roll queen heb je nog nooit gehoord hoorquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:33 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Bijna allemaal![]()
Over dit wat nu speelt zal ik niet zeuren. Niet mijn smaak maar soi. Dit hoor ik niet 400x op een dag, die voorgaande platen wel.
1 Parkway Drive 1,217quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:31 schreef mash_ het volgende:
1 Jack Johnson 2,260
2 Kings of Leon 1,039
3 John Mayer 974
4 Stephen Speaks 797
5 Racoon 496
6 De Jeugd van Tegenwoordig 449
7 Milow 410
8 Three Days Grace 396
9 The Opposites 366
10 Tracy Chapman 358
11 The Hives 345
12 3 Doors Down 324
13 John Legend 321
14 Daft Punk 284
15 The New Amsterdams 279
Sinds 2008waarom luisterde ik The Opposites zoveel
Ik mis ook jouw wodka in je redbullquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:34 schreef sharr het volgende:
Ik mis de wodka in mijn redbull, best sneu
Toch hou ik nog van je hoorquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:33 schreef mash_ het volgende:
[..]
Three days grace en rock and roll queen heb je nog nooit gehoord hoor
het is pas half 3 op een doordeweekse woensdagquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:34 schreef sharr het volgende:
Ik mis de wodka in mijn redbull, best sneu
Ben je nou MIJN shar aan het versieren?quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:34 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik mis ook jouw wodka in je redbull
Kan je niet ontkennen!quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:35 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Toch hou ik nog van je hoor![]()
En Stream is up at 192 kbps with 18 of 120 listeners (18 unique)
woensdag is meestal doordeweeks iddquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:35 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
het is pas half 3 op een doordeweekse woensdag
Ze is mijn Rock & Roll Queen, niks van jouquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:35 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Ben je nou MIJN shar aan het versieren?
Goeien editquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:36 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ze is mijn Rock & Roll Queen, niks van jou
dat is een gezegdequote:Op woensdag 26 januari 2011 14:35 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
woensdag is meestal doordeweeks idd
Wat voor werk?quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:36 schreef Roburtt het volgende:
lol ik moest straks werken, met een gekneusde hand/pols
te hard paga geslagen op sharquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:36 schreef Roburtt het volgende:
lol ik moest straks werken, met een gekneusde hand/pols
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |