tot hoeveel weken kun je je daar opgeven weet jij dat toevallig?quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:55 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Ik ga mezelf in Eindhoven opgeven.
nee, geen idee!quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:29 schreef Popples het volgende:
[..]
tot hoeveel weken kun je je daar opgeven weet jij dat toevallig?
de vorige keer was ik voor de 12 weken. vandaar dat ik me afvraag voor de hoeveel wekenquote:
En deden ze dat ook? Ik was de eerste keer twee keer tussen de 19 en de 26 weken. De tweede keer zou ik al 32 weken zijn en hadden ze dus niks meer aan me.quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:48 schreef Popples het volgende:
[..]
de vorige keer was ik voor de 12 weken. vandaar dat ik me afvraag voor de hoeveel weken![]()
nouja heb toch geen oppas.
quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:49 schreef groofskendezoveelste het volgende:
[..]
En deden ze dat ook? Ik was de eerste keer twee keer tussen de 19 en de 26 weken. De tweede keer zou ik al 32 weken zijn en hadden ze dus niks meer aan me.
Nou ja, bij mij hadden ze dus in de 'goede periode' (hoe lang die dus blijkbaar ook was) geen cursus en toen ze die wel hadden was ik al te ver. Jammer vond ik. Ik geoot er erg van de eerste keer.quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:53 schreef Popples het volgende:
[..]
het was daar lopende band
was toen geloof ik net over de 11 weken
quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:39 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ow huup, you are livin' on the edge hoor dat je dat nog niet af hebt! Wat nou als je al met 38 weken was bevallen?
Stom he!quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:27 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Hier is de rust weer terug gekeerd. Ik voel helemaal niks meer
Gek hè, na een big mac als ontbijt en pannenkoeken als lunch?quote:Stom he!
Ik heb nu eigenlijk al de hele avond doorlopende saaie buikpijn, ook irritant. Gebeurt dus niks, maar voelt wel vervelend.
quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:12 schreef danic het volgende:
[..]
Gek hè, na een big mac als ontbijt en pannenkoeken als lunch?Wat heb je als avondeten op? Een kapsalon?
Eerlijk? Nee helemaal niet! Heb vanmiddag heerlijk genoten van mijn zakje chocoladerozijnenquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:16 schreef Vanyel het volgende:
Jaloers?
I wish, kapsalon is veel te lang geleden.
Dit was mijn vreten waar je zin in hebt dag en ik heb mijn best gedaan met vanavond ook nog een halve pizza, maar ook braaf veel bietjessalade.
De pijn zit trouwens een stuk lager dan mijn maag, buik staat gewoon steeds strak en dat gaat irriteren.
Jezelf opgeofferd voor het goede doel dusquote:Op vrijdag 28 januari 2011 06:55 schreef mefke79 het volgende:
beetje off topic : driekus was wakker en kon niet meer in slaap komen. En hij moest wel stil blijven, mijn man moest heel vroeg op en had echt zijn slaap nodig. Uiteindelijk ben ik dus maar naast het bedje van driekus gaan liggen tot ie sliep.
Je wil niet weten wat ik aan eten in mijn tas heb zitten.. Ik ga de deur niet meer uit zonder noodvoorraad appels, bananen en mueslirepenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 07:38 schreef The_Tankgirl het volgende:
Bij mij hielp eten altijd, dus zorgen dat ik altijd een koekje ofzo in mijn tas had zitten. Heb zoiets gehad in de Ikea, ik wist niet hoe snel ik naar het supermarkt-gedeelte moest komen om iets te eten te kopen
zakjes meenemen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 07:34 schreef Mevr_Mus het volgende:
Aargh, trein en misselijkheid zijn geen goede combinatieBen maar dicht bij de wc gaan zitten
![]()
Misselijke dames, hoe lossen jullie dit soort dingen op, als perse ergens heen moet?
* twentemeisje steekt vinger opquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:37 schreef danic het volgende:
Tja dat heb ik dan weer niet, maar dat kan nog komen, ik ben nog niet zover als jij.
Ik maak me hier stiekem ook wel wat zorgen.
Ik voel mijn meisje deze week zo weinig en zachtjes dat ik me afvraag of alles goed gaat.
Vorige week was ze de boel nog aan het verbouwen en deed het bijna zeer zo hard was het gebonk, en nu voel ik alleen af en toe een plopje.
Zijn er meer meiden die dit herkennen? Zit nu op ruim 26 weken.
idd, zakjes meenemenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 07:34 schreef Mevr_Mus het volgende:
Aargh, trein en misselijkheid zijn geen goede combinatieBen maar dicht bij de wc gaan zitten
![]()
Misselijke dames, hoe lossen jullie dit soort dingen op, als perse ergens heen moet?
Ik kan gewoon niet wachten tot Vanyel, DML, huup en anderen me volgen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 08:56 schreef twentemeisje het volgende:
Dat klonk wel een beetje dubieus Claudia![]()
Dat, terwijl je ondertussen nog een paar liter bitter lemon wegwerkt!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 08:59 schreef Vanyel het volgende:
Dus wat moet ik nu doen? Heb niet de beschikking over prostaglandingesen, dus pannekoek met ananashart terwijl ik op een trampoline sta, zou dat helpen?
Ik wil ook wel in de Teletijdmachine van professor Barabasquote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:02 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik kan gewoon niet wachten tot Vanyel, DML, huup en anderen me volgen.
quote:
ohja!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 08:54 schreef Vanyel het volgende:
Ik nam zakjes mee in de trein (die ik nooit gebruikt heb), maar wat me echt gered heeft was als een rare junk aan een mintstick snuiven de hele weg. Dat helpt sowieso tegen misselijkheid en heeft als bonus dat je de andere geuren nauwelijks meer ruikt. Niet
van die stationskoffiegeur dus.
Oh en 40 weken, niks onderweg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |