abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91957084
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 19:55 schreef PM-girl het volgende:

[..]

Ik ga mezelf in Eindhoven opgeven.
tot hoeveel weken kun je je daar opgeven weet jij dat toevallig?
mama van 3 kids!
  donderdag 27 januari 2011 @ 20:38:16 #252
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_91957582
quote:
Op donderdag 27 januari 2011 20:29 schreef Popples het volgende:

[..]

tot hoeveel weken kun je je daar opgeven weet jij dat toevallig?
nee, geen idee!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_91958100
Volgens mij hebben ze daar altijd proefpersonen nodig. Maar de tweede keer konden ze me niet gebruiken omdat ik tijdens hun cursusperiode zelf in de verkeerde zwangerschapsperiode zat. Je moet ze bellen en dan kun je checken of het een beetje synchroon loopt zeg maar. Ik geloof dat het zoiets was als tussen de 20 en de 28 weken. ;)
pi_91958135
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 20:38 schreef PM-girl het volgende:

[..]

nee, geen idee!
de vorige keer was ik voor de 12 weken. vandaar dat ik me afvraag voor de hoeveel weken ;)
nouja heb toch geen oppas.
mama van 3 kids!
pi_91958207
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 20:48 schreef Popples het volgende:

[..]

de vorige keer was ik voor de 12 weken. vandaar dat ik me afvraag voor de hoeveel weken ;)
nouja heb toch geen oppas.
En deden ze dat ook? Ik was de eerste keer twee keer tussen de 19 en de 26 weken. De tweede keer zou ik al 32 weken zijn en hadden ze dus niks meer aan me.
pi_91958394
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 20:49 schreef groofskendezoveelste het volgende:

[..]

En deden ze dat ook? Ik was de eerste keer twee keer tussen de 19 en de 26 weken. De tweede keer zou ik al 32 weken zijn en hadden ze dus niks meer aan me.
:Y het was daar lopende band :D was toen geloof ik net over de 11 weken
mama van 3 kids!
pi_91958491
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 20:53 schreef Popples het volgende:

[..]

:Y het was daar lopende band :D was toen geloof ik net over de 11 weken
Nou ja, bij mij hadden ze dus in de 'goede periode' (hoe lang die dus blijkbaar ook was) geen cursus en toen ze die wel hadden was ik al te ver. Jammer vond ik. Ik geoot er erg van de eerste keer.
pi_91960263
ik geloof dat het ook nog van het soort cursus afhangt...

Zo. Ik lig al lekker in bed met kruik. Mijn darmen krijgen steeds meer last van plaatsgebrek en dat levert dus pijn op. En vastzittende lucht.

Vandaag bij de fysio geweest. Veel tips, veel trics, wat oefeningen en de belofte dat ze er alles aan gaat doen om me mobiel te houden. Prima dus.

Zo moe als jullie omschrijven ben ik gewoon nooit geweest. Ik was wel moe maar niet dramatisch.

Huup, alles rustig? Vanyel ook? DML?
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_91960451
Ik hoop dat de fysio je inderdaad zo lang mogelijk kan helpen Mefke. Echt vervelend dat je weer zo'n last hebt.

Hier is de rust weer terug gekeerd. Ik voel helemaal niks meer :N
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_91960756
Check, rust in de hizzhouse!

Fijn dat je tips en truuks hebt, hopelijk kun je er wat mee.
Ik ga maar eens verder met de allerlaatste dingskes regelen, enveloppen en postzegels enzo voor t geboortekaartje. We bestellen weer een postzegel met echofoto dr op :D
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_91961288
nou ja, veel dingen wist ik al/nog, maar het is goed dat iemand nog weer eens precies zegt hoe het ook al weer moet of niet moet.
Rustige nacht allemaal! Ik ga mijn oogjes maar eens dichtdoen ik moet morgen vroeg op en man nog vroeger, dus een beetje slaap kan geen kwaad.
pi_91961291
Ow huup, you are livin' on the edge hoor dat je dat nog niet af hebt! Wat nou als je al met 38 weken was bevallen? :+
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_91961764
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 21:39 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ow huup, you are livin' on the edge hoor dat je dat nog niet af hebt! Wat nou als je al met 38 weken was bevallen? :+
:D

kan nooit zo erg zijn als mn buurmeisje :P die kondigde in juni al de bruiloft aan want dat was zo lekker makkelijk en ze wilde gewoon alles in een klap geregeld hebben voor het kindje enz.
Uiteindelijk is ze pas met krap 39 weken getrouwd :') een paar dagen voor ze beviel. Geloof dat ze de uitgerekende datum wat letterlijk als grens had genomen :D
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_91963524
quote:
Op donderdag 27 januari 2011 21:27 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

Hier is de rust weer terug gekeerd. Ik voel helemaal niks meer :N
Stom he!
Ik heb nu eigenlijk al de hele avond doorlopende saaie buikpijn, ook irritant. Gebeurt dus niks, maar voelt wel vervelend.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_91963711
quote:
Stom he!
Ik heb nu eigenlijk al de hele avond doorlopende saaie buikpijn, ook irritant. Gebeurt dus niks, maar voelt wel vervelend.
Gek hè, na een big mac als ontbijt en pannenkoeken als lunch? :P Wat heb je als avondeten op? Een kapsalon?
pi_91963800
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 22:12 schreef danic het volgende:

[..]

Gek hè, na een big mac als ontbijt en pannenkoeken als lunch? :P Wat heb je als avondeten op? Een kapsalon?
:D _O- hahaha
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_91963980
Jaloers? ;)
I wish, kapsalon is veel te lang geleden.
Dit was mijn vreten waar je zin in hebt dag en ik heb mijn best gedaan met vanavond ook nog een halve pizza, maar ook braaf veel bietjessalade.

De pijn zit trouwens een stuk lager dan mijn maag, buik staat gewoon steeds strak en dat gaat irriteren.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_91964152
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 22:16 schreef Vanyel het volgende:
Jaloers? ;)
I wish, kapsalon is veel te lang geleden.
Dit was mijn vreten waar je zin in hebt dag en ik heb mijn best gedaan met vanavond ook nog een halve pizza, maar ook braaf veel bietjessalade.

De pijn zit trouwens een stuk lager dan mijn maag, buik staat gewoon steeds strak en dat gaat irriteren.
Eerlijk? Nee helemaal niet! Heb vanmiddag heerlijk genoten van mijn zakje chocoladerozijnen :9
Maar vind alles wat jij vandaag op hebt ook even lekker hoor, alleen niet op 1 dag haha.
Zowiezo vind mijn weegschaal dat niet leuk (en ik daarna ook niet), dus moet ik maar niet doen. Ben nu eindelijk al een paar weken op een stabiel gewicht, dus denk dat ik in december samen met een vreetmaand ook een groeispurt heb gehad.
pi_91964359
Das het mooie, ik kan de laatste weken eten wat ik wil en ik groei niet meer, leven kost blijkbaar teveel energie :D

Ik heb trouwens niet gesnoept :)
pi_91965318
Tja dat heb ik dan weer niet, maar dat kan nog komen, ik ben nog niet zover als jij.
Ik maak me hier stiekem ook wel wat zorgen.
Ik voel mijn meisje deze week zo weinig en zachtjes dat ik me afvraag of alles goed gaat.
Vorige week was ze de boel nog aan het verbouwen en deed het bijna zeer zo hard was het gebonk, en nu voel ik alleen af en toe een plopje.
Zijn er meer meiden die dit herkennen? Zit nu op ruim 26 weken.
pi_91966535
Wel nog elke dag een aantal keer?
pi_91967582
ja dat wel, maar veel zachter dan de afgelopen tijd.
pi_91970675
Ik heb volgens mij ook wel wisselende intensiteit gehad, maar kan me de onrust wel voorstellen. Morgen telefoontje vk voor de zekerheid/ innerlijke rust?
pi_91976833
morgen! Wat je zeker niet moet doen met een gammel bekken is op het matrasje van het campingbedje van je zoon op de grond gaan liggen. Auw! Verder een redelijke nacht hoor :O ik ga vanmiddag maar even liggen denk ik.
Llm'ers alles rustig?!
Danic, je meisje krijgt wel minde ruimte nu hè .
pi_91976861
Goedemorgen,

Mefke daar had ik ook aan zitten denken. Ik denk dat ik even wacht met bellen naar de vk, we hebben zaterdagochtend de 3d echo.Als we die niet hadden gehad had ik wel gebeld denk ik. Idd voor die innerlijke rust.
Mag ik vragen waarom je in vredesnaam op het matras van het campingbedje hebt geslapen? Je bent volgens mij behoorlijk lang en dat is zo'n bedje niet, dus dat kan nooit lekker geweest zijn.
pi_91976886
beetje off topic : driekus was wakker en kon niet meer in slaap komen. En hij moest wel stil blijven, mijn man moest heel vroeg op en had echt zijn slaap nodig. Uiteindelijk ben ik dus maar naast het bedje van driekus gaan liggen tot ie sliep.
pi_91976890
Ah, ja dat snap ik. Denk dat ik hetzelfde zou doen.
Maar hopen dat als je vanmiddag kan gaan liggen dat je bekken weer een beetje zijn stabiliteit terug vindt. Dat is wel zo prettig.
  vrijdag 28 januari 2011 @ 07:21:41 #278
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_91976985
Mijn meisje schopte gisteravond zo erg dat je het aan mijn buik kon zien (echt zo'n puntje wat omhoog kwam :o )
Ze was dus weer heerlijk bezig vannacht :P
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
  vrijdag 28 januari 2011 @ 07:23:01 #279
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_91976997
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 06:55 schreef mefke79 het volgende:
beetje off topic : driekus was wakker en kon niet meer in slaap komen. En hij moest wel stil blijven, mijn man moest heel vroeg op en had echt zijn slaap nodig. Uiteindelijk ben ik dus maar naast het bedje van driekus gaan liggen tot ie sliep.
Jezelf opgeofferd voor het goede doel dus :P

Denk ook dat ik hetzelfde zou doen, maar heb eigenlijk nog geen idee hoe streng ik zal zijn zodra de kleine er is, en wat groter is..
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
  vrijdag 28 januari 2011 @ 07:34:43 #280
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_91977066
Aargh, trein en misselijkheid zijn geen goede combinatie :o Ben maar dicht bij de wc gaan zitten 8-)

Misselijke dames, hoe lossen jullie dit soort dingen op, als perse ergens heen moet?
Oude (on)bekende.
  vrijdag 28 januari 2011 @ 07:38:07 #281
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_91977094
Bij mij hielp eten altijd, dus zorgen dat ik altijd een koekje ofzo in mijn tas had zitten. Heb zoiets gehad in de Ikea, ik wist niet hoe snel ik naar het supermarkt-gedeelte moest komen om iets te eten te kopen :P
  vrijdag 28 januari 2011 @ 07:47:36 #282
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_91977192
quote:
Op vrijdag 28 januari 2011 07:38 schreef The_Tankgirl het volgende:
Bij mij hielp eten altijd, dus zorgen dat ik altijd een koekje ofzo in mijn tas had zitten. Heb zoiets gehad in de Ikea, ik wist niet hoe snel ik naar het supermarkt-gedeelte moest komen om iets te eten te kopen :P
Je wil niet weten wat ik aan eten in mijn tas heb zitten.. Ik ga de deur niet meer uit zonder noodvoorraad appels, bananen en mueslirepen :P

Blijven eten helpt wel enigzins, maar voorkomt helaas niet dat bij vlagen kotsmisselijk ben :(
Oude (on)bekende.
pi_91977395
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 07:34 schreef Mevr_Mus het volgende:
Aargh, trein en misselijkheid zijn geen goede combinatie :o Ben maar dicht bij de wc gaan zitten 8-)

Misselijke dames, hoe lossen jullie dit soort dingen op, als perse ergens heen moet?
zakjes meenemen. *) dat was het enige wat ik had toen ik in de bus zat. gelukkig anders lag de bus vol. ik moest altijd een dik 50 min. met de bus. dat was bij de eerste. uiteindelijk heb ik elke keer de auto gepakt want kon er echt niet tegen in de bus. :@

mefke wel rusten vanmiddag he, geen uitstel. ;)
mama van 3 kids!
  vrijdag 28 januari 2011 @ 08:08:03 #284
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_91977422
Goedemorgen!

Hier geen tips voor de misselijke meiden, ik heb er geen last van gehad. Hopelijk gaat het bij jullie snel over! :*

Mefke, probeer je wel een beetje rust te pakken vandaag?

Tankgirl, wat gaaf he die zichtbare bewegingen? Ik stond echt te gillen van enthousiasme toen ik dat voor het eerst zag :D.

quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 22:37 schreef danic het volgende:
Tja dat heb ik dan weer niet, maar dat kan nog komen, ik ben nog niet zover als jij.
Ik maak me hier stiekem ook wel wat zorgen.
Ik voel mijn meisje deze week zo weinig en zachtjes dat ik me afvraag of alles goed gaat.
Vorige week was ze de boel nog aan het verbouwen en deed het bijna zeer zo hard was het gebonk, en nu voel ik alleen af en toe een plopje.
Zijn er meer meiden die dit herkennen? Zit nu op ruim 26 weken.
* twentemeisje steekt vinger op

Ik kan het even niet terugvinden maar een paar topics geleden maakte ik me zorgen over hetzelfde danic (zit zondag op 31 weken). Had haar een paar dagen veel minder gevoeld, het voelde net als jij omschreef veel subtieler. Daarna was ze ineens weer wat duidelijker aanwezig. Ze krijgen natuurlijk ook steeds minder ruimte om uitbundig te bewegen. Gelukkig heb je morgenvroeg de 3D-echo, ben je weer helemaal gerustgesteld. :*

De laatste tijd voel ik haar beentjes weer wat meer aan de rechterkant, gevaarlijk dicht richting de ribbenkast ;). Ze ligt al heel erg lang op dezelfde manier in mijn buik gevouwen, hoofdje onder in mijn buik, billen en rug langs de linkerkant en beentjes bovenlangs richting de rechterkant. Zul je zien dat ze zich op het laatste moment toch nog in een stuit draait >:) .

Blegh, een van mijn vervelendste MS-klachten is duizeligheid/licht in het hoofd zijn. Daar heb ik de hele zwangerschap bijna helemaal geen last van gehad, maar vanmorgen sinds ik opstond volop. :( Maar even rustig opstarten. Heb nog wel wat op het programma staan vandaag. Moet kadootjes kopen voor schoonmama die 60 is geworden en voor mijn vriendin die vandaag jarig is. Heb al afgesproken dat we de avondverjaardag aan ons voorbij laten gaan en dat ik vandaag over dag een bak koffie kom doen. Nou ja, als het echt niet gaat dan gaat het niet natuurlijk.
  vrijdag 28 januari 2011 @ 08:17:47 #285
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_91977514
Zakje *check* :') Leuk, congres aan de andere kant van het land :')

Hoewel misselijk zijn op zich heel beroerd is, moet ik er ook wel om lachen soms. En ik voel me zo wel echt zwanger :P
Oude (on)bekende.
pi_91977605
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 07:34 schreef Mevr_Mus het volgende:

idd, zakjes meenemen :Y ik moest vorige zwangerschap en t begin van deze 2 stukken met de bus en een stuk met de trein, meestal tijdens de spits, t was echt mn nachtmerrie om dan die hele trein of bus vol te baggeren :')

en ik werd ook echt overal misselijk van de eerste keer. Boh. De Roemeense meneer met zn trekzak die veel te lang voor je neus blijft staan }:| de dame naast je met wáy teveel mierzoet parfum op. De student voor je waarvan je nog kunt ruiken in welke kroeg ie gehangen heeft :r de bejaarde die zn tanden niet gepoetst heeft ;(

En dan heel dramatisch de frisse lucht opsnuiven als je eindelijk op Leiden CS aangekomen was :D
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_91977885
Hier maar 2 dingen die helpen tegen de misselijkheid: continue eten en emesafene tabletjes.
pi_91977946
mijn vrouw eet altijd mentos snoepjes of winegums naast het gewone eten.

onze man is de laatste tijd heel actief geweest, maar nu voelt mama hem sinds gistermiddag niet meer en aangezien ze een ochtendritueel had, waarbij hij wel even liet weten dat hij er was (douchen, op de bank zitten, mannetje schopt), was deze vanochtend onderbroken.

Ik denk dat ze zich te voorbarig druk maakt, maar ik begin me ook enigszins zorgen te maken ondanks dat ik lees op websites dat het best kan voorkomen vanwege de ligging van de placenta.
pi_91977969
Ik nam zakjes mee in de trein (die ik nooit gebruikt heb *O*), maar wat me echt gered heeft was als een rare junk aan een mintstick snuiven de hele weg. Dat helpt sowieso tegen misselijkheid en heeft als bonus dat je de andere geuren nauwelijks meer ruikt. Niet :r van die stationskoffiegeur dus.

Oh en 40 weken, niks onderweg.
pi_91977974
Uitgerekende datum! *O* Ik dacht er meteen aan vanochtend, bij het kolven. :Y)
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  vrijdag 28 januari 2011 @ 08:55:59 #291
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_91977983
ik zag het net, 28 januari staat in de OP :P
  vrijdag 28 januari 2011 @ 08:56:42 #292
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_91977997
Een jompel voor de grote mijlpaal van Vanyel *O* .

Dat klonk wel een beetje dubieus Claudia ;)
pi_91978043
Dus wat moet ik nu doen? Heb niet de beschikking over prostaglandingesen, dus pannekoek met ananashart terwijl ik op een trampoline sta, zou dat helpen?
pi_91978086
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 08:56 schreef twentemeisje het volgende:
Dat klonk wel een beetje dubieus Claudia ;)
Ik kan gewoon niet wachten tot Vanyel, DML, huup en anderen me volgen.
  vrijdag 28 januari 2011 @ 09:09:14 #295
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_91978202
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 08:59 schreef Vanyel het volgende:
Dus wat moet ik nu doen? Heb niet de beschikking over prostaglandingesen, dus pannekoek met ananashart terwijl ik op een trampoline sta, zou dat helpen?
Dat, terwijl je ondertussen nog een paar liter bitter lemon wegwerkt!
quote:
6s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 09:02 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik kan gewoon niet wachten tot Vanyel, DML, huup en anderen me volgen.
Ik wil ook wel in de Teletijdmachine van professor Barabas :@ .

We zijn er hier gewoon helemaal klaar voor, maar het meiske moet gewoon nog minimaal 6 weken blijven zitten. :) Dus ga ik nu maar weer even rompers opvouwen en verder met de kast inpakken O+.
pi_91978218
Jouw tijd komt vanzelf, TM!
  vrijdag 28 januari 2011 @ 09:14:43 #297
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_91978306
quote:
17s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 09:09 schreef Claudia_x het volgende:
Jouw tijd komt vanzelf, TM!
:Y en het gaat ook hartstikke snel, gelukkig! Wees dus maar niet bang dat ik een ontaarde babybytes-moeder wordt die zichzelf gaat proberen te strippen ;).
pi_91978401
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 08:54 schreef Vanyel het volgende:
Ik nam zakjes mee in de trein (die ik nooit gebruikt heb *O*), maar wat me echt gered heeft was als een rare junk aan een mintstick snuiven de hele weg. Dat helpt sowieso tegen misselijkheid en heeft als bonus dat je de andere geuren nauwelijks meer ruikt. Niet :r van die stationskoffiegeur dus.

Oh en 40 weken, niks onderweg.
ohja! :D zo sta ik hier thuis tegenwoordig heul vaak met een billendoekje onder mn neus :') helpt wel! voor de grapjurken, een ongebruikt billendoekje hè!
Tot ik opzij keek en kleine dreumes ook enthousiast aan zo'n doekje zag snuiven, misschien toch wat minder opvallend doen :P

Yay uitgerekende datum!! *O* *O*
ja eh jij had die tiet voor de uitgang als lokkertje toch? Ik zou zeggen parkeer de tet daar weer, op 1 been hopsend de trap af terwijl je pannenkoeken met ananasharten eet en bitterlemon drinkt. Succes gegarandeerd!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_91978408
Nou, mijn lief heeft nu al van 2 mensen de vraag gekregen of zij dat niet bij me wil doen.
Waaronder de vk :D Maar die maakte er wel een grapje van.
pi_91978434
Ik lust geen bitter lemon :(
Dan maar afwachten vrees ik..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')