Ja krijg je dr van als je de spanning zo opvoertquote:
hihi zwabberschappen!quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:25 schreef -sabine- het volgende:
Zo klaar voor een bevalling en mooie zwangerschappen.
En ik zorg er voor nooit meer de laatste post te hebben
Yep. Of eigenlijk is het meer dat ik ook af en toe geen harde buik heb. Bijna continu spanning erop, maar gelukkig niet continu even erg.quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:25 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Heb je de hele dag harde buiken vanyel? Ik heb ze 's nachts gepaard met krampen maar tegen de ochtend is het compleet rustig.
Oh maar dat laatste doe ik ook hoor. Meestal is het niet vervelend genoeg om me wakker te houden en ik ben wel heel moe, dus ik breng echt veel uren in bed door.quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:01 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ow dat is wel veel vanyel. Jammer dat het niks doet verder.
Aangezien ik overdag slaap inhaal, ontspan ik wel genoeg lijkt me
Oeh, wel fijn dat het niet zodanig irritant is dat het je wakker houdt als je het al anderhalve week hebt inderdaad.quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:27 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Oh maar dat laatste doe ik ook hoor. Meestal is het niet vervelend genoeg om me wakker te houden en ik ben wel heel moe, dus ik breng echt veel uren in bed door.
mijn excuses ik ben weer te vaag voor woorden.quote:Op woensdag 26 januari 2011 10:48 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Wat bedoel je daarmee, 'viel wel mee volgens de huisarts'? Een huisarts kan daar toch niks over zeggen als er niet naar de urine is gekeken? Ik heb een blaasontsteking gehad tijdens de zwangerschap en die is bij toeval ontdekt tijdens een routineprocedure. Ik had daar echt geen typische klachten van. Het is een kleine moeite om de urine te checken en je kunt er een hoop gezeur mee voorkomen.
nee hoor duurt niet zo lang meer, tussen nu en 4 weken beval ikquote:Op woensdag 26 januari 2011 17:27 schreef ferrari_rood het volgende:
Wat een drukke foon dag huup. Hopelijk kun je vannacht lekker slapen maar als je je slijmprop verliest duurt het toch niet meer zolang voor de bevalling begint?
WAAAAAAAAAAAAAH!!!!!!!quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:24 schreef huuphuup het volgende:
Gatverdamme, ik ben de slijmprop aan het verliezen, wat een goor ding is dat toch![]()
![]()
Wat spannend!!!!quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:28 schreef Vanyel het volgende:
Volgens mij is mijn slijmprop heel stevig, niks van verliezen gemerkt. En harde buiken beginnen pijnlijk te worden. En enigszins op en af te gaan...
Nee, wie weet, ja nogal, nog niet want ik zit mijn liefje door de andijviestampmakerij heen te coachen (das normaal mijn werk) en lekkere sadist die je bent!quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:34 schreef huuphuup het volgende:
Heb je stiekem al een beetje getimed? Het klinkt alsof het wel eens door zou kunnen zetten nu. Spannend zeg! Oeh, doe ns douchen? Kijken of t nog pijnlijker wordt.
Maar niet zo heel lang meer...quote:
quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:29 schreef Vanyel het volgende:
Huup, waarom bellen mensen jou anoniem?
Nee joh! daar wen je aan hoor, zolang je wel een paar uurtjes kunt pakken kun je heel wat hebbenquote:Op woensdag 26 januari 2011 17:38 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik ben meer uitgeslapen dan jij hoor Huup. Ik vind jouw situatie veel lastiger, met een kind er bij.
Ik lig overdag rustig in mijn bed te stinken namelijk![]()
Kuddos voor jou, met je zielige meisje en dan ook nog mensen die bellen![]()
VanyelJe vindt de 27e spontaan prachtig als je meisje ter wereld komt. Je gaat van die datum houden!
Spannend hoor!
Jij gaat voor het poep, plas, kots scenario?quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:43 schreef Vanyel het volgende:
Verdomme, ik probeerde dus iets te editten dat ik vervolgens quote en de knopjes werken niet meer en ik ga zeker weten die stamppot eten want ik heb HONGER!
Bovendien is ie ook voor de diepvries voor de komende tijd...
Heeft de vk dat niet al lang met je besproken dan? Je bloed is rond de 9 weken destijds al geprikt?quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:47 schreef Ienemini het volgende:
ik heb bloedgroep a negatief. Lees nu net op internet dat je dan onder strenge controle wordt geplaatst. (Dan vraag ik me af wat streng is.) En dat je rond de 30 ste week injecties krijgt??
wie heeft hier ervaring mee??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
Ik wilde beginnen met het kotsen eigenlijk, leek me wel lekker om dan ook daadwerkelijk iets eruit te gooien te hebben.quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:46 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Jij gaat voor het poep, plas, kots scenario?![]()
Bij je volgende controle even navragen dan!quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:53 schreef Ienemini het volgende:
Dizzy Miss Lizzy klopt toen is er bloedgeprikt. oke a negatief maar nooit bij stil gestaan dat dit anders is dan normaal. (is toen ook niets over gezegd) Maar las zo op internet dat er mensen zijn die vaker op controle gaan, dat heb ik dan nooit gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |