SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En toevallig hoorde ik gisteravond deze nog op de radio
@ 3.12
tot zover deze (tro)lolo-lyrics berichtgeving
"A young girl's strange erotic journey from Milan to Minsk"
CD1 ziet er goed uit!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:12 schreef haakon het volgende:
Reverze: Call Of The Visionary CD's
Omschrijving
CD1: Mixed by Psyko Punkz
1. Toneshifterz meetz Nitrouz - Origins Of Life
2. Psyko Punkz - BassBoom
3. The Pitcher - Banggrindin (Noisecontrollers Rmx)
4. Headhunterz - From Within
5. Psyko Punkz vs Coone - Dirty Soundz (Ra-ta-ta)
6. Max Enforcer - GOLD
7. Wildstylez & Noisecontrollers - A Different Story
8. Noisecontrollers & Psyko Punkz - Universe
9. Frontliner - The Call Of The Visionary (Official Reverze 2011 Anthem)
10. Psyko Punkz - Feel The Rhythm
11. Frequencerz - Phaser
12. Blutonium Boy - Make it Loud (Headhunterz Rmx)
13. Psyko Punkz vs Sound Freakerz - Voices
14. Zatox - Irreplaceable
15. Noisecontrollers & Psyko Punkz - Bass Mechanic
16. Psyko Punkz - Pull Ya Strings 2010
17. Zatox & Tatanka - Kickin Ass
18. B-Front - Inner Creativity
19. Ran-D - Feel My Fire
20. Noisecontrollers - Yellow Minute (Alpha Twins Rmx)
CD2: Mixed by Dr Phunk
1. Dr Rude - Bring it Back
2. Dr Rude - Midnight
3. Demoniak - Diggy Bomb
4. Demoniak - Lock And Load
5. Dr Phunk - Ultra Phunkular
6. D-Vision - Back & Forth
7. Fenix - Back In Effect
8. Fenix & Dr Phunk - Stereophonic Sounds
9. iTraxx - Rock This Place
10. Junior Waxx - Louder
11. Lethal MG - Fantasy
12. Fenix & Lethal MG - I Am Ready
13. Pat B & Dr Phunk - Phunk It Up!
14. Q-ic & Lethal MG - Suck My Dick (Mr Noba Rmx)
15. Playboyz - Rockin' (Pat B Rmx)
16. Royal S & Miss Faction - Let's Go
17. Stephan Strube - Hey Nitty (Q-ic Rmx)
18. Trent Easton - Follow Me
19. Dalora - This On Me
20. Shaytek - Again
21. Def Toys - Go Insane
22. DJ Liberty - Your Love
23. Dr Phunk - Flashback
24. Detektor & Mode Seven - Pump Your Body
25. Gave - Gloom
Die kickquote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:28 schreef T-Force het volgende:
Goeiendag zeg! Die nieuwe Degos & Re-Done gaat hard![]()
En deze is ook gruwelijk![]()
![]()
continu-atie-trolquote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:28 schreef T-Force het volgende:
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:19 schreef Mind.Illusion het volgende:
heel Misschien vanavond naar XXlerator
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:19 schreef Mind.Illusion het volgende:
vanavond niet vanavond naar XXlerator
Die Henzel und Disco Nova zijn van de Vage Gasten...ze hadden ook een area op Q-Base, daar hebben we toch nog even bij gestaan...was zeker chill.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:37 schreef Koepert het volgende:
Zo vind ik dubstyle ook n stuk leukerDegos en Re-Done dus..
Oh jongens.,. voor een ieder die dubstep/electro en aanverwanten een warm hard toe draagt..
Gisteren bij Baskerville en Henzel und Disco Nova in Simplon(Groningen) geweest.. WAT EEN FEEST... dikke fokking energie.. losgaan, zelfs paar keer een pit.. heerlijk.. alleen ze hebben de sitdown ook hier
![]()
en
Wordt echt zo zwaar druk.... Bij Tatanka meer dan 1000 mensen ingeschreven. Toen was het al druk.quote:
Niks moet.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:02 schreef 16meter het volgende:
Ik moet mee hoor ik net.
Vrees wel voor extreme drukte...
Daarom ook Awakenings verkozen boven XX. Daarnaast was t wel lachen wachten op de 1e trein na XXquote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:02 schreef 16meter het volgende:
Ik moet mee hoor ik net.
Vrees wel voor extreme drukte...
quote:
Mooiquote:
Die zijn erg lekker ja. Degos & Re-Done naar Theracords was wel een goede zet. Kwalitatief altijd al goed en nu brengen ze Theracords ook wat meer onder de aandacht voor alle mensen die denken dat het alleen maar vaag en/of early-achtig is.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:28 schreef T-Force het volgende:
En deze is ook gruwelijk![]()
![]()
Gezelligquote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:01 schreef Levitas het volgende:
Nog 2 weekjesHARD BASS!
Ik zie net op partyflock trouwens ook nog Twisted (Nul4elf = organisatie van Sethje?) en dat Mind.Illusion in de line-up staat (alsmede wat andere vette namen), eens kijken of ik wat mensen mee kan krijgen
Heb k allang die set, via NLS toen, op heenweg Q-base, mede daarom dacht ik, dit offtopic kan wel in dit topic omdat ik weet dat meerdere dit wel kennen/waarderen..quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:23 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Is het omdat ik zwart ben?
nee geintje en excuus, was even vergeten dat dat niet mocht
Koepert je moet even zelf op lsdb zoeken naar die set, is een aanrader
Hard Bass pas weer, heb vanavond een thuisfeestje bij iemand dus ben wel bereikbaar voor psychologisch sms-contact indien gewenst...quote:
Niet nodig,Thera vanmiddag op pf:quote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:54 schreef Da_Ripper het volgende:
Dammit T-Force, thanx voor je post![]()
![]()
Heb nog nooit een verzoekje gedaan bij de DJ, maar ik maak alvast een concept-sms voor vanavond van Outside_The_Box![]()
*hitting de F5 @ YT ... again!
Die ondertitel/slogan van thera records is btw geniaal bedachtquote:Vanavond eens ff lekker door de boxen laten knallen (vooral die outside the box :lol: )
Ik ga samen met Krulliewullie, en daar komen we in alle waarschijnlijkheid dan Da_Ripper, NLS04 & 16meter tegen!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:37 schreef Sqoudson het volgende:
Vanavond maar ff XXen
Nog meer fokkers aanwezig?
Ben wel benieuwd naar die koppies eigenlijk
Jupquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:50 schreef T-Force het volgende:
Ik ga samen met Krulliewullie, en daar komen we in alle waarschijnlijkheid dan Da_Ripper, NLS04 & 16meter tegen!![]()
Was dat een muzikaal gevarieerde cd ofwat?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:54 schreef Koepert het volgende:
[..]
Heb k allang die set, via NLS toen, op heenweg Q-base, mede daarom dacht ik, dit offtopic kan wel in dit topic omdat ik weet dat meerdere dit wel kennen/waarderen..
Volgens mij de 1e keer dat een XXLerator is uitverkocht...quote:ClubMatrixx Club Matrixx
by villaineyez
Tonight's #XXlerator is SOLD OUT! Let's GO!
Ik heb dat net ook ergens zien staan die download. Das echt schandalig... 1 of ander lijer die in de promomail van Theracords zit loopt gewoon de boel te lekken... K had die degos & re-done release eergister ook gehad, maar staat pas gepland voor de release in maart...quote:Op zondag 30 januari 2011 11:03 schreef robuust89 het volgende:
Week op vakantie geweest, heb ik nog meer vette platen a la Degos & Re-Done gemist?
quote:
Och als het om een film gaat die je graag wilt zien maar nog in de bios moet komen doe je vast ook niet moeilijk als die al gelekt wordtquote:Op zondag 30 januari 2011 11:39 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Ik heb dat net ook ergens zien staan die download. Das echt schandalig... 1 of ander lijer die in de promomail van Theracords zit loopt gewoon de boel te lekken... K had die degos & re-done release eergister ook gehad, maar staat pas gepland voor de release in maart...
Diegene die er zo mee om gaat.... zielig...![]()
![]()
Truequote:Op zondag 30 januari 2011 12:00 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Ieder zijn smaak... tis ook niet altijd mijn ding, maar respect voor wat ze doen
![]()
Hoe was Harde klap seth?
Het gaat erom dat je discreet omgaat met vertrouwelijke producten die een bedrijf in de nabije toekomst wilt uitbrengenquote:Op zondag 30 januari 2011 12:00 schreef Beach het volgende:
[..]
Och als het om een film gaat die je graag wilt zien maar nog in de bios moet komen doe je vast ook niet moeilijk als die al gelekt wordt
quote:Op zondag 30 januari 2011 12:03 schreef Sethje het volgende:
[..]
True
Dat was echt een drama feest, die gasten die dat organiseren zijn zelf heel enthousiast maar ze kunnen gewoon totaal niet draaien en klappen er om 22.00 meteen crypsis platen op etc en mixen alles er naast. Het geluid was ook drama en veel volk wat een PGB heeft...kortom: topavond
quote:Op zondag 30 januari 2011 13:53 schreef Quyxz_ het volgende:
Dikke party bij Willempie op de bank.
http://www.twitvid.com/SBLN8
Had ik dat maar op de bank thuis.quote:Op zondag 30 januari 2011 13:53 schreef Quyxz_ het volgende:
laat het net toevallig zijn dat ik 3 bekende gezichten zie die ik ken maar niet persoonlijk gelukkig maarquote:Op zondag 30 januari 2011 13:53 schreef Quyxz_ het volgende:
Even een tip die een beetje offtopic is..quote:Op zondag 30 januari 2011 14:42 schreef sveno1990 het volgende:
[..]
laat het net toevallig zijn dat ik 3 bekende gezichten zie die ik ken maar niet persoonlijk gelukkig maar![]()
![]()
Ik zag Coone en Psyko Punkz.quote:Op zondag 30 januari 2011 14:42 schreef sveno1990 het volgende:
[..]
laat het net toevallig zijn dat ik 3 bekende gezichten zie die ik ken maar niet persoonlijk gelukkig maar![]()
![]()
sven is niet zon party animal dus die was al lang en breed naar huis denk ikquote:
Prachtig om te zien idd hoe die vent enorm plezier in de muziek heeft.. Of t nou je smaak is of niet, hij doet echt wat ie leuk vind, en laat dat ook zien, kunnen veel dj's van leren wat mij betreft..quote:Op zondag 30 januari 2011 16:36 schreef 16meter het volgende:
Thera staat als een debiel achter de decks te hossen en te doen, ziet er wel grappig uit. Zeer verdiend dat hij er stond, wat mij betreft.
Dat dus. Wel enorm veel WTF momenten gister zeg. Dat worstelenquote:Op zondag 30 januari 2011 16:36 schreef 16meter het volgende:
Xxlerator was een van de betere van de afgelopen tijd. Drukte viel me erg mee, vooraan was het gewoon goed te doen, temperatuur viel me voor de verandering ook mee.
haha nou sorry hoor maar kwam beetje brak uit bed.quote:Op zondag 30 januari 2011 14:48 schreef Koepert het volgende:
[..]
Even een tip die een beetje offtopic is..
http://nl.wikipedia.org/wiki/Interpunctie
Is de laatste tijd wel vaker geloof ik ivm garderobe, veiligheid etc. Die track die ik bedoelde is trouwens Titan - remember me.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:18 schreef sveno1990 het volgende:
Had graag naar XX willen gaan maarja geen vervoer en geld.
Hoorde ook dat ze 1 uur langer door waren gegaan?
Ah.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:46 schreef Sethje het volgende:
[..]
sven is niet zon party animal dus die was al lang en breed naar huis denk ik
Die nieuwe Zatox ging hard inderdaad! En Psycho iddquote:Op zondag 30 januari 2011 17:15 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Dan nog die ziekelijke harde bass van ik geloof to the top (Zatox). Zatox die ook psycho draait.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |