Gezelligquote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:01 schreef Levitas het volgende:
Nog 2 weekjesHARD BASS!
Ik zie net op partyflock trouwens ook nog Twisted (Nul4elf = organisatie van Sethje?) en dat Mind.Illusion in de line-up staat (alsmede wat andere vette namen), eens kijken of ik wat mensen mee kan krijgen
Heb k allang die set, via NLS toen, op heenweg Q-base, mede daarom dacht ik, dit offtopic kan wel in dit topic omdat ik weet dat meerdere dit wel kennen/waarderen..quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:23 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Is het omdat ik zwart ben?
nee geintje en excuus, was even vergeten dat dat niet mocht
Koepert je moet even zelf op lsdb zoeken naar die set, is een aanrader
Hard Bass pas weer, heb vanavond een thuisfeestje bij iemand dus ben wel bereikbaar voor psychologisch sms-contact indien gewenst...quote:
Niet nodig,Thera vanmiddag op pf:quote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:54 schreef Da_Ripper het volgende:
Dammit T-Force, thanx voor je post![]()
![]()
Heb nog nooit een verzoekje gedaan bij de DJ, maar ik maak alvast een concept-sms voor vanavond van Outside_The_Box![]()
*hitting de F5 @ YT ... again!
Die ondertitel/slogan van thera records is btw geniaal bedachtquote:Vanavond eens ff lekker door de boxen laten knallen (vooral die outside the box :lol: )
Ik ga samen met Krulliewullie, en daar komen we in alle waarschijnlijkheid dan Da_Ripper, NLS04 & 16meter tegen!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:37 schreef Sqoudson het volgende:
Vanavond maar ff XXen
Nog meer fokkers aanwezig?
Ben wel benieuwd naar die koppies eigenlijk
Jupquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:50 schreef T-Force het volgende:
Ik ga samen met Krulliewullie, en daar komen we in alle waarschijnlijkheid dan Da_Ripper, NLS04 & 16meter tegen!![]()
Was dat een muzikaal gevarieerde cd ofwat?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:54 schreef Koepert het volgende:
[..]
Heb k allang die set, via NLS toen, op heenweg Q-base, mede daarom dacht ik, dit offtopic kan wel in dit topic omdat ik weet dat meerdere dit wel kennen/waarderen..
Volgens mij de 1e keer dat een XXLerator is uitverkocht...quote:ClubMatrixx Club Matrixx
by villaineyez
Tonight's #XXlerator is SOLD OUT! Let's GO!
Ik heb dat net ook ergens zien staan die download. Das echt schandalig... 1 of ander lijer die in de promomail van Theracords zit loopt gewoon de boel te lekken... K had die degos & re-done release eergister ook gehad, maar staat pas gepland voor de release in maart...quote:Op zondag 30 januari 2011 11:03 schreef robuust89 het volgende:
Week op vakantie geweest, heb ik nog meer vette platen a la Degos & Re-Done gemist?
quote:
Och als het om een film gaat die je graag wilt zien maar nog in de bios moet komen doe je vast ook niet moeilijk als die al gelekt wordtquote:Op zondag 30 januari 2011 11:39 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Ik heb dat net ook ergens zien staan die download. Das echt schandalig... 1 of ander lijer die in de promomail van Theracords zit loopt gewoon de boel te lekken... K had die degos & re-done release eergister ook gehad, maar staat pas gepland voor de release in maart...
Diegene die er zo mee om gaat.... zielig...![]()
![]()
Truequote:Op zondag 30 januari 2011 12:00 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Ieder zijn smaak... tis ook niet altijd mijn ding, maar respect voor wat ze doen
![]()
Hoe was Harde klap seth?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |