Ik heb mijn bammetje al op, anders had je van mij mogen hebbenquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:19 schreef Stuart het volgende:
Hmmmz, ik moet nog lunch maken maar ben lui
Poep is toch ook vies?quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:14 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
jij onderbouwt altijd alles heel goed en komt altijd binnenvallen met zinnetjes als Terugvindtpoep of poep is viesen door jou ga ik het ook zeggen
Ik wil stir-fryquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:20 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik heb mijn bammetje al op, anders had je van mij mogen hebben
Poep is viesquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:20 schreef Michhas het volgende:
[..]
Poep is toch ook vies?
En wat ga je zeggen?
quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:23 schreef NBT het volgende:
Ik heb een lekker broodje op!
Hallo allemaal
Wat zat eropquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:23 schreef NBT het volgende:
Ik heb een lekker broodje op!
Hallo allemaal
Nou, hup, aan de slagquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:24 schreef Zeroku het volgende:
Ik heb nog zat te doen. Kamer is bijna klaar gelukkig
.
Zal ik je even helpen??quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:24 schreef Zeroku het volgende:
Ik heb nog zat te doen. Kamer is bijna klaar gelukkig
.
Een wit zacht bolletje met:quote:
Hmmmz, lekkerquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:25 schreef NBT het volgende:
[..]
Een wit zacht bolletje met:
Curry
Sla
Komkommer
Tomaat
Gebakken UI
Hamburger
Ham
Kaas
Gebakken EI
Om te smullennnn!!
En ik dacht dat ik een lekker maaltje had met mijn broodje unox leverpasteiquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:25 schreef NBT het volgende:
[..]
Een wit zacht bolletje met:
Curry
Sla
Komkommer
Tomaat
Gebakken UI
Hamburger
Ham
Kaas
Gebakken EI
Om te smullennnn!!
Doe maarquote:
Rustigrustig.quote:
jeweetsquote:
Ik kan je wel vermakenquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:28 schreef Chocolate-chick het volgende:
Als ik me verveel ga ik rare dingen doen dus vermaak mij
Ik wil die rare dingen wel zienquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:28 schreef Chocolate-chick het volgende:
Oke prima, ik pak nu de trein naar jou toequote:Op woensdag 26 januari 2011 13:29 schreef Zeroku het volgende:
[..]
jeweets
[..]
Ik kan je wel vermaken
vermaak mij!quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:28 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ja ik kom aan bij Utrecht Centraal, ik PM je mijn nummer welquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:29 schreef NBT het volgende:
[..]
vermaak mij!
Vermaak elkaar!
Hee die meet he? ik weet niet hoe ik bij stairway kom, komen er nog meer mensen aan op utr centraal?
Is goed!quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:30 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja ik kom aan bij Utrecht Centraal, ik PM je mijn nummer wel
quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:34 schreef Michhas het volgende:
Zijn er hier ook mensen die van garnalen houden?
Ik heb er ooit eentje rauw opgegetenquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:34 schreef Michhas het volgende:
Nee, ik vind ze viesquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:34 schreef Michhas het volgende:
Ik ookquote:
Ik ookquote:
'quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:35 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik heb er ooit eentje rauw opgegeten
is wel lekker op zn tijd...quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:34 schreef Michhas het volgende:
ja, wat is erquote:
Hey harde werksterquote:
Niks, vind het gezellig dat je er weer bentquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:41 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ja, wat is er
[..]
Hey harde werkster![]()
![]()
quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:41 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Niks, vind het gezellig dat je er weer bent
Hee Harde werker!quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:41 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ja, wat is er
[..]
Hey harde werkster![]()
![]()
Nee hij is nu niet hier, hij is druk aan het rekenenquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:42 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
das altijd leuk om te horen...
en heb je al beslag gelegd op die ene mannelijke klasgenoot van je?
jep, gaat weer lekker!quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:43 schreef NBT het volgende:
[..]
Hee Harde werker!Al een beetje je werk verricht voor vandaag?
En dat rekenen is belangrijker?quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:43 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nee hij is nu niet hier, hij is druk aan het rekenen
Ja, ik bedacht me dat jij heel weinig tot nooit een naamtopic hebt gehad hierquote:
ja duh...quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:44 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
jep, gaat weer lekker!
[..]
En dat rekenen is belangrijker?
tsss... wat een faler is dat dan... jij verdient beterquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:45 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja, ik bedacht me dat jij heel weinig tot nooit een naamtopic hebt gehad hier
[..]
ja duh...![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:46 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
tsss... wat een faler is dat dan... jij verdient beterNiet gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en ik wilde ook een naamtopic voor NBT maken
Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
Zijn mening, alsof zijn leven er door gemaakt wordtquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:47 schreef honkeytonk het volgende:
knutselen & creativiteit >> faalsubforum
Dat is je goed rechtquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:47 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Niet gezienen ik wilde ook een naamtopic voor NBT maken
ja, mijn mening is bepalend hier natuurlijkquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:49 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Bedankt dat het mag van jou MaleDuck
Wat ga je maken?quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:49 schreef Stuart het volgende:
Over 40 minuten ga ik toch maar de keuken in om een knappe lunch voor mezelf te maken
succes met het maken van die mooie lunch... nu ook nog hopen dat het lekker isquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:49 schreef Stuart het volgende:
Over 40 minuten ga ik toch maar de keuken in om een knappe lunch voor mezelf te maken
Ja uiteraard, want jij bent een Manneneendquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:49 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ja, mijn mening is bepalend hier natuurlijk
Liefff!!!quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:45 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja, ik bedacht me dat jij heel weinig tot nooit een naamtopic hebt gehad hier
ja, een verrequote:Op woensdag 26 januari 2011 13:50 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja uiteraard, want jij bent een Manneneend
Stir fry met kip, broccoli, courgette, ui, noodles, oyster sauce, paprika en nog wat groentequote:
Gaat vast goed komen en dankquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:50 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
succes met het maken van die mooie lunch... nu ook nog hopen dat het lekker is
dan is het goed, maar waarom ga je dat pas doen over 40 minuten?quote:
Ik met alleenstaadne papas.quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:52 schreef tdrone het volgende:
was even weg, aan het chatten met alleenstaande mama's
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:52 schreef tdrone het volgende:
[ afbeelding ]
Omdat ik daarna pas weer 's avonds online kom en ik wil mijn tijd optimaal gebruikenquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:52 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
dan is het goed, maar waarom ga je dat pas doen over 40 minuten?
Ik wist niet dat jij van beide walletjes aan het eten wasquote:
en wanneer heb je een date?quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:52 schreef tdrone het volgende:
[ afbeelding ]
en heb je een MILF gescoord?quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:52 schreef tdrone het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:52 schreef tdrone het volgende:
[ afbeelding ]
jij aan de milf?quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:53 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
en heb je een MILF gescoord?
quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:53 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
en heb je een MILF gescoord?
ja morgenavond bij het piratenfestijn in volendamquote:
quote:
Nee, Dad i'd like to fuckquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:54 schreef tdrone het volgende:
[..]
draaideurcrimineel i like to fuck?
Kutquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:55 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ik moet je teleurstellen sorry...
en die heb ik ook nietquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:55 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nee, Dad i'd like to fuck
[..]
Kut
is aan te raden hoor...quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:54 schreef Michhas het volgende:
Ik zou nog wel eens een keer een MILF willen doen
Je leek me juist zo'n geschikte DILFquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:56 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
en die heb ik ook niet
[..]
is aan te raden hoor...
quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:57 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Je leek me juist zo'n geschikte DILF
Daar heb ik toch niks aanquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:58 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
dat zie ik maar als een compliment
Je weet het nooit... wie weet zet deze opmerking een kettingreactie in gang...quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:59 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Daar heb ik toch niks aan
Zoals?quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:00 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Je weet het nooit... wie weet zet deze opmerking een kettingreactie in gang...
VETTTT! ANGRY BIRDS!!quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:02 schreef tdrone het volgende:
hoor ik bij het bureau tegenover mij ineens heel hard dat muziek je van angry birds
Dat weet ik, ik zou MaleDuck zo doenquote:
Wat een bazenquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:02 schreef tdrone het volgende:
hoor ik bij het bureau tegenover mij ineens heel hard dat muziek je van angry birds
Wat wilde je zeggen dan? Als je die muziek uit zet dan neuk ik je?quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:05 schreef tdrone het volgende:
ik heb maar niks gezegd want dat is ook zo lullig voor dr...
bahahahahahaquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:06 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Wat wilde je zeggen dan? Als je die muziek uit zet dan neuk ik je?
quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:06 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Wat wilde je zeggen dan? Als je die muziek uit zet dan neuk ik je?
Als je dat doet vind ik je echt baasquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:07 schreef tdrone het volgende:
[..]
nee ik dacht meer aan:
héé ik speel ook angry birds, nu we toch al iets gemeen hebben... neuken??
geen idee... maar je weet nooit...quote:
Ehm oke danquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:08 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
geen idee... maar je weet nooit...
nu eerst een lekker bakkie
wat denk je nou zelfquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:08 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Als je dat doet vind ik je echt baas
jep, komt wel goed, een lekkere wiener melangequote:
hij durft niet...quote:
quote:
valt mee hoor ze is nog geen 30..quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:11 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Jij neukt liever een strakke 16 jarige?
quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:11 schreef tdrone het volgende:
[..]
valt mee hoor ze is nog geen 30..
maar ze moet het vooral hebben van haar karakter..
Maar innerlijk is toch belangrijker dan uiterlijkquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:11 schreef tdrone het volgende:
[..]
valt mee hoor ze is nog geen 30..
maar ze moet het vooral hebben van haar karakter..
quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:12 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Maar innerlijk is toch belangrijker dan uiterlijk
ja maar het neukt zo moeilijk zonder stijvequote:Op woensdag 26 januari 2011 14:12 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Dat is zo, dan zou ik maar een strakke 16 jarige zoekenquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:13 schreef tdrone het volgende:
[..]
ja maar het neukt zo moeilijk zonder stijve
Maar dat is niet het eerste dat men zietquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:12 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
heb je tijd vandaag?quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:14 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Dat is zo, dan zou ik maar een strakke 16 jarige zoeken
quote:
ik ook niet...quote:
jij een pedo...quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:16 schreef tdrone het volgende:
[..]
ach een jaartje meer moet kunnen maakt mij ook weer minder pedo
Oke op de meet dan maar?quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:16 schreef tdrone het volgende:
[..]
ach een jaartje meer moet kunnen maakt mij ook weer minder pedo
quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:17 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Oke op de meet dan maar?
De meet is openbaarquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:18 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
voor dit soort afspraken heb je pm of dm...
dus jij vind het geen probleem om het in het openbaar te doenquote:
dat had ik je ook wel kunnen vertellenquote:
neee stuartquote:
Ja dat heb je goed gehoordquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:19 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Hallo! Ik hoorde dat er iemand loops is hier?
quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:19 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
je kan beter vragen wie niet...quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:19 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Iedereen hier is loops? waarom wachten we dan nogquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:19 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
je kan beter vragen wie niet...
een spinnende poes?quote:
quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:19 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
afstand en bezigheden...quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:20 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Iedereen hier is loops? waarom wachten we dan nog
U gaat door voor de koelkast.quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:20 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
een spinnende poes?
is dat het goede antwoord?
Dat is waarquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:19 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
dat had ik je ook wel kunnen vertellen
Sorry, moet weer werken na de lunchquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:19 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
neee stuart
[..]
Ja dat heb je goed gehoord
dan kom ik nietquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:21 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Dan houden we toch een orgie op de meet
We vertellen het jou gewoon niet, en als je er bent doe je gewoon meequote:
dat mag ik niet, dan sluiten ze me opquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:22 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
We vertellen het jou gewoon niet, en als je er bent doe je gewoon mee
Hoezo sluiten ze je dan op?quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:23 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
dat mag ik niet, dan sluiten ze me op
heb geen pedopas...quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:23 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Hoezo sluiten ze je dan op?
vagien? wasda?quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:23 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Je bent niet van de "vagien" ?
Doei Stuartquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:24 schreef Stuart het volgende:
* Stuart zegt hier alvast gedag. Tot vanavond misschien![]()
Laterz...quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:24 schreef Stuart het volgende:
* Stuart zegt hier alvast gedag. Tot vanavond misschien![]()
Doe jij ook mee met de orgie?quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:24 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Ah. Je bent van de herenliefde. Moet kunnen man. Moet kunnen.
quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:24 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Ah. Je bent van de herenliefde. Moet kunnen man. Moet kunnen.
dat kan niet meer... het staat nu al op het wereldwijde web... voor iedereen toegankelijk...quote:
Sure. Maar wel zonder spugen. Het moet wel ruw zijn.quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:25 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Doe jij ook mee met de orgie?
wie was het?quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:25 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
dat kan niet meer... het staat nu al op het wereldwijde web... voor iedereen toegankelijk...
Zonder spugen?quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:26 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Sure. Maar wel zonder spugen. Het moet wel ruw zijn.
Dat dus. Een mooi moment om een entree te maken toch.quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:27 schreef Chocolate-chick het volgende:
Toen we het over seks hadden kwam Opa binnenvallen
En dat heb ik weer gemistquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:27 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Toen we het over seks hadden kwam Opa binnenvallen
Jawel maar het gaat hier bijna altijd over seks, zo zo heel moeilijk is het niet om tijdens een seksmoment binnen te komenquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:30 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Dat dus. Een mooi moment om een entree te maken toch.
Door wie komt het dat het elke keer over seks gaatquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:32 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Jawel maar het gaat hier bijna altijd over seks, zo zo heel moeilijk is het niet om tijdens een seksmoment binnen te komen
quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:33 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Door wie komt het dat het elke keer over seks gaat
Ik geef deze entree en 7/10.quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:30 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Dat dus. Een mooi moment om een entree te maken toch.
een 0,7quote:
Ik weet het nietquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:33 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Door wie komt het dat het elke keer over seks gaat
quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:35 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik een 8/10. Ik vond de presentatie toch wel heel goed uitgewerkt.
Het waren vast de kaboutersquote:
die kabouters ook altijd...quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:36 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Het waren vast de kabouters
wuut?quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:37 schreef Oceanview het volgende:
oh bahh dan geeft je broertje over als je hem net vasthoud
quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:37 schreef Oceanview het volgende:
WHUUUUUT?quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:37 schreef Oceanview het volgende:
Soms typen zij voor mij als ik naar de wc ben o.i.d zodat het lijkt alsof ik constant typquote:
zit jij zo vaak op de wc dan?quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:38 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Soms typen zij voor mij als ik naar de wc ben o.i.d zodat het lijkt alsof ik constant typ
Moet ik helpen opruimen?quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:37 schreef Oceanview het volgende:
lekker hoor... van dat witte spuug... spuugdoekje bij de hand of een hydrofiele luier?quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:38 schreef Oceanview het volgende:
gaat om een baby van 5 maanden he...
jij grijpt ook elke mogelijkheid aan hea...quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:38 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Moet ik helpen opruimen? [ afbeelding ]
Nee, als ik naar de wc ben wordt mijn typtaal anders omdat de kabouters dan typenquote:
ah, zoals dat ene compliment over mn Dilfschap...quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:39 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nee, als ik naar de wc ben wordt mijn typtaal anders omdat de kabouters dan typen
Ja, nooit geschoten is altijd misquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:39 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
jij grijpt ook elke mogelijkheid aan hea...
Nee dat was ik welquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:40 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ah, zoals dat ene compliment over mn Dilfschap...
heb ik al gedaan, mar je mag wel myn kamer oprtuime hoor xd xdquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:38 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Moet ik helpen opruimen? [ afbeelding ]
maar jij vangt die schoten toch op? of schiet je zelf?quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:40 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja, nooit geschoten is altijd mis [ afbeelding ]
quote:
quote:
Ik kan je bed wel opruimenquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:40 schreef Oceanview het volgende:
[..]
heb ik al gedaan, mar je mag wel myn kamer oprtuime hoor xd xd [ afbeelding ]
Ik schiet zelfquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:40 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
maar jij vangt die schoten toch op? of schiet je zelf?
Hij gaf eens over in mijn mond til ik hem hoog in de lucht zeg ik wat geeft ie recht in mijn mond overquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:39 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
lekker hoor... van dat witte spuug... spuugdoekje bij de hand of een hydrofiele luier?
Al die vlekjes toch, is goed kom maar opruimenquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:41 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik kan je bed wel opruimen
ik ben alleen bang dat ik het bed meer bevlekquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:42 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Al die vlekjes toch, is goed kom maar opruimen
CC kwijltquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:43 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik ben alleen bang dat ik het bed meer bevlek
quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:41 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik vind MiniDuck ook eng
quote:
veel meer dan kwijlen...quote:
Oh ja niet zo slim dus?quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:43 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik ben alleen bang dat ik het bed meer bevlek
Ik doe meer dan kwijlen?quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:44 schreef Oceanview het volgende:
[..]
veel meer dan kwijlen...
[..]
Oh ja niet zo slim dus?
ja, wat dan...quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:45 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik doe meer dan kwijlen?
eh?
\
[ afbeelding ]
Problems ?quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:45 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik doe meer dan kwijlen?
eh?
\
[ afbeelding ]
Moet ik het opruimen?quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:46 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
't ruikt hier nog steeds naar mandarijn...
ja, mijn vingers ook nog steeds...quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:46 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
't ruikt hier nog steeds naar mandarijn...
Die mandarijnenmeuk zit helemaal in het wieltje geprakt... Als jij wil peuteren.. be my guest.quote:
UHmmmmmmmmmquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:47 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ja, mijn vingers ook nog steeds...
wel slaapverwekkend?quote:
ja, ik eet altijd mandarijn tijdens de lunch... en die pel ik met mn vingers...quote:
Nee ook niet! hihi ik vind Miniduck heel lief dat weet je toch welquote:
Lijkt mij ook niet lekker inderdaad!quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:49 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ja, ik eet altijd mandarijn tijdens de lunch... en die pel ik met mn vingers...
nee ik eet die schil niet op
ja, daarom schrok ik al zo...quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:50 schreef NBT het volgende:
[..]
Nee ook niet! hihi ik vind Miniduck heel lief dat weet je toch wel
maar dat wil je toch ook nietquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:50 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik stop wel met het schoonmaakbedrijf, ik kan heul niet schoonmaken
maar gister heb je nog achter mijn oren zitten schoonmaken dat ging wel goedquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:50 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik stop wel met het schoonmaakbedrijf, ik kan heul niet schoonmaken
ik vergeef het je!quote:
al die korsten weggekrabd?quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:50 schreef Oceanview het volgende:
[..]
maar gister heb je nog achter mijn oren zitten schoonmaken dat ging wel goed
door die collega van begin 30 die het van haar innerlijk moet hebben en angry birds zit te spelen?quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:51 schreef tdrone het volgende:
ik begin een slecht humeur te ontwikkelen
nou ik ging douchen en mama zei dat ik nog achter mijn oren vies was haha...quote:
Hoezo dat?quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:51 schreef tdrone het volgende:
ik begin een slecht humeur te ontwikkelen
speciaal voor jou!quote:
quote:
Ja... Erg lief welquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:53 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Omdat we zo van je houden
ja, een en al liefde hierquote:
ja dat en een collega die in het kantoor tegenover dat van mij zit heeft een enorm harde stem en zit de hele tijd te bellenquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:52 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
door die collega van begin 30 die het van haar innerlijk moet hebben en angry birds zit te spelen?
Ik leef met je mee, irritant is dat mensen die zo knijterhard pratenquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:55 schreef tdrone het volgende:
[..]
ja dat en een collega die in het kantoor tegenover dat van mij zit heeft een enorm harde stem
krijg echt de neiging om te zeggen: je hoeft niet te bellen ze verstaan je zo ook wel!
deur dicht doen...quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:55 schreef tdrone het volgende:
[..]
ja dat en een collega die in het kantoor tegenover dat van mij zit heeft een enorm harde stem en zit de hele tijd te bellen
krijg echt de neiging om te zeggen: je hoeft niet te bellen ze verstaan je zo ook wel!
quote:
ja hebik ook maar net kwam de poetsvrouw zeggen dat het zo warm was etc en toen heeft ze de deur opengezet en die andere collega was het met haar eensquote:
Dan doe je hem weer dicht met de mededeling dat je je niet kan concentreren met dat lawaai van hemquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:56 schreef tdrone het volgende:
[..]
ja hebik ook maar net kwam de poetsvrouw zeggen dat het zo warm was etc en toen heeft ze de deur opengezet en die andere collega was het met haar eens
dat ga ik ook maar doenquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:57 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Dan doe je hem weer dicht met de mededeling dat je je niet kan concentreren met dat lawaai van hem haar
handje M&M's?quote:
Dan ga je toch lekker even sportenquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:05 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ja ik heb eigenlijk al teveel gegeten vandaag
Meh, heb 1 kiwi gegeten 1 bakje cornflakes met magere yoghurt en 1 boterham, en mijn honger zakt al wegquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:06 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dan ga je toch lekker even sportenkan je daarna weer wat eten
quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:06 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Meh, heb 1 kiwi gegeten 1 bakje cornflakes met magere yoghurt en 1 boterham, en mijn honger zakt al weg
Je kan het!quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:09 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja wel lastig als je iedereen chips ziet eten enzo
Bedankt opa, maar je verliest er wel kilocalorieen doorquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:10 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Dan ga je toch opzoek naar wat warme worst.
warme worst van de hema niet hoor...quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:11 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Bedankt opa, maar je verliest er wel kilocalorieen door
Ja, dat is nog eens een goed idee om vanavond maar lekker op de bank een pilsje te drinkenquote:
waar?quote:
Van de warme worst die opa bedoelde welquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:13 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
warme worst van de hema niet hoor...
[..]
Ja, dat is nog eens een goed idee om vanavond maar lekker op de bank een pilsje te drinken
warme worst light...quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:13 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Van de warme worst die opa bedoelde wel
HIER!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Get the best things first, GET NBT!
Visualize perfection. Visualize NBT.
quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:13 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Van de warme worst die opa bedoelde wel
quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:14 schreef NBT het volgende:
[..]
HIER!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het klopt
hoe zou jij het noemen dan?quote:<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
iewl viezerikquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:15 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
het klopt
[..]
hoe zou jij het noemen dan?
waar het hart vol van is....quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:15 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Dat bedoelde je toch wel?
soms wel jah...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |