Ik heb mijn bammetje al op, anders had je van mij mogen hebbenquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:19 schreef Stuart het volgende:
Hmmmz, ik moet nog lunch maken maar ben lui
Poep is toch ook vies?quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:14 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
jij onderbouwt altijd alles heel goed en komt altijd binnenvallen met zinnetjes als Terugvindtpoep of poep is viesen door jou ga ik het ook zeggen
Ik wil stir-fryquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:20 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik heb mijn bammetje al op, anders had je van mij mogen hebben
Poep is viesquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:20 schreef Michhas het volgende:
[..]
Poep is toch ook vies?
En wat ga je zeggen?
quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:23 schreef NBT het volgende:
Ik heb een lekker broodje op!
Hallo allemaal
Wat zat eropquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:23 schreef NBT het volgende:
Ik heb een lekker broodje op!
Hallo allemaal
Nou, hup, aan de slagquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:24 schreef Zeroku het volgende:
Ik heb nog zat te doen. Kamer is bijna klaar gelukkig
.
Zal ik je even helpen??quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:24 schreef Zeroku het volgende:
Ik heb nog zat te doen. Kamer is bijna klaar gelukkig
.
Een wit zacht bolletje met:quote:
Hmmmz, lekkerquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:25 schreef NBT het volgende:
[..]
Een wit zacht bolletje met:
Curry
Sla
Komkommer
Tomaat
Gebakken UI
Hamburger
Ham
Kaas
Gebakken EI
Om te smullennnn!!
En ik dacht dat ik een lekker maaltje had met mijn broodje unox leverpasteiquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:25 schreef NBT het volgende:
[..]
Een wit zacht bolletje met:
Curry
Sla
Komkommer
Tomaat
Gebakken UI
Hamburger
Ham
Kaas
Gebakken EI
Om te smullennnn!!
Doe maarquote:
Rustigrustig.quote:
jeweetsquote:
Ik kan je wel vermakenquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:28 schreef Chocolate-chick het volgende:
Als ik me verveel ga ik rare dingen doen dus vermaak mij
Ik wil die rare dingen wel zienquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:28 schreef Chocolate-chick het volgende:
Oke prima, ik pak nu de trein naar jou toequote:Op woensdag 26 januari 2011 13:29 schreef Zeroku het volgende:
[..]
jeweets
[..]
Ik kan je wel vermaken
vermaak mij!quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:28 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ja ik kom aan bij Utrecht Centraal, ik PM je mijn nummer welquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:29 schreef NBT het volgende:
[..]
vermaak mij!
Vermaak elkaar!
Hee die meet he? ik weet niet hoe ik bij stairway kom, komen er nog meer mensen aan op utr centraal?
Is goed!quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:30 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja ik kom aan bij Utrecht Centraal, ik PM je mijn nummer wel
quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:34 schreef Michhas het volgende:
Zijn er hier ook mensen die van garnalen houden?
Ik heb er ooit eentje rauw opgegetenquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:34 schreef Michhas het volgende:
Nee, ik vind ze viesquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:34 schreef Michhas het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |