Dankje voor de remember dat ik economie niet moet kiezen volgend jaarquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:36 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Economie
betekend prijs x productie(aantal verkochte producten) = totale winst zonder aftrek van andere factoren
Even wachten dan maarquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:37 schreef summer2bird het volgende:
nee, zalm kan nog niet gegeten worden (is nog bevroren)
Reminderquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:37 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dankje voor de remember dat ik economie niet moet kiezen volgend jaar
Ding heeft kuren en ze hebben de hele garantie gezijk om gegooid, maar ik kan er nog wel wat mee, heb geen zin om er geld aan uit te gevenquote:
Hey Enfequote:
Kán wel gegeten wordenquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:37 schreef summer2bird het volgende:
nee, zalm kan nog niet gegeten worden (is nog bevroren)
Balenquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ding heeft kuren en ze hebben de hele garantie gezijk om gegooid, maar ik kan er nog wel wat mee, heb geen zin om er geld aan uit te geven
[..]
Hey Enfe![]()
Trevquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ding heeft kuren en ze hebben de hele garantie gezijk om gegooid, maar ik kan er nog wel wat mee, heb geen zin om er geld aan uit te geven
[..]
Hey Enfe![]()
quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:39 schreef DaMart het volgende:
[ afbeelding ].
[me=DaMart] gaat maar weer aan het werk.[/me]
Ik gebruik het ook nooitquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:40 schreef Enfermera het volgende:
[..]
![]()
Waarom mensen hun autocorrect ook niet uitzetten is me een raadsel
Ach ja, ding is ook al bijna 4 jaar oud, doet het nog goed, mag niet zeuren verder.quote:
Ik weet niet of het hier nog steeds is of alweerquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:39 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Trev
Ben weer eens verkouden, maar na die buikgriep van laatst voelt het lang niet zo erg meer als anders XD
Als iedereen dat zou doen, zouden we niet meer zulke leuke fouten hebben.quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:40 schreef Enfermera het volgende:
[..]
![]()
Waarom mensen hun autocorrect ook niet uitzetten is me een raadsel
Fair enoughquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ach ja, ding is ook al bijna 4 jaar oud, doet het nog goed, mag niet zeuren verder.
Zo alleen even een muis halen zodat ik er nog wat mee kan doen.
Ik snap het misschienquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:39 schreef DaMart het volgende:
[ afbeelding ].
* DaMart gaat maar weer aan het werk.
Wat voor phonequote:Op woensdag 26 januari 2011 13:41 schreef Kentekenplaat het volgende:
Ik zie net dat mijn telefoon weer gerepareerd is, hij ligt klaar voor verzending bij de reparatieboer.
MDquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:41 schreef MaleDuck het volgende:
gruwels... ik werk echt te hard om het hier bij te kunnen houden
Maar doet het nog goed voor wat die moet doenquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Fair enough
4 jaar is voor een laptop al redelijk 'oud' inderdaad
Door de autocorrectie van de Aaitelefoonquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:41 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik snap het misschien![]()
Er staat cucumber ipv victim door T9?
quote:
Helemaal goed dusquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar doet het nog goed voor wat die moet doen
Hey MDquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:41 schreef MaleDuck het volgende:
gruwels... ik werk echt te hard om het hier bij te kunnen houden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |