Nee, op kantoor krijgt ze elke week een ander vak als proefwerkquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:21 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zit je nog op school?Wist ik niet
Yep, vandaag toets aardrijkskunde gehadquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:21 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zit je nog op school?Wist ik niet
Zeur niet, ik heb proefwerkweekquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:22 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Yep, vandaag toets aardrijkskunde gehad![]()
![]()
Ik ookquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zeur niet, ik heb proefwerkweek
Ze zeurt toch ook nietquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat vond ik altijd heerlijk, 1 a 2 proefwerken maken op een dag en je kon weer naar huis.quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik zou voor de lunch gaanquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:23 schreef Stuart het volgende:
Ik ga het komende half uur nadenken of ik toch maar een knappe lunch ga maken
Maar één toets per dag in de proefwerkweek?quote:
Ben jij boven de 18?quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:24 schreef summer2bird het volgende:
[..]
VEX= voorexamenklas van havo, je kan het ook Vavo noemen= Havo voor mensen boven 18
Aha, okequote:Op woensdag 26 januari 2011 13:24 schreef summer2bird het volgende:
[..]
VEX= voorexamenklas van havo, je kan het ook Vavo noemen= Havo voor mensen boven 18
Morgen heb ik geschiedenis en wiskunde A, overmorgen economie en maatschappijleer.quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:25 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Maar één toets per dag in de proefwerkweek?Welk(e) vak(ken) heb je morgen?
trevquote:
stuartquote:
Ik heb morgen economie en geschiedenis, yippieeeequote:Op woensdag 26 januari 2011 13:25 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Morgen heb ik geschiedenis en wiskunde A, overmorgen economie en maatschappijleer.
Lekkere combinatiequote:Op woensdag 26 januari 2011 13:26 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb morgen economie en geschiedenis, yippieeee
Denk dat ik dat ook maar ga doenquote:
Nou ja, omdat je net zei dat je in een klas zat voor Havo boven de 18quote:
Jaah klopt, 2 vakken waar ik waarschijnlijk het meest voor moet lerenquote:
Ja, er zitten ook mensen in die boven de 18 zijn, maar het heet Vavo omdat het ook voor mensen boven 18 makkelijker is, minder uren, alleen in 2 jaar.quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:27 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Nou ja, omdat je net zei dat je in een klas zat voor Havo boven de 18
Aardrijkskundequote:Op woensdag 26 januari 2011 13:22 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Yep, vandaag toets aardrijkskunde gehad![]()
![]()
Dat vond ik echt een van de minst leuke vakken op schoolquote:
Oh vandaar.quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:28 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ja, er zitten ook mensen in die boven de 18 zijn, maar het heet Vavo omdat het ook voor mensen boven 18 makkelijker is, minder uren, alleen in 2 jaar.
Kijk eens goed naar de quotequote:
Zo vaak verveel ik me niet hoor. Alleen als er hier niemand iets zegtquote:
Duitse naamvallenquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:33 schreef RockNijntje het volgende:
Der die das die dem der dem den den die das die
Heb ik ook last vanquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zo vaak verveel ik me niet hoor. Alleen als er hier niemand iets zegt
Duitse naamvallen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:33 schreef RockNijntje het volgende:
qxp= TOquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:33 schreef RockNijntje het volgende:
Wat is er aan de hand dan?quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:33 schreef Trevland het volgende:
Nou, dat wordt me dus behelpen met mijn laptop
Jaaaaah leuk hèquote:
Economiequote:
Ghehe, neehoor. Wel laat, half 11 uit mn bed gegaan ofzoquote:
Stu!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |