Zit hier nu op het werk met 1 desktop en 2 laptops. En met een beetje pech mag ik op het eind van de week terug vliegen met 5 laptopsquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:19 schreef PeuRac het volgende:
gvd, ik ga een video kaart kopen en 2e pc schermelke keer tussen twee schermen switchen is verschrikkelijk
Is dat niet meer omdat de vrouwen die mannen die bij jullie zijn gewoonweg niet leuk vinden aan het einde van de avond omdat ze altijd menen dat ze moeten zuipen om het leuk te hebben en dan eigenlijk helemaal niet gezelligER zijn maar gewoon strontvervelend lam? Waarbij de mannen het vriendengriepje zijn eigenlijk, en de vrouwen er sowieso al wat bijhangen, dronken of niet?quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, zo is de waard zelf niet. Ik ken gewoon een aantal mensen (voornamelijk vrouwen) die zo reageren. Gaan voornamelijk mee omdat vriendlief ergens heen wil. Vinden het eigenlijk helemaal niet leuk. Gaan rijden zodat vriendlief kan drinken. En gaan dan steunen en puffen als het te laat wordt. Het type waar je liever van hebt dat alleen de vriend komt, zodat hij zichzelf kan zijn. (dit is weer algemeen, niet Nouk)
Jij misschien. Jezus, je lijkt Ripley wel met je persoonlijke beleving die dna meteen op iedereen van toepassing moet zijn als een feitquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Eh nee, 's ochtends ben je veel beter in staat om te overleggen en om met ideeen te komen. Wat HW zegt, 's avonds ben je gaar.
Met dat laatste ben ik het eens. Dat heeft met de attention-span te maken van de mens. Dat eerste niet. Geef het onderzoek eens dan?quote:'s Ochtends is iedereen nog fris. Is niet iets wat ik hier verzin, dit is allang onderzocht. Net zoals dat je een presentatie nooit langer dan 20 minuten moet laten duren. Met daarna een pauze.
Neen. Want anderen vrouwen doen wel gewoon gezellig mee. En van de mensen die gezellig mee doen zijn er ook mannen en vrouwen die niet/nauwelijks drinken.quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is dat niet meer omdat de vrouwen die mannen die bij jullie zijn gewoonweg niet leuk vinden aan het einde van de avond omdat ze altijd menen dat ze moeten zuipen om het leuk te hebben en dan eigenlijk helemaal niet gezelligER zijn maar gewoon strontvervelend lam? Waarbij de mannen het vriendengriepje zijn eigenlijk, en de vrouwen er sowieso al wat bijhangen, dronken of niet?
Van jou snap ik het helemaal niet, dat zou een van mn eerste investeringen zijn geweest.quote:
Ja dat heb ik ook wel een beetje, maar dankzij marktplaats is het nog wel redelijk te betalen. Ik zou voor 70 euro klaar zijn voor kaart + scherm (en dan heb ik dezelfde als ik al heb)quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:20 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
mijn pc begint bij games dienst te weigeren![]()
tijd voor een nieuwe dus, maarja, geld.....
En ik ben het wel met je eens, Angel. Ik kan 's avonds ook gewoon goed leren en lekker bezig zijn en 's ochtends niet altijd perse.quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij misschien. Jezus, je lijkt Ripley wel met je persoonlijke beleving die dna meteen op iedereen van toepassing moet zijn als een feit
[..]
Met dat laatste ben ik het eens. Dat heeft met de attention-span te maken van de mens. Dat eerste niet. Geef het onderzoek eens dan?
Ik heb er ook wel een laptop naast staan, maar dat werkt minder makkelijk dan twee schermen van 1 systeemquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zit hier nu op het werk met 1 desktop en 2 laptops. En met een beetje pech mag ik op het eind van de week terug vliegen met 5 laptops
Ik geef geen onderzoeken meer op FOK. Ik ben een lading tijd kwijt met het onderzoek erbij te halen, en vervolgens wordt het toch weer weggewuifd met reden X of Y. Zinloos en zonde van mijn tijd. Geloof me op mijn woord of niet, meetings kunnen het beste 's ochtends gehouden worden.quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij misschien. Jezus, je lijkt Ripley wel met je persoonlijke beleving die dna meteen op iedereen van toepassing moet zijn als een feit
[..]
Met dat laatste ben ik het eens. Dat heeft met de attention-span te maken van de mens. Dat eerste niet. Geef het onderzoek eens dan?
Jij let niet op, stbaby en EM zijn wat dat betreft erger dan ik hoorquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[..]
Zo herkenbaar dit.quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, zo is de waard zelf niet. Ik ken gewoon een aantal mensen (voornamelijk vrouwen) die zo reageren. Gaan voornamelijk mee omdat vriendlief ergens heen wil. Vinden het eigenlijk helemaal niet leuk. Gaan rijden zodat vriendlief kan drinken. En gaan dan steunen en puffen als het te laat wordt. Het type waar je liever van hebt dat alleen de vriend komt, zodat hij zichzelf kan zijn. (dit is weer algemeen, niet Nouk)
Ik ben ook voor het los van elkaar gaan als een van de twee geen zin heeft.quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:26 schreef Ripley het volgende:
Ik heb altijd vriendjes die niet van stappen houden en ik hou daar wel van. Dus ga ik lekker met vrienden de hort op en doe ik andere leuke dingen met hem. Dat is voor beiden leuker.
Ben het helemaal met je eens, mijn creatieve ideeën komen meestal pas juist 's avonds. Overleg plan ik dan ook vaak juist 's avonds om die reden.quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[..]
Het was een grapje richting jou schatquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:27 schreef Ripley het volgende:
[..]
Jij let niet op, stbaby en EM zijn wat dat betreft erger dan ik hoorEn ik vind niet dat iedereen hetzelfde moet vinden als ik, ik geloof gewoon in mijn eigen mening. Jij vat het alleen anders op
*schop*quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:27 schreef Samzz het volgende:
Wie geeft mij een gigantische schop onder m'n kont
Ik moet echt eens wat doorwerken.
[..]
En ik ben het wel met je eens, Angel. Ik kan 's avonds ook gewoon goed leren en lekker bezig zijn en 's ochtends niet altijd perse.
Nee, jij bent gewoon anders. E_M en ik staan bij onze mening, en vinden dat iedereen de waarheid verdient te weten. Jij pakt iets uit je eigen leven dat lijkt (maar het niet is) op het probleem voor handen en geeft dan jouw oplossing als universele oplossing voor elk probleem dat op jouw probleem lijktquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:27 schreef Ripley het volgende:
[..]
Jij let niet op, stbaby en EM zijn wat dat betreft erger dan ik hoorEn ik vind niet dat iedereen hetzelfde moet vinden als ik, ik geloof gewoon in mijn eigen mening. Jij vat het alleen anders op
Bij mij dus ook. Ik ben een Diesel, ik start langzaam op. Had vanochtend meteen een meeting toen ik binnenkwam, laptop nog amper op kunnen starten, nog geen mok thee gehad. Nou, dan ben ike cht niet op mijn best hoor.quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ben het helemaal met je eens, mijn creatieve ideeën komen meestal pas juist 's avonds. Overleg plan ik dan ook vaak juist 's avonds om die reden.
Het genoegen waarmee je dat doet verwarmt mequote:
Mijn liefde uit zich in alle vormenquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het genoegen waarmee je dat doet verwarmt me
Dat vind ik fijnquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mijn liefde uit zich in alle vormen
Zo was ik vroeger ook, maar dan idd omdat ik MOEST rijden want hij MOEST drinken op feestjes van ZIJN vrienden/familie waar ik bij voorbaat al geen reet aan vond, maar ik MOEST van hem mee... Laat me dan thuis, lulquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zo herkenbaar dit.
1 vriend van me ging standaard als laatste weg op feestjes.
Nu begint zijn vriendin om half 12 al te zeuren dat ze moe is.
quote:[..]
En ik ben het wel met je eens, Angel. Ik kan 's avonds ook gewoon goed leren en lekker bezig zijn en 's ochtends niet altijd perse.
Het is nog ochtend...... Doe je het vanavond toch gewoonquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:27 schreef Samzz het volgende:
Wie geeft mij een gigantische schop onder m'n kont
Ik moet echt eens wat doorwerken.
Laat ik het anders zeggen. Mensen zijn na een uur werken frisser dan na 7 uur werken. Aangezien we hier meestal 's ochtends beginnen en 's avonds eindigen, is het logisch dat mesnen 's ochtends frisser zijn.quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bij mij dus ook. Ik ben een Diesel, ik start langzaam op. Had vanochtend meteen een meeting toen ik binnenkwam, laptop nog amper op kunnen starten, nog geen mok thee gehad. Nou, dan ben ike cht niet op mijn best hoor.
Maar dat is dan ook weer puur persoonlijk voor mij. Sommigen zijn ;s ochtends frisser.
Tis alleen in mijn ogen complete bullshit om te zeggen dat het een feit is dat mensen 's ochtends frisser zijn en dan meetings na 17:00 geen enkel nut meer hebben.
Ik zal het mijn collega;s in Amerika ff zeggen dat ik na 17:00 geen conference call meer doe want dat heeft geen nut want "dan wil ik echt naar huis... de bus halen en zo, en mijn hoofd staat dan toch al op standje uit"
Waarbij het jouw waarheid is en niet per definitie DE waarheidquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, jij bent gewoon anders. E_M en ik staan bij onze mening, en vinden dat iedereen de waarheid verdient te weten.
Ik zie geen verschilquote:Jij pakt iets uit je eigen leven dat lijkt (maar het niet is) op het probleem voor handen en geeft dan jouw oplossing als universele oplossing voor elk probleem dat op jouw probleem lijkt
no way dat zij thuis blijft.quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:32 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Zo was ik vroeger ook, maar dan idd omdat ik MOEST rijden want hij MOEST drinken op feestjes van ZIJN vrienden/familie waar ik bij voorbaat al geen reet aan vond, maar ik MOEST van hem mee... Laat me dan thuis, lul
Doei relatiequote:Op woensdag 26 januari 2011 11:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
no way dat zij thuis blijft.
Ze is echt overal bij, als we moeten zaalvoetballen is zij er als enige vrouw altijd bij.
Hij mag niet eens mee op het mannenuitje.
M'n eerste investering was deze pc. Ik denk niet vooruitquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Van jou snap ik het helemaal niet, dat zou een van mn eerste investeringen zijn geweest.
[..]
Ja dat heb ik ook wel een beetje, maar dankzij marktplaats is het nog wel redelijk te betalen. Ik zou voor 70 euro klaar zijn voor kaart + scherm (en dan heb ik dezelfde als ik al heb)
quote:
gelukkig heb je t zelf doorquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n eerste investering was deze pc. Ik denk niet vooruit
Ik heb het nog steeds over het oorspronkelijke probleem, dus of mijn oplossing ervoor nou goed of fout is, het is iig een oplossing voor dat probleem. Rip vervangt het oorspronkelijke probleem door iets soortgelijks wat ze zelf heeft meegemaakt en geeft daar een oplossing voor en gaat daarover door. Los van of haar oplossing goed of fout is, is het sowieso vrijwel altijd fout voor het oorspronkelijke probleem. Daar zit het verschilquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waarbij het jouw waarheid is en niet per definitie DE waarheid
[..]
Ik zie geen verschilBuiten het pseudo-wetenschappelijk onderbouwen van jowu "waarheden" en bij Rip het vaak is "Ik vind..." en dus nog iets persoonlijks
ik zou dan van te voren al zeggen... leuk als je meegaat.. maar ik ben van plan om het erg laat te maken... hou daar rekening mee...quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zo herkenbaar dit.
1 vriend van me ging standaard als laatste weg op feestjes.
Nu begint zijn vriendin om half 12 al te zeuren dat ze moe is.
Ik heb nu een breedbeeld, ik heb liever twee 'vierkante' schermen dan. Maar misschien had m'n zwager nog wat liggen nu hij is overgestapt op Apple.quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
gelukkig heb je t zelf door![]()
Ik weet niet wat voor een PC je nu hebt, maar meestal zijn video kaarten niet zo duur en aangezien je scherm ook vast niet de nieuwste meer is, kan je eenzelfde 2e hands voor niet teveel geld ook op de kop tikken.
Je huidige videokaart heeft niet 2 uitgangen?quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
gelukkig heb je t zelf door![]()
Ik weet niet wat voor een PC je nu hebt, maar meestal zijn video kaarten niet zo duur en aangezien je scherm ook vast niet de nieuwste meer is, kan je eenzelfde 2e hands voor niet teveel geld ook op de kop tikken.
Nee, ik moet wel echt beginnen, anders kom ik niet op tijd klaarquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[..]
Het is nog ochtend...... Doe je het vanavond toch gewoon
Dat vind ik ook fijnquote:
Dat is nou juist het grote probleem. Die gozers zitten dan al zo onder de plak dat dat niet eens in ze opkomt.quote:
Dat zei mijn vrachtwagenchauffeur ex ook altijdquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:37 schreef rival het volgende:
[..]
ik zou dan van te voren al zeggen... leuk als je meegaat.. maar ik ben van plan om het erg laat te maken... hou daar rekening mee...
ik ben dan ook single
rip geeft vaak een suggestie of mening...quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, jij bent gewoon anders. E_M en ik staan bij onze mening, en vinden dat iedereen de waarheid verdient te weten. Jij pakt iets uit je eigen leven dat lijkt (maar het niet is) op het probleem voor handen en geeft dan jouw oplossing als universele oplossing voor elk probleem dat op jouw probleem lijkt
geen video kaartquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je huidige videokaart heeft niet 2 uitgangen?
Vaak zijn ze niet eens gelukkig, maar ja, al zolang samen, dat ben je dan zo gewend he. Broer en zusquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:38 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Tja, als ze op deze manier gelukkig zijn...
Zo'n relatie wil ik ookquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:37 schreef HeatWave het volgende:
Ik was gisteren nog even in de kroeg voor het concert. Er werkt sinds 2 weken een nieuwe chick, niets wereldschokkends verder, gewoon wel een leuke meid, opzich.
Maar dr vriendje was er ook, en die is er, na navraag ALTIJD als ze aan het werk is, achter de bar. Dus ze wordt altijd in de gaten gehouden door hem op dr werk.
Het zit nog diepquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:32 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Zo was ik vroeger ook, maar dan idd omdat ik MOEST rijden want hij MOEST drinken op feestjes van ZIJN vrienden/familie waar ik bij voorbaat al geen reet aan vond, maar ik MOEST van hem mee... Laat me dan thuis, lul
ik heb nu een vierkant schermquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb nu een breedbeeld, ik heb liever twee 'vierkante' schermen dan. Maar misschien had m'n zwager nog wat liggen nu hij is overgestapt op Apple.
Bij mij kan ik er eentje inrammen maar ik zou niet weten welke of hoequote:Op woensdag 26 januari 2011 11:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
geen video kaartmaar heb zo'n plat systeem dus moet goed zoeken of een video kaart wel past enzo. Moet geloof ik iets van een PCI-E 16 hebben
maar zag dat er ook een 2.0 variant is en weet dus niet of die past.
Mwah, ik ben ook wel een beetje zo hoorquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:39 schreef rival het volgende:
[..]
rip geeft vaak een suggestie of mening...
E_M (van jou merk ik dat niet zo erg) zegt gewoon: Dit is het en niet anders.
Daarvan zou eigenlijk niet de vrouw afgeschoteen moeten worden maar de ruggengraatloze manquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
no way dat zij thuis blijft.
Ze is echt overal bij, als we moeten zaalvoetballen is zij er als enige vrouw altijd bij.
Hij mag niet eens mee op het mannenuitje.
Ik zit nu achter een 27" Eizo breedbeeld. Ideaal. Kan mail, internet en een document naast elkaar hebben staan. Heel handig als je iets van het ene in het andere document wil typen enzo.quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:40 schreef PeuRac het volgende:
ik heb nu een vierkant schermbreedbeeld snap ik nooit zo
is alleen handig als je films/games erop draait. Dat doe ik beide weinig/niet. Breedbeeld zou ik draaien, zodat je een lang beeld krijgt
Ik weet niet of ik hem kan draaien. Maar hij zat bij de pc en hij was groter (en lichter) dan de CRT die ik eerst had.quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
is alleen handig als je films/games erop draait. Dat doe ik beide weinig/niet. Breedbeeld zou ik draaien, zodat je een lang beeld krijgt
Hoe is niet moeilijk, die dingen zijn vaak echt plug en play, ik durfde het ook nooit, maar ik ga binnenkort ook mn HD vervangen en compleet opnieuw installerenquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij mij kan ik er eentje inrammen maar ik zou niet weten welke of hoe
Dan heb ik liever twee aparte schermen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:41 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik zit nu achter een 27" Eizo breedbeeld. Ideaal. Kan mail, internet en een document naast elkaar hebben staan. Heel handig als je iets van het ene in het andere document wil typen enzo.
Kan Q toch wel voor je doenquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij mij kan ik er eentje inrammen maar ik zou niet weten welke of hoe
Ik vind hoe meer scherm, hoe prettiger. Ik draai nooit 1 programma tegelijk, heb ook haast nooit iets gemaximaliseerd. En dan is het gewoon makkelijk met een breedbeeld, kun je dingen naast elkaar zetten, ipv over elkaar.quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Thuis een 23" breedbeeld en een 19" normale naast elkaarquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan heb ik liever twee aparte schermen.
Ik ben bezigquote:
dat is zooooooooooooooooooooooo onhandig. Elke keer als je een programma opent, opent ie em op de verkeerde monitor, moet je weer slepen, heb je overlap. Het werkt voor geen meter....heb het wel gehad hier.quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan heb ik liever twee aparte schermen.
Ik vind het echt bloedirritant. zat toevallig, nog onwetend, naast hem op dr eerste avond. Constant tegen iedereen vertellen dat het dr eerste avond is, en dat ze nog moet wennen, en dus de hele tijd vertellen dat het zijn vriendin is etc...quote:
Ik heb er zelfs 3 hierquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:43 schreef Kreator het volgende:
[..]
dat is zooooooooooooooooooooooo onhandig. Elke keer als je een programma opent, opent ie em op de verkeerde monitor, moet je weer slepen, heb je overlap. Het werkt voor geen meter....heb het wel gehad hier.
1 hele grote vind ik wat lomp en op de een of ander manier krijg ik het nooit zo dat die beide programma's dan netjes uitlijnt enzoquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vind hoe meer scherm, hoe prettiger. Ik draai nooit 1 programma tegelijk, heb ook haast nooit iets gemaximaliseerd. En dan is het gewoon makkelijk met een breedbeeld, kun je dingen naast elkaar zetten, ipv over elkaar.
Zie hierbovenquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:41 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik zit nu achter een 27" Eizo breedbeeld. Ideaal. Kan mail, internet en een document naast elkaar hebben staan. Heel handig als je iets van het ene in het andere document wil typen enzo.
Pa heeft twee monitoren, een gewone en een grote, hij gebruikt alleen de grote, want dat is handigerquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:43 schreef Kreator het volgende:
[..]
dat is zooooooooooooooooooooooo onhandig. Elke keer als je een programma opent, opent ie em op de verkeerde monitor, moet je weer slepen, heb je overlap. Het werkt voor geen meter....heb het wel gehad hier.
Je geeft 1x aan op welk scherm iets geopend moet worden en dan blijft die dat doen? Ik zie het probleem nietquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:43 schreef Kreator het volgende:
[..]
Beamer hier, bek houwe julliequote:Op woensdag 26 januari 2011 11:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Thuis een 23" breedbeeld en een 19" normale naast elkaar
Ik zou er ook wel 3 kunnen hebben. Maar ik vind het onhandig. Zoveel scherm heb je niet nodig, nooit. Je kunt toch maar 1 ding tegelijk kijken en het blijft kutten met heen-en-weer slepen van vensters en files, ook in W7.quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:44 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb er zelfs 3 hier. Maar die problemen zijn eigenlijk met w7 wel verholpen.
LOL, 3 vind ik wel lompquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb er zelfs 3 hier. Maar die problemen zijn eigenlijk met w7 wel verholpen.
Ja joh. Je hebt gelijk.quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:45 schreef PeuRac het volgende:
Je geeft 1x aan op welk scherm iets geopend moet worden en dan blijft die dat doen? Ik zie het probleem niet
Game of 6~12 pokertafels op breedbeeld, serie, g-talk, chrome op andere, werkt primaquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:45 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik zou er ook wel 3 kunnen hebben. Maar ik vind het onhandig. Zoveel scherm heb je niet nodig, nooit. Je kunt toch maar 1 ding tegelijk kijken en het blijft kutten met heen-en-weer slepen van vensters en files, ook in W7.
Ik kan niet meer zonderquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:45 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik zou er ook wel 3 kunnen hebben. Maar ik vind het onhandig. Zoveel scherm heb je niet nodig, nooit. Je kunt toch maar 1 ding tegelijk kijken en het blijft kutten met heen-en-weer slepen van vensters en files, ook in W7.
Hij is alleen bijna 2 meter en 125 kilo.quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:46 schreef Ripley het volgende:
Ik moet altijd zo lachen als stbaby weer op zijn doordrukstoel zit. Ik stel me vaak een boze dwerg voor dan die op een krukje tegen me staat te tieren
Zou kunnen, als ik tegen jou aan het tieren ben. Maar dat heb ik reeds lang geleden opgegevenquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:46 schreef Ripley het volgende:
Ik moet altijd zo lachen als stbaby weer op zijn doordrukstoel zit. Ik stel me vaak een boze dwerg voor dan die op een krukje tegen me staat te tieren
Ja dat zeg ik net. 27" breedbeeld. En dan kwaliteit, want anders heb je er niks aan. Vandaar Eizo.quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:47 schreef HeatWave het volgende:
Maar een heel groot schermm is ook prima idd, ik heb nog 24 inch thuis, wil wel een 27 of 30 inch.
Ik ben nog nooit over de 100kg geweestquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:47 schreef Kreator het volgende:
[..]
Hij is alleen bijna 2 meter en 125 kilo..
Liever doen dan kijken lijkt mequote:
Ik ga wel voor het 30 inch Apple displayquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:48 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik net. 27" breedbeeld. En dan kwaliteit, want anders heb je er niks aan. Vandaar Eizo.
Ik vroeg bij Electrabel of ik misschien eens op hun 2x18 schermen mocht gamen, vonden ze niet goed, iets met 9 verschillende energiecentrales 24x7 in de gaten houden of zo. Flauwerdsquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:48 schreef Ripley het volgende:
Bij de ns zat je als omroepster standaard met 4 schermen. Die waren wel nodig, want op elk scherm stonden verschillende dingen die je tegelijkertijd in de gaten moest houden. I
Doen, opnemen , en dan later kun je het op groot scherm evaluerenquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Liever doen dan kijken lijkt me
Als mijn vriend ergens heen wil en ik heb geen zin, dan gaat hij maar lekker alleen. Heb ik mooi een avond thuis alleen. Zelfde dat ik ook mijn vriend niet overal mee naartoe sleep, omdat ik hem dat niet aan wil doen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:20 schreef stbabylon het volgende:
In HD?quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Doen, opnemen , en dan later kun je het op groot scherm evalueren
laf hoorquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vroeg bij Electrabel of ik misschien eens op hun 2x18 schermen mocht gamen, vonden ze niet goed, iets met 9 verschillende energiecentrales 24x7 in de gaten houden of zo. Flauwerds
lekker je eigen anus in full-HD terug kijken als je ligt te pompenquote:
Meer betalen voor minder.quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:49 schreef HeatWave het volgende:
Ik ga wel voor het 30 inch Apple display.
bahquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Liever doen dan kijken lijkt me
Ach zo lang ik mijn hoofd niet hoef te zien vind ik dat niet ergquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
lekker je eigen anus in full-HD terug kijken als je ligt te pompen
HD3D met levens echt money shotquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Uiteraard en het gekreun in dolby surround he
er zijn dus mensen die liever hun anus zien dan hun kopquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach zo lang ik mijn hoofd niet hoef te zien vind ik dat niet erg
Archos klinkt echt als een budget merk, is het wel wat?quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:53 schreef Kreator het volgende:
Ik ga trouwens een Archos 101 kopen. Gewoon, omdat het de helft van een Apple kost en wel usb enzo heeft. En beter is. En Android heeft. En geen![]()
![]()
itunes
![]()
![]()
nodig heeft.
[ afbeelding ]
Nee.quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:54 schreef PeuRac het volgende:
Archos klinkt echt als een budget merk,
Oh die is ook wel tof.quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:53 schreef Kreator het volgende:
Ik ga trouwens een Archos 101 kopen. Gewoon, omdat het de helft van een Apple kost en wel usb enzo heeft. En beter is. En Android heeft. En geen![]()
![]()
itunes
![]()
![]()
nodig heeft.
[ afbeelding ]
en als je goed om je heen kijkt verbaasd je dat?quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:54 schreef rival het volgende:
[..]
er zijn dus mensen die liever hun anus zien dan hun kop
Als je mijn kop gezien heb weet je waaromquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:54 schreef rival het volgende:
[..]
er zijn dus mensen die liever hun anus zien dan hun kop
Jaquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:55 schreef Kluts het volgende:
Gaat het hier nu over jezelf in HD filmen bij het uitvoeren van pornografische handelingen icm tablets?
mijn ervaring met het merk is niet zo positief helaas. (Archos 3 vision mp3 speler)quote:
Er zijn niet zo heel veel 30 inch modellen te krijgenquote:
Maar ik kan weinig reviews vinden, wil weten hoe het kwalitatief is, want het is de enige die ook aan mijn eisen lijstje voldoet.quote:
Waarom begin je dan oko met zoeken op alienware.comquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:56 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
en als je goed om je heen kijkt verbaasd je dat?
een nieuwe pc uitzoeken is niet leuk als je daarna kijkt wat je wensen kosten
Pricewatch op tweakers.quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Maar ik kan weinig reviews vinden, wil weten hoe het kwalitatief is, want het is de enige die ook aan mijn eisen lijstje voldoet.
quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Waarom begin je dan oko met zoeken op alienware.com
dell.nl is minder tikkenquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Waarom begin je dan oko met zoeken op alienware.com
In mijn gedachten niet. In mijn gedachten is het net yosemite samquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:47 schreef Kreator het volgende:
[..]
Hij is alleen bijna 2 meter en 125 kilo..
Het is een draak van een programma ja, maar mooi dat het werkt meid.quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:03 schreef Samzz het volgende:
Oh, Kluts! Nog bedankt voor de hulp, msn doet het weer
Hij is wel heel lelijk though
16gb lijkt me zo weinigquote:
Heel veel succesquote:Op woensdag 26 januari 2011 12:04 schreef Kluts het volgende:
Vanmiddag 2 gesprekken, morgen en vrijdag een gesprek. Als ik niet binnen nu en 2 weken een baan heb weet ik het ook niet meer.
Lekker bezigquote:Op woensdag 26 januari 2011 12:04 schreef Kluts het volgende:
Vanmiddag 2 gesprekken, morgen en vrijdag een gesprek. Als ik niet binnen nu en 2 weken een baan heb weet ik het ook niet meer.
Ja, maar dan moet je nog weer verder klikken. Blijf het kut vinden dat je evenveel in EUR betaald als dat je in bij .com in DOL betaald.quote:
Ik heb vrijdag een tweede gesprek bij een bedrijf wat software voor de zorgsector ontwikkeld, dat lijkt me het leukste.quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:05 schreef Ripley het volgende:
[..]
Lekker bezigHeeft een bepaalde functie je voorkeur?
US sales tax zit er vaak nog niet bij, verschilt per staat ookquote:Op woensdag 26 januari 2011 12:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet je nog weer verder klikken. Blijf het kut vinden dat je evenveel in EUR betaald als dat je in bij .com in DOL betaald.
ach, het goede doel maakt het weer leukquote:Op woensdag 26 januari 2011 12:05 schreef Huppelmuts het volgende:
![]()
En weer naar de gemeente.
Hoop geregel maar voor goed doel
Succesquote:Op woensdag 26 januari 2011 12:05 schreef Huppelmuts het volgende:
![]()
En weer naar de gemeente.
Hoop geregel maar voor goed doel
Had je nog wat gehoord van "mijn" link?quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:05 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb vrijdag een tweede gesprek bij een bedrijf wat software voor de zorgsector ontwikkeld, dat lijkt me het leukste.
Nu je het zegt, nee, eigenlijk niet!quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:07 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Had je nog wat gehoord van "mijn" link?
Dat misschien, maar computers zijn sowieso veel goedkoper in de US. Laptop waar ik nu op werk scheelde 200e met dezelfde in NL halen. Moest alleen de boekjes en het bonnetje verstoppen toen ik weer naar huis gingquote:Op woensdag 26 januari 2011 12:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
US sales tax zit er vaak nog niet bij, verschilt per staat ook.
Duimen dan maar!quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:05 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb vrijdag een tweede gesprek bij een bedrijf wat software voor de zorgsector ontwikkeld, dat lijkt me het leukste.
Ja, we worden soms idd keihard genaaid in Europa. Om over auto's en BPM maar te zwijgenquote:Op woensdag 26 januari 2011 12:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat misschien, maar computers zijn sowieso veel goedkoper in de US. Laptop waar ik nu op werk scheelde 200e met dezelfde in NL halen. Moest alleen de boekjes en het bonnetje verstoppen toen ik weer naar huis ging
Succesquote:Op woensdag 26 januari 2011 12:04 schreef Kluts het volgende:
Dan verdienen ze je ook nietquote:Op woensdag 26 januari 2011 12:08 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nu je het zegt, nee, eigenlijk niet!
Maar jij hebt ook een superleuke baan. Lijkt me.quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:08 schreef Ripley het volgende:
[..]
Duimen dan maar!
Ik hoop niet dat ik ooit werkeloos raak - weinig vraag naar programmaontwikkelaars vrees ik
Een functie als management-assistente met daarbij ook leiding over het secretariaat.quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:09 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dan verdienen ze je ook niet![]()
Maar dat van software in zorgsector klinkt interessant! Wat is de functie dan?
Welk bedrijf is dat?quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:05 schreef Kluts het volgende:
[..]
Hopsa! Precies wat je wilde! Cool!quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:10 schreef Kluts het volgende:
[..]
Een functie als management-assistente met daarbij ook leiding over het secretariaat.
Leve het bestellen in Amerikaquote:Op woensdag 26 januari 2011 12:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, we worden soms idd keihard genaaid in Europa. Om over auto's en BPM maar te zwijgen.
Joe liet mij gisteren een trailer zien van Magicka, zag er goed uit, wat zijn de systeemeisen zo'n beetje?quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:22 schreef stbabylon het volgende:
Joe, het is het waard om Magicka nog een paar keer te proberen, die lui zijn snel met hun patches
Blijkbaar te hoog voor Joequote:Op woensdag 26 januari 2011 12:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Joe liet mij gisteren een trailer zien van Magicka, zag er goed uit, wat zijn de systeemeisen zo'n beetje?
Het draait dus eigenlijk nog wel op een beetje smartphone?quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Blijkbaar te hoog voor Joe
Intel Processor - Celeron E1200 Dual-Core 1.6GHz
AMD Processor - Athlon 64 X2 Dual Core 3600+
Nvidia Graphics Card - GeForce 8800 GTS 512MB
ATI Graphics Card - Radeon HD 3870
RAM (Memory) - 2 GB
Hard Disk Space - 2 GB
Direct X - 9
Recommended.
Je kan niet upgraden?quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:32 schreef dawg het volgende:
vodafone
omdat mijn abbo nog 1,5 jaar loopt kan ik niet overstappen naar een ander (=duurder) abbo.
nope kan niet. duf gedoe.quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je kan niet upgraden?kan bij T-mobile wel
CPU misschien wel, GPU blijft een SP ver achterquote:Op woensdag 26 januari 2011 12:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het draait dus eigenlijk nog wel op een beetje smartphone?.
Qua processor kom ik denk ik in de knoei.. Athlon 7750 Dual Core 2.71Ghz op 3,25GBquote:Op woensdag 26 januari 2011 12:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nvidia Graphics Card - GeForce 8800 GTS 512MB
ATI Graphics Card - Radeon HD 3870
RAM (Memory) - 2 GB
Hard Disk Space - 2 GB
Direct X - 9
Recommended.
max 3GB bij XPquote:Op woensdag 26 januari 2011 12:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Qua processor kom ik denk ik in de knoei.. Athlon 7750 Dual Core 2.71Ghz op 3,25GB
Videokaart trekt het wel Geforce 9800GT 1024MB
En ik heb 4gb werkgeheugen, maar Raampjes XP die het niet volledig herkent
Wat heb je nu voor abonnement en wat wil je?quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:32 schreef dawg het volgende:
vodafone
omdat mijn abbo nog 1,5 jaar loopt kan ik niet overstappen naar een ander (=duurder) abbo.
Raampjes 32-bit ongeacht versie die het niet volledig herkentquote:Op woensdag 26 januari 2011 12:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Qua processor kom ik denk ik in de knoei.. Athlon 7750 Dual Core 2.71Ghz op 3,25GB
Videokaart trekt het wel Geforce 9800GT 1024MB
En ik heb 4gb werkgeheugen, maar Raampjes XP die het niet volledig herkent
Win7 64-bit herkent wel 4GB.quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
max 3GB bij XP![]()
Win7 herkent wel 4 GBalleen heb ik er niet zoveel aan met mn processor
Of zijn gewoon aan het werkquote:Op woensdag 26 januari 2011 12:43 schreef Spirit82 het volgende:
Nerd topic dit... alle vrouwen zijn spontaan gestopt met posten zie ik al
Ik game de laatste tijd vooral op mijn laptop en die kan SCII en CIVV nog gewoon aan (wel op mindere settings), dus ach. Als ik weer in Nederland werk ga ik mijn gewone PC weer in elkaar knopen, die kan alles aanquote:Op woensdag 26 januari 2011 12:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
De enige game die ik goed kon spelen van de laatste tijd was Left for Dead 2.. Maar ik game meestal toch op de PS3..
Bij Hi ook. Heb keuze tussen Hi 60 en Hi 100quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je kan niet upgraden?kan bij T-mobile wel
Ik heb sinds kort Uncharted 2quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
De enige game die ik goed kon spelen van de laatste tijd was Left for Dead 2.. Maar ik game meestal toch op de PS3..
Of aan de telefoon!quote:
speel je ook online? en wat?quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik heb m nog niet uitgespeeld hoor.quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb sinds kort Uncharted 2En ik vind het erg leuk!
(Ja ja ja nadat iedereen dat al lang en breed ontdekt heeft en uitgespeeld heeft)
Momenteel niet vanwege router problemen, maar als ik online speel dan GT5 voornamelijk en Army of Two: 40th Day....quote:
Ik moet nog steeds een keer een wireloess router kopen want nu moet ik elke keer de netwerkkabel uit de pc trekken en achter in de PS3 stoppenquote:
Ik ook nog nietquote:Op woensdag 26 januari 2011 12:46 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik heb m nog niet uitgespeeld hoor.
Wie, wat, waar?quote:
Voor de verandering was jij het dit keer nietquote:
Heb je die nog geen 1x uitgespeeld? Ik heb hem 2x compleet doorgespeeld, met alle DLC'squote:Op woensdag 26 januari 2011 12:48 schreef Ang3l het volgende:
Ik moet Dragon Age ook nog uitspelen, maar de uitdaging is een beetje weg nu ik keiharde gaybuttsex met Zevran heb gehad
Nu kan ik een ander er eindelijk eens op wijzenquote:Op woensdag 26 januari 2011 12:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Voor de verandering was jij het dit keer niet
daar zit 'm de bottleneck (7900GS 256MB). op de steam site stond/staat ook 7800 overigens.quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nvidia Graphics Card - GeForce 8800 GTS 512MBATI Graphics Card - Radeon HD 3870
RAM (Memory) - 2 GB
Hard Disk Space - 2 GB
Direct X - 9
Recommended.
Nerdspeakquote:Op woensdag 26 januari 2011 12:59 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
daar zit 'm de bottleneck (7900GS 256MB). op de steam site stond/staat ook 7800 overigens.
Vrij donker, ik heb het ookquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:04 schreef Huppelmuts het volgende:
Een muur geverfd in een auberginekleur, zal dat mooi worden? Volgens mij wel een warme kleur
Tuurlijk is dat mooiquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:04 schreef Huppelmuts het volgende:
Een muur geverfd in een auberginekleur, zal dat mooi worden? Volgens mij wel een warme kleur
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
tegen jou wil ik niet online spelen, als ik win ga je huilenquote:Op woensdag 26 januari 2011 12:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds een keer een wireloess router kopen want nu moet ik elke keer de netwerkkabel uit de pc trekken en achter in de PS3 stoppen
quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tuurlijk is dat mooiPaars
Als ik idd een muur in aubergine kleur verf dan zal er mettertijd ook zeker wel ergens een tipi komen te staan in mn huisje. Dat MOET gewoonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Donkerquote:![]()
Ik ben sowieso een paarsfreak en hou niet van een te lichte woning.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:04 schreef Huppelmuts het volgende:
quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:08 schreef rival het volgende:
[..]
tegen jou wil ik niet online spelen, als ik win ga je huilen
Zeker. Dan zou ik de de rest van de muren wel licht houden, anders wordt 't zo donkerquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:04 schreef Huppelmuts het volgende:
En dan moet jij hem troostenquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:08 schreef rival het volgende:
[..]
tegen jou wil ik niet online spelen, als ik win ga je huilen
oh die heb ik niet....quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Momenteel niet vanwege router problemen, maar als ik online speel dan GT5 voornamelijk en Army of Two: 40th Day....
Hahahaquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als ik idd een muur in aubergine kleur verf dan zal er mettertijd ook zeker wel ergens een tipi komen te staan in mn huisje. Dat MOET gewoon
Ja dat Rival dat niet door heeft verbaasd mequote:
Ja gewoon 1 muur auberginequote:Op woensdag 26 januari 2011 13:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeker. Dan zou ik de de rest van de muren wel licht houden, anders wordt 't zo donker
Oh ja mn slaapkamer, hmm die wil ik ook donkerquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Is een beetje zoals in mijn slaapkamer
Over 3 kwartier bellenquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:12 schreef rival het volgende:
[..]
Moet jij niet naar de soos?![]()
[..]
moet jij niet studeren?
Zo'n digi fotolijstje ernaast met die uitzending er opquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
HahahaWaarom staat die tipi daar?
![]()
Dan laat ik ze het filmpje zienquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
HahahaWaarom staat die tipi daar?
![]()
Whahaha ja!!!quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zo'n digi fotolijstje ernaast met die uitzending er op
Ik heb even lunch pauze. Gun je me dat?quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:12 schreef rival het volgende:
[..]
Moet jij niet naar de soos?![]()
[..]
moet jij niet studeren?
Hahahaquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zo'n digi fotolijstje ernaast met die uitzending er op
Ook aan (mini)pubersquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan laat ik ze het filmpje zien
In dat geval, kom ik nooit bij jou over de vloerquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan laat ik ze het filmpje zien
Wie maakt er paints voor Samzz zodat haar "onschuld" bewaard blijft?quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
In dat geval, kom ik nooit bij jou over de vloerMijn arme onschuldige hersenen kunnen dat beeldmateriaal niet aan
Minstensquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:14 schreef Samzz het volgende:
Ik heb even lunch pauze. Gun je me dat?
Ik wilde juist speciaal voor jou het trapgat volhangen met blue wafflesquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
In dat geval, kom ik nooit bij jou over de vloerMijn arme onschuldige hersenen kunnen dat beeldmateriaal niet aan
In het huis van mn ex zijn de muren wit, 1 muur is zwart. Op de witte muur zit een paars vlak daar hangen mn Eschersquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
HahahaLOL
[..]
Ook aan (mini)pubers![]()
Trouwens mijn zusje heeft ook een paarsmanieHaar huis is bijna alles paars
hoef je nooit bang te zijn dat ik zomaar langs komquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:15 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil alles rozeAlleen de studeerkamer niet.
Daar doe ik het voorquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hoef je nooit bang te zijn dat ik zomaar langs kom
Dus je ex knikkert alles er uit op t moment dat jij weg gaat?quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wilde juist speciaal voor jou het trapgat volhangen met blue waffles
[..]
In het huis van mn ex zijn de muren wit, 1 muur is zwart. Op de witte muur zit een paars vlak daar hangen mn Eschers![]()
Paarse bank, paarse hocker, zwarte hocker, zwart dressoir en op het dressoir een heleboel paarse prullaria
Escher is cool. Welke heb je?quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
In het huis van mn ex zijn de muren wit, 1 muur is zwart. Op de witte muur zit een paars vlak daar hangen mn Eschers![]()
Paarse bank, paarse hocker, zwarte hocker, zwart dressoir en op het dressoir een heleboel paarse prullaria
Denk het niet, die heeft ook geen liggende gelden om alles nieuw te kopenquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dus je ex knikkert alles er uit op t moment dat jij weg gaat?
Ik heb er 5, zijn gewoon ansichtkaarten in een lijstje hoor. Ik heb heus geen geld voor een echtequote:
Dat vind ik fijn. Ik ga zo weer verder, eerst m'n broodje kaas opetenquote:
Oh ja... die onschuld is natuurlijk onzin hequote:Op woensdag 26 januari 2011 13:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Ik heb even een half uurtje pauzequote:Op woensdag 26 januari 2011 13:18 schreef Kreator het volgende:
Volgens mij moet je studeren, Samzz.
Ik heb een nieuw racket gekocht..
Escherquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ookquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:29 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik vind Escher gewoon geniaal![]()
Toch maar een keer kijken of ik een grote poster van hem kan vinden.
De beroemde mobius bandquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:31 schreef PeuRac het volgende:
Deze heef mn moeder ooit nagemaakt in klei (zonder de mieren). Zal van t weekend eens kijken waar die is en een foto maken.
[ afbeelding ]
Ik ben echt een groot fannet als mn vader trouwens.
Hahaquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[ afbeelding ]
Zo zien mn eschers eruit
Naast mn muizenverzameling dus![]()
Mjah straks dus nieuw plekje voor zoeken.quote:
quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:38 schreef Ang3l het volgende:
In de film THE FALL zit ook iets heel escheresque:
[ afbeelding ]
En in Labyrinth natuurlijk
Ik zit dan ook in Enschede, niet Chinaquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:38 schreef Kreator het volgende:
[..]
In China hebben ze ook geen pauze.
Ja die is ook geniaalquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:52 schreef Ripley het volgende:
Ik ben dol op escher en mijn vader ook
Mijn ouders hebben litho's van dali hangen die een beetje in hetzelfde absurde sfeertje zitten.
Joh, bij de ikea hebben ze ook best van die leuke orzen voor aan de muurquote:
Jij kan het beter?quote:
Ik niet, maar subsidie ervoor vind ik echt achterlijkquote:
Ik ook niet. Maar de kunst die ik mooi vind, kan ik niet betalen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:57 schreef HeatWave het volgende:
Ik niet, maar subsidie ervoor vind ik echt achterlijk.
Daar kom je wel overheenquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:00 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar de kunst die ik mooi vind, kan ik niet betalen.
Ik vind 100,5km extra asfalt achterlijk. Dus 0,5km extra asfalt minder, en we kunnen kunstsubsidie hebbenquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik niet, maar subsidie ervoor vind ik echt achterlijk.
Oooeeh, Dalí is gaaf jaquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:52 schreef Ripley het volgende:
Ik ben dol op escher en mijn vader ook
Mijn ouders hebben litho's van dali hangen die een beetje in hetzelfde absurde sfeertje zitten.
gelukkig hebben we een regering die wel rationeel isquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vind 100,5km extra asfalt achterlijk. Dus 0,5km extra asfalt minder, en we kunnen kunstsubsidie hebben(heb jij ook nog 100km asfalt!!)
Af en toe ja, nou ja, ik zie het, heb er geen last vanquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:08 schreef STING het volgende:
Iemand ook last van rare tekens opeens op Fok?
Zie mijn postquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:08 schreef STING het volgende:
Iemand ook last van rare tekens opeens op Fok?
Ik zag het al eerder ja, maar jouw post triggerde nu m'n vraagquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zie mijn postFok kan apostrof en umlaut duidelijk niet handelen
Een regering die bezuinigd op kunst, wat in totaal evenveel kost als een halve km. snelweg. Ja, heerlijk rationeel. Leg 5km minder snelweg aan en je slaat een veel grotere deuk in het tekort.quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
gelukkig hebben we een regering die wel rationeel is.
extra asfaltquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vind 100,5km extra asfalt achterlijk. Dus 0,5km extra asfalt minder, en we kunnen kunstsubsidie hebben(heb jij ook nog 100km asfalt!!)
Als het zo weinig geld is, wat zeuren die kunstemakers dan?quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Een regering die bezuinigd op kunst, wat in totaal evenveel kost als een halve km. snelweg. Ja, heerlijk rationeel. Leg 5km minder snelweg aan en je slaat een veel grotere deuk in het tekort.
Omdat ze (zelfs met dat kleine beetje) wel voor een groot deel van onze cultuur zorgen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als het zo weinig geld is, wat zeuren die kunstemakers dan?.
Want die mensen die hun geld verdienen moeten toch de snelweg over om naar hun werk te gaan anders hebben ze geen geld voor kunst!quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:16 schreef rival het volgende:
[..]
extra asfalt
Dat is nou nog eens nuttig geld uitgeven!
quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:19 schreef Tally het volgende:
[..]
Want die mensen die hun geld verdienen moeten toch de snelweg over om naar hun werk te gaan anders hebben ze geen geld voor kunst!
En ja OV is er ook maar
Leuk wel. Vooral mensen stimuleren om met het OV te gaan, ook de lange afstanden. En vervolgens nog meer treinen maken zonder toiletten erinquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:19 schreef Tally het volgende:
[..]
Want die mensen die hun geld verdienen moeten toch de snelweg over om naar hun werk te gaan anders hebben ze geen geld voor kunst!
En ja OV is er ook maar
de bus moet toch ook over asfalt?quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:19 schreef Tally het volgende:
[..]
En ja OV is er ook maar
en de prijzen omhoog gooienquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Leuk wel. Vooral mensen stimuleren om met het OV te gaan, ook de lange afstanden. En vervolgens nog meer treinen maken zonder toiletten erin
Toch lullig als je net die 500m extra moet lopenquote:
Call to Power II?quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:21 schreef stbabylon het volgende:
Tijd voor de eco-terrorist uit CtPII
Dan ga je voor je de trein in gaat. Echt ik snap die hele discussie niet. Langste afstand in 1 trein is tegen de 2 uur. Iedereen kan 2 uur zijn plas ophoudenquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Leuk wel. Vooral mensen stimuleren om met het OV te gaan, ook de lange afstanden. En vervolgens nog meer treinen maken zonder toiletten erin
Ik nietquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dan ga je voor je de trein in gaat. Echt ik snap die hele discussie niet. Langste afstand in 1 trein is tegen de 2 uur. Iedereen kan 2 uur zijn plas ophouden
geloof me, niet iedereen kan dat.quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dan ga je voor je de trein in gaat. Echt ik snap die hele discussie niet. Langste afstand in 1 trein is tegen de 2 uur. Iedereen kan 2 uur zijn plas ophouden
WRONGquote:
Waar zijn de retourtjes gebleven?quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
WRONG
1ste klas enkeltje Zwolle - Schiphol
Voor 1-1-2011: 28,80
Na 31-1-2010: 28,40
Goedkoper dus
Ja die zie ik niet eens als OVquote:
Ik echt niet meerquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Voor de kleine groep uitzonderingsgevallen die vaker dan 1x in de 2 uur naar de plee moeten EN in de trein op die langste route zitten, plee's installeren, is nou niet echt een wijze investering.quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:23 schreef cafpow het volgende:
[..]
geloof me, niet iedereen kan dat.
En dan nog niet te spreken over mensen die door ziektes heel veel naar de wc moeten
Ik ga niet van ZWO naar SCH naar BHX naar SCH naar ZWO op 1 dag of in het weekend...quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waar zijn de retourtjes gebleven?
Ben niet helemaal okequote:
Eigen schuldquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:24 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja die zie ik niet eens als OVStaat ook in de file maar je hebt gelijk!
[..]
Ik echt niet meer
Minder asfalt aanleggen vind ik ook geen wijze investering. Uit cijfers blijkt maar weer dat er jaarlijks meer auto's bij komenquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Voor de kleine groep uitzonderingsgevallen die vaker dan 1x in de 2 uur naar de plee moeten EN in de trein op die langste route zitten, plee's installeren, is nou niet echt een wijze investering.
en waarom niet volgens jou?quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Voor de kleine groep uitzonderingsgevallen die vaker dan 1x in de 2 uur naar de plee moeten EN in de trein op die langste route zitten, plee's installeren, is nou niet echt een wijze investering.
Zeker! Daarom ga ik ook met de autoquote:
Minder asfalt aanleggen, stimuleren dat minder mensen een auto kopen, stimuleren dat mensen een kortere afstand krijgen tussen huis en werkquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:25 schreef Tally het volgende:
[..]
Minder asfalt aanleggen vind ik ook geen wijze investering. Uit cijfers blijkt maar weer dat er jaarlijks meer auto's bij komen
Was dat maar zo. Maar neequote:Op woensdag 26 januari 2011 14:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Minder asfalt aanleggen, stimuleren dat minder mensen een auto kopen, stimuleren dat mensen een kortere afstand krijgen tussen huis en werk
Heb ik een keer super leuk werk, zal ik alsnog ontslag moeten nemen omdat ik het eigenlijk helemaal niet trek nog. Het is fucking 16 uurtjes per weekquote:
Das klote. Waarom trek je het nog niet?quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:26 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Heb ik een keer super leuk werk, zal ik alsnog ontslag moeten nemen omdat ik het eigenlijk helemaal niet trek nog. Het is fucking 16 uurtjes per week
Omdat je dan dus voor minder dan 50 man op een dag in heel Nederland in elke trein een plee moet plaatsen, terwijl je ook per plee 4 zitplaatsen kunt hebben, per trein, dus veel meer zitplaatsen in heel Nederland. Die worden veel meer gebruikt dan die wc's.quote:
Dat gaat met dit asfaltknuffelende kabinet niet gebeuren.quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Minder asfalt aanleggen, stimuleren dat minder mensen een auto kopen, stimuleren dat mensen een kortere afstand krijgen tussen huis en werk
Dat weet ik niet... maar op de morgen dat ik moet werken word ik flink onrustig en dat wordt steeds ergerquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:27 schreef Tally het volgende:
[..]
Das klote. Waarom trek je het nog niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |