Game of 6~12 pokertafels op breedbeeld, serie, g-talk, chrome op andere, werkt primaquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:45 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik zou er ook wel 3 kunnen hebben. Maar ik vind het onhandig. Zoveel scherm heb je niet nodig, nooit. Je kunt toch maar 1 ding tegelijk kijken en het blijft kutten met heen-en-weer slepen van vensters en files, ook in W7.
Ik kan niet meer zonderquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:45 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik zou er ook wel 3 kunnen hebben. Maar ik vind het onhandig. Zoveel scherm heb je niet nodig, nooit. Je kunt toch maar 1 ding tegelijk kijken en het blijft kutten met heen-en-weer slepen van vensters en files, ook in W7.
Hij is alleen bijna 2 meter en 125 kilo.quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:46 schreef Ripley het volgende:
Ik moet altijd zo lachen als stbaby weer op zijn doordrukstoel zit. Ik stel me vaak een boze dwerg voor dan die op een krukje tegen me staat te tieren
Zou kunnen, als ik tegen jou aan het tieren ben. Maar dat heb ik reeds lang geleden opgegevenquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:46 schreef Ripley het volgende:
Ik moet altijd zo lachen als stbaby weer op zijn doordrukstoel zit. Ik stel me vaak een boze dwerg voor dan die op een krukje tegen me staat te tieren
Ja dat zeg ik net. 27" breedbeeld. En dan kwaliteit, want anders heb je er niks aan. Vandaar Eizo.quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:47 schreef HeatWave het volgende:
Maar een heel groot schermm is ook prima idd, ik heb nog 24 inch thuis, wil wel een 27 of 30 inch.
Ik ben nog nooit over de 100kg geweestquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:47 schreef Kreator het volgende:
[..]
Hij is alleen bijna 2 meter en 125 kilo..
Liever doen dan kijken lijkt mequote:
Ik ga wel voor het 30 inch Apple displayquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:48 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik net. 27" breedbeeld. En dan kwaliteit, want anders heb je er niks aan. Vandaar Eizo.
Ik vroeg bij Electrabel of ik misschien eens op hun 2x18 schermen mocht gamen, vonden ze niet goed, iets met 9 verschillende energiecentrales 24x7 in de gaten houden of zo. Flauwerdsquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:48 schreef Ripley het volgende:
Bij de ns zat je als omroepster standaard met 4 schermen. Die waren wel nodig, want op elk scherm stonden verschillende dingen die je tegelijkertijd in de gaten moest houden. I
Doen, opnemen , en dan later kun je het op groot scherm evaluerenquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Liever doen dan kijken lijkt me
Als mijn vriend ergens heen wil en ik heb geen zin, dan gaat hij maar lekker alleen. Heb ik mooi een avond thuis alleen. Zelfde dat ik ook mijn vriend niet overal mee naartoe sleep, omdat ik hem dat niet aan wil doen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:20 schreef stbabylon het volgende:
Nee, zo is de waard zelf niet. Ik ken gewoon een aantal mensen (voornamelijk vrouwen) die zo reageren. Gaan voornamelijk mee omdat vriendlief ergens heen wil. Vinden het eigenlijk helemaal niet leuk. Gaan rijden zodat vriendlief kan drinken. En gaan dan steunen en puffen als het te laat wordt. Het type waar je liever van hebt dat alleen de vriend komt, zodat hij zichzelf kan zijn. (dit is weer algemeen, niet Nouk)
In HD?quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Doen, opnemen , en dan later kun je het op groot scherm evalueren
laf hoorquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vroeg bij Electrabel of ik misschien eens op hun 2x18 schermen mocht gamen, vonden ze niet goed, iets met 9 verschillende energiecentrales 24x7 in de gaten houden of zo. Flauwerds
lekker je eigen anus in full-HD terug kijken als je ligt te pompenquote:
Meer betalen voor minder.quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:49 schreef HeatWave het volgende:
Ik ga wel voor het 30 inch Apple display.
bahquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Liever doen dan kijken lijkt me
Ach zo lang ik mijn hoofd niet hoef te zien vind ik dat niet ergquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
lekker je eigen anus in full-HD terug kijken als je ligt te pompen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |