Zie edit. Ik heb geen zin en geen tijd om 4x in de week boodschappen te gaan zitten doen. Als ik thuis ben moet ik vaak alweer meteen door naar training of komen er mensen eten en moet ik dus voor meer dan 1 persoon boodschappen gaan doen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je hebt er geen zin in, dat is het hele probleem. Als je met meer dan 1 persoon eet, kun je naast de rugzak ook nog een tas meenemen, dus dat is geen excuus. Je bent gewoon lui, daar komt het op neer
als ik in Purm of Amsterdam ga stappen ga ik niet met de auto... of laat hem staanquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mensen die perse met de auto willen (ook al ben je met 10 minuten op de fiets in de binnenstad) en dan geen druppel drank drinken
Vrienden zoeken die wel leuk zijn van zichzelf en niet alleen door de alcohol.quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, niet perse. Kan prima zonder. Maar is een stukje frustratie om vrienden die er als zoutzakken bij staan als ze met de auto komen en veeeeeeeeeeeel gezelliger zijn als ze een biertje of twee op hebben.
Ik zeg: geniet er van zolang het kanquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zie edit. Ik heb geen zin en geen tijd om 4x in de week boodschappen te gaan zitten doen. Als ik thuis ben moet ik vaak alweer meteen door naar training of komen er mensen eten en moet ik dus voor meer dan 1 persoon boodschappen gaan doen.
Ik ga niet anders boodschappen doen omdat ik geen auto heb. Dat is dus dat hele "onafhankelijk" van de auto wat ik bedoelde. Gaan en staan war je maar wil en wanneer je maar wil.
Ja, het zal. We kunnen wel allemaal heel heiligboontje doen dat iedereen makkelijk even gezellig/leuk/tof is zonder drank als met drank, maar als we realistisch kijken is dat bullshit. Feestjes met drank zijn gezelliger.quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vrienden zoeken die wel leuk zijn van zichzelf en niet alleen door de alcohol.
Dan blijf ik daar meestalquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:04 schreef rival het volgende:
[..]
als ik in Purm of Amsterdam ga stappen ga ik niet met de auto... of laat hem staan
Maar als je nou naar breda gaat om maar iets te noemen, is die auto verdomde handig
Meer dan in de Cola Light, vandaar dat Cola lekkerder isquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:01 schreef STING het volgende:
[..]
Een opmerking uit de categorie, weet je hoeveel suikerklontjes er in dat blikje cola zitten
Zal ik ook zeer zeker doen. Straks weer lekker cruisen met Tori Amos op de radio. Hopsaaaaaa. Wanneer ik wil ook. Dus niet dat ik op werk zoiets heb van "Kut, nee sorry moet echt de meeting uit want moet mijn bus aansluiting gaan halen!". Komt zo amateuristisch overquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik zeg: geniet er van zolang het kan
quote:It's going down, and it's partly your fault!
Ik ookquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:05 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga trouwens gewoon lopend stappen meestal
In Utrecht loop ik meestal terug naar huis, is echt lekker 10-15min lopen, als je voldoende drinkt voel je de kou niet meerquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:06 schreef littledrummergirl het volgende:
stappen doe ik met deels of helemaal met het ovmeestal metro heen ( stopt voor mn deur en midden in t centrum) en dan met de taxi terug. En heel soms, in een blutte bui, met de bobbus terug
maar die vind ik eigenlijk best wel smerig, afgeragd volgekotst ding
Ik zit op 25min dan denk ik, maar boeit me niet.quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ookMax. 15 minuten lopen naar de verste kroeg waar ik heen ga.
Meetings die rond 17:00 eindigen ga ik sowieso niet heenquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zal ik ook zeer zeker doen. Straks weer lekker cruisen met Tori Amos op de radio. Hopsaaaaaa. Wanneer ik wil ook. Dus niet dat ik op werk zoiets heb van "Kut, nee sorry moet echt de meeting uit want moet mijn bus aansluiting gaan halen!". Komt zo amateuristisch over
Had ik vroeger wel eens toen ik nog geen auto had. Moesten collega's me naar jhet station gana brengen als ik moest overwerken, anders miste ik de trein naar huis. Ik ben anderen niet graag tot last en ik vind het zelf ook behoorlijk lastig.
[..]
oh dat doe ik ook graagquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
In Utrecht loop ik meestal terug naar huis, is echt lekker 10-15min lopen, als je voldoende drinkt voel je de kou niet meerEn t frist wel ff lekker op
En toch, heb ik bij jou (waarschijnlijk compleet verkeerd) het idee dat jij dan er een beetje saai bij hangt en om 0:30 al bij je vriend begint te zeuren dat je naar huis wil. Terwijl, als je wel drinkt, je feest totdat je er bij neervalt en iedereen een veel leukere avond heeftquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:08 schreef Nouk84 het volgende:
Ik ga vaak met de auto op stap. Waar het ook is. Maar ik ben dan ook vaak de bob. Soms heb ik wel zin om te drinken en dan zorg ik dat iemand anders rijdt.
Ja zo, maar dan kan ik ook wel 1,5 uur doen over 10 minuten lopenquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:08 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
oh dat doe ik ook graaglekker uitwaaien op de erasmusbrug. voor mij is het n half uurtje lopen denk ik. Laatst nog gedaan toen er ineens niks meer reed door de sneeuw, volgens mij hebben gas en ik er toen wel minimaal n uur over gedaan
Zelfs met gladheid/sneeuw ben ik nog wel vlot thuis. Maar ik kan me voorstellen dat de Erasmusbrug niet zo prettig is met gladheidquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:08 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
oh dat doe ik ook graaglekker uitwaaien op de erasmusbrug. voor mij is het n half uurtje lopen denk ik. Laatst nog gedaan toen er ineens niks meer reed door de sneeuw, volgens mij hebben gas en ik er toen wel minimaal n uur over gedaan
Nee, dat ben ik, maar ook als ik gedronken heb.quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En toch, heb ik bij jou (waarschijnlijk compleet verkeerd) het idee dat jij dan er een beetje saai bij hangt en om 0:30 al bij je vriend begint te zeuren dat je naar huis wil. Terwijl, als je wel drinkt, je feest totdat je er bij neervalt en iedereen een veel leukere avond heeft
Het gaat niet over gezelligER. Het gaat over gezellig.quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, het zal. We kunnen wel allemaal heel heiligboontje doen dat iedereen makkelijk even gezellig/leuk/tof is zonder drank als met drank, maar als we realistisch kijken is dat bullshit. Feestjes met drank zijn gezelliger.
Een fietsenhandel beginnen met gesloten/geheelde fietsen. Lijkt me een TOPplanquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zelfs met gladheid/sneeuw ben ik nog wel vlot thuis. Maar ik kan me voorstellen dat de Erasmusbrug niet zo prettig is met gladheid![]()
De grap is dat ik trouwens wel een fietsenhandel kan beginnenelke keer als je naar huis loopt bieden al die zwervers je fietsen aan
soms nog echt mooie ook
Nou, dan zijn we toch eens, gezelligER is beter dan gezelligquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het gaat niet over gezelligER. Het gaat over gezellig.
Ik ben zonder drank ook gezellig op stap. Alleen MET drank ben ik wat losser.
Wil echter niet zeggen dat ik persee moet drinken om het gezelLIG te hebben.
En wil ook niet zeggen dat, omdat ik te voet ben, ik persee moet drinken.
+1quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:12 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Nee, dat ben ik, maar ook als ik gedronken heb.
lag toen echt sneeuw tot kniehoogte ofzoquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zelfs met gladheid/sneeuw ben ik nog wel vlot thuis. Maar ik kan me voorstellen dat de Erasmusbrug niet zo prettig is met gladheid![]()
De grap is dat ik trouwens wel een fietsenhandel kan beginnenelke keer als je naar huis loopt bieden al die zwervers je fietsen aan
soms nog echt mooie ook
Ik zei dat het kon, ben niet zo stom om het ook te doenquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Een fietsenhandel beginnen met gesloten/geheelde fietsen. Lijkt me een TOPplan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Ik zou alleen maar gaan zuipen als iedereen dronken is, dan zijn ze hopelijk een stuk minder irritant.quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:13 schreef Ang3l het volgende:
En dan laat ik nog ff in het midden dat drank sommige mensen helemaaaaal niet gezelliger maakt al denken ze dat zelf vaak wel.
Soms vind ik gezelLIG genoeg hoorquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou, dan zijn we toch eens, gezelligER is beter dan gezellig
Vroeger was ik zo jaquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:10 schreef stbabylon het volgende:
En toch, heb ik bij jou (waarschijnlijk compleet verkeerd) het idee dat jij dan er een beetje saai bij hangt en om 0:30 al bij je vriend begint te zeuren dat je naar huis wil. Terwijl, als je wel drinkt, je feest totdat je er bij neervalt en iedereen een veel leukere avond heeft
Ligt eraan, dat jij jezelf gezelliger vind, betekend niet dat de rest dat ook vindquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou, dan zijn we toch eens, gezelligER is beter dan gezellig
Oh wow, dat ik dat goed had. Wel tof dat het nu niet meer zo isquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:14 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Vroeger was ik zo ja![]()
Nu is het nog 'anders' dan wanneer ik wel drink, maar ik heb het net zo goed naar mijn zin
Kijk, daar heb je 't alquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Meetings die rond 17:00 eindigen ga ik sowieso niet heen
Gadverdammequote:Op woensdag 26 januari 2011 11:13 schreef Ripley het volgende:
Ik heb in het hele bedrijf 1 collega die ik niet kan luchten of zien. Uiteraard moet ik nu van verschillende kanten horen dat zij nu haar eigen fouten wil rechtbreien door mij de zwarte piet toe te spelen achter mijn rug om bij de directie.
Ook als ik de Bob ben merk ik het aan anderen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ligt eraan, dat jij jezelf gezelliger vind, betekend niet dat de rest dat ook vind
Dat vind ik best wel een sneue gedachte eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nu is het vaak mijn vriend die aangeeft dat ie wel naar huis wilquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:15 schreef stbabylon het volgende:
Oh wow, dat ik dat goed had. Wel tof dat het nu niet meer zo is
Dat ligt niet aan de bus/treintijden. Dat ligt eraan dat meetings altijd uitlopen en ik om 17:00 wel ongeveer klaar ben met werken. Daarbij heeft een meeting op dat tijdstip nauwelijks nut, komt vrijwel niks nuttigs uit.quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kijk, daar heb je 't al
Je gata dus delen van je sociale en werk-leven aanpassen op de bus- en treintijden.
Daar heb ik ab-so-luut geen zin in... en dat KAN ook niet altijd.
Idd, iedereen is gaar en wil naar huis, volkomen nutteloze tijd.quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan de bus/treintijden. Dat ligt eraan dat meetings altijd uitlopen en ik om 17:00 wel ongeveer klaar ben met werken. Daarbij heeft een meeting op dat tijdstip nauwelijks nut, komt vrijwel niks nuttigs uit.
Ik heb geen baan met een 9 tot 17 mentaliteit. Dus de ene keer is het Half 5 en de andere keer is het half 7. En de meetings om Half 8 's ochtends of half 6 's avonds kunnen beide nog steeds nuttig zijn.quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan de bus/treintijden. Dat ligt eraan dat meetings altijd uitlopen en ik om 17:00 wel ongeveer klaar ben met werken. Daarbij heeft een meeting op dat tijdstip nauwelijks nut, komt vrijwel niks nuttigs uit.
quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, iedereen is gaar en wil naar huis, volkomen nutteloze tijd.
Nee, zo is de waard zelf niet. Ik ken gewoon een aantal mensen (voornamelijk vrouwen) die zo reageren. Gaan voornamelijk mee omdat vriendlief ergens heen wil. Vinden het eigenlijk helemaal niet leuk. Gaan rijden zodat vriendlief kan drinken. En gaan dan steunen en puffen als het te laat wordt. Het type waar je liever van hebt dat alleen de vriend komt, zodat hij zichzelf kan zijn. (dit is weer algemeen, niet Nouk)quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat vind ik best wel een sneue gedachte eerlijk gezegd.
Zegt ook best wel wat over de capaciteiten om lol te maken van de mensen om je heen.
En zoals de waard is, is dat ook van toepassing hier?
mijn pc begint bij games dienst te weigerenquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:19 schreef PeuRac het volgende:
gvd, ik ga een video kaart kopen en 2e pc schermelke keer tussen twee schermen switchen is verschrikkelijk
Welkom in mijn wereldquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:19 schreef PeuRac het volgende:
gvd, ik ga een video kaart kopen en 2e pc schermelke keer tussen twee schermen switchen is verschrikkelijk
Eh nee, 's ochtends ben je veel beter in staat om te overleggen en om met ideeen te komen. Wat HW zegt, 's avonds ben je gaar. 's Ochtends is iedereen nog fris. Is niet iets wat ik hier verzin, dit is allang onderzocht. Net zoals dat je een presentatie nooit langer dan 20 minuten moet laten duren. Met daarna een pauze.quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb geen baan met een 9 tot 17 mentaliteit. Dus de ene keer is het Half 5 en de andere keer is het half 7. En de meetings om Half 8 's ochtends of half 6 's avonds kunnen beide nog steeds nuttig zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |