Ik ook niet. Maar de kunst die ik mooi vind, kan ik niet betalen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:57 schreef HeatWave het volgende:
Ik niet, maar subsidie ervoor vind ik echt achterlijk.
Daar kom je wel overheenquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:00 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar de kunst die ik mooi vind, kan ik niet betalen.
Ik vind 100,5km extra asfalt achterlijk. Dus 0,5km extra asfalt minder, en we kunnen kunstsubsidie hebbenquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik niet, maar subsidie ervoor vind ik echt achterlijk.
Oooeeh, Dalí is gaaf jaquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:52 schreef Ripley het volgende:
Ik ben dol op escher en mijn vader ook
Mijn ouders hebben litho's van dali hangen die een beetje in hetzelfde absurde sfeertje zitten.
gelukkig hebben we een regering die wel rationeel isquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vind 100,5km extra asfalt achterlijk. Dus 0,5km extra asfalt minder, en we kunnen kunstsubsidie hebben(heb jij ook nog 100km asfalt!!)
Af en toe ja, nou ja, ik zie het, heb er geen last vanquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:08 schreef STING het volgende:
Iemand ook last van rare tekens opeens op Fok?
Zie mijn postquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:08 schreef STING het volgende:
Iemand ook last van rare tekens opeens op Fok?
Ik zag het al eerder ja, maar jouw post triggerde nu m'n vraagquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zie mijn postFok kan apostrof en umlaut duidelijk niet handelen
Een regering die bezuinigd op kunst, wat in totaal evenveel kost als een halve km. snelweg. Ja, heerlijk rationeel. Leg 5km minder snelweg aan en je slaat een veel grotere deuk in het tekort.quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
gelukkig hebben we een regering die wel rationeel is.
extra asfaltquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vind 100,5km extra asfalt achterlijk. Dus 0,5km extra asfalt minder, en we kunnen kunstsubsidie hebben(heb jij ook nog 100km asfalt!!)
Als het zo weinig geld is, wat zeuren die kunstemakers dan?quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Een regering die bezuinigd op kunst, wat in totaal evenveel kost als een halve km. snelweg. Ja, heerlijk rationeel. Leg 5km minder snelweg aan en je slaat een veel grotere deuk in het tekort.
Omdat ze (zelfs met dat kleine beetje) wel voor een groot deel van onze cultuur zorgen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als het zo weinig geld is, wat zeuren die kunstemakers dan?.
Want die mensen die hun geld verdienen moeten toch de snelweg over om naar hun werk te gaan anders hebben ze geen geld voor kunst!quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:16 schreef rival het volgende:
[..]
extra asfalt
Dat is nou nog eens nuttig geld uitgeven!
quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:19 schreef Tally het volgende:
[..]
Want die mensen die hun geld verdienen moeten toch de snelweg over om naar hun werk te gaan anders hebben ze geen geld voor kunst!
En ja OV is er ook maar
Leuk wel. Vooral mensen stimuleren om met het OV te gaan, ook de lange afstanden. En vervolgens nog meer treinen maken zonder toiletten erinquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:19 schreef Tally het volgende:
[..]
Want die mensen die hun geld verdienen moeten toch de snelweg over om naar hun werk te gaan anders hebben ze geen geld voor kunst!
En ja OV is er ook maar
de bus moet toch ook over asfalt?quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:19 schreef Tally het volgende:
[..]
En ja OV is er ook maar
en de prijzen omhoog gooienquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Leuk wel. Vooral mensen stimuleren om met het OV te gaan, ook de lange afstanden. En vervolgens nog meer treinen maken zonder toiletten erin
Toch lullig als je net die 500m extra moet lopenquote:
Call to Power II?quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:21 schreef stbabylon het volgende:
Tijd voor de eco-terrorist uit CtPII
Dan ga je voor je de trein in gaat. Echt ik snap die hele discussie niet. Langste afstand in 1 trein is tegen de 2 uur. Iedereen kan 2 uur zijn plas ophoudenquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Leuk wel. Vooral mensen stimuleren om met het OV te gaan, ook de lange afstanden. En vervolgens nog meer treinen maken zonder toiletten erin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |