volgens mij was fed vorig jaar tijdens RG, WBD en US Open toch niet geblesseerd?quote:Op donderdag 27 januari 2011 09:41 schreef Federer-fan het volgende:
De laatste dagen is er veel gezegd hoe er bij Nadal altijd iets van een reden/excuus is als hij verliest. Maar dat geldt volgens mij ook voor Federer. Die heeft natuurlijk wat belangrijke partijen verloren door zijn Pfeiffer en bijvoorbeeld de finale van de TMC in 2005 door die enkelblessure. Maar zo gek is het ook niet, want als ze fit zijn zijn ze in principe gewoon beter dan iedereen.
RG en US Open niet nee, maar had hij niet iets met zijn rug op Wimbledon? Dat altijd had vaak moeten zijn.quote:Op donderdag 27 januari 2011 09:54 schreef franklop het volgende:
[..]
volgens mij was fed vorig jaar tijdens RG, WBD en US Open toch niet geblesseerd?
Studeren in de ub..quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:11 schreef Norrage het volgende:
Hey waar is iedereen voor deze kraker????
Ik ben er.quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:11 schreef Norrage het volgende:
Ik kijk meer dan dat ik postquote:Op donderdag 27 januari 2011 10:11 schreef Norrage het volgende:
Djoko is een taaie. Heeft ook goede servicebeurten, dus het wordt lastig...quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:26 schreef L3IPO het volgende:
[..]
InderdaadNu hopelijk djoko worstelend ten onder
Zijn servicebeurten zijn echt wisselvallig...sommige gaan heel makkelijk maar ook paar x met moeite binnengesleept.quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:30 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Djoko is een taaie. Heeft ook goede servicebeurten, dus het wordt lastig...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |