Ik ook eerst, maar morgen dus inderdaad Djoko - Fed al. Alleen op de USO en Wimby zetten ze het vanaf de kwartfinale gelijk qua wedstrijden (op dezelfde dag).quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:18 schreef San_Andreas het volgende:
Federer morgen ochtend al? Had de 2 mannen halve finales tegelijk verwacht!
Nou ja, Federer bakte er in die 2 sets helemaal niets van. Dat had niet echt iets met Djoko te maken.quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:08 schreef luckass het volgende:
[..]
Ja en daarvoor gaf Djokovic 2 sets weg en tikte Federer in die andere 2 helemaal zoek.
Laat Joker maar van Federer en Murray winnen!
Ik vond Djokovic die wedstrijd veel beter dan Federer, dus ik vind het niet zo vanzelfsprekend dat Federer even van Djokovic wint (zoals sommigen hier zeggen).quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:26 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Nou ja, Federer bakte er in die 2 sets helemaal niets van. Dat had niet echt iets met Djoko te maken.
Djokovic domineerde Fed volledig die wedstrijd. De enige reden dat Fed er een 5 setter (en 2 matchpoints) uitsleepte was omdat Djoko mentaal een beetje chokete...Niet heel vreemd tegen de GOAT trouwens.quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:29 schreef luckass het volgende:
[..]
Ik vond Djokovic die wedstrijd veel beter dan Federer, dus ik vind het niet zo vanzelfsprekend dat Federer even van Djokovic wint (zoals sommigen hier zeggen).
Je haalt me de woorden weer eens uit de mondquote:Op donderdag 27 januari 2011 00:30 schreef Norrage het volgende:
[..]
Djokovic domineerde Fed volledig die wedstrijd. De enige reden dat Fed er een 5 setter (en 2 matchpoints) uitsleepte was omdat Djoko mentaal een beetje chokete...Niet heel vreemd tegen de GOAT trouwens.
Nu is Fed beter dan ie toen was, maar Djoko ook. Ik verwacht een soortgelijke interessante partij
Delft Minds Think Alike!quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:33 schreef luckass het volgende:
[..]
Je haalt me de woorden weer eens uit de mond.
Ik heb zaterdag een feestje dus het wordt zondag in bed uitbrakken met de finalequote:Op donderdag 27 januari 2011 00:36 schreef Norrage het volgende:
[..]
Delft Minds Think Alike!
Kom je de finale zondag kijken bij mij thuis?Je woont toch om de hoek
(of ik bij jou, kan ook)
okquote:Op donderdag 27 januari 2011 00:39 schreef luckass het volgende:
[..]
Ik heb zaterdag een feestje dus het wordt zondag in bed uitbrakken met de finale.
Volgende keer maar als de uitnodiging open blijft staan.
Quote voor over 5 maanden.quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:40 schreef Norrage het volgende:
[..]
okDoen we de RG finale tussen Dolgo en de Bakker wel, in juni
Ik heb dat ook...Ferrer is zo'n koningquote:Op donderdag 27 januari 2011 00:40 schreef Chriz2k het volgende:
Ik zit een beetje in dubio. Ik ben enorm voor Ferrer, maar ik ben bang dat hij in de finale flink te kort gaat komen en het kijkplezier gering is.
Je hebt helemaal gelijk, maar ik denk dat het merendeel niet weet hoe het Chinese naamstelsel in elkaar zitquote:Op donderdag 27 januari 2011 08:15 schreef gnilrednoz het volgende:
Ik snap niet dat mensen Li Na blijven zeggen... Li is haar familienaam.. waar zij vandaan komt zeg je die eerst ja, maar hier niet. Na Li is het
Bron.quote:Nadal believes injury was a hamstring problem
Rafael Nadal believes the injury he suffered during his quarterfinal match against David Ferrer at the Australian Open was a hamstring tear.
Nadal told reporters afterwards that he did not want to discuss details of the injury out of respect for his opponent, but was quoted by wire service EFE as saying in Spanish, "I know what I have. I have nothing important it is a broken [muscle] fibre. I have the point perfectly located and I know what it is."
After losing 6-4, 6-2, 6-3, Nadal said, "I would prefer [not to] talk a lot about the injury... he played at a very high level, and I wasn't able to compete against him tonight.
"Seems like I always have problems when I lose, and I don't want to have this image, no?
"I tried my best all the time. But is obvious that I didn't feel at my best. I had a problem during the match, in the very beginning. After that, the match was almost over."
It is the second year in a row Nadal has exited the tournament with an injury. He retired at the same stage against Andy Murray last year. "I hate the retirements, so this wasn't the day. I did last year. I hate that moment. I didn't want to repeat that," said Nadal, when asked if he had only played on because Ferrer was a friend.
Comparing that siutation to this year, Nadal said, "Is different because last year was the knees. I had a problem, big problem, in the knee in the past. So was hard for me to have another time the same. I didn't see a solution in that. Is not the case [this time]."
Niet dezelfde grappen maken als iemand anders hea.quote:Op donderdag 27 januari 2011 08:38 schreef Reya het volgende:
Toch leuk voor Federer en Djokovic dat ze als opwarmertje voor Eltingh/Haarhuis mogen aantreden.
quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:22 schreef luckass het volgende:
Djoko - Federer is een mooi voorprogramma voor Eltingh/Haarhuis - Leconte/Rafter.
Sowieso beetje vreemd dat hij tegen een Spaanse journalist iets compleet anders zegt dan tegen de rest van de pers...quote:Op donderdag 27 januari 2011 08:38 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Bron.
Ik snap de kop niet helemaal. Er staat dat hij gelooft dat het een hamstringblessure is maar in het stukje zelf staat 'I have perfectly located it'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |