Dan niet nee, als je het niet meer wilt kijken als Federer toch gaat winnenquote:Op woensdag 26 januari 2011 18:54 schreef Szura het volgende:
[..]
Dan hoef ik niet meer te kijken dus.
Ook als Nadal er wel speelt.quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:30 schreef FedExpress het volgende:
[..]
![]()
[..]
Als Nadal daar niet speelt wel ja
Wat maakt dat je er zo van overtuigd bent dat Federer dit toernooi wint?quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:23 schreef tennisboy het volgende:
[..]
Dan niet nee, als je het niet meer wilt kijken als Federer toch gaat winnen
Djokovic, Murray kunnen gewoon niet tegen de in bloedvorme Federer op.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:27 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wat maakt dat je er zo van overtuigd bent dat Federer dit toernooi wint?
Ik denk niet dat Federer ook maar één seconden ervan wakker ligt wie er op 1 staat. Federer heeft daar namelijk lang genoeg gestaan en heeft wat mij betreft niets meer te bewijzen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:27 schreef tennisboy het volgende:
[..]
Ook als Nadal er wel speelt.
In de masters toernooien heeft Nadal veel toernooiwinsten te verdedigen, Federer er maar 1. Bovendien heeft Federer ook enkele keren 2de ronde of achtstefinales staan. Als Federer daar de finale haalt heeft hij al veel punten binnen en Nadal heeft dan 1000 punten te verdedigen.
vooral op Roland Garros en Wimbledon heeft Nadal toernooiwinst te verdedigen en Federer KWartfinale en halve finale plaatst.
Bij een kwart en halve finale loopt Federer dan sowieso al 900 en 500 punten erbij. Als hij die finale ook wint van Nadal scheelt het zo al 1700 en 1300 punten, nadal verliest dan ook nog eens 2 maal 800 punten.
Zo ontzettend in bloedvorm is hij niet. Murray en Djokovic zijn wél in vorm.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:38 schreef tennisboy het volgende:
[..]
Djokovic, Murray kunnen gewoon niet tegen de in bloedvorme Federer op.
Precies.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:53 schreef wimderon het volgende:
[..]
Zo ontzettend in bloedvorm is hij niet. Murray en Djokovic zijn wél in vorm.
Wat dacht je van het breken van het record van Sampras? Federer heeft 284 weken op nummer 1 gestaan, Sampras 286. Lijkt me dat hij dat nog wel wil verbreken.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:49 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Federer ook maar één seconden ervan wakker ligt wie er op 1 staat. Federer heeft daar namelijk lang genoeg gestaan en heeft wat mij betreft niets meer te bewijzen.
Het was niet zeker dat hij de finale haalde maar wel dat hij de halve finale haalde.quote:Ik denk sowieso dat Federer geen jaren meer zal tennissen, zijn Grand Slam resultaten worden ook al minder, voorheen was één ding zeker, Federer haalt de finale en dat is (gelukkig) niet meer het geval.
Ik hoop oprecht dat je gelijk hebt.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:57 schreef tennisboy het volgende:
okee we zullen zien. Ik denk dat Federer geen set meer zal verspelen tijdens dit toernooi.
Hij heeft recent nog uitgesproken dat dat een doel is op dit moment.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:49 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Federer ook maar één seconden ervan wakker ligt wie er op 1 staat. Federer heeft daar namelijk lang genoeg gestaan en heeft wat mij betreft niets meer te bewijzen.
Tot nu toe is er niets wat daar op duidt. Geen fysieke achteruitgang, geen uitspraken die in de richting van stoppen hinten, geen dramatische achteruitgaan in zijn spelniveau.quote:Ik denk sowieso dat Federer geen jaren meer zal tennissen, zijn Grand Slam resultaten worden ook al minder, voorheen was één ding zeker, Federer haalt de finale en dat is (gelukkig) niet meer het geval.
3-0 van Djokovic én 3-0 van Murray, die kans schat ik in op nihil.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:57 schreef tennisboy het volgende:
okee we zullen zien. Ik denk dat Federer geen set meer zal verspelen tijdens dit toernooi.
Murray heeft nog niet zomaar van Ferrer gewonnen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:59 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
3-0 van Djokovic én 3-0 van Murray, die kans schat ik in op nihil.
Ja, precies, ik vind het zo'n onzin allemaal. zoveel mensen die elkaar napraten dat het allemaal niet meer zo best is.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:59 schreef wimderon het volgende:
[..]
Tot nu toe is er niets wat daar op duidt. Geen fysieke achteruitgang, geen uitspraken die in de richting van stoppen hinten, geen dramatische achteruitgaan in zijn spelniveau.
Ik zou echt niet weten hoe Ferrer van Murray moet winnen, hij wint echt maximaal een setje imo.quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:05 schreef Szura het volgende:
[..]
Murray heeft nog niet zomaar van Ferrer gewonnen.
Denk je dat hij het niet redt of hou je er alleen rekening mee? Het is wel interesant, Ferrer haalt Murray uit zijn comfort zone, omdat hij moet aanvallen en Djokovic haalt Federer een beetje uit zijn nieuwe conformt zone, ervan uitgaand dat het voor Djokovic juistfijn is als Federer aanvalt en Federer zich dus mogelijk gedwongen voelt om zijn nieuwe speelplan even niet toe te passen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:05 schreef Szura het volgende:
[..]
Murray heeft nog niet zomaar van Ferrer gewonnen.
Kan Ferrer het niet op vastheid winnen? Of denk je dat Murray aanvallend gaat spelen?quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:07 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik zou echt niet weten hoe Ferrer van Murray moet winnen, hij wint echt maximaal een setje imo.
De vastheid van Ferrer kan hem enorm helpen in deze match-up denk ik.quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:07 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik zou echt niet weten hoe Ferrer van Murray moet winnen, hij wint echt maximaal een setje imo.
Ik hoop voor de finale wel dat Murray wint, want het zegt mij meer als Federer in de finale van Murray wint dan al hij van Ferrer wint, en Murray-Djokovic lijkt me een stuk interessanter dan Ferrer-Djokovic.quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:10 schreef Szura het volgende:
[..]
De vastheid van Ferrer kan hem enorm helpen in deze match-up denk ik.
We zullen zien.
Op vastheid? Daarin is Murray ongeveer de beste van de hele wereld. Ferrer is dan wel vast, maar imo is er geen enkel punt waarin hij beter is dan Murray. Misschien alleen conditioneel, maar dat zal ook wel meevallen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:09 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Kan Ferrer het niet op vastheid winnen? Of denk je dat Murray aanvallend gaat spelen?
Ik wist niet dat Federer nog drie weken op 1 nodig heeft om dat record te verbreken, of het realistisch is?quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:59 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hij heeft recent nog uitgesproken dat dat een doel is op dit moment.
[..]
Tot nu toe is er niets wat daar op duidt. Geen fysieke achteruitgang, geen uitspraken die in de richting van stoppen hinten, geen dramatische achteruitgaan in zijn spelniveau.
Dat was een wedstrijd die Federer achteraf ook redelijk weggeven heeft door 2 of 3 MP's niet te benutten meen ik.quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:42 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik ben dus benieuwd wat Djokovic kan laten zien (hh, US Open 2010?).
Ja en daarvoor gaf Djokovic 2 sets weg en tikte Federer in die andere 2 helemaal zoek.quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:37 schreef Salamando het volgende:
[..]
Dat was een wedstrijd die Federer achteraf ook redelijk weggeven heeft door 2 of 3 MP's niet te benutten meen ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |