Ik moest lachen.quote:
Goede LaPo inderdaad.quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:21 schreef Federer-fan het volgende:
Ferrer wint, Nadal niet.
[..]
Ik moest lachen.
quote:Op maandag 24 januari 2011 19:08 schreef danusz1986 het volgende:
[..]
Dan zou ik het snel maar snel intrekken, want hij haalt de halve finale niet!
Blijkt dat ik toch gelijk heb!quote:Op maandag 24 januari 2011 19:09 schreef Norrage het volgende:
Ferrer gaat het hem vast moeilijk maken, maar die wint echt niet hoor...
Ja, ze speelt dan ook met An-Sophie Mestach, de nummer 5 van de wereld bij de junioren. Alsnog niet slecht, maar toch.quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:31 schreef luckass het volgende:
Die Demi Schuurs heeft gewoon 5 games tegen gehad in 3 wedstrijden(meisjesdubbel).
Inderdaad.quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:32 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ja, ze speelt dan ook met An-Sophie Mestach, de nummer 5 van de wereld bij de junioren. Alsnog niet slecht, maar toch.
Demi is trouwens meer jongen dan meisje qua uiterlijk.
ze heeft de make-up nog niet ontdekt?quote:Demi is trouwens meer jongen dan meisje qua uiterlijk.
Hij is nooit dichtbij een Calender Grand Slam geweest. Hij heeft uberhaupt nooit AO-FO gewonnen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:28 schreef TheGeneral het volgende:
Federer is voorlopig 2x dichterbij een Calendar Grand Slam geweest en 1x dichterbij een Non Calender Grand Slam.
Nee dat is Indy de Vroome.quote:
Nou meer het kapsel in combinatie met de kleding:quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:34 schreef San_Andreas het volgende:
[..]
ze heeft de make-up nog niet ontdekt?
Dat is maar hoe je het bekijkt. Hij heeft er nooit direct voor hoeven te spelen, maar als je in twee jaar tot 2x toe op 2 sets geen Calendar Grand Slam wint ben je er mijn inziens wel erg dichtbij. Dichterbij dan Nadal nu was.quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:35 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Hij is nooit dichtbij een Calender Grand Slam geweest. Hij heeft uberhaupt nooit AO-FO gewonnen.
Non-Calender Grand Slam was 2x 2 sets, zowel FO open 2006 als FO 2007.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |