SPOILER: Ik rol de elastiekjesbal in kwestie over met mijn beste vriend.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Help mij toch!
[ Bericht 1% gewijzigd door honkeytonk op 26-01-2011 10:41:53 ]
Daar heb ik op gestemdquote:
dit, of maak een nieuwequote:Op woensdag 26 januari 2011 10:43 schreef KeizerKuzco het volgende:
Weggooien, het is voorbij. Laat het los.
Hihi jij deed 'quote:Op woensdag 26 januari 2011 10:49 schreef Michhas het volgende:
[..]
Goede zin wel, alleen snap ik er niks van.
Dezequote:Op woensdag 26 januari 2011 10:53 schreef KeizerKuzco het volgende:
Vraag de postbode om van die grote brede elastieken en probeer hem daarmee een beetje te repareren.
Rare fetish heb jequote:Op woensdag 26 januari 2011 10:53 schreef KroodjeBip het volgende:
De elastiekjes om je eigen ballen doen staat er ook niet tussen
De mogelijkheden zijn eindeloos!quote:Op woensdag 26 januari 2011 10:56 schreef tdrone het volgende:
wat is het nut van een elastiekbal eigenlijk
ongetwijfeld...quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:09 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
De mogelijkheden zijn eindeloos!
Die staat al in de OPquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Oh en foto van je elastiekbal !
450 dagen, maar het resultaat is fantastisch!quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:14 schreef MultiBanaan het volgende:
Die elastiekbal is gigantic! Zitten zeker honderd miljoen miljard elastiekjes in! Hoe lang heb je daar over gedaan dan! Is zeker je levenswerk als kind
Die ideeën had ik niet achter jou gezocht.quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:23 schreef mc-Piel het volgende:
Ik zou hem op laten zetten en of laten inlijsten!
Opeten is ook mogelijk, of anaal in brengen! Heb je optimaal genot, en dichter bij je jeugdliefde dan dat kom je niet.
Eroverheen ejaculeren werkt ook, schijnt een conserverende werking te hebben
quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Die ideeën had ik niet achter jou gezocht.Walgelijk.
3000 elastiekjesquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:14 schreef MultiBanaan het volgende:
Die elastiekbal is gigantic! Zitten zeker honderd miljoen miljard elastiekjes in! Hoe lang heb je daar over gedaan dan! Is zeker je levenswerk als kind
Hij is nog lang geen meter groot zoals je kan zien op de fotoquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:37 schreef Infection het volgende:
Je elastiekbal overgieten met benzine als ie ongeveer een meter groot is. Dan aansteken, en een berg af laten rollen.
Omdat ze soms niet lief doenquote:
Ik kan het nietquote:Op woensdag 26 januari 2011 10:43 schreef KeizerKuzco het volgende:
Weggooien, het is voorbij. Laat het los.
Ga ik doenquote:Op woensdag 26 januari 2011 10:48 schreef kanovinnie het volgende:
Doe er nieuwe om maar wel snel ik deed het pas na een week en toen was ik te laat
veel liefs van een andere elastiekfan
gr johan
Gedaanquote:Op woensdag 26 januari 2011 10:53 schreef KeizerKuzco het volgende:
Vraag de postbode om van die grote brede elastieken en probeer hem daarmee een beetje te repareren.
Er zijn ongelooflijk veel leuke dingen die je ermee kan doen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 10:56 schreef tdrone het volgende:
wat is het nut van een elastiekbal eigenlijk
Jij bent ziekquote:Op woensdag 26 januari 2011 10:53 schreef KroodjeBip het volgende:
De elastiekjes om je eigen ballen doen staat er ook niet tussen
Zal ik zeker doen!quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:11 schreef j-aap het volgende:
[..]
ongetwijfeld...
Verder... wauw ik weet niet hoe ik je moet helpen. Houd ons wel op de hoogte
Anaal in brengen doe ik niet aan.quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:23 schreef mc-Piel het volgende:
Ik zou hem op laten zetten en of laten inlijsten!
Opeten is ook mogelijk, of anaal in brengen! Heb je optimaal genot, en dichter bij je jeugdliefde dan dat kom je niet.
Eroverheen ejaculeren werkt ook, schijnt een conserverende werking te hebben
Ook niet aan vaginaalquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:33 schreef Starzky het volgende:
Vaginaal inbrengen bij je zusje en pics hier posten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |