Opiequote:
Wow, niet zo vijandig manquote:Op woensdag 26 januari 2011 09:52 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Ik was hier gister de hele dag hoor micchas en toen heb ik jou ook nog voor bij zien komen
en lipjes ook.
Laat het lekker rusten, mijn hemels. Het is een forum hoor
We hebben niets meer, praat gewoon normaal hier. Dus houd er dan gewoon over op met proberen alles weer naar boven te halen.
Oh, sorry, dan heb ik je gisteren over het hoofd gezienquote:Op woensdag 26 januari 2011 09:52 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Ik was hier gister de hele dag hoor micchas en toen heb ik jou ook nog voor bij zien komen
en lipjes ook.
Laat het lekker rusten, mijn hemels. Het is een forum hoor
We hebben niets meer, praat gewoon normaal hier. Dus houd er dan gewoon over op met proberen alles weer naar boven te halen.
Ben ik niet , je viel me aanquote:Op woensdag 26 januari 2011 09:53 schreef Michhas het volgende:
[..]
Opie
[..]
Wow, niet zo vijandig man
haha ik heb jou gister ook niet gezienquote:Op woensdag 26 januari 2011 09:54 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Oh, sorry, dan heb ik je gisteren over het hoofd gezien
Hehe gelukkig iemand die er niet moeilijk over doet / het gewoon laat rustenquote:Op woensdag 26 januari 2011 09:54 schreef tdrone het volgende:
ik vind je wel gezellig GSK(ken de voorgeschiedenis met lipjes niet en hoef ik ook niet te weten)
jah ineens ging de SC over nagellak en sjoppenquote:Op woensdag 26 januari 2011 09:54 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
haha ik heb jou gister ook niet gezien![]()
veel met merel en chocolate stick gesproken !
Okequote:Op woensdag 26 januari 2011 09:54 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
haha ik heb jou gister ook niet gezien![]()
veel met merel en chocolate stick gesproken !
Dat merk ik jaquote:Op woensdag 26 januari 2011 09:55 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Ik val graag binnen op een ongepast moment.
ja en nu wilde ik vandaag mijn nagels overnieuw doen wat vergeet ik mee naar huis te nemen, de nagellakquote:Op woensdag 26 januari 2011 09:55 schreef tdrone het volgende:
[..]
jah ineens ging de SC over nagellak en sjoppen
Weet ikquote:Op woensdag 26 januari 2011 09:58 schreef tdrone het volgende:
stageverslag schrijven is officieel saai!
En, wat brengt jou in deze SC? Onze enorme gezelligheid? Of heb je geen reet te doen?quote:
quote:Op woensdag 26 januari 2011 09:54 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Ben ik niet , je viel me aan
Klopt ik moet er ook nog tig maken, als die af zijn ben ik geslaagdquote:Op woensdag 26 januari 2011 09:58 schreef tdrone het volgende:
stageverslag schrijven is officieel saai!
alsof jij ooit stage hebt moeten lopenquote:Op woensdag 26 januari 2011 09:58 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Weet ik![]()
[..]
En, wat brengt jou in deze SC? Onze enorme gezelligheid? Of heb je geen reet te doen?
Omdat ik niets te doen had. Gister was het doodsaai en ik moest wachten tot vriendlief thuis was. En op tv was geen bal te zien, topics kwamen er ook niet dus kwam ik me hier maar melden!quote:Op woensdag 26 januari 2011 09:58 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Weet ik![]()
[..]
En, wat brengt jou in deze SC? Onze enorme gezelligheid? Of heb je geen reet te doen?
Je bent welkom hoorquote:Op woensdag 26 januari 2011 09:59 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Omdat ik niets te doen had. Gister was het doodsaai en ik moest wachten tot vriendlief thuis was. En op tv was geen bal te zien, topics kwamen er ook niet dus kwam ik me hier maar melden!
Oke, fijnquote:
Valt reuze meequote:Op woensdag 26 januari 2011 10:02 schreef tdrone het volgende:
[..]
hihaho Teal
ik krijg steeds meer het idee dat je koffieverslaafd bent
Wen eraanquote:Op woensdag 26 januari 2011 10:04 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Het was gister hier veul drukker
Ik loop stagequote:Op woensdag 26 januari 2011 09:59 schreef tdrone het volgende:
[..]
alsof jij ooit stage hebt moeten lopen
qua mensen niet maar Chocolate-chick praat gewoon heel veelquote:Op woensdag 26 januari 2011 10:04 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Het was gister hier veul drukker
quote:Op woensdag 26 januari 2011 10:06 schreef tdrone het volgende:
[..]
qua mensen niet maar Chocolate-chick praat gewoon heel veel
Doe ikquote:
Klopt, heb veel met haar gepraat gister ja.quote:Op woensdag 26 januari 2011 10:06 schreef tdrone het volgende:
[..]
qua mensen niet maar Chocolate-chick praat gewoon heel veel
Zoiets jaquote:Op woensdag 26 januari 2011 09:50 schreef tdrone het volgende:
[..]
als in een hond die de hele dag met zijn hoofd uit het autoruitje hangt?
Ik heb op de middelbare ook stage moeten lopenquote:Op woensdag 26 januari 2011 10:08 schreef tdrone het volgende:
[..]
je loopt toch nog geen stage op de middelbare school
Maatschappelijke stagequote:Op woensdag 26 januari 2011 10:08 schreef tdrone het volgende:
[..]
je loopt toch nog geen stage op de middelbare school
ik vond dat wel leuk om te doen toen ik op havo zat (bij ons was het nog een pilot en je mocht je vrijwillig opgeven)quote:Op woensdag 26 januari 2011 10:11 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Maatschappelijke stage40 uur per jaar
quote:
quote:Op woensdag 26 januari 2011 10:13 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik vond dat wel leuk om te doen toen ik op havo zat (bij ons was het nog een pilot en je mocht je vrijwillig opgeven)
toen heb ik in de thuiszorg meegeholpen en toen moest ik helpen bij zo'n vrouw maar die vond dat mannen het huishouen niet mochten doen dus toen moest ik van haar tv gaan kijken
He, bah. Poep is getsie.quote:
quote:Op woensdag 26 januari 2011 10:13 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik vond dat wel leuk om te doen toen ik op havo zat (bij ons was het nog een pilot en je mocht je vrijwillig opgeven)
toen heb ik in de thuiszorg meegeholpen en toen moest ik helpen bij zo'n vrouw maar die vond dat mannen het huishouen niet mochten doen dus toen moest ik van haar tv gaan kijken
ja ik liep mee met een vrouwelijke thuiszorgster dus normaal was het geen probleemquote:Op woensdag 26 januari 2011 10:14 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Waarom vraag je dan in fuckinghemelsnaam thuiszorg aan
Jaquote:Op woensdag 26 januari 2011 10:14 schreef tdrone het volgende:
[..]
kon je jezelf weer niet inhouden en heb je weer in je broek gescheten?
Jijquote:Op woensdag 26 januari 2011 10:16 schreef honkeytonk het volgende:
Jullie mogen 3 keer raden wie een 8,2 heeft gehaald voor economie
Ikquote:Op woensdag 26 januari 2011 10:16 schreef honkeytonk het volgende:
Jullie mogen 3 keer raden wie een 8,2 heeft gehaald voor economie
ja dat zijn levensvragen waar niemand een antwoord op heeftquote:Op woensdag 26 januari 2011 10:16 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
hmm liever er mooi bij lopen zodat je jurkje goed kan zien of warm aangekleed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat doe ik hier?
Geen kleren, indien je lekker bent.quote:Op woensdag 26 januari 2011 10:16 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Jij stelde de vraag ik stond een 3 op mijn raport op de middelbare voor economie en heb dat nu niet.quote:
Ik vind jurkje leukerquote:Op woensdag 26 januari 2011 10:18 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Geen kleren, indien je lekker bent.
quote:Op woensdag 26 januari 2011 10:18 schreef tdrone het volgende:
[..]
ja dat zijn levensvragen waar niemand een antwoord op heeftnee inderdaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
okie
---- wie weet hier iets leuks, liefs neer te zetten, ik ben inspiratieloos ;( ---
Ligt een beetje aan je doel voor de avond zou ik zeggen. Wil je gezelligheid en comfort dan kies je voor de warme kleren. Wil je graag een liedje zingen in de roze liefdesmicrofoon dan kies je voor het jurkje. Het leven kan soms zo simpel zijn!quote:Op woensdag 26 januari 2011 10:16 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Nogal ja, vandaag wel minder dan de rest van de tijdquote:
Je linker en rechter sok?quote:Op woensdag 26 januari 2011 10:21 schreef honkeytonk het volgende:
Ik ga een topic maken met de 2 coolste dingen erin die ik in huis heb
Doe het niet, baggeraarquote:Op woensdag 26 januari 2011 10:21 schreef honkeytonk het volgende:
Ik ga een topic maken met de 2 coolste dingen erin die ik in huis heb
Oke, bedankt voor je melding. Ik zal het doorgeven aan de mannen met stropdassen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 10:23 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Mijn laatste 6 topics waren kwaliteit. Dat kan jij ook niet ontkennen.
Je hebt geen kwaliteit?!quote:Op woensdag 26 januari 2011 10:23 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Mijn laatste 6 topics waren kwaliteit. Dat kan jij ook niet ontkennen.
Jeej!quote:Op woensdag 26 januari 2011 10:24 schreef Michhas het volgende:
[..]
Oke, bedankt voor je melding. Ik zal het doorgeven aan de mannen met stropdassen.
Ik ga naar de stad, winkelen en dan weer naar huisquote:Op woensdag 26 januari 2011 10:21 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Ligt een beetje aan je doel voor de avond zou ik zeggen. Wil je gezelligheid en comfort dan kies je voor de warme kleren. Wil je graag een liedje zingen in de roze liefdesmicrofoon dan kies je voor het jurkje. Het leven kan soms zo simpel zijn!
Goed, moet zo wel weer weg maar moest even een vraag beantwoorden in cre FB dus kroop ik even snel achter de pcquote:
Ja terror CC in de morgenquote:Op woensdag 26 januari 2011 10:25 schreef tdrone het volgende:
hoi CC
(geniet er maar van dat er nu nog een beetje rust is in de SC mensen want vanaf morgen kan ze mobiel fokken)
aawh lekkerquote:Op woensdag 26 januari 2011 10:25 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Chocolaatje, ik heb hier eindelijk ook chocola![]()
hehe we gaan ons ook wagen aan leidenquote:Op woensdag 26 januari 2011 10:26 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja terror CC in de morgen
[..]
aawh lekker
Succesquote:Op woensdag 26 januari 2011 10:27 schreef Teal het volgende:
Maar ik ben vrij afwezig omdat ik ondertussen aan het werk ben aan m'n site
succesquote:Op woensdag 26 januari 2011 10:29 schreef 92Merel het volgende:
Ik ben er weer vandoor, schoonmaken bij mn oma *wieeeeh*
Da's een grote eer.quote:Op woensdag 26 januari 2011 10:29 schreef 92Merel het volgende:
succes!quote:Op woensdag 26 januari 2011 10:29 schreef 92Merel het volgende:
Mijn (hoe noem je dat?) persoon waarvoor ik voor stripquote:
quote:Op woensdag 26 januari 2011 10:30 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Crap. Ik rij net met mijn bureaustoel over mijn mandarijn heen die stiekem op de grond was gaan liggen.
gadverdammequote:Op woensdag 26 januari 2011 10:30 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Crap. Ik rij net met mijn bureaustoel over mijn mandarijn heen die stiekem op de grond was gaan liggen.
Nu heb je mandarijnensapquote:Op woensdag 26 januari 2011 10:30 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Hahahquote:
Viespeuk?quote:Op woensdag 26 januari 2011 10:30 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Mijn (hoe noem je dat?) persoon waarvoor ik voor strip
Michhasquote:Op woensdag 26 januari 2011 10:30 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Mijn (hoe noem je dat?) persoon waarvoor ik voor strip
quote:Op woensdag 26 januari 2011 10:30 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Mandarijnenmoes?!quote:Op woensdag 26 januari 2011 10:30 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
quote:Zonde van de mandarijn, mandarijntjes zijn zo lekker![]()
Het *vrrmschppp* geluidje wat het maakte was ook al een tikkeltje ranzig ja.quote:Op woensdag 26 januari 2011 10:30 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
gadverdammelekker smerig
quote:Op woensdag 26 januari 2011 10:31 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Het *vrrmschppp* geluidje wat het maakte was ook al een tikkeltje ranzig ja.
dus de bergingswerkzaamheden zijn nu in volle gang?quote:Op woensdag 26 januari 2011 10:31 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Het *vrrmschppp* geluidje wat het maakte was ook al een tikkeltje ranzig ja.
Minimaal. Even een tissue erover. De rest mag de schoonmaakster doen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 10:32 schreef tdrone het volgende:
[..]
dus de bergingswerkzaamheden zijn nu in volle gang?
Techniek is leuk! Succes.quote:Op woensdag 26 januari 2011 10:33 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik ben er weer weg vantechniek gaat beginnen
doei hete mensjes
quote:
quote:Op woensdag 26 januari 2011 10:33 schreef Chocolate-chick het volgende:
doei hete mensjes
quote:
de groetenquote:Op woensdag 26 januari 2011 10:33 schreef Chocolate-chick het volgende:
doei hete mensjes
link?quote:Op woensdag 26 januari 2011 10:37 schreef honkeytonk het volgende:
Ohja, en wederom heb ik een kwaliteitstopic geopend
Hilarisch inderdaad.quote:Op woensdag 26 januari 2011 10:37 schreef honkeytonk het volgende:
Ohja, en wederom heb ik een kwaliteitstopic geopend
quote:Op woensdag 26 januari 2011 10:41 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Ik ga aankleden en naar het stationnetje toe fietsen![]()
Tot tonight
Open er een topic overquote:Op woensdag 26 januari 2011 10:30 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Ik heb gereageerd in de stijl van 't topicquote:
Werkse.quote:Op woensdag 26 januari 2011 10:46 schreef lipjes het volgende:
nou, vandaag HA geweest,
stap 1, bloedonderzoek
stap 2, nekfoto
ect ect ect
alleen ging ik een beetje K.O. tijdens het bloed-aftappen
oh en ben weer werken
Problemen thuis dan?quote:Op woensdag 26 januari 2011 10:50 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Mijn ouders hebben mijn bureau om de een of andere reden overhoop gehaald![]()
wat word het volgende waar ze mee willen pakken :S
Nogal. Zie mijn topic en topic van roos019 dan zie je de situatiequote:
Ok, maar ik ga het niet lezen als je het niet erg vindquote:Op woensdag 26 januari 2011 10:54 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Nogal. Zie mijn topic en topic van roos019 dan zie je de situatie
Die van de kamasutrabeurs?quote:Op woensdag 26 januari 2011 10:54 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Nogal. Zie mijn topic en topic van roos019 dan zie je de situatie
Roos019 heeft geen topic over de kamasutrabeursquote:
quote:Op woensdag 26 januari 2011 10:57 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Roos019 heeft geen topic over de kamasutrabeursmaar over stress & voeding en dergelijke
![]()
ik ben weg
heftig verhaal hoorquote:Op woensdag 26 januari 2011 10:57 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Roos019 heeft geen topic over de kamasutrabeursmaar over stress & voeding en dergelijke
![]()
ik ben weg
quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:01 schreef QuincydeKoster het volgende:
Tewrug van school
Over 2 uurtjes moet ik terug zijn
jullie zitten bij elkaar in de klas ?quote:
Niet dat ik weet.quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:03 schreef tdrone het volgende:
[..]
[..]
jullie zitten bij elkaar in de klas ?
Altijd als ik vragen over html of css heb, open ik hem gewoon in GC, dan heb ik binnen 3 minuten reactie en dan pas komt er een modje om hem te verplaatsten naar DIG.quote:
Dan open je hem nog een keer in GCquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:07 schreef Teal het volgende:
[..]
Altijd als ik vragen over html of css heb, open ik hem gewoon in GC, dan heb ik binnen 3 minuten reactie en dan pas komt er een modje om hem te verplaatsten naar DIG.
Maar dan heb ik wel al antwoord
Nu deed ik sociaal en opende ik mijn topic meteen in DIG om niet meer hun zo lastig te vallen, duurt het uren voordat ik reactie krijgin GC had ik allang het antwoord gevonden
Mwha, school verwacht dat ik dit allang weet als examen kandidaatquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:10 schreef tdrone het volgende:
probeer anders eens in school en studie Teal?
Topic openen: Bezoek mijn topic!quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:11 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dan open je hem nog een keer in GC
Laat die vuist maar zitten.quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:12 schreef Teal het volgende:
[..]
Mwha, school verwacht dat ik dit allang weet als examen kandidaat![]()
Ik meld er nog maar even bij: het is roc mbo, dus 2 vingers in je neus en een vuist in de aars
quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:13 schreef Teal het volgende:
[..]
Topic openen: Bezoek mijn topic!
en dan een linkje naar dat topic
en hoe moet het nu?quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:29 schreef Teal het volgende:
IK HEB DE OPLOSSING GEVONDEN
eigenhandig nog wel
quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:31 schreef tdrone het volgende:
[..]
en hoe moet het nu?
ik ben nu bezig met asp op school maar dat is echt een ramp
quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:41 schreef Teal het volgende:
[..]
Wij kregen geen asp omdat dat toch uitgaat
quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:47 schreef Teal het volgende:
[..]
Goedzo, dan hoef ik ook niet te vragen wat er is
Topquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:47 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die doet 't niet meer
Meer, en de halve productie staat nu stil volgens mij.quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:51 schreef Teal het volgende:
[..]
100.000 euro naar de knoppen
Je moet ook niet fokken op die machine
Chilltijd voor jouquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:54 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Meer, en de halve productie staat nu stil volgens mij.
uds je hebt het nu nog rustiger?quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:54 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Meer, en de halve productie staat nu stil volgens mij.
Nee.quote:
Nee, ben tekenaar.quote:
Ja, even in mijn mond gestopt enzoquote:Op woensdag 26 januari 2011 12:07 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
En hoe ben je tot die conclusie gekomen? Je hebt het gecontroleerd?
Right. En waar smaakte het naar dan?quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:07 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja, even in mijn mond gestopt enzo
Naar vermaald voedselquote:Op woensdag 26 januari 2011 12:08 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Right. En waar smaakte het naar dan?
quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:10 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Jawel, want je proeft verschillend eten door elkaar heen
Eetsmakelijkquote:Op woensdag 26 januari 2011 12:12 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Zo, nu maar eens lunchen.
nah heb nu pauze en heb zo rekenen dus blijf denk ik achter de pc hangenquote:Op woensdag 26 januari 2011 12:13 schreef tdrone het volgende:
en heb jij ook alweer niks te doen Cc?
Ik mis je nu alquote:Op woensdag 26 januari 2011 12:14 schreef Teal het volgende:
Ik ga ook lunchen en daarna gamen, ik ben die code helemaal zat
quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:15 schreef Teal het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen 2 uur ook zoveel bijgedragen aan FOK!
Nou toch ga ik je missenquote:Op woensdag 26 januari 2011 12:15 schreef Teal het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen 2 uur ook zoveel bijgedragen aan FOK!
Ik eet ook nooit iets koud, voordat het in me mond is is het warmquote:Op woensdag 26 januari 2011 12:16 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nou toch ga ik je missenwant je bent heet
Heetquote:Op woensdag 26 januari 2011 12:16 schreef Teal het volgende:
[..]
Ik eet ook nooit iets koud, voordat het in me mond is is het warm
Doei Tealquote:Op woensdag 26 januari 2011 12:17 schreef Teal het volgende:
Maar ik ging lunchenen dan gamen, dus spreek jullie later weer
ik ga je voorbeeld zo maar eens volgenquote:Op woensdag 26 januari 2011 12:12 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Zo, nu maar eens lunchen.
MaleDuckquote:Op woensdag 26 januari 2011 12:21 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ik ga je voorbeeld zo maar eens volgen
ik had niet anders verwacht...quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:22 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar liefde in mij
hmm lekker soepquote:Op woensdag 26 januari 2011 12:23 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ik had niet anders verwacht...![]()
zo maar eens even kijken wat de soep van de dag is
ja, gister hadden we snertquote:
Ja, was het zeker! Maar heb jij geen school vandaag jongedame?quote:
Ik zit nu op school maar heb geen fuck te doenquote:Op woensdag 26 januari 2011 12:24 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, was het zeker! Maar heb jij geen school vandaag jongedame?
Dan zit je goed in dit topicquote:Op woensdag 26 januari 2011 12:25 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik zit nu op school maar heb geen fuck te doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:26 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dan zit je goed in dit topicIk wil wel een fuck doen maar heb nog niemandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:27 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik wil wel een fuck doen maar heb nog niemand
gewoon wat rondvragen in de klas, daar zullen heus wel geinteresseerden zittenquote:Op woensdag 26 januari 2011 12:27 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik wil wel een fuck doen maar heb nog niemand
In een klas met 6 meisjes en 1 jongen?quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:28 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
gewoon wat rondvragen in de klas, daar zullen heus wel geinteresseerden zitten
Pics van die meisjes.quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:29 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
In een klas met 6 meisjes en 1 jongen?
what a lucky manquote:Op woensdag 26 januari 2011 12:29 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
In een klas met 6 meisjes en 1 jongen?
Sorry Michhasquote:Op woensdag 26 januari 2011 12:34 schreef Michhas het volgende:
[..]
Oh... Teleurstelling is wel op zijn plaats hier denk ik.
quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:37 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Moet ik anders vervangend materiaal voor je regelen?
Daniaquote:Op woensdag 26 januari 2011 12:43 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Zeg maar wat je wilt hebben
Die ken ik niet dus daar kan ik geen beeldmateriaal van regelenquote:
Oh... Okequote:Op woensdag 26 januari 2011 12:46 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Die ken ik niet dus daar kan ik geen beeldmateriaal van regelen
Moet je perse mijn naam noemenquote:Op woensdag 26 januari 2011 12:49 schreef Michhas het volgende:
[..]
Oh... Oke
Vertel eens wat leuks Denise
Jaquote:Op woensdag 26 januari 2011 12:49 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Moet je perse mijn naam noemen
Nou vanaf vanmiddag kan ik hopelijk jullie in de ochtenden ook lastigvallen
okequote:Op woensdag 26 januari 2011 12:53 schreef Michhas het volgende:
[..]
JaDat is wat persoonlijker he
JeeejWaarom eigenlijk?
Stewiequote:
HEb een HTC, doen doen doen!quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:55 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
oke
Dan kan ik mobiel fokken, zit alleen heel erg te twijfelen, bij een Blackberry vind ik het qwerty toetsenbord heel fijn, maar een HTC is touchscreen en dat vind ik ook heel prettig, nog even een keuze maken
Maar ik vind een Blackberry ook mooiquote:Op woensdag 26 januari 2011 12:58 schreef Michhas het volgende:
[..]
Stewie![]()
[..]
HEb een HTC, doen doen doen!
Scherm is wel de helft kleiner thoughquote:Op woensdag 26 januari 2011 12:59 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Maar ik vind een Blackberry ook mooi
hmm wat een lastige keuzequote:Op woensdag 26 januari 2011 13:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Scherm is wel de helft kleiner though
Tenzij je de torch neemt (duur). De andere BB met volledig touch screen is niet zo heel goed
Dat lijken HTC's en iPhone's ookquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:01 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
hmm wat een lastige keuze
Ik heb eventjes op FOK! gezeten met een blackberry en het lijkt gewoon echt een kleine computer dus opzich vind ik dat wel fijn
Welke? De Bold 9700 of de Curvequote:Op woensdag 26 januari 2011 13:03 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik denk dat ik toch maar een Blackberry doe
quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:49 schreef Chocolate-chick het volgende:
Nou vanaf vanmiddag kan ik hopelijk jullie in de ochtenden ook lastigvallen
De Braam is hier ook wel populair moet ik zeggen hoorquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:05 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
De bold denk ik
[..]
Ja ik moet m eerst uitproberen enzo
Ik heb het een paar keer op mijn telefoon geprobeerd maar ik vind het waardeloosquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:05 schreef kanovinnie het volgende:
FOK!ken op een telefoonhoezo verslaafd
idd...quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:05 schreef kanovinnie het volgende:
Ik heb een forum in de gaten te houden jaquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:05 schreef kanovinnie het volgende:
Jij hoeft er toch niet mee rond te lopen?quote:
Veel...quote:
Ik probeer je te beschermenquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:07 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Jij hoeft er toch niet mee rond te lopen?
Ik snap het, als de BB zo beperkt is kijk ik of die HTC Desire bij een internet abonnement gratis of voor een klein bedrag kan krijgenquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:09 schreef Michhas het volgende:
[..]
Veel...
[..]
Ik probeer je te beschermen
Nee ik zat laatst op FOK! met een BB en daar heb je de nieuwe lay out alquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:10 schreef tdrone het volgende:
op BB heb je geloof ik ook nog de oranje lay out?
Hoi tdronequote:Op woensdag 26 januari 2011 13:09 schreef tdrone het volgende:
ben er weer (ik was bijna vergeten te lunchen)
nee? is die nieuw ofzoquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:11 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Je kent Michhas nu toch wel
Ehm, niet echt nogquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:11 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Leg uitquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:11 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
jij onderbouwt altijd alles heel goed en komt altijd binnenvallen met zinnetjes als Terugvindtpoep of poep is viesquote:
wait a minute.... ik ben lief tegen iedereenquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:13 schreef tdrone het volgende:
[..]
iets met een kamer en een boek ofzo
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |