Katten zijn wel leuk btwquote:
Rot dan gewoon op..quote:Op woensdag 26 januari 2011 01:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Weet je waar IK sjaggie van word??? Mensen die doen alof ik te dom ben op een linkje te klikken en me verder laten stikken... Ik kom hier ook voor mijn lol hoor.. Ik wil rdaio horen en GEZELLIG zijn..
Er zitten 8 mensen hier die op dezelfde link klikken en bij wie het wel werkt. Aan wie ligt het dan?quote:Op woensdag 26 januari 2011 01:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Weet je waar IK sjaggie van word??? Mensen die doen alof ik te dom ben op een linkje te klikken en me verder laten stikken... Ik kom hier ook voor mijn lol hoor.. Ik wil rdaio horen en GEZELLIG zijn..
quote:Op woensdag 26 januari 2011 01:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 januari 2011 01:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
bh zakje.. dat was niet lief hoor op je fobo.. was gewoon de waarheid
Soms is het gewoon genoegquote:
sorry.. we begonnen aardig.. maar zij doet ook niet aardig he...quote:
Is het MIJN schuld?? Ik klik er er gebeurt NADA... Ik wil ook gewoon radio luisteren enzo.. Ik ben niet de grote bitch.. Ik wil het hier ook gewoon gezellig hebben, maar ik HOOR niks..quote:Op woensdag 26 januari 2011 01:56 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Er zitten 8 mensen hier die op dezelfde link klikken en bij wie het wel werkt. Aan wie ligt het dan?
De server is sinds vanmiddag stuk dus er is een tijdelijke nieuwe.quote:Op woensdag 26 januari 2011 01:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Is het MIJN schuld?? Ik klik er er gebeurt NADA... Ik wil ook gewoon radio luisteren enzo.. Ik ben niet de grote bitch.. Ik wil het hier ook gewoon gezellig hebben, maar ik HOOR niks..
EN WAT VERWACHT JE WAT WIJ DAN DOEN???quote:Op woensdag 26 januari 2011 01:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Is het MIJN schuld?? Ik klik er er gebeurt NADA... Ik wil ook gewoon radio luisteren enzo.. Ik ben niet de grote bitch.. Ik wil het hier ook gewoon gezellig hebben, maar ik HOOR niks..
Maar je zeurt best wel. En je wil niks aannemen van mensen.. Ons geduld raakt ook eens op hoorquote:Op woensdag 26 januari 2011 01:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
klik: http://vlc.soft-2011.me/quote:Op woensdag 26 januari 2011 01:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dank, maar daar heb ik al 10x op geklikt (minstens)....quote:Op woensdag 26 januari 2011 01:59 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
De server is sinds vanmiddag stuk dus er is een tijdelijke nieuwe.
Ik geef je nog 1 hint: pak de link uit de OP met 8888 er in, open het bestand in een mediaspeler en je kunt luisteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |