[fout]ik kan je wel opwarmen[/fout]quote:Op woensdag 26 januari 2011 01:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:

Ik begin het koud te krijgen

Ik luister ookquote:Op woensdag 26 januari 2011 01:33 schreef BBQSausage het volgende:
[ afbeelding ]
Uit grootschalig onderzoek blijkt dat de luisteraars zijn:
BBQSausage
Ezechielk
Ezechielk
BONG4002

ok dan!quote:Op woensdag 26 januari 2011 01:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:

Ik begin het koud te krijgen

, en nu weer wijn drinken om weer warm te krijgen
, en nu weer wijn drinken om weer warm te krijgen   

Ik ben warm... wou juist afkoelenquote:Op woensdag 26 januari 2011 01:35 schreef Zokunen het volgende:
[..]
[fout]ik kan je wel opwarmen[/fout]

de wijn gaat doorquote:Op woensdag 26 januari 2011 01:35 schreef _Fanta het volgende:
[..]
ok dan!, en nu weer wijn drinken om weer warm te krijgen
 heb morgen toch niks.. behalve fysiotherapie om uur of tien ofzo
 heb morgen toch niks.. behalve fysiotherapie om uur of tien ofzo  

Hey dat weet ik, ik gaf zelfs aan dat een ijsbad zou helpenquote:Op woensdag 26 januari 2011 01:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik ben warm... wou juist afkoelen

Oh nee. Ik luister naar Koelkast zijn oude shows.quote:

In gedachten luister ik ookquote:Op woensdag 26 januari 2011 01:36 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Naar de oude stream?
De - haperende - stream

quote:Op woensdag 26 januari 2011 01:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
In gedachten luister ik ook

En dan wil je me nu weer opwarmen?quote:Op woensdag 26 januari 2011 01:36 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Hey dat weet ik, ik gaf zelfs aan dat een ijsbad zou helpen
 hielp niet
 hielp niet  

heerlijk toch, zo dagje waarop je amper wa hoef te doen, ik hoef morgen ook niks. en die speciaalbieren gaan dr lekker in nuquote:Op woensdag 26 januari 2011 01:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
de wijn gaat doorheb morgen toch niks.. behalve fysiotherapie om uur of tien ofzo

Alles staat in de OP of/en in de Wiki.quote:Op woensdag 26 januari 2011 01:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
Vervelende kliekjes-lui ,, Ik wil aleen maar die stomme radio horen..

Gek was je toch al? *looks at usernamequote:Op woensdag 26 januari 2011 01:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
En dan wil je me nu weer opwarmen?
wil je me gek krijgen ofzo:P
heb wel met mijn hoofd onder de koude kraan gestaanhielp niet

Ik heb er niet genoeg verstand van om je te kunnen helpen meis..quote:Op woensdag 26 januari 2011 01:36 schreef Whiskers2009 het volgende:

klik op bovenste link en open in je player. is niet moeilijk anders ga je maar skyradio luisterenquote:Op woensdag 26 januari 2011 01:36 schreef Whiskers2009 het volgende:

Het werkt NIET.. Sorry...quote:Op woensdag 26 januari 2011 01:37 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Alles staat in de OP of/en in de Wiki.
En die link die djkoelkast gaf, daar hoef je alleen maar op te klikken.

*proost*quote:Op woensdag 26 januari 2011 01:37 schreef _Fanta het volgende:
[..]
heerlijk toch, zo dagje waarop je amper wa hoef te doen, ik hoef morgen ook niks. en die speciaalbieren gaan dr lekker in nu

Dan weet ik het ook niet.quote:

dat is dan ook wel weer zoquote:Op woensdag 26 januari 2011 01:37 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Gek was je toch al? *looks at username

Zeg paar keer hoe leuk je dromenvangertje en sharr vind en dan hoor je al bij 80% van de kliek!quote:Op woensdag 26 januari 2011 01:36 schreef Whiskers2009 het volgende:

word jij er ook een beetje kortaf van?quote:Op woensdag 26 januari 2011 01:38 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Dan weet ik het ook niet.
En schijnbaar niemand die hier nu is, dus jammer dan.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |