aaaaaah cutequote:
Dit moet een grapje zijnquote:Op woensdag 26 januari 2011 01:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
Serieus, hoor de radio niet meer.. HELP!!!!!!!!
gaquote:
(een)s doen dan
Pardon, monseigneur...quote:
zijn vast genoeg piemols die zich aanbieden..quote:
Slachtoffer meldt!quote:
pijp mij maar als je zo graag wilquote:
Kweet nie, vind het gewoon leukquote:Op woensdag 26 januari 2011 01:24 schreef mash_ het volgende:
[..]
Wat vind je daar nou weer leuk aan?
ben aan de wijn dus deed ik alquote:
Hahaquote:Op woensdag 26 januari 2011 01:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ben aan de wijn dus deed ik al
KUN JE WAT HARDER PRATEN IK HOOR JE NIETquote:
waarom zijn bierflesse stuk minder groot dan wijnflesse, moet ik weer naar de koelkast lopenquote:Op woensdag 26 januari 2011 01:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ben aan de wijn dus deed ik al
niet draaien danquote:Op woensdag 26 januari 2011 01:26 schreef Zokunen het volgende:
M'n nek kraakt af en toe zo hard als ik hem draai dat ik bang ben dat ik hem breek, is dat raar?
nee heb ik ookquote:Op woensdag 26 januari 2011 01:26 schreef Zokunen het volgende:
M'n nek kraakt af en toe zo hard als ik hem draai dat ik bang ben dat ik hem breek, is dat raar?
dat is tegen de bierbuikquote:Op woensdag 26 januari 2011 01:26 schreef _Fanta het volgende:
[..]
waarom zijn bierflesse stuk minder groot dan wijnflesse, moet ik weer naar de koelkast lopen
HARDER HIJ HOORT JE NIETquote:
jaquote:Op woensdag 26 januari 2011 01:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
en nu gaat iedereen zo zeker in 1 keer slapen
bovenste link?quote:
Ik denk niet dat ik nog heel lang online blijfquote:Op woensdag 26 januari 2011 01:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
en nu gaat iedereen zo zeker in 1 keer slapen
Ga je niet eens mijn shows luisteren. tsss.quote:Op woensdag 26 januari 2011 01:28 schreef Graseter het volgende:
Dan ga ik nou mijn eigen muziek luisteren.
slaap lekker danquote:Op woensdag 26 januari 2011 01:28 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik nog heel lang online blijfover 4 uur gaat de wekker :S
ah hebbe ze da daarom gedaan, dus zit wel bepaalde logica achter zo, top!quote:Op woensdag 26 januari 2011 01:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat is tegen de bierbuik
Die spaar ik nog ff opquote:
Oh ik hoor je weer.quote:Op woensdag 26 januari 2011 01:28 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ga je niet eens mijn shows luisteren. tsss.
tot wanneer spaar je het op dan?quote:
Ga weg, en geef dat dingquote:
en dan wil je hem opnieuw?quote:
we luisteren momenteel via satteliet omdat de server eruit ligt, is heel ingewikkeld om uit te leggen hoe je daarmee moet verbinden, en eigenlijk mag dit ook niet maar wij doen het gewoon!quote:
Dan wil ik een eckte!quote:Op woensdag 26 januari 2011 01:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
en dan wil je hem opnieuw?
je woont te ver weg.. kan niet bij je zijn tegen de tijd dat je glas leeg isquote:
Link de OP geeft NIKS.. En je popje is jouw ding, boeit mij nietquote:Op woensdag 26 januari 2011 01:32 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Mijn Popje gaat niet weg op jouw commando![]()
Link in de OP.
hap hapquote:
quote:Op woensdag 26 januari 2011 01:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Link de OP geeft NIKS.. En je popje is jouw ding, boeit mij niet
Dat ga ik ook maar eens maken, een 'Wie luistert er' lijst.quote:Op woensdag 26 januari 2011 01:33 schreef BBQSausage het volgende:
[ afbeelding ]
Uit grootschalig onderzoek blijkt dat de luisteraars zijn:
BBQSausage
Ezechielk
Ezechielk
BONG4002
tof manquote:Op woensdag 26 januari 2011 01:34 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dat ga ik ook maar eens maken, een 'Wie luistert er' lijst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |