hm.. die man is 70 dus nog 10 jaar te leven 85 / 10 is 8500 eur per jaar..quote:Op woensdag 26 januari 2011 10:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zo veel heeft hij toch niet meer nodig
met whisers niets,quote:Op woensdag 26 januari 2011 10:41 schreef RockNijntje het volgende:
Wat is er met Whiskers gebeurd omdat titel?
Okee, leukquote:Op woensdag 26 januari 2011 10:42 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
met whisers niets,
d'r vader daarentegen.. die heeft een wereldreis gemaakt..
volgens mij gewoon niet goed opgeld in welke trein hij stapte, kan iedereen overkomenquote:Op woensdag 26 januari 2011 10:42 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
met whisers niets,
d'r vader daarentegen.. die heeft een wereldreis gemaakt..
Gelukkigquote:Op woensdag 26 januari 2011 10:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ja wel lekker geslapen, had vanmorgen toen ik wakker werd alleen nog een beetje last van mijn zij maar nu er op zich geen last meer van
ben ook wel eens in slaap gevallen in trein vanuit Dordrecht en werd in Amsterdam wakkerquote:Op woensdag 26 januari 2011 10:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
volgens mij gewoon niet goed opgeld in welke trein hij stapte, kan iedereen overkomen
Hai Friemelquote:
Hoiquote:
Goed zoquote:Op woensdag 26 januari 2011 10:50 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hoi![]()
Goed hoor
Proefwerken gingen best wel goed
Geschiedenis, Economie, Nederlands, Levensbeschouwing, Frans, Scheikunde, Engels, Natuurkunde en Handvaardigheid, twee per dag (dit was de eerste dag) en woensdag maar éénquote:Op woensdag 26 januari 2011 10:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Goed zo![]()
Heb je nog veel proefwerken te gaan?
Zo, druk dus de komende tijdquote:Op woensdag 26 januari 2011 10:52 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Geschiedenis, Economie, Nederlands, Levensbeschouwing, Frans, Scheikunde, Engels, Natuurkunde en Handvaardigheid, twee per dag (dit was de eerste dag) en woensdag maar één
quote:Op woensdag 26 januari 2011 10:53 schreef Trevland het volgende:
Note to self:
Niet iets van de grond op pakken met links wat vlak voor me ligt
Dankje, zal wel lukkenquote:Op woensdag 26 januari 2011 10:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zo, druk dus de komende tijd![]()
Succes!
Hij krijgt toch ook AOW?quote:Op woensdag 26 januari 2011 10:41 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
hm.. die man is 70 dus nog 10 jaar te leven 85 / 10 is 8500 eur per jaar..
ach.. wel jah.. daar kan je ook niet echt van rond komen
Voor een puzzel? Zoja, hoeveel letters?quote:Op woensdag 26 januari 2011 10:58 schreef LovelyLady het volgende:
wat is een ander woord voor: er bovenop krijgen ?
Dat jaquote:Op woensdag 26 januari 2011 10:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Voor een puzzel? Zoja, hoeveel letters?En voor herschrijven: doe eens de hele zin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |