wil je wat van mij hebbenquote:Op woensdag 26 januari 2011 09:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wel goed hoor.. ik heb koffie
Ik heb echt veelste weinig kleding
zal het doorsturenquote:
Ik heb echt weinigquote:Op woensdag 26 januari 2011 09:16 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
heheh dat dacht ik ook.. totdat ik de was ging uitzoeken
en nog bedankt voor de felicitaties!
pas ik toch niet gekkiequote:
Succes vandaagquote:Op woensdag 26 januari 2011 09:20 schreef wel.o.k het volgende:
weer een dagje info in hoofd stampen
EN goede koffie
ik heb 1 voetbalshirt (gekregen in 93 van mijn oom) dat ik nu pas pas. Althans, hij is nog wel beetje ruim.quote:Op woensdag 26 januari 2011 09:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb echt weinig![]()
![]()
[..]
pas ik toch niet gekkie
[..]
Succes vandaag
ik ga niet in voetbalshirts lopen.. er zijn wel grenzenquote:Op woensdag 26 januari 2011 09:26 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik heb 1 voetbalshirt (gekregen in 93 van mijn oom) dat ik nu pas pas. Althans, hij is nog wel beetje ruim.
die krijg je ook niet. Mijn eerste Feyenoordshirt en tevens was het een kampioensjaarquote:Op woensdag 26 januari 2011 09:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik ga niet in voetbalshirts lopen.. er zijn wel grenzen
Mijn god wat een dagtaak panda... trek je het allemaal wel?quote:Op woensdag 26 januari 2011 09:27 schreef Panda72 het volgende:
Het is vandaag weer lekker druk.
En dan moet ik ook nog, voordat de lunchpauze begint tig balletjes uit de soep vissen. Die weer deponeren in mijn soepkom. Alwaar ik de balletjes weer moet bedekken met soep, zodat het niet opvalt dat ik vele ballen uit de soep heb gevist.
De soep met vele ballen moet ik dan opeten voordat de officiële lunchpauze begint. En dan moet ik tijdens de lunchpauze mijn meest onschuldige gezicht trekken, als er een collega loopt te klagen waarom er zo weinig ballen in de soep zitten.
Ja he maar ik ga het redden hoor.quote:Op woensdag 26 januari 2011 09:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mijn god wat een dagtaak panda... trek je het allemaal wel?
Niet te hard van stapel lopen hoor.... voor je het weet ben je overwerkt enzoquote:Op woensdag 26 januari 2011 09:35 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja he maar ik ga het redden hoor.
Hey LLquote:Op woensdag 26 januari 2011 09:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
zo jij bent er ook weer optijd bij
hoi
En hoe gaat het met je rib?quote:Op woensdag 26 januari 2011 09:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey LL![]()
Ik mag dan wel in de ziekte wet zetten, ik vind het ook niet nodig om de hele ochtend in mijn bed te moeten liggen dus kom ik er rond 9 uur uit
Trevquote:
crv gaat vreemdquote:Op woensdag 26 januari 2011 09:17 schreef crv het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Hallo en Dag, te druk![]()
Vandaag een teamlead bij me gestart
Nu niet zo veel last van, toen ik wakker werd was het even wat minder maar nu is het zeker wel te doen.quote:
Hey Solquote:
Hey C_Aquote:
Ben je het thuiszitten al zat?quote:Op woensdag 26 januari 2011 09:47 schreef Trevland het volgende:
Nu niet zo veel last van, toen ik wakker werd was het even wat minder maar nu is het zeker wel te doen.
Hey trevlandquote:Op woensdag 26 januari 2011 09:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nu niet zo veel last van, toen ik wakker werd was het even wat minder maar nu is het zeker wel te doen.
[..]
Hey Sol
[..]
Hey C_A
Verklaar je nader
Het thuis zitten ben ik altijd snel zat, ligt er even aan hoe het gaat maar denk zo als het nu gaat na het weekend weer aan het werk ga.quote:Op woensdag 26 januari 2011 09:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ben je het thuiszitten al zat?
Enig idee wanneer je weer aan het werk wil?
Mogguh Sol
Oh als dat alles is, hij komt hier anders al een aantal dagenquote:Op woensdag 26 januari 2011 09:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hey trevland![]()
crv in een andere sc
Mogguh LLquote:Op woensdag 26 januari 2011 09:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ben je het thuiszitten al zat?
Enig idee wanneer je weer aan het werk wil?
Mogguh Sol
Yups al die ballen uit de soep vissen valt niet mee.quote:Op woensdag 26 januari 2011 09:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Niet te hard van stapel lopen hoor.... voor je het weet ben je overwerkt enzo
Dat is op zich wel goed nieuwsquote:Op woensdag 26 januari 2011 09:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het thuis zitten ben ik altijd snel zat, ligt er even aan hoe het gaat maar denk zo als het nu gaat na het weekend weer aan het werk ga.
[..]
Oh als dat alles is, hij komt hier anders al een aantal dagen
Ik ken het, echt een pokkewerk is datquote:Op woensdag 26 januari 2011 09:52 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Yups al die ballen uit de soep vissen valt niet mee.
Yup maar hoe dan ook ben ik de 5de er bijquote:Op woensdag 26 januari 2011 09:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is op zich wel goed nieuws
Echtquote:Op woensdag 26 januari 2011 09:51 schreef Trevland het volgende:
h als dat alles is, hij komt hier anders al een aantal dagen
daar maakte ik me geen zorgen om hoorquote:Op woensdag 26 januari 2011 09:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ken het, echt een pokkewerk is dat
[..]
Yup maar hoe dan ook ben ik de 5de er bij
Wat doen ze nu dan weer voor een tegenstrijdig iets?quote:Op woensdag 26 januari 2011 09:54 schreef Toekito het volgende:
Toch fijn dat de managers hier weer lekker consequent zijn...........
En nu heb je hem weer gevondenquote:Op woensdag 26 januari 2011 09:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Echt
Dat wist ik niet![]()
Ik was hem kwijt
Mooi, maar waarschijnlijk als ik volgende week niet werk dat het me dan een hoop problemen hier thuis geeftquote:Op woensdag 26 januari 2011 09:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
daar maakte ik me geen zorgen om hoor
quote:Op woensdag 26 januari 2011 09:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wat doen ze nu dan weer voor een tegenstrijdig iets?
[..]
En nu heb je hem weer gevonden
[..]
Mooi, maar waarschijnlijk als ik volgende week niet werk dat het me dan een hoop problemen hier thuis geeft
het is hier vaak een reuze gezellig knuffel topicquote:Op woensdag 26 januari 2011 09:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En ik zie hier nog veel meer bekenden
En het is hier ook drukker
Hmzzz misschien kom ik hier ook wel eens langs wippen
dat zei Koentjuh alquote:Op woensdag 26 januari 2011 10:00 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
het is hier vaak een reuze gezellig knuffel topic
Hoezo? Als je niet kan werken, kan je toch niet werkenquote:Op woensdag 26 januari 2011 09:57 schreef Trevland het volgende:
Mooi, maar waarschijnlijk als ik volgende week niet werk dat het me dan een hoop problemen hier thuis geeft
Inderdaadquote:Op woensdag 26 januari 2011 09:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ken het, echt een pokkewerk is dat
[..]
Oeh wippenquote:Op woensdag 26 januari 2011 09:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En ik zie hier nog veel meer bekenden
En het is hier ook drukker
Hmzzz misschien kom ik hier ook wel eens langs wippen
Dat vind ik dus ook, ga vanavond nog gezeur van haar krijgen omdat ik gewoon bij het bowlen ga kijkenquote:Op woensdag 26 januari 2011 10:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoezo? Als je niet kan werken, kan je toch niet werken
Maar soms is het wel de moeite waardquote:
Heerlijk toch!quote:Op woensdag 26 januari 2011 09:03 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Jup schandalig verwend..
maar ach.. dat mag 1 keer per jaar.. ( dit jaar twee keer![]()
)
Wat liefquote:
Hey Marijkequote:Op woensdag 26 januari 2011 10:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heerlijk toch!![]()
[..]
Wat liefGewoon zomaar?
Kijken kan toch geen kwaad?quote:Op woensdag 26 januari 2011 10:08 schreef Trevland het volgende:
Dat vind ik dus ook, ga vanavond nog gezeur van haar krijgen omdat ik gewoon bij het bowlen ga kijken
nou ja laptops e.d. zijn verboden hier en ik zie er 1 of andere halve badeend met een laptop zitten.quote:Op woensdag 26 januari 2011 09:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wat doen ze nu dan weer voor een tegenstrijdig iets?
Dat dacht ik dus zo maar als ik dus niet kan werken kan ik volgens haar dus ook niet kijkenquote:
Hey Barretjequote:Op woensdag 26 januari 2011 10:14 schreef Barretje80 het volgende:
* Barretje80 heeft het koffie huis gevonden
Hier
de prijs is alleen een beeeeeeeeeeeeeeeeeeeeetje belachelijk!
MZ, kan je wat met de inrichting??
Hai Trevquote:
Moet lukken, wat is het budget?quote:Op woensdag 26 januari 2011 10:14 schreef Barretje80 het volgende:
Hier
Lekker geslapen?quote:Op woensdag 26 januari 2011 10:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai Trev
[..]
Moet lukken, wat is het budget?
85 000 ¤ dat heb ik nog wel in een ouwe sok!quote:Op woensdag 26 januari 2011 10:14 schreef Barretje80 het volgende:
Hier
Neequote:
Dus jij betaaldquote:Op woensdag 26 januari 2011 10:16 schreef Toekito het volgende:
[..]
85 000 ¤ dat heb ik nog wel in een ouwe sok!
ik vind de 85K al belachelijk voor dat huisje, en dan moet er nog verbouwd worden?!!?quote:Op woensdag 26 januari 2011 10:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai Trev
[..]
Moet lukken, wat is het budget?
omg wat lelijkquote:Op woensdag 26 januari 2011 10:14 schreef Barretje80 het volgende:
Hier
tenzij Muck eerder bij die sok is als ik!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |