Het is gelukt hoor. Zit nu hoog en droog @ workquote:
Klinkt kutquote:Op woensdag 26 januari 2011 08:33 schreef Barretje80 het volgende:
zo.. de meneer van het installatie bedrijf is geweest..
de thermokranen in de badkamer laten door
dus.. dat wordt 2 nieuwe kranen kopen.. *zucht*
nog even bedenken of we 2 cheap-ass kranen of 2 goede kranen kopen, aangezien we volgend jaar rond deze tijd de badkamer willen verbouwen. die 2 goede kranen komen dan ook in de nieuwe badkamer.. maar weet nog niet hoe ik de badkamer wil
bovendien zijn de kranen wsl beschadigd nadat er aan de pompen gewerkt is.. wsl hebben ze te snel de druk opgebouwd in de leidingen en zijn daardoor m'n seals geklapt. dus .. eens kijken of ik de kosten ergens kan verhalen!
Woeiquote:Op woensdag 26 januari 2011 08:42 schreef Toekito het volgende:
[..]
Het is gelukt hoor. Zit nu hoog en droog @ work
Bar dat is klote! Hoe was het gisteren?
Gister was leuk!quote:Op woensdag 26 januari 2011 08:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Klinkt kutLijkt me inderdaad wel iets wat je ergens zou moeten kunnen verhalen als het hun fout is... Heb je rechtsbijstand oid? Succes in elk geval!
En hoe was je verjaardag gister? Nog leuke cadeautjes gehad?
quote:Op woensdag 26 januari 2011 08:52 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Gister was leuk!
Heeerlijk gegeten!
Pa heeft zich nog heeerlijk belachelijk gemaakt door te pretenderen dat ie meer van wijn wist dan de eigenaarach... schoonmama was onder de indruk
Van Pa en ma heb ik een bezoekje naar de bios gekregen (Sonny Boy) is in den haag opgenomen en zelfs in de kerk waar ik " opgegroeid" ben!erg benieuwd dus!
van schoonouders een envelopje.. daar kunnen we kranen mee kopen
vanhad ik een nieuwe laptop gekregen!
![]()
ik ben elke dag bij Sonnyquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
Wat leuk joh.. en ik heb niet meegekregen dat je jarig wasquote:Op woensdag 26 januari 2011 08:52 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Gister was leuk!
Heeerlijk gegeten!
Pa heeft zich nog heeerlijk belachelijk gemaakt door te pretenderen dat ie meer van wijn wist dan de eigenaarach... schoonmama was onder de indruk
Van Pa en ma heb ik een bezoekje naar de bios gekregen (Sonny Boy) is in den haag opgenomen en zelfs in de kerk waar ik " opgegroeid" ben!erg benieuwd dus!
van schoonouders een envelopje.. daar kunnen we kranen mee kopen
vanhad ik een nieuwe laptop gekregen!
![]()
quote:Op woensdag 26 januari 2011 09:02 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik ben elke dag bij Sonny
flauw +1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
Jup schandalig verwend..quote:Op woensdag 26 januari 2011 08:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Klinkt als een geweldige verjaardag!En je bent dus heerlijk verwend
![]()
volgens Muck heb ik ook veel kleding........quote:Op woensdag 26 januari 2011 09:06 schreef Barretje80 het volgende:
* Barretje80 beziet de was en denkt : " nog 15 wassen draaien, dan is m'n kast weer stampvol "
tering wat heb ik weer belachelijk veel kleding.. er moet nodig weer wat in een container verdwijnen!
iig teveel, want haar kleding past niet in de kast ..quote:Op woensdag 26 januari 2011 09:07 schreef Toekito het volgende:
[..]
volgens Muck heb ik ook veel kleding........
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
Room Eleven livequote:Op woensdag 26 januari 2011 08:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Gelukkig wel
Wat lief!Wat voor cdtje?
zo'n goede-doel-container bedoel je nu toch, he?quote:Op woensdag 26 januari 2011 09:06 schreef Barretje80 het volgende:
* Barretje80 beziet de was en denkt : " nog 15 wassen draaien, dan is m'n kast weer stampvol "
tering wat heb ik weer belachelijk veel kleding.. er moet nodig weer wat in een container verdwijnen!
quote:Op woensdag 26 januari 2011 09:09 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
iig teveel, want haar kleding past niet in de kast ..
of....wie zegt dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
uiteraard!quote:Op woensdag 26 januari 2011 09:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
zo'n goede-doel-container bedoel je nu toch, he?
jazeker!quote:Op woensdag 26 januari 2011 09:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
zo'n goede-doel-container bedoel je nu toch, he?
niemand..quote:
Wel goed hoor.. ik heb koffiequote:Op woensdag 26 januari 2011 09:14 schreef Toekito het volgende:
[..]
hallohoe is u dag tot op heden?
heheh dat dacht ik ook.. totdat ik de was ging uitzoekenquote:Op woensdag 26 januari 2011 09:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wel goed hoor.. ik heb koffie
Ik heb echt veelste weinig kleding
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |