We gooien onze vrouwelijke charmes in de strijd, lullen er 10K af en ik kan losquote:Op woensdag 26 januari 2011 10:17 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik vind de 85K al belachelijk voor dat huisje, en dan moet er nog verbouwd worden?!!?
dus 100K ben je er wel aan kwijt..
(15 K dus)
Ja wel lekker geslapen, had vanmorgen toen ik wakker werd alleen nog een beetje last van mijn zij maar nu er op zich geen last meer vanquote:Op woensdag 26 januari 2011 10:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
NeeJij wel?
[..]
Dus jij betaald![]()
Daar mag binnen zeker wat gebeurenquote:Op woensdag 26 januari 2011 10:14 schreef Barretje80 het volgende:
* Barretje80 heeft het koffie huis gevonden
Hier
de prijs is alleen een beeeeeeeeeeeeeeeeeeeeetje belachelijk!
MZ, kan je wat met de inrichting??
Ik tackle haar welquote:Op woensdag 26 januari 2011 10:18 schreef Toekito het volgende:
[..]
tenzij Muck eerder bij die sok is als ik!
het is uber lelijk!quote:Op woensdag 26 januari 2011 10:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
omg wat lelijkDaar kan heus nog wel wat van de prijs af... wil je nog een beetje fatsoenlijk willen verbouwen
Moet lukken met hoe de markt nu isquote:Op woensdag 26 januari 2011 10:20 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
het is uber lelijk!
50 K, meer wil ik er niet aan kwijt!
psies, ik vind het ook wel erg klein... en ik ken het daar niet zo goed... maar hoe is de locatie?quote:Op woensdag 26 januari 2011 10:20 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
het is uber lelijk!
50 K, meer wil ik er niet aan kwijt!
hé tweede Muck doe eens voorzichtig met mijn Muck!quote:
opzich wel ok..quote:Op woensdag 26 januari 2011 10:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
psies, ik vind het ook wel erg klein... en ik ken het daar niet zo goed... maar hoe is de locatie?
quote:Op woensdag 26 januari 2011 10:23 schreef Toekito het volgende:
[..]
hé tweede Muck doe eens voorzichtig met mijn Muck!
Moet passenquote:Op woensdag 26 januari 2011 10:23 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
opzich wel ok..
mja MZ.. je hebt 26 m2.. (ik gok 6 x 4.5)daar moet een toilet in een barretje en zitplaatsen!
de vraag is ook of er een terras bij mag/kan komen van de gemeente..
hehehe.. er zitten al banken inquote:Op woensdag 26 januari 2011 10:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Moet passenEn we kunnen ook banken doen langs de muur ipv stoelen, passen er meer mensen in
alleen als je daarna bij mij komt wonen!quote:
die houten schrootjes?quote:Op woensdag 26 januari 2011 10:26 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
hehehe.. er zitten al banken in
vandaar dequote:
ik vind het meer een kleedkamer van een voetbal vereniging zoquote:Op woensdag 26 januari 2011 10:26 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Een beetje goed passen en meten en je komt wel een heel eindquote:Op woensdag 26 januari 2011 10:27 schreef Barretje80 het volgende:
volgens mij staat de bar in de lengthe richting waardoor het nogal smal wordt, wsl is het beter om het in de breedte te doen..
Leuke bankenquote:Op woensdag 26 januari 2011 10:26 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 januari 2011 10:27 schreef Toekito het volgende:
[..]
alleen als je daarna bij mij komt wonen!
quote:Op woensdag 26 januari 2011 10:36 schreef Barretje80 het volgende:
Ik ga eens uit (laten) zoeken wat dat huisje de huidige eigenaar gekost heeft..
dat hij z'n pensioen niet goed geregeld heeft hoeft niet te betekenen dat IK er krom voor moet gaan liggen
Een echte zakenvrouw, I like itquote:Op woensdag 26 januari 2011 10:36 schreef Barretje80 het volgende:
dat hij z'n pensioen niet goed geregeld heeft hoeft niet te betekenen dat IK er krom voor moet gaan liggen
Zo veel heeft hij toch niet meer nodigquote:Op woensdag 26 januari 2011 10:36 schreef Barretje80 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |