Raamkozijnquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:52 schreef Huppelmuts het volgende:
Liefde redt mij![]()
Met of zonder jou O_
Een![]()
Slecht![]()
Onvergetelijk vuur![]()
Oktober
Wut?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:52 schreef Huppelmuts het volgende:
Liefde redt mij![]()
Met of zonder jou O_
Een![]()
Slecht![]()
Onvergetelijk vuur![]()
Oktober
welquote:
ja dus is vertical niet het goede woord voor het liedje:Pquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:52 schreef JApieman het volgende:
[..]
Dan is het volgens google translate nogsteeds duizeligheid
Ja ik hoor wel wat ja. In VLCquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:52 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Dus jij hoort wel wat?
Waarom wil het bij mij niet werken dan?
Luister je met VLC?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:52 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Dus jij hoort wel wat?
Deed het bij mij net ook niet ik had niet op play gedruktquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:52 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Dus jij hoort wel wat?
Nee!!quote:
Citroen!quote:
Ik zie daar alleenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:53 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Ja ik hoor wel wat ja. In VLC
Ja.quote:
Titels van U2 maar dan in het nederlandsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge
Ik hoor een danceachtig nummer..quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:53 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik zie daar alleen
'WE WERKEN ERAAN'
Staan
[..]
Ja.
Elke keer als ik jouw UI zie kijk ik er even naarquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Titels van U2 maar dan in het nederlands
Vertigo is hoogtevreesquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee!!
Vertigo is een goed engels woord en betekent geen verticaal
[..]
Citroen!
Gevoelloos!
Misschien ff op play drukken, dat was ik iig vergetenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:53 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik zie daar alleen
'WE WERKEN ERAAN'
Staan
[..]
Ja.
Oh ik dacht een slecht gedichtquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Titels van U2 maar dan in het nederlands
AJAXquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:54 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Elke keer als ik jouw UI zie kijk ik er even naaren dat is 10 keer per minuut
Hmm oke..quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:54 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Ik hoor een danceachtig nummer..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |