doe eens rustig jij we hebben al genoeg gezeikquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:31 schreef Ragboer het volgende:
Nou die kloteplayer werkt bij mij niet. Ik gaat er vandoor als niet werkt hoor. Sjongejonge.
O mijn fout!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:31 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ik ben niet de dj die nu draait hoor
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:33 schreef Huppelmuts het volgende:
Jongens ik wil echt heel graag blijven luisteren maar hij faalt hier nog zo hard![]()
Ik ga zo maar slapen en dromen over mijn huisje. Hoop dat ik morgen wel weer gewoon kan genieten van Radio Onzin
Wquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:33 schreef Huppelmuts het volgende:
Jongens ik wil echt heel graag blijven luisteren maar hij faalt hier nog zo hard![]()
Ik ga zo maar slapen en dromen over mijn huisje. Hoop dat ik morgen wel weer gewoon kan genieten van Radio Onzin
Ik zit ook te twijfelen of ik m uit ga zetten, maar zou nog in de uitzending komen enzoquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:33 schreef Huppelmuts het volgende:
Fantaquote:
Daagquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:33 schreef Huppelmuts het volgende:
Slaap lekker!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:33 schreef Huppelmuts het volgende:
Schoonhoven. Tussen Rotterdam en Utrecht. Wel opschieten anders wordt ie koudquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
waar haal ik die op dan?
Ik ben rustig, hoe kan jij nou concluderen dat ik niet rustig ben?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:32 schreef dragems het volgende:
[..]
doe eens rustig jij we hebben al genoeg gezeik
Doeiquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:35 schreef trolololo het volgende:
Zo ik ga slapen kanjers...
Misschien ga ik vannacht nog wat hunten, maar dat merken jullie dan wel
Welteruste![]()
Ik schrok me bijna een hartverlamming.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:34 schreef Boterhamzakje het volgende:
Muziek klinkt zacht. Jingle hard
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |