Weltrustequote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:33 schreef Huppelmuts het volgende:
Jongens ik wil echt heel graag blijven luisteren maar hij faalt hier nog zo hard![]()
Ik ga zo maar slapen en dromen over mijn huisje. Hoop dat ik morgen wel weer gewoon kan genieten van Radio Onzin
nee heb ik al jaren gedaan maar hielp nietquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:35 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik ben rustig, hoe kan jij nou concluderen dat ik niet rustig ben?![]()
En trouwens... leer Nederlands.
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:35 schreef trolololo het volgende:
Zo ik ga slapen kanjers...
Misschien ga ik vannacht nog wat hunten, maar dat merken jullie dan wel
Welteruste![]()
Slaap lekkerquote:
Jij ook straks babequote:
Je hebt nog geen antwoord gegeven op de eerste vraag.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:35 schreef dragems het volgende:
[..]
nee heb ik al jaren gedaan maar hielp niet
Ga ik ook maar doen denk ik...quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:36 schreef Boterhamzakje het volgende:
Oke ,ik ga mijn eigen muziek luisteren
Ik schrik telkens van dat rare piep geluid
superkrachtenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:37 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Je hebt nog geen antwoord gegeven op de eerste vraag.
Wat moet je nu nog in dat dorp?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:37 schreef Pizzalucht het volgende:
Ik ga ook lekker naar best om 23:37
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:37 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ga ik ook maar doen denk ik...
Trusten voor iedereen!![]()
Dat nou ook weer niet.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:38 schreef dragems het volgende:
ik blijf ook niet tot 5 uur wakker vandaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |