Oh, dat heb ik gemistquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
De tt moest voor Koelkast zijn![]()
WAT DEZEN MEFRAU SAGT JAAquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
De tt moest voor Koelkast zijn![]()
Niet toevallig een modje aanwezig die wil editten?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:25 schreef Snuf. het volgende:
[..]
DAAR WORDEN WIJ NIET ZO VROLIJK VAN MEREL DE PEREL
ik hoor net pas mc hammerquote:
Hihi lueken garp hor!!!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:26 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Nu kan je m echt niet meer aanraken
rode jurk?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:26 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ah oke![]()
Mooie rode jurk heeft die vrouw wel
Ja, die op die stoel zit, met half lang donkerblond/bruin haarquote:
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:27 schreef JApieman het volgende:
[..]
Je moet iPhone zeggen, anders ben je niet stoer.
ow in me brilquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:27 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ja, die op die stoel zit, met half lang donkerblond/bruin haar
Ik wil het niet weten.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:28 schreef trolololo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik weet niet welk merk het is
Mja maar nu zit Koelkast erin of niet?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:28 schreef mash_ het volgende:
Ik heb nu VDJ 7 maar staat nog steeds cant connect
Jij leest toch wel de pm hequote:
Hij doet het alquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:29 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Mja maar nu zit Koelkast erin of niet?
Firewall misschien?
Kun je screenshot maken van instellingen?
Ze zijn het waard!!! Vooral gezien jouw TT!!quote:
ben je al aan de buurt dan ? rock komt er ook niet inquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:28 schreef mash_ het volgende:
Ik heb nu VDJ 7 maar staat nog steeds cant connect
Oke top ik hoor je ook!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:30 schreef mash_ het volgende:
[..]
Hij doet het alEn ja hij zit er in maar dan moet je als nog Server answered krijgen. Kreeg ik eerst niet. Nu wel
Ik ben niet de dj die nu draait hoorquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:30 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Oke top ik hoor je ook!
Doet je mic het?
Je mag een slokje van mijn warme chocomelquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
aaargh ben de fles wijn kwijt!![]()
grrr.. heb weer eens een wardag.....
HIj doet wel in VLC hoorquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:31 schreef Ragboer het volgende:
Nou die kloteplayer werkt bij mij niet. Ik gaat er vandoor als niet werkt hoor. Sjongejonge.
welke neukhond zit er in de stream?quote:
waar haal ik die op dan?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:31 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Je mag een slokje van mijn warme chocomel
doe eens rustig jij we hebben al genoeg gezeikquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:31 schreef Ragboer het volgende:
Nou die kloteplayer werkt bij mij niet. Ik gaat er vandoor als niet werkt hoor. Sjongejonge.
O mijn fout!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:31 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ik ben niet de dj die nu draait hoor
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:33 schreef Huppelmuts het volgende:
Jongens ik wil echt heel graag blijven luisteren maar hij faalt hier nog zo hard![]()
Ik ga zo maar slapen en dromen over mijn huisje. Hoop dat ik morgen wel weer gewoon kan genieten van Radio Onzin
Wquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:33 schreef Huppelmuts het volgende:
Jongens ik wil echt heel graag blijven luisteren maar hij faalt hier nog zo hard![]()
Ik ga zo maar slapen en dromen over mijn huisje. Hoop dat ik morgen wel weer gewoon kan genieten van Radio Onzin
Ik zit ook te twijfelen of ik m uit ga zetten, maar zou nog in de uitzending komen enzoquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:33 schreef Huppelmuts het volgende:
Fantaquote:
Daagquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:33 schreef Huppelmuts het volgende:
Slaap lekker!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:33 schreef Huppelmuts het volgende:
Schoonhoven. Tussen Rotterdam en Utrecht. Wel opschieten anders wordt ie koudquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
waar haal ik die op dan?
Ik ben rustig, hoe kan jij nou concluderen dat ik niet rustig ben?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:32 schreef dragems het volgende:
[..]
doe eens rustig jij we hebben al genoeg gezeik
Doeiquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:35 schreef trolololo het volgende:
Zo ik ga slapen kanjers...
Misschien ga ik vannacht nog wat hunten, maar dat merken jullie dan wel
Welteruste![]()
Ik schrok me bijna een hartverlamming.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:34 schreef Boterhamzakje het volgende:
Muziek klinkt zacht. Jingle hard
quote:
Weltrustequote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:33 schreef Huppelmuts het volgende:
nee heb ik al jaren gedaan maar hielp nietquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:35 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik ben rustig, hoe kan jij nou concluderen dat ik niet rustig ben?![]()
En trouwens... leer Nederlands.
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:35 schreef trolololo het volgende:
Zo ik ga slapen kanjers...
Misschien ga ik vannacht nog wat hunten, maar dat merken jullie dan wel
Welteruste![]()
Slaap lekkerquote:
Jij ook straks babequote:
Je hebt nog geen antwoord gegeven op de eerste vraag.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:35 schreef dragems het volgende:
[..]
nee heb ik al jaren gedaan maar hielp niet
Ga ik ook maar doen denk ik...quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:36 schreef Boterhamzakje het volgende:
Oke ,ik ga mijn eigen muziek luisteren
Ik schrik telkens van dat rare piep geluid
superkrachtenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:37 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Je hebt nog geen antwoord gegeven op de eerste vraag.
Wat moet je nu nog in dat dorp?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:37 schreef Pizzalucht het volgende:
Ik ga ook lekker naar best om 23:37
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:37 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ga ik ook maar doen denk ik...
Trusten voor iedereen!![]()
Dat nou ook weer niet.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:38 schreef dragems het volgende:
ik blijf ook niet tot 5 uur wakker vandaag
Heb jij een huisjes?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:39 schreef Huppelmuts het volgende:
Had ik hier al gemeld dat ik een huisje heb?
Hihi
Nee nog niet! wat leukquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:39 schreef Huppelmuts het volgende:
Hihi
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:39 schreef Huppelmuts het volgende:
Hihi
Het stond zelfs in de TT.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:39 schreef Huppelmuts het volgende:
Hihi
Nou joh, wat leuk! WIST IK NIETquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:39 schreef Huppelmuts het volgende:
Hihi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die staat ingesteld als standaard pauze muziek, wanneer de server het even niet goed doet, het zelfde als die 'Een moment geduld aub' jingle.quote:
ja snap ik niet wat is er mis met cold as ice?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:39 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Die staat ingesteld als standaard pauze muziek, wanneer de server het even niet goed doet, het zelfde als die 'Een moment geduld aub' jingle.
duurt het nog lang voordat die server weer gefixt is? ik krijg akelige gedachtes van deze tune..quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:39 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Die staat ingesteld als standaard pauze muziek, wanneer de server het even niet goed doet, het zelfde als die 'Een moment geduld aub' jingle.
Zit er al lang in hoor.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:40 schreef _Fanta het volgende:
[..]
duurt het nog lang voordat die server weer gefixt is? ik krijg akelige gedachtes van deze tune..
Ik heet Merelquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:40 schreef JApieman het volgende:
Merel, heet jij Merel of is het van die vogel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:41 schreef Ragboer het volgende:
DREKKEMS HEEFT SUPERKRACHTEN!So? Ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:41 schreef Ragboer het volgende:
DREKKEMS HEEFT SUPERKRACHTEN!leer jij mijn naam is goed te schrijvenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm back!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Inderdaad.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:41 schreef Rockiejj het volgende:
pff. kunnen we niet weer een oude server gebruiken?:
Baasquote:
Neequote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:41 schreef Rockiejj het volgende:
pff. kunnen we niet weer een oude server gebruiken?:
al 42 minuten aan het kloten met servers en programmaatjes enzoquote:
je zit op test, moet nietquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
even serieus.. ligt dit probleem bij mij of niet?
Uw invoer kon niet geopend worden:
VLC kon de MRL 'http://luister.onz-radio.nl:80/test03' niet openen. Controleer het logboek voor details.
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:42 schreef Graseter het volgende:
Kunnen we niet gewoon shoutcast gebruiken op de nieuwe server?
Ik krijg het niet werkend in iTunes hier.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:42 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
al 42 minuten aan het kloten met servers en programmaatjes enzo
ik moet een andere hebben?quote:
Lees de OP even, en klik op die link. iTunes werkt het niet.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:43 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik krijg het niet werkend in iTunes hier.
http://luister.onz-radio.nl:8080/all.m3uquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik moet een andere hebben?
kut ff kijken of mijn helpdesklijn nog wakker is
welke moet ik hebben?
en sorry dat ik het vraag
na :80 moet het /main zijn niet testquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik moet een andere hebben?
kut ff kijken of mijn helpdesklijn nog wakker is
welke moet ik hebben?
en sorry dat ik het vraag
ik maakte ook maar een typo(s)quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:43 schreef Pizzalucht het volgende:
Merel, help me! WitAchterLicht is op me aan het bitchen omdat ik een typo maakte
lol die kan ookquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:43 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
http://luister.onz-radio.nl:8080/all.m3u
Aaawhquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:43 schreef Pizzalucht het volgende:
Merel, help me! WitAchterLicht is op me aan het bitchen omdat ik een typo maakte
Weet ik, ik ben tijdje bezig geweest naar zoeken van fix.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:43 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Lees de OP even, en klik op die link. iTunes werkt het niet.
dan gebruik je geen itunesquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:44 schreef Graseter het volgende:
[..]
Shoutcast heeft gewoon een stream.mp3, mp3 kan iTunes enzo gewoon afspelen.
Ja, maar daar gaat het niet om.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:44 schreef Graseter het volgende:
[..]
Shoutcast heeft gewoon een stream.mp3, mp3 kan iTunes enzo gewoon afspelen.
Not Foundquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:43 schreef djkoelkast het volgende:
http://luister.onz-radio.nl:8080/main.m3u
misschien
nee gewoon allquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Not Found
The requested URL /main.m3u was not found on this server.
in je player niet je browserquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Not Found
The requested URL /main.m3u was not found on this server.
Ik luister alweerquote:
Okequote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:44 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Aaawh![]()
Ga maar lekker slapen, dan word je morgen wakker en zie je dat het allemaal maar een boze droom was
we zijn bezig aan een vriendelijkere oplossingquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:46 schreef Snuf. het volgende:
DJKOELKAST ik weet niet of je dit al gelezen had / proefondervindelijk had vastgesteld maar volgens mij kun je de nieuwe stream niet op met VirtualDJ versies onder 7.0
quote:
Mja goed volgens mij zit er niet zoveel verschil tussen 6 & 7 maar goed het is zo dat als iemand met 6 wil connecten doet ie het niet, is dit de redenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:46 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
we zijn bezig aan een vriendelijkere oplossing
Jij doet niks foutquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:46 schreef 92Merel het volgende:
Hij wil niet werken bij mij, wat doe ik fout?
jij faalt ook hahaquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:46 schreef 92Merel het volgende:
Hij wil niet werken bij mij, wat doe ik fout?
Ik weet het wel zekerquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:46 schreef Snuf. het volgende:
DJKOELKAST ik weet niet of je dit al gelezen had / proefondervindelijk had vastgesteld maar volgens mij kun je de nieuwe stream niet op met VirtualDJ versies onder 7.0
Schop geven!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:47 schreef Huppelmuts het volgende:
Verdomme nu krijg ik mn vlc niet meer aan de praat
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:47 schreef Huppelmuts het volgende:
Verdomme nu krijg ik mn vlc niet meer aan de praat
jah die is ook leuk idd maar ook mijn plaatje moet gedraaid worden toch?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik wil monty pyton... always look on the bright side of life... vink wel passen bij vanaaf
Daaromquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:47 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Oke dan weten we het zeker want de eekhoorn zegt het
lol ja is leukquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:47 schreef Snuf. het volgende:
Ik zou wel eens een radioshow willen maken als ik lam ben
Hoorde net iemand zeggen dat het wel wilde werken, vandaarquote:
Had al gemeld dat ik een kneus was met dit soort dingenquote:
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:47 schreef _Fanta het volgende:
[..]
jah die is ook leuk idd maar ook mijn plaatje moet gedraaid worden toch?
Oke mattie.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:48 schreef mash_ het volgende:
[..]
DaaromNee maar heb nu 2 versies op mijn pc staan.bij 5 werkt het niet. Bij 7 wel.
ooh sorry bij deze!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:48 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Had al gemeld dat ik een kneus was met dit soort dingen
Bloederige zondag?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:48 schreef Huppelmuts het volgende:
Koelkast je bent echt geen fan van U2 maar zou je er 1 willen draaien voor mij?
Maakt me niet uit.quote:
Verticaal!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:49 schreef JApieman het volgende:
[..]
Waar de straten geen naam hebben?
Steden van verblindende lichtenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:49 schreef JApieman het volgende:
[..]
Vertigo betekent dus geen verticaalquote:
In de stad met de geblindeerde lichten?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:49 schreef JApieman het volgende:
[..]
quote:
niet?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vertigo betekent dus geen verticaal
Hoogtevrees geloof ik.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vertigo betekent dus geen verticaal
Duizeligheid/hoogtevrees dusquote:
Tijd is relatiefquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:51 schreef Boterhamzakje het volgende:
Is dit liedje al bijna afgelopen?
kamerquote:
Die clipquote:
Dus jij hoort wel wat?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:51 schreef Boterhamzakje het volgende:
Is dit liedje al bijna afgelopen?
Raamkozijnquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:52 schreef Huppelmuts het volgende:
Liefde redt mij![]()
Met of zonder jou O_
Een![]()
Slecht![]()
Onvergetelijk vuur![]()
Oktober
Wut?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:52 schreef Huppelmuts het volgende:
Liefde redt mij![]()
Met of zonder jou O_
Een![]()
Slecht![]()
Onvergetelijk vuur![]()
Oktober
welquote:
ja dus is vertical niet het goede woord voor het liedje:Pquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:52 schreef JApieman het volgende:
[..]
Dan is het volgens google translate nogsteeds duizeligheid
Ja ik hoor wel wat ja. In VLCquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:52 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Dus jij hoort wel wat?
Waarom wil het bij mij niet werken dan?
Luister je met VLC?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:52 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Dus jij hoort wel wat?
Deed het bij mij net ook niet ik had niet op play gedruktquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:52 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Dus jij hoort wel wat?
Nee!!quote:
Citroen!quote:
Ik zie daar alleenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:53 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Ja ik hoor wel wat ja. In VLC
Ja.quote:
Titels van U2 maar dan in het nederlandsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge
Ik hoor een danceachtig nummer..quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:53 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik zie daar alleen
'WE WERKEN ERAAN'
Staan
[..]
Ja.
Elke keer als ik jouw UI zie kijk ik er even naarquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Titels van U2 maar dan in het nederlands
Vertigo is hoogtevreesquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee!!
Vertigo is een goed engels woord en betekent geen verticaal
[..]
Citroen!
Gevoelloos!
Misschien ff op play drukken, dat was ik iig vergetenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:53 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik zie daar alleen
'WE WERKEN ERAAN'
Staan
[..]
Ja.
Oh ik dacht een slecht gedichtquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Titels van U2 maar dan in het nederlands
AJAXquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:54 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Elke keer als ik jouw UI zie kijk ik er even naaren dat is 10 keer per minuut
Hmm oke..quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:54 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Ik hoor een danceachtig nummer..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |