quote:Het blijkt dat er in onze huidige maatschappij vraag is naar een topic als dit...
Voor de FMT-ers die op zoek zijn naar broodnodige ontspanning voor/tijdens/na een vraag, is dit topic speciaal geopend!
Vanaf vandaag kunnen wij al onze zielenroerselen in dit topic kwijt, zonder en passant de welbekende Fok! Movie Trivia-topic-reeks te vervuilen met oeverloos gezwam en zinloos gezwets!
Aldus
Nou denk niet dat wij naar groningen zouden gaan voor een meet. Hele land door vind ik een beetje tequote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:05 schreef Patch het volgende:
Als de meet in Groningen is, maar Lon3 en LMN zijn er bij, dan kom ik toch
Opdagen bedoel ik dan.
Bij mij zit het geldquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:15 schreef Patch het volgende:
Ik ook zuiderling.
1 van de slimste 7 regionen ter wereld !
Volgens mij is hij gewoon AFKquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:17 schreef Patch het volgende:
Die Samuel.... dat wordt weer een superdeluxe vraag
Tijdbestek?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:20 schreef SamuelofSEK het volgende:
Nee, ik ben druk aan het plaatjes zoeken en knippen en plakken
Veel zuidelijker dan wij kan je niet zitten of je moet uit de buurt van Maastricht komenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:15 schreef Patch het volgende:
Ik ook zuiderling.
1 van de slimste 7 regionen ter wereld !
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:23 schreef Patch het volgende:
neeje neeje geen maastricht, wij hebben asfalt.
Ik versta de Limburgers echt voor geen meterquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:29 schreef Lon3 het volgende:
Ik kom niet uit Maastrichtgelukkig... vind vooral het uitrekken van de woorden zoooooo irritant. De stad zelf is wel best mooi. Maar ook niet heel speciaal. Dan vind ik Roermond mooier...
Jij bent toch dé ultieme regelneef? Ik weet zeker dat jij de rest zo ver kan krijgenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:33 schreef Patch het volgende:
Dit was de vorige poging overigens:
FMT-Meet 2010 - Ergens in mei in Helmond?
hehehequote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:34 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Jij bent toch dé ultieme regelneef? Ik weet zeker dat jij de rest zo ver kan krijgen
Ik help wel meequote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:37 schreef Patch het volgende:
[..]
hehehe
Aangezien ik de grootste zeur ben, weet ik zeker dat me dat niet gaat lukken.
Maar ik wil graag meedenken over de eventuele invulling.
Ik weet er 2quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:53 schreef DragonFodder het volgende:
Het zou helpen als ik meer dan drie van de films kon benoemen
En Helmond lijkt me een prachtplek voor een meet, aangezien ik dan kruipend naar huis kan
quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:04 schreef DragonFodder het volgende:
Wat ben je allemaal aan het doen, FF1?
Ik zit aan mijn 4e half litertje bierquote:Op woensdag 26 januari 2011 00:03 schreef SamuelofSEK het volgende:
Wat ben je allemaal aan het doen firefox
[..]
Ik ga niet meer meedoen met de dubbele punten topics... veel te moeilijkquote:
misschien wordt het tijd voor een aparte FMT voor de amateurs..quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:08 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik ga niet meer meedoen met de dubbele punten topics... veel te moeilijk
En bedankt héquote:Op woensdag 26 januari 2011 00:10 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
[..]
misschien wordt het tijd voor een aparte FMT voor de amateurs..
net zoals je van Triviant ook een kinder-editie hebt
Oi, ik wil ook graag een amateur-editie zodat ik ook weer mee kan doenquote:Op woensdag 26 januari 2011 00:12 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
En bedankt hé
Waar zijn jou antwoorden dan? hé hé HE!!
Tja, tegen Samuel, Dragon en Patch valt af en toe moeilijk tegen aan te vechtenquote:Op woensdag 26 januari 2011 00:13 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
[..]
Oi, ik wil ook graag een amateur-editie zodat ik ook weer mee kan doen
Dan moet je mij in de gaten houden als ik een goede antwoord heb gegeven. De bovenstaand genoemde heren weten meestal vrijwel direct het juiste antwoord op mijn vragenquote:Op woensdag 26 januari 2011 00:23 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
true, ik profiteer altijd van de zeldzame momenten dat er een vraag gesteld wordt waar ik het antwoord op weet terwijl zij niet online zijn/de vraag nog niet gezien hebben
Goed ideequote:Op woensdag 26 januari 2011 00:27 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
misschien moeten we voortaan als we een goed antwoord hebben gegeven gewoon wachten met het stellen van een nieuwe vraag totdat ze niet meer online zijn
quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:29 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Goed idee![]()
PM het mij dan maar. Uiteraard met een foto van jou als bijlage
Dierdonk. Jij ook Helliemonder?quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:08 schreef Patch het volgende:
Woont DragonFodder bij Helliemond in de buurt?
Waaro?
Dan maar puntenquote:Op woensdag 26 januari 2011 00:30 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
[..]
punten of tieten, niet allebei, je kunt niet alles hebben he.
Ik weet het vaker niet dan wel hoor. Ben gewoon verontrustend vaak onlinequote:Op woensdag 26 januari 2011 00:25 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dan moet je mij in de gaten houden als ik een goede antwoord heb gegeven. De bovenstaand genoemde heren weten meestal vrijwel direct het juiste antwoord op mijn vragen
Dat is ook de rede waarom ik zo ver achter sta. Ik werk overdagquote:Op woensdag 26 januari 2011 00:33 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ik weet het niet dan wel hoor. Ben gewoon verontrustend vaak online
Zal ik anders mijn weekschema doorsturen naar jou en FF?quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:27 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
misschien moeten we voortaan als we een goed antwoord hebben gegeven gewoon wachten met het stellen van een nieuwe vraag totdat ze niet meer online zijn
Ik ook hoor, FMT zijn mijn micropauzesquote:Op woensdag 26 januari 2011 00:34 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dat is ook de rede waarom ik zo ver achter sta. Ik werk overdag
Niet nodig hoorquote:Op woensdag 26 januari 2011 00:35 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Zal ik anders mijn weekschema doorsturen naar jou en FF?
haha nee dat hoeft inderdaad niet, Henny Huisman heeft mij geleerd dat meedoen belangrijker is dan winnen..quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:35 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Zal ik anders mijn weekschema doorsturen naar jou en FF?
Dat sowieso.quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:39 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
[..]
haha nee dat hoeft inderdaad niet, Henny Huisman heeft mij geleerd dat meedoen belangrijker is dan winnen..
Maar waar is jou grote interesse in films begonnen. Ben ik best wel benieuwd naarquote:
Jazekers.quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:30 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Dierdonk. Jij ook Helliemonder?
Truste lieverdquote:Op woensdag 26 januari 2011 00:43 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
zo, veel raadplezier nog jullie, ik ga naar bed
Ik heb altijd graag films gekeken, van jongs af aan al. Ik ben voornamelijk fan van scifi en fantasy, en van flauwe comediesquote:Op woensdag 26 januari 2011 00:42 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Maar waar is jou grote interesse in films begonnen. Ben ik best wel benieuwd naar
Ik ookquote:Op woensdag 26 januari 2011 00:52 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ik heb altijd graag films gekeken, van jongs af aan al. Ik ben voornamelijk fan van scifi en fantasy, en van flauwe comedies. Ik weet niet zogoed wanneer mijn interesse begonnen is, maar de komst van DVD heeft er zeker mee te maken. Making offs vind ik echt gaaf om te zien, en van films die ik goed vind, luister meestal ook de commentaartrack.
En verder ben ik te lui voor sport, dat speelt ook mee.
Lange zit (en een beetje langdradig) maar zeker de moeite waardquote:Op woensdag 26 januari 2011 00:54 schreef DragonFodder het volgende:
The assassination of Jesse James by the coward Robert Ford. Check. Zal de film eens gaan kijken.
Ik heb bij sommige vragen zelfs gehad dat ik op grond de kleurstelling of de sfeer in de screenshot, ik een juiste gok deed. Dat vond ik zelf wel redelijk bizar.quote:Op woensdag 26 januari 2011 01:00 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik ook
Ik moest zelfs voor mijn (ex)vriendinnetjes onthouden welke film zij hebben gezien
Ik ben vooral fan van films als BTTF, LOTR, SW, BHC, Leathel Weapon en Ghosbusters series. Vaak hoef ik ook maar 1 korte scene te zien van een film om te weten om welke film het gaat.
Represent!quote:
Dierdonkquote:
Prachtwijk. Lekker rustig. Wel een beetje omhooggevallen volk hier en daar.quote:
Dan ken je Amstelveen nietquote:Op woensdag 26 januari 2011 01:13 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Prachtwijk. Lekker rustig. Wel een beetje omhooggevallen volk hier en daar.
Ach kom, Dierdonk is 't 2e Rijpelberg.quote:Op woensdag 26 januari 2011 01:13 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Prachtwijk. Lekker rustig. Wel een beetje omhooggevallen volk hier en daar.
Waar woon jij dan?quote:Op woensdag 26 januari 2011 08:35 schreef Patch het volgende:
[..]
Ach kom, Dierdonk is 't 2e Rijpelberg.
Vroeger zou het misschien een 2e Zwanenbeemd zijn, maar tegenwoordig kan en mag iedereen er wonen.
Ooit op stap in 't Helliemondse?
Oud en belegen ben ik bangquote:Op woensdag 26 januari 2011 08:52 schreef Patch het volgende:
Weinig stappen meer? Te oud?
Zeezicht is er wel mooier op geworden, maar niet echt beter.
Je moest eens weten wat ik allemaal ongestraft kanquote:Op woensdag 26 januari 2011 08:55 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Oud en belegen ben ik bang
Zeezicht is er zeker op vooruit gegaan, qua looks. Hoe het nu loopt heb ik niet zo'n idee van.
Maar in welke wijk woon je? Je kan natuurlijk niet ongestraft Dierdonk lopen trashen
Heb je een foto van jezelf laten zien en gedreigd ermee te slaan?quote:Op woensdag 26 januari 2011 09:57 schreef Lon3 het volgende:
Gisteren ook een confrontatie gehad met het buurt tuig bij onze nieuwe woningheb even duidelijk gemaakt dat ze bij ons weg moeten blijven met hun terreur. Ik denk dat ik dat ook wel vrij duidelijk heb gemaakt omdat ze met bibberende stemmetjes aan het zeggen waren "wij zijn het niet geweest"
hehehequote:Op woensdag 26 januari 2011 09:58 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Heb je een foto van jezelf laten zien en gedreigd ermee te slaan?
Haha neen. Toevallig had ik een naam opgepikt van een van de personen. En toen ik aan kwam lopen sprak ik hem aan bij zijn naam toen was hij al redelijk verbaast, en toen kwamen mijn wijze woorden (*kuch*): Hey x, als jullie nog een keer iets flikken he.... dan kom ik niet meer vriendelijk waarschuwen maar dan snijd ik jullie de keel door.....quote:Op woensdag 26 januari 2011 09:58 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Heb je een foto van jezelf laten zien en gedreigd ermee te slaan?
Subtiel!quote:Op woensdag 26 januari 2011 10:02 schreef Lon3 het volgende:
[..]
Haha neen. Toevallig had ik een naam opgepikt van een van de personen. En toen ik aan kwam lopen sprak ik hem aan bij zijn naam toen was hij al redelijk verbaast, en toen kwamen mijn wijze woorden (*kuch*): Hey x, als jullie nog een keer iets flikken he.... dan kom ik niet meer vriendelijk waarschuwen maar dan snijd ik jullie de keel door.....
dalik teguh oe gezicht an jonguh !quote:Op woensdag 26 januari 2011 10:09 schreef SamuelofSEK het volgende:
In wat voor ghetto's wonnen jullie allemaal zeg
'Rustige buurt' en 'al eens mee op de vuist geweest'. Wat heeft jouw buurman in godesnaam voor wereldbeeld?quote:Op woensdag 26 januari 2011 10:07 schreef Lon3 het volgende:
Ja ik had met de buurman gepraat en hij zij dat het in onze straat normaal ook rustig is. Maar omdat wij daar net komen wonen komen ze natuurlijk even aftasten he....
Meteen even duidelijk maken dat ze dan op het verkeerde adres zijn... Mijn buurman kon die jongen ook al en was al eens op de vuist met em geweest.... daarna nooit meer last van die gsat gehad... dus dacht ik.... Hmmm... laten we dat ook maar meteen even duidelijk maken zodat wij er ook geen last meer van hebben
Nou ja het is al een betere buurt dan waar we nu nog wonenquote:Op woensdag 26 januari 2011 10:09 schreef SamuelofSEK het volgende:
In wat voor ghetto's wonnen jullie allemaal zeg
Hij zei dat dat al weer 6 jaar geleden wasquote:Op woensdag 26 januari 2011 10:11 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
'Rustige buurt' en 'al eens mee op de vuist geweest'. Wat heeft jouw buurman in godesnaam voor wereldbeeld?
Pff, gaat toch alleen maar over die spammers hier en de achterstandsbuurten waar ze leven. Verspilde tijd...quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:26 schreef hornage het volgende:
Wel gezellig hoor hier
+weinig toe te voegen.... al alle posts vanavond eens teruglezen
Ik had ook wel wat beter verwacht van een ex-longlaborant.quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:32 schreef DragonFodder het volgende:
nou, dat was weer een pareltje zeg, die vraag van me.
SPOILER: lees:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
Vooral dat er een hoop open eindjes in zitten. Dat ie snel geraden wordt, vind ik niet zo erg.quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:40 schreef Patch het volgende:
Komt vaker voor, heel lang doen over een originele en/of creatieve vraag en dan wordt ie vrij snel geraden...
WHY?quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:21 schreef Lon3 het volgende:
Ik heb een keer iron man 4 of 5 keer in 3 dagen proberen te kijken...
Haha, nee...Ik heb, echt heel lang geleden in mn hitkrant tijd, nog een week een poster van blade op mn muur gehad;)quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:20 schreef Patch het volgende:
We kunnen wat over hornage kletsen, heeft ie vanavond wat door te lezen.
Wisten jullie dat ie Blade elke week minstens 1 x kijkt?
Zo vaak kijk ik Blade niet hoorquote:Op woensdag 26 januari 2011 12:20 schreef Patch het volgende:
We kunnen wat over hornage kletsen, heeft ie vanavond wat door te lezen.
Wisten jullie dat ie Blade elke week minstens 1 x kijkt?
Het was wel een goeie filmquote:Op woensdag 26 januari 2011 12:22 schreef Lon3 het volgende:
elke keer niet kunnen afkijken omdat LMN er bij was...
Hehehequote:Op woensdag 26 januari 2011 12:23 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
[..]
Het was wel een goeie film
Dat moet in de tijd zijn geweest dat ik de filmpagina's schreef voor de Hitkrant danquote:Op woensdag 26 januari 2011 12:22 schreef wieksel het volgende:
[..]
Haha, nee...Ik heb, echt heel lang geleden in mn hitkrant tijd, nog een week een poster van blade op mn muur gehad;)
Ja, als een man in een ijzeren pak het voor je doet...quote:
foei, lurker !quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:23 schreef hornage het volgende:
[..]
Zo vaak kijk ik Blade niet hoor![]()
Mortal Kombat daarintegen
Haha nou jah... die film werd elke keer opgezet met een poging tot afkijken. Maar LMN kon toen niet van mij afblijven of ik niet van haar..... dus werd er weinig film gekekenquote:Op woensdag 26 januari 2011 12:25 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ja, als een man in een ijzeren pak het voor je doet...
Ow, jij lurkt ook op KPD?quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:32 schreef Patch het volgende:
Bij sommige fokkers is dat too much info, maar van jullie kan ik het hebben...
C-3PO?quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:25 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ja, als een man in een ijzeren pak het voor je doet...
nee nee neequote:
Die heb ik natuurlijk al gezienquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:52 schreef Lon3 het volgende:
casablanca? om in de zwart wit termen te blijven
Deuce Bigalow 2quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:50 schreef Sands het volgende:
Iemand een suggestie voor een goeie film die ik kan kijken?
Welk genre?quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:50 schreef Sands het volgende:
Iemand een suggestie voor een goeie film die ik kan kijken?
en? en? en?quote:
Maakt niet uit ik kijk allesquote:
Zo slecht dat het grappig wasquote:
quote:
Zucht net de trailer gezien en lol zo ergquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:01 schreef Dopekoe het volgende:
Bitch Slap is een ongeloofelijk slechte film maar toch blijf je kijken
http://www.imdb.com/title/tt1212974/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
Ziet er wel lol uitquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:27 schreef Patch het volgende:
Driving with Wolves lijkt me ook wel een gave film
quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:54 schreef Patch het volgende:
dat is toch het uitgangspunt van 3D? dat je alles ziet aankomen?
Ben jij zo iemand die bvb Tom Bombadil mist in de films?quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:58 schreef DragonFodder het volgende:
Ach, Avatar kijk je voor de belevenis, niet het verhaal
Ik vind het daardoor wel een eenmalige belevenis, in tegenstelling tot bijv. de Lord of the Rings trilogie, die ik zo'n beetje elk jaar wel eens zie (en lees)
Ik miste 'm niet in de film.quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:00 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Ben jij zo iemand die bvb Tom Bombadil mist in de films?
ben ik het mee eens inderdaad, ik zou ook wel ieder jaar LOTR terug willen kijken, maar op de een of andere manier wil Lon3 ze nooit meekijken, omdat ik af en toe even een dialoogje meepraatquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:03 schreef Patch het volgende:
[..]
Ik miste 'm niet in de film.
Maar ze hadden best de scenes op kunnen nemen en die scenes als extra features uit kunnen brengen
Een dialoog? de halve film kan jij uit je hoofd mee praten...quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:59 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
[..]
ben ik het mee eens inderdaad, ik zou ook wel ieder jaar LOTR terug willen kijken, maar op de een of andere manier wil Lon3 ze nooit meekijken, omdat ik af en toe even een dialoogje meepraat
Tja.. Wendy van Dijk wordt 's ochtends wakker naast haar baas...quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:59 schreef Patch het volgende:
Ushi The Movie in december in de biosoop...
nee, ik zie films en boeken als twee compleet verschillende media, die elk hun eigen behoeftes en regels hebben. Bombadil had in de films imho de zaak alleen maar onnodig vertraagd en voegt voor de uiteindelijke plotafwikkeling weinig toe. Wat ik dan weer gaaf is hoe Jackson bepaalde dialogen toch in de film heeft gehouden, ook al had ie het stukje boek waar het inzat bijvoorbeeld niet in de film geschreven. Ik vind oprecht dat uit de LOTR films heel veel liefde voor het bronmateriaal straalt, maar zonder het medium film geweld aan te doen (dat geldt zelfs voor de 27 eindes in ROTK, ik had daar geen moeite mee, omdat ik zelf niet wilde dat het over was). Dus ik ben fan van de films en van de boeken, maar zie het als twee verschillende entiteiten.quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:00 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Ben jij zo iemand die bvb Tom Bombadil mist in de films?
In de making off wordt de keuze mooi verwoord: het gaat om een ring die iedereen corrumpeert, vroeg of laat. Mensen vroeg, hobbits laat. En Faramir zou dan de enige zijn die het wel even aan de kant schuift? De film blijft juist dichter bij de ring mythologie dan het boek! Nu heeft Faramir ook een karakter ontwikkeling in de film, in het boek blijft het een beetje bij de nobele ridder uithangen, terwijl de rol van het karakter relatief marginaal blijft. Hierin vind ik de film dus gewoon (ik ga het gewoon zeggen!) beter dan het boek.quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:42 schreef Tanin het volgende:
Het grote bezwaar wat ik heb tegen TTT en ROTK is Faramir's karakter. Ik vond het juist zo tof in het boek dat hij, in tegenstelling tot zijn broer, wel verstand had, was een mooie juxtapose.
FOTR vind ik een brilliante film, en inderdaad met liefde verfilmd.
op zich mee eens, het thema van de oneerlijke vaderliefde, en dat de underdog de 'better man' was, speelt een grotere rol in het boek. Maar dat kwam in de film ook wel naar voren. Ik vond Faramir net zo heldhaftig overkomen als Boromir, maar tegelijk zo tragisch dat voor Faramir de eer niet belangrijk was, maar de acceptatie van zijn vader.quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:48 schreef Tanin het volgende:
Ik denk dat de juxtapose tussen Boromir (papa's lievelingetje) en Faramir een grotere rol speelde. Ik vond dat erg sterk gedaan. Dat er mensen zijn met meer zelfbeheersing dan anderen, en dus minder snel aangetast worden door de corruptie van de ring, vind ik ook zeer aannemelijk.
het is ook heel persoonlijk, wat je uit een boek haalt en graag terug wil zien in de film. Ik heb echt wel elementen gehad die ik graag teruggezien had in de film, omdat ik het in de boeken juist zo gaaf vond. De zuivering van de gouw had ik heel graag in de extended edition gezien. Ik denk niet dat de film er beter van geworden was, maar ik vond het in het boek zo leuk dat de Hobbits zo'n ontwikkeling hadden doorgemaakt, dat ze zelfstandig de situatie konden omdraaien. Ik begrijp en ben het eens met de keuze voor de film, maar ik mis het wel.quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:57 schreef Tanin het volgende:
De thematiek was wel degelijk ondergesneeuwd vond ik. En als daar dan zo'n karakterwijziging bij komt, die je dus ook veel moeilijker kunt plaatsen, dan vind ik dat toch wel een min punt.
Dat is altijd een leuke uitkomst van een discussie natuurlijk, een breder inzicht. Zonder dat je het met elkaar eens hoeft te zijn natuurlijk.quote:Al moet ik toegeven, ik vind jouw invalshoek heel interessant, en ik begrijp de keuzes nu een stuk meer.
Klinkt aannemelijk.quote:Op donderdag 27 januari 2011 09:08 schreef Dopekoe het volgende:
* Dopekoe denkt dat luiheid er ook wat mee te maken kan hebben
Ben meer een voorstander van laatste bericht voorzien van een linkjequote:Op donderdag 27 januari 2011 09:39 schreef Lon3 het volgende:
Of je klikt op de naam van de laatste poster en kijkt in zijn post history zodat je daar op het nieuwe/oude topic kan klikken
ik ook hoorquote:Op donderdag 27 januari 2011 09:41 schreef Dopekoe het volgende:
:
[..]
Ben meer een voorstander van laatste bericht voorzien van een linkje
Damn, dat ik daar nooit eerder aan had gedacht.quote:Op donderdag 27 januari 2011 09:39 schreef Lon3 het volgende:
Of je klikt op de naam van de laatste poster en kijkt in zijn post history zodat je daar op het nieuwe/oude topic kan klikken
quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:46 schreef wyccie het volgende:
[..]
Damn, dat ik daar nooit eerder aan had gedacht.![]()
Ik zoek me inderdaad ook wel eens rot. Ook omdat het topic wel eens in het verkeerde subsubforum terechtkomt.
U wou protesteren? Zegt u het maar, wat zit u dwars?quote:
Ik heb geen idee wat de vraag en wat het antwoord was, maar ik kan me voorstellen dat er best ingegrepen mag worden als een vragensteller het gewoon bij het verkeerde eind heeft.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:04 schreef Tanin het volgende:
De vraag stond dikgedrukt "wat is de titel van deze film?", die beantwoorde ik.
Maar kennelijk was dat antwoord niet het juiste (hoewel correct), maar dat is aan de steller van de vraag om te beoordelen.
Als jij merkt dat er vragen komen die jij niet weet, gebruik dan die tijd om de wat niet-hedendaagse of buitenlandse films te kijken. Een investering voor de toekomst(ige vragen).quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:03 schreef FireFox1 het volgende:
Kunnen er weer aub over hedendaagse films vragen worden gesteld? Zo kom ik nooit meer aan mijn punten!
Daar zitten vaak mooie (* ) ( * ) tussen.quote:
Ik zit nu de history of violence te kijken. Maar dat is ook een film uit 2005. Ja sorry, oude films boeien me niet.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:47 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Als jij merkt dat er vragen komen die jij niet weet, gebruik dan die tijd om de wat niet-hedendaagse of buitenlandse films te kijken. Een investering voor de toekomst(ige vragen).
Wat is de oudste film die jij gezien hebt dan?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:50 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik zit nu de history of violence te kijken. Maar dat is ook een film uit 2005. Ja sorry, oude films boeien me niet.
The Great Escape (1963)quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:58 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Wat is de oudste film die jij gezien hebt dan?
Zelfs The Longest Day niet? Of Dr No? 1962!quote:
Dr. No vergeten! Uiteraard heb ik al JB fan deze wel gezien. The Longest Day (met dat karakteristieke trommel) heb ik ook gezien. Meer dus dan ik dachtquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:16 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Zelfs The Longest Day niet? Of Dr No? 1962!
Ik hou gewoon altijd in m'n achterhoofd, dat mocht een oudere film achterhaald aanvoelen, dat ik mezelf gewoon herinner uit welk jaar 't komt. Zoals bij The Sting bijvoorbeeld; dat einde is nu erg achterhaald. Ik hield ik me gewoon voor dat dat (misschien) 1 van de eerste films was die dat deden. Het werd voor mij daardoor al wat draaglijker.
Hihi!quote:Op zondag 30 januari 2011 22:06 schreef wyccie het volgende:
Ik heb geen gele kaart gekregen. En dat is natuurlijk ook niet bepaald een compliment.![]()
Het scheelt natuurlijk ook wel dat ik al langer meespeel.quote:
De vraag was iets als het volgende:quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:12 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat de vraag en wat het antwoord was, maar ik kan me voorstellen dat er best ingegrepen mag worden als een vragensteller het gewoon bij het verkeerde eind heeft.
De regels mogen best met enig verstand gehanteerd worden.
Sands' fout. Uit vorig topic.quote:Op maandag 31 januari 2011 12:52 schreef DragonFodder het volgende:
? Dan stond dat al langer zo, daar heb ik niks aan veranderd. Michelangelo2, jij hebt de laatste stand gedaan, kun je je post ff editen? Dan klopt het dadelijk wel weer.
Dat had ik al bedacht ja. Magoe, da's ook weer opgelostquote:Op maandag 31 januari 2011 12:54 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Sands' fout. Uit vorig topic.
Edit: en ik richtte me tot jou, omdat op dat moment jij de laatste score had gepost, dus jij kon 't beter veranderen. Nu maakt het niet uit wie 't doet.
quote:
dat betekent nog meer vrouwenfilm-vragenquote:Op maandag 31 januari 2011 15:34 schreef wieksel het volgende:
haha, ja een lief meisje. Welke zichzelf respecterende man heeft een plaatje van Betty, kom op zeg
Alsof wij naar veel vrouwen films kijkenquote:Op maandag 31 januari 2011 15:40 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
[..]
dat betekent nog meer vrouwenfilm-vragen
mja, uit het verleden is al gebleken dat dat voor mij helemaal niks uitmaakt
truequote:Op maandag 31 januari 2011 15:41 schreef Lon3 het volgende:
[..]
Alsof wij naar veel vrouwen films kijken
Dat is voor mijn tijd ik kan alleen over tegenwoordig sprekenquote:Op maandag 31 januari 2011 15:42 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
[..]
true
maar ik heb ook zussen he, dus vroegah heb ik menig vrouwenfilm gekeken
Ik dacht dat jullie zelden films afkijken?quote:Op maandag 31 januari 2011 15:43 schreef Lon3 het volgende:
[..]
Dat is voor mijn tijd ik kan alleen over tegenwoordig spreken
Neen, dat was op het begin van de relatie en alleen maar met iron manquote:Op maandag 31 januari 2011 16:06 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ik dacht dat jullie zelden films afkijken?
quote:Op maandag 31 januari 2011 16:08 schreef Lon3 het volgende:
[..]
Neen, dat was op het begin van de relatie en alleen maar met iron man... maar tegenwoordig kan ik mij wel beheersen en wacht ik netjes tot de film is afgelopen...
Als dat een beetje geconditioneerd is geraakt is dat wel vervelend als je naar de bios gaat voor een film... krijg je ineens spontaan last van blauwe ballen
Ah, bij zo'n vraag zouden meerdere antwoorden mogelijk kunnen zijn. Dan vind ik ook wel dat de vragensteller die vrijheid moet krijgen. Ik dacht zelf dat het ging om bijv. een 'Wie is de regisseur van film x?'-vraag.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:22 schreef Tanin het volgende:
Wieksel en ik dachten allebei meteen aan Bride and Prejudice (Bollywood), zo'n 4 seconden na elkaar als ik het me goed herinner. De vraagsteller was echter opzoek naar Pride and Predator (Predator series).
En wat zijn al die bloederige slashers danquote:Op maandag 31 januari 2011 20:28 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ah, bij zo'n vraag zouden meerdere antwoorden mogelijk kunnen zijn. Dan vind ik ook wel dat de vragensteller die vrijheid moet krijgen. Ik dacht zelf dat het ging om bijv. een 'Wie is de regisseur van film x?'-vraag.
Ik kijk trouwens ook geen vrouwenfilms, maar echte mannenfilms kijk ik ook niet echt..
Zo veel bloederige slashers kijk ik niet eens. Wat standaard saai spul zoals Saw, The hills have eyes, Texas Chainsaw Massacre.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:19 schreef SamuelofSEK het volgende:
En wat zijn al die bloederige slashers dan
Totaal verkeerd gecast. Ik zie hem vooral nog als die Jood in "The Piano".quote:Op maandag 31 januari 2011 21:37 schreef DragonFodder het volgende:
Zit nu predators te kijken. Blijft vreemd, Adrien Brody die een stoere-mannenstem opzet
Bedoel je niet The Pianist?quote:Op maandag 31 januari 2011 22:25 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Totaal verkeerd gecast. Ik zie hem vooral nog als die Jood in "The Piano".
Wat scheelt het?quote:
And it failed... poorlyquote:Op maandag 31 januari 2011 22:42 schreef Sands het volgende:
[..]
Stel je Adrian Brody voor als actieheld.....oh wait that did happen ...
Euh... Fan?quote:
Ik welquote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:14 schreef SamuelofSEK het volgende:
Misschien is dat het, ik kijk nooit films onder invloed
Je heb niks gemistquote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:20 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ik heb die andere twee films niet gezien, maar Alone in the Dark vond ik niet eens zo fout. Vond hem vooral beetje saai
Vast wel, succes!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:50 schreef wieksel het volgende:
goedemorgen al te saam..:) Ik heb zojuist zowaar een vraag goed beantwoord, tralala. Zou februari dan mijn maand worden?
mooi, kan maar duidelijk zijn.quote:
ik zou zeggen, open een aparte LOTRFMT thread! Ik doe wel mee.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:08 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Al doe ik nog niet heel lang mee, heb ik wel al geleerd dat ik nooit een 'mijn maand' zal krijgen, tenzij er eerst bij een aantal mensen het internet afgesloten wordt en er een LotR-specials maand komt..
Big Pimpin'! Ik wordt al bruin van me 40". Veel plezierquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:17 schreef Hulkio het volgende:
Vanavond maar weer even een blu-ray op mijn mooie nieuwe Samsung Full-HD 50inch tv!
haha dat is een idee, maar dan wacht ik daar toch maar even mee tot we verhuisd zijn, zodat ik de hele dag door kan zitten refreshen en punten scorenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:17 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
ik zou zeggen, open een aparte LOTRFMT thread! Ik doe wel mee.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:21 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
[..]
haha dat is een idee, maar dan wacht ik daar toch maar even mee tot we verhuisd zijn, zodat ik de hele dag door kan zitten refreshen en punten scoren
Geen idee trouwens wat ik met dit kuiken zeggen wil..quote:
hahaha ik had al zo'n vermoeden, dus ik dacht "vraag maar niet om uitleg"quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:24 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Geen idee trouwens wat ik met dit kuiken zeggen wil..
dat wel jaquote:
Verkapte <waar is iedereen?>quote:
Wat eet je?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:26 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Verkapte <waar is iedereen?>![]()
En ja, ben nu aan 't eten.
Broodje aap. Gaat me tot nu toe goed af moet ik zeggen. Het blijft binnen.quote:
Een half uur geleden heb ik Macaroni gegeten. Het was heerlijkquote:
Boerenkool, terwijl ik naar The Hangover kijk.quote:
Waarvoor zit je?quote:
Ja, je hebt gelijk. Depp-post overheen gelezen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:22 schreef Patch het volgende:
Niet?
De drie films zijn gepost plus Depp...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |