Pff, gaat toch alleen maar over die spammers hier en de achterstandsbuurten waar ze leven. Verspilde tijd...quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:26 schreef hornage het volgende:
Wel gezellig hoor hier
+weinig toe te voegen.... al alle posts vanavond eens teruglezen
Ik had ook wel wat beter verwacht van een ex-longlaborant.quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:32 schreef DragonFodder het volgende:
nou, dat was weer een pareltje zeg, die vraag van me.
SPOILER: lees:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
Vooral dat er een hoop open eindjes in zitten. Dat ie snel geraden wordt, vind ik niet zo erg.quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:40 schreef Patch het volgende:
Komt vaker voor, heel lang doen over een originele en/of creatieve vraag en dan wordt ie vrij snel geraden...
WHY?quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:21 schreef Lon3 het volgende:
Ik heb een keer iron man 4 of 5 keer in 3 dagen proberen te kijken...
Haha, nee...Ik heb, echt heel lang geleden in mn hitkrant tijd, nog een week een poster van blade op mn muur gehad;)quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:20 schreef Patch het volgende:
We kunnen wat over hornage kletsen, heeft ie vanavond wat door te lezen.
Wisten jullie dat ie Blade elke week minstens 1 x kijkt?
Zo vaak kijk ik Blade niet hoorquote:Op woensdag 26 januari 2011 12:20 schreef Patch het volgende:
We kunnen wat over hornage kletsen, heeft ie vanavond wat door te lezen.
Wisten jullie dat ie Blade elke week minstens 1 x kijkt?
Het was wel een goeie filmquote:Op woensdag 26 januari 2011 12:22 schreef Lon3 het volgende:
elke keer niet kunnen afkijken omdat LMN er bij was...
Hehehequote:Op woensdag 26 januari 2011 12:23 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
[..]
Het was wel een goeie film
Dat moet in de tijd zijn geweest dat ik de filmpagina's schreef voor de Hitkrant danquote:Op woensdag 26 januari 2011 12:22 schreef wieksel het volgende:
[..]
Haha, nee...Ik heb, echt heel lang geleden in mn hitkrant tijd, nog een week een poster van blade op mn muur gehad;)
Ja, als een man in een ijzeren pak het voor je doet...quote:
foei, lurker !quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:23 schreef hornage het volgende:
[..]
Zo vaak kijk ik Blade niet hoor![]()
Mortal Kombat daarintegen
Haha nou jah... die film werd elke keer opgezet met een poging tot afkijken. Maar LMN kon toen niet van mij afblijven of ik niet van haar..... dus werd er weinig film gekekenquote:Op woensdag 26 januari 2011 12:25 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ja, als een man in een ijzeren pak het voor je doet...
Ow, jij lurkt ook op KPD?quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:32 schreef Patch het volgende:
Bij sommige fokkers is dat too much info, maar van jullie kan ik het hebben...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |