Zal ik anders mijn weekschema doorsturen naar jou en FF?quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:27 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
misschien moeten we voortaan als we een goed antwoord hebben gegeven gewoon wachten met het stellen van een nieuwe vraag totdat ze niet meer online zijn
Ik ook hoor, FMT zijn mijn micropauzesquote:Op woensdag 26 januari 2011 00:34 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dat is ook de rede waarom ik zo ver achter sta. Ik werk overdag
Niet nodig hoorquote:Op woensdag 26 januari 2011 00:35 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Zal ik anders mijn weekschema doorsturen naar jou en FF?
haha nee dat hoeft inderdaad niet, Henny Huisman heeft mij geleerd dat meedoen belangrijker is dan winnen..quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:35 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Zal ik anders mijn weekschema doorsturen naar jou en FF?
Dat sowieso.quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:39 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
[..]
haha nee dat hoeft inderdaad niet, Henny Huisman heeft mij geleerd dat meedoen belangrijker is dan winnen..
Maar waar is jou grote interesse in films begonnen. Ben ik best wel benieuwd naarquote:
Jazekers.quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:30 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Dierdonk. Jij ook Helliemonder?
Truste lieverdquote:Op woensdag 26 januari 2011 00:43 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
zo, veel raadplezier nog jullie, ik ga naar bed
Ik heb altijd graag films gekeken, van jongs af aan al. Ik ben voornamelijk fan van scifi en fantasy, en van flauwe comediesquote:Op woensdag 26 januari 2011 00:42 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Maar waar is jou grote interesse in films begonnen. Ben ik best wel benieuwd naar
Ik ookquote:Op woensdag 26 januari 2011 00:52 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ik heb altijd graag films gekeken, van jongs af aan al. Ik ben voornamelijk fan van scifi en fantasy, en van flauwe comedies. Ik weet niet zogoed wanneer mijn interesse begonnen is, maar de komst van DVD heeft er zeker mee te maken. Making offs vind ik echt gaaf om te zien, en van films die ik goed vind, luister meestal ook de commentaartrack.
En verder ben ik te lui voor sport, dat speelt ook mee.
Lange zit (en een beetje langdradig) maar zeker de moeite waardquote:Op woensdag 26 januari 2011 00:54 schreef DragonFodder het volgende:
The assassination of Jesse James by the coward Robert Ford. Check. Zal de film eens gaan kijken.
Ik heb bij sommige vragen zelfs gehad dat ik op grond de kleurstelling of de sfeer in de screenshot, ik een juiste gok deed. Dat vond ik zelf wel redelijk bizar.quote:Op woensdag 26 januari 2011 01:00 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik ook
Ik moest zelfs voor mijn (ex)vriendinnetjes onthouden welke film zij hebben gezien
Ik ben vooral fan van films als BTTF, LOTR, SW, BHC, Leathel Weapon en Ghosbusters series. Vaak hoef ik ook maar 1 korte scene te zien van een film om te weten om welke film het gaat.
Represent!quote:
Dierdonkquote:
Prachtwijk. Lekker rustig. Wel een beetje omhooggevallen volk hier en daar.quote:
Dan ken je Amstelveen nietquote:Op woensdag 26 januari 2011 01:13 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Prachtwijk. Lekker rustig. Wel een beetje omhooggevallen volk hier en daar.
Ach kom, Dierdonk is 't 2e Rijpelberg.quote:Op woensdag 26 januari 2011 01:13 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Prachtwijk. Lekker rustig. Wel een beetje omhooggevallen volk hier en daar.
Waar woon jij dan?quote:Op woensdag 26 januari 2011 08:35 schreef Patch het volgende:
[..]
Ach kom, Dierdonk is 't 2e Rijpelberg.
Vroeger zou het misschien een 2e Zwanenbeemd zijn, maar tegenwoordig kan en mag iedereen er wonen.
Ooit op stap in 't Helliemondse?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |