Scheer jij je ?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:40 schreef Oceanview het volgende:
oeh ik ben nu gruwelijk 2 weken ongeschoren alles
Jaa, ik ookquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:40 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
aawh wat sneu, hopen dat het daarna wat beter gaat dan
Ja gaat goed hoor, morgen heb ik hopelijk mijn Blackberry
Ja, cup E leek me wel watquote:
Oei. Geil. Meeten?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:41 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Scheer jij je ?
[..]
Jaa, ik ook![]()
JeejDan kan je moeder mee dus?
[..]
Ja, cup E leek me wel wat
Ja ik scheer mijquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:41 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Scheer jij je ?
[..]
Jaa, ik ook![]()
JeejDan kan je moeder mee dus?
[..]
Ja, cup E leek me wel wat
Nou moet tog sgoon blijfe xdquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:38 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
waar heb je plasticjes voor nodig dan??
Dacht dat baardgroei bij de meeste pas later kwamquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:43 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ja ik scheer mij
Waarom niet gelijk F?
Als E wel in verhouding is, hoe dik is je kont danquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:44 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Dacht dat baardgroei bij de meeste pas later kwam![]()
Tja, moet wel in verhouding blijven he
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:45 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Als E wel in verhouding is, hoe dik is je kont dan
Dat zei iemand op tvquote:
Groeit nog niet echt, maar valt wel opquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:44 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Dacht dat baardgroei bij de meeste pas later kwam![]()
Tja, moet wel in verhouding blijven he
Maakt niet uit, ik hou wel van dikke kontjesquote:
Ah okequote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:45 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Groeit nog niet echt, maar valt wel op
Pics om te kijken of alles wel goed in verhouding is
Hahaquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:46 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Maakt niet uit, ik hou wel van dikke kontjes
ja maar dat zijn allemaal B'squote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:47 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ah oke![]()
Ga maar zoeken
In LIF heb ik foto's staan![]()
[..]
Haha
hihi grappigquote:
Dan laat ze dr kont meteen verkleinenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:46 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Maakt niet uit, ik hou wel van dikke kontjes
Sm44tj3s, hUsL3rS, en veel guido's? #34 - HatErZ mAkeN miJ fam0us!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:47 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ah oke![]()
Ga maar zoeken
In LIF heb ik foto's staan![]()
[..]
Haha
jeweettoch maar hoe hozzel ik nou zo'n emesen meisje?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:47 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
hihi grappig
[..]
Dan laat ze dr kont meteen verkleinen [ afbeelding ]
Ga tegen dr praten ofzoquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:48 schreef Oceanview het volgende:
[..]
jeweettoch maar hoe hozzel ik nou zo'n emesen meisje?
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:47 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Sm44tj3s, hUsL3rS, en veel guido's? #34 - HatErZ mAkeN miJ fam0us!
Nee niet diequote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:47 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Sm44tj3s, hUsL3rS, en veel guido's? #34 - HatErZ mAkeN miJ fam0us!
Hoe kom je aan die picca van mijn moeder?quote:
Jaquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:49 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Brazilian waxes winnen, waar we wachten op de 2e review
Zoeen die je kunt gebruik als tafelquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:50 schreef Chocolate-chick het volgende:
Zero...
Hou jij ook van een dikke kont?
Dan ben je bij mij aan het juiste adresquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:50 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Zoeen die je kunt gebruik als tafel.
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:51 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Dan ben je bij mij aan het juiste adres
Ik voel een gedicht aankomen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:52 schreef Chocolate-chick het volgende:
Neem mij en je krijgt er een gratis tafel bij
Dubbelzinnige zin!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:52 schreef Chocolate-chick het volgende:
jij bent tafel ?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:52 schreef Chocolate-chick het volgende:
pics.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:53 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
uhu
[..]
Mijn kont is zo groot als de eettafel
JWZ
Succes manquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:53 schreef Oceanview het volgende:
Ik voel wat dingen groeien
ik moet snel maken dat ik weg kom
Trusten ieder![]()
ehm oke,quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:53 schreef Oceanview het volgende:
Trusten ieder![]()
Welterusenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:53 schreef Oceanview het volgende:
Trusten ieder![]()
slechte smoes, gekocht uit de Lidlquote:
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:53 schreef Oceanview het volgende:
Trusten ieder![]()
Trustenquote:
Als ik het bij jou heb gebracht is het koudquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:58 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Warme chocolademelk voor mij maken?
Mij in slaap zingen!quote:
Thermoskan!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:58 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Als ik het bij jou heb gebracht is het koud
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:58 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Warme chocolademelk voor mij maken?
Ook goed.quote:
Je kan het ook hier klaarmakenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:58 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Als ik het bij jou heb gebracht is het koud
Doe maar met slagroomquote:
Ga je gang.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:00 schreef jan457 het volgende:
BTW... mag ik me voorstellen? ick ben nieuw
Als ik langskom?quote:
Hooiquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:00 schreef jan457 het volgende:
BTW... mag ik me voorstellen? ick ben nieuw
Al wat ouder, maar wel echt tofquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:00 schreef Zeroku het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)/ms_dos_vs_ipad.html
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:01 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
hihi je zei kom
Ja kom maar en ga over me heen
CC lekker foutquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:01 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
hihi je zei kom
Ja kom maar en ga over me heen
Rotterdam..... hmm even een nachtje over slapen...quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:02 schreef jan457 het volgende:
bn Jan 17, woonachtig in rotterdam, september ga ik studeren in Lelystadtdt en dat wordt leuk... voor de rest vind ik het gespreksniveau hier erg heaug;.. , ja egt hoor xP XD
Studeren nog wel..quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:02 schreef jan457 het volgende:
bn Jan 17, woonachtig in rotterdam, september ga ik studeren in Lelystadtdt en dat wordt leuk... voor de rest vind ik het gespreksniveau hier erg heaug;.. , ja egt hoor xP XD
Ik vind het een heel goed idee hoor.quote:
Ja wees blij dat ik je wil neukenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:03 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik vind het een heel goed idee hoor.
Goeie binnenkomer zoquote:
wat bedoel joequote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:03 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Rotterdam..... hmm even een nachtje over slapen...
Ben ik blij mee hoor.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:04 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja wees blij dat ik je wil neuken
Jah... studeren studeren... MBO en dan pas n jaar later HBOquote:
fijn dat je happy bentquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:05 schreef jan457 het volgende:
[..]
Jah... studeren studeren... MBO en dan pas n jaar later HBO
Ik happy
Tof manquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:05 schreef jan457 het volgende:
[..]
Jah... studeren studeren... MBO en dan pas n jaar later HBO
Ik happy
welke soort?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:07 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Tof man
Ik doe volgend jaar biomedische wetenschappen, ga ik een oplossing voor kanker bedenken enzo
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:07 schreef jan457 het volgende:
[..]
welke soort?
baarmoeder kancker is al opgelost togh
Oplossing voor slecht Nederlands zou ook fijn zijnquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:07 schreef jan457 het volgende:
[..]
welke soort?
Nee. Geen enkele soort is opgelost.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:07 schreef jan457 het volgende:
[..]
welke soort?
In prencipe is het toch te voorkomen... als iedereen het prikje neemt zegmaar of maak ik een denkfoutquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:08 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nee. Geen enkele soort is opgelost.
VMBO/MBO is geen excuus voor het niet kennen van de taal van het land waarin je woont.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:08 schreef jan457 het volgende:
komt omdat ik mbo ga doen... Volgend jaar zal het beter worden!
ja denk het ookquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:08 schreef jan457 het volgende:
komt omdat ik mbo ga doen... Volgend jaar zal het beter worden!
Ik heb ook vmbo gedaan, is mijn Nederlands ook brak?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:10 schreef 92Merel het volgende:
[..]
VMBO/MBO is geen excuus voor het niet kennen van de taal van het land waarin je woont.
Je hebt gelijk ... ik zit op havo... na mavoquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:10 schreef 92Merel het volgende:
[..]
VMBO/MBO is geen excuus voor het niet kennen van de taal van het land waarin je woont.
Download firefox, automatische spellingchecker. Vind ik ook handig.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:09 schreef jan457 het volgende:
[..]
In prencipe is het toch te voorkomen... als iedereen het prikje neemt zegmaar of maak ik een denkfout
ik had het over kanker en niet over spellingsstigmasquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:11 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Download firefox, automatische spellingchecker. Vind ik ook handig.
Ah oke.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:11 schreef jan457 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk ... ik zit op havo... na mavo
maar komt omdat ik grappig probeerde te doen... voor de rest schin ik ook diksletcie te hebben maar ik geloof dat dat in 70% van de gevallen ingepraat is.
Dan zit je in het verkeerde topicquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:12 schreef jan457 het volgende:
[..]
ik had het over kanker en niet over spellingsstigmas
Beter stuur je een mail naar forum@fok dat je het beter weet, en daarom ook mod wilt wordenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:12 schreef Zeroku het volgende:
Beter dat je die kloon aanpakt Kano i.p.v. kloons die wél iets toevoegen.
ik antwoordde op de post van merelquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:13 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dan zit je in het verkeerde topic
Neuh. Ik laat GC modden aan het lagere volk over.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:14 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Beter stuur je een mail naar forum@fok dat je het beter weet, en daarom ook mod wilt worden
ja, okjquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:14 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hou er dan maar gewoon mee op, oke?
in Afrika toch?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:15 schreef Zeroku het volgende:
Weet iemand hier wel waar het Rwanda-tribunaal ligt? G.J. Knoops beweert dat 70% van Nederland het niet weet
.
Topquote:
Neequote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:15 schreef Zeroku het volgende:
Weet iemand hier wel waar het Rwanda-tribunaal ligt? G.J. Knoops beweert dat 70% van Nederland het niet weet
.
Den haag waarschijnlijk?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:15 schreef Zeroku het volgende:
.
quote:
Hmm. Hier is het dus 100%quote:
Maar je quote mij? Vandaar dat ik reageerde!quote:
quote:
oeps.. sorry... ik zei al dat ik n beginner ben! nogmaals wil graag mijn excuus aanbiedenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:17 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Maar je quote mij? Vandaar dat ik reageerde!
Tanzania dus? Maar hoezo zouden Nederlanders dat moeten weten?quote:
Maakt niet uit.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:18 schreef jan457 het volgende:
[..]
oeps.. sorry... ik zei al dat ik n beginner ben! nogmaals wil graag mijn excuus aanbieden
Echt waar?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:19 schreef kanovinnie het volgende:
Oei, cc ervandoor? Dan ga ik ook euuuh slapen?
Ik kan even niet reageren, ben bezigquote:
Owh okequote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:20 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik kan even niet reageren, ben bezig
teal ik ken je nietquote:
quote:
quote:
Het is Teal met de hoofdletter Tquote:
Aanrader!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:30 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Mooizo![]()
Ik heb m nog nooit gezien.
Oke topquote:
Even van gister goed makenquote:
Ik hoop ook voor je dat je goed zal slapen Bosquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:31 schreef Bos81 het volgende:
Ik blijf ook niet lang meer, denk ik.
Heb nu nog even een kop thee, maar als die op is neem ik mijn pilletje in en hoop goed te slapen. Ik heb vannacht in ieder geval niet echt naar gedroomd, wel apart. Tom van ;t Hek kwam er in voor, of was het nu zijn broer Youp. Het ging in ieder geval over Hockey dus zal het Tom wel zijn geweest..
Aaawhquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:31 schreef Bos81 het volgende:
Ik blijf ook niet lang meer, denk ik.
Heb nu nog even een kop thee, maar als die op is neem ik mijn pilletje in en hoop goed te slapen. Ik heb vannacht in ieder geval niet echt naar gedroomd, wel apart. Tom van ;t Hek kwam er in voor, of was het nu zijn broer Youp. Het ging in ieder geval over Hockey dus zal het Tom wel zijn geweest..
Ik ben het gewend van jequote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:31 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Oke top
Ik schreef net Teal ook perongeluk niet met een hoofdletterBen je nu boos?
![]()
Ik droom meestal vaag. Want in diezelfde droom kwam ik opeens mensen tegen die ik van vroeger ken van ;t voetballen, speelde ook opeens in het derde elftal in op een gegeven moment was ik in mijn voetbalkleding opweg naar de kantine met allerlei vage spullen in mijn hand, die stuk voor stuk op de grond vielen..quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:32 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Aaawh![]()
Haha leuk altijd, van die vage dromen![]()
Slaap lekker alvast
Oh oh sorryquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:32 schreef Teal het volgende:
[..]
Ik ben het gewend van je
Jan nog wat is nieuw, even mezelf voorstellen als een zeikerd
Ik weet niet of hij oke isquote:
Ohja, hele vooruitgang dan alquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik droom meestal vaag. Want in diezelfde droom kwam ik opeens mensen tegen die ik van vroeger ken van ;t voetballen, speelde ook opeens in het derde elftal in op een gegeven moment was ik in mijn voetbalkleding opweg naar de kantine met allerlei vage spullen in mijn hand, die stuk voor stuk op de grond vielen..
Maar is in ieder geval beter dan de dromen die ik heb gehad over opgesloten zitten in een inrichting.
Ik vraag me af wiens kloon het isquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:36 schreef Teal het volgende:
[..]
Ik weet niet of hij oke is
Dus ik zet me anders neer dan ik ben zodat het meevalt
Ik ken hem al 1 post langquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:37 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik vraag me af wiens kloon het is
Hij had ook al reacties op een foto van mij in US gegevenquote:
Zijn er foto's van jouquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:38 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hij had ook al reacties op een foto van mij in US gegeven
Ja hopelijk vanacht dus geen nare droom, dan heb ik weer lichte hoop de de medicatie echt werkt.quote:
Okee, dat is wel grappig/raar jaquote:Moeder vertelde laatst dat ze gedroomd had dat ze nog een kind nr 4 had gekregen en dat die vlak na de geboorte in onze woonkamer in de gordijnen omhoog klom![]()
Moet je weten dat de hamster dat wel eens doet
Ach ja, iedereen droomt wel eens raarquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja hopelijk vanacht dus geen nare droom, dan heb ik weer lichte hoop de de medicatie echt werkt.
[..]
Okee, dat is wel grappig/raar ja
Ik had je zo anders voorgesteldquote:
Ik droom nog iedere week wel over mijn moeder, die toch wel bijna 4.5 jaar geleden is overleden..quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:42 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ach ja, iedereen droomt wel eens raar![]()
Je hersenen verwerken gewoon informatie van die dag en combineren dat met elkaar, waardoor er de meest vreemde dingen uit kunnen komen
SO! dat is ff schrikken, maar wel positief! WoW!quote:
Ik ben zo bang voor het moment dat ik mijn ouders verlies... ik weet niet waar ik op moet rekenen... ergste droom tot nu toe... me pa in een glazen doodskist.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik droom nog iedere week wel over mijn moeder, die toch wel bijna 4.5 jaar geleden is overleden..![]()
Maar dat zijn dan toch wel meestal mooie dromen, dat weer wel, en dat wil ook zeggen dat ik haar nog niet vergeten ben
Je bent niet grappig met je saw grapjesquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:45 schreef jan457 het volgende:
[..]
Ik ben zo bang voor het moment dat ik mijn ouders verlies... ik weet niet waar ik op moet rekenen... ergste droom tot nu toe... me pa in een glazen doodskist.
quote:
quote:
Dankjulliequote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:42 schreef Teal het volgende:
[..]
Ik had je zo anders voorgesteld
Gelukkig viel het positief mee
Siral ziet er ook niet verkeerd uit![]()
Oh dat lijkt me echt moeilijk. Maar als je door die dromen aan alle fijne dingen met haar terug denkt, is het aan de andere kant ook wel weer fijnquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik droom nog iedere week wel over mijn moeder, die toch wel bijna 4.5 jaar geleden is overleden..![]()
Maar dat zijn dan toch wel meestal mooie dromen, dat weer wel, en dat wil ook zeggen dat ik haar nog niet vergeten ben
Ja het is niet leuk dat wanneer het gebeurt. VOoral als ze nog te jong zijn (ma was pas 55). En het is lastig voor mij om voor jou te bepalen wat er dan met je gebeurt. Dat is bij iedereen anders denk ik. Maar hopelijk worden je ouders over de 90.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:45 schreef jan457 het volgende:
[..]
Ik ben zo bang voor het moment dat ik mijn ouders verlies... ik weet niet waar ik op moet rekenen... ergste droom tot nu toe... me pa in een glazen doodskist.
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:48 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat zo slapen. Welterusten mensen![]()
Vogeltje
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:48 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat zo slapen. Welterusten mensen![]()
Vogeltje
Met een hoofdletterquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:47 schreef 92Merel het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dankjullie
Overigens heb ik ook foto's in mn fobo, maar dat terzijde![]()
Teal, hoe had je me dan voorgesteld?
[..]
Oh dat lijkt me echt moeilijk. Maar als je door die dromen aan alle fijne dingen met haar terug denkt, is het aan de andere kant ook wel weer fijn
hoop ik ookquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja het is niet leuk dat wanneer het gebeurt. VOoral als ze nog te jong zijn (ma was pas 55). En het is lastig voor mij om voor jou te bepalen wat er dan met je gebeurt. Dat is bij iedereen anders denk ik. Maar hopelijk worden je ouders over de 90.
Jaa, ik kan het welquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:50 schreef Teal het volgende:
[..]
Met een hoofdletter
Ik weet niet echt wat ik had voorgesteld, ik had je wat meer als een kluizenaar voorgesteld
Klinkt heel fout zo, maar bedoel het niet zo, het straalt iets heel opens uit, en ik had wat meer naar binnen verwacht
Nou geen vieze dingen denken
En ik bedoel het positief, dus niet beledigd voelen
Topquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:52 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Jaa, ik kan het wel![]()
Hahaha klinkt lekker![]()
Maar ik snap wel wat je bedoelt
Hahah kan gebeuren hequote:Op woensdag 26 januari 2011 00:02 schreef Teal het volgende:
Ik ken die US niet tot jij net link zond
quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:08 schreef Teal het volgende:
Waaronder jij merel
Als ik het goed snap
Hee, ik zie helemaal niet dat jij een fobo hebtquote:Op woensdag 26 januari 2011 00:18 schreef Teal het volgende:
[..]
Nog steeds aan het hopen op een foto
Fotoboek van Userquote:Op woensdag 26 januari 2011 00:20 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hee, ik zie helemaal niet dat jij een fobo hebt
Ja
quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:21 schreef Teal het volgende:
[..]
Fotoboek van User
Waar zit ik dan te kijken
Snap het niet, is ja of nee mogelijk?quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:23 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Maar als je zegmaar bij je eigen post hier gaat kijken, zie je het fobo icoontje niet.
Ja, kom er wel in, maar niet via de gewone manier.quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:24 schreef Teal het volgende:
[..]
Snap het niet, is ja of nee mogelijk?
Werkt de link en kom je in mijn fobo?
Ik zal er een fotootje in doenquote:Op woensdag 26 januari 2011 00:24 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ja, kom er wel in, maar niet via de gewone manier.
Niet jijquote:
Matcht inderdaadquote:Op woensdag 26 januari 2011 00:35 schreef Teal het volgende:
Valt me nu pas op dat het hele fobo in mijn kleur is
Weet ikquote:
Foto van je hoofd gewoon ?quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:42 schreef Teal het volgende:
[..]
Moet je nog 3 maanden wachten tot ik ben afgetraind
Welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:46 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Wel
TrustenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Typefouten, ik maak ze met trots.
wederhelftquote:
bij jou altijdquote:
Zeker wel!quote:
Goe, lekker uitgeslapenquote:
Uitgeslapen? Ging je vroeg naar bed?quote:
Ja,quote:Op woensdag 26 januari 2011 07:40 schreef NBT het volgende:
[..]
Uitgeslapen? Ging je vroeg naar bed?
Lekker hoor!quote:
Ja, was alleen rond half 6 alweer wakkerquote:Op woensdag 26 januari 2011 07:45 schreef NBT het volgende:
[..]
Lekker hoor!Ik lag ook al om half 10 op de bank te maffen
Dat valt toch wel meee??quote:Op woensdag 26 januari 2011 08:26 schreef Michhas het volgende:
[..]
Damn ik heb jou lang niet gesproken
How are you?
Goed hoorquote:Op woensdag 26 januari 2011 08:26 schreef NBT het volgende:
[..]
Dat valt toch wel meee??![]()
Maar gaat wel goed, druk met werk enzo he![]()
Met jou dan, wat lees ik, kom je niet naar de meet?
Dat kan je uitstellen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 08:51 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik moet vandaag eens verder gaan werken aan mijn stageverslag..
ik heb het eigenlijk al best vaak uitgesteld dus moet nu wel verder gaan ermeequote:Op woensdag 26 januari 2011 08:54 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat kan je uitstellen.
Ik wacht nu tot iemand mij werkt gaat geven
nog precies een weekquote:Op woensdag 26 januari 2011 08:59 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nog wel... Vanmiddag barst de hel los hier denk ik
Hoe lang moet je nou nog stage lopen?
Hunkiequote:
Ga in september waarschijnlijk weer met school beginnenquote:Op woensdag 26 januari 2011 09:19 schreef tdrone het volgende:
[..]
werk jij nu vast waar je nu werkt of ga je nog naar school?
weet je al welke opleiding?quote:Op woensdag 26 januari 2011 09:23 schreef Michhas het volgende:
[..]
Hunkie
[..]
Ga in september waarschijnlijk weer met school beginnen
Ik ben klaar voor een nieuwe dagquote:Op woensdag 26 januari 2011 09:23 schreef tdrone het volgende:
Honkeltonkel
en klaar voor een nieuwe dag?
Hoi Michhasquote:Op woensdag 26 januari 2011 09:23 schreef Michhas het volgende:
[..]
Hunkie
[..]
Ga in september waarschijnlijk weer met school beginnen
hoe laat begin je met school?quote:Op woensdag 26 januari 2011 09:24 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik ben klaar voor een nieuwe dag![]()
En ik heb heerlijk geslapen
quote:Op woensdag 26 januari 2011 09:28 schreef honkeytonk het volgende:
Krijg ik een mailtje met: "Maak kans op een wooncheque van 450 euro"![]()
Kutspam, ik ga antwoorden met: "Echt fantastisch"
Neequote:Op woensdag 26 januari 2011 09:29 schreef tdrone het volgende:
[..]kun je mij die doorsturen ik wil die woonshag heel graag
klinkt wel als een leuke opleidingquote:
Ja. Ik geloof in het Egoisme.quote:Op woensdag 26 januari 2011 09:31 schreef tdrone het volgende:
[..]
je wilt hem weer voor jezelf houden he
protestsmiley:
Maakt niks uit. Het is Duits maar.quote:Op woensdag 26 januari 2011 09:32 schreef Haarklip het volgende:
En.. Duits luistertoets totaal verneukt.
Die opmerking bevordert mijn stemming.quote:Op woensdag 26 januari 2011 09:33 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Maakt niks uit. Het is Duits maar.
Ik zie het vanzelf welquote:Op woensdag 26 januari 2011 09:30 schreef tdrone het volgende:
[..]
klinkt wel als een leuke opleiding
lijkt me wel onzeker als je een baan zoekt (steeds korte opdrachten)
duits luistertoets vond ik net altijd makkelijkquote:Op woensdag 26 januari 2011 09:36 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Die opmerking bevordert mijn stemming.
Ja eh, die kut CITO moet eens antwoorden verzinnen die niet op elkaar lijken.quote:Op woensdag 26 januari 2011 09:38 schreef tdrone het volgende:
[..]
duits luistertoets vond ik net altijd makkelijk
maar ik was nog altijd onder het gemiddelde omdat een kwart van de klas een dialect had wat heel erg op duits leek
Dat herken ik, ik doe Fransquote:Op woensdag 26 januari 2011 09:39 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Ja eh, die kut CITO moet eens antwoorden verzinnen die niet op elkaar lijken.
quote:Op woensdag 26 januari 2011 09:36 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Die opmerking bevordert mijn stemming.
dat is best wel heftigquote:Op woensdag 26 januari 2011 09:42 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
N&G+N&T met Frans en Economie.
Denk ik welquote:Op woensdag 26 januari 2011 09:43 schreef tdrone het volgende:
[..]
dat is best wel heftigdenk zo ongeveer de moeilijkste combinatie die er is?
He gossie toch. Gelukkig zijn wij er voor je. Kusje erop? Wil je erover praten?quote:Op woensdag 26 januari 2011 09:43 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Hoii
Nou ik zou straks naar leiden gaan maar we zullen zien hoe het loopt, vriendin smst dat ze later kan zijn want er heeft iemand voor de trein gesprongen
Yaggh.
Ik ben weer "thuis" en men kamer is overhoop gehaald
Grr ik ben zo blij als ik eindelijk eigen kamer heb waar ik samen met men vriend in kan, want dan kan ik werken eerst (daarna nieuwe opleidingen) en hij uitwonende stufie, en dan is het veel makkelijker te financieren.
Ik wil niet praten met mensen die er sarcastisch over doenquote:Op woensdag 26 januari 2011 09:44 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
He gossie toch. Gelukkig zijn wij er voor je. Kusje erop? Wil je erover praten?
Sorryquote:Op woensdag 26 januari 2011 09:44 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Ik wil niet praten met mensen die er sarcastisch over doen
En ik ben de herder.quote:Op woensdag 26 januari 2011 09:46 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
SorryMaar je kwam zomaar binnenvallen
![]()
Ik ben trouwens Honkeytonk. Ik ben puberaal, kinderachtig, irritant, hyperactief, zeerhoogbegaafd (alleen dat is nooit vastgesteld) en erg aandachtsgeil
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |