Haai!quote:
een slaapfeestje op stand dusquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:36 schreef Memmel het volgende:
Waar de Dom Perignon rijkelijk vloeit...
Nieuw deel. Ik zat nog in de oude te refreshen.quote:
ik refresh wel eens een pagina en vind het dan gek dat er niks bij komt... dan zijn we al weer een pagina verderquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:48 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Nieuw deel. Ik zat nog in de oude te refreshen.
Dat vind ik heerlijkquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:47 schreef Sonnetje85 het volgende:
ik ben trouwens aan de blue curacao met 7up
weer s wat anders dan wijn
wilde eigenlijk aan de dropshot, mja is zo snel op
Oi, dat is vast confronterend inderdaad!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:39 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
Sneu van je buf Mems!
Ik ben vanavond met oudste naar een open avond van de midelbare school op de hoek van de straat wezen kijken. En nu stop ik m,n kop weer ff terug in het zand. Ik heb geen groot kind, echt niet
quote:Op woensdag 26 januari 2011 08:03 schreef freecell het volgende:
[..]
Oi, dat is vast confronterend inderdaad!
Ik heb van 3 tot 4 wakker gelegen omdat ik dacht ik dat op L zijn arm had gestaan en dat die nu zo _--_ stond (de onderarm) en dat ik het niet gezien had en dat hij daarom zo huilerig was voor het naar bed gaan
Ja, goed, het slachtoffer, waarvan ik zeker weet dat ik er NIET op gestaan heb, rent hier vrolijk rond nuWat op zich fijn is, maar ik ben wel wat gaat nu
Dat kan ik me voorstellen ja, dan wil je het liefst bij je kind zijn! (Ik dacht meteen 'niet te snel, anders moet je meehelpen met kots opruimen.'quote:Op woensdag 26 januari 2011 08:46 schreef Memmel het volgende:
Mijn moeder belt net dat Morris moe is en of ie alweer mocht slapen. Ben ik er live getuige van dat ie mam, de bank en zichzelf onderkotst...
En nu wil ik naar huis om 'm te vertroetelen.
voorjaarquote:Op woensdag 26 januari 2011 10:05 schreef Saffier het volgende:
Arme Morris!
Vick, zwanger, ongesteld of voorjaar in je bol?
quote:Op woensdag 26 januari 2011 09:59 schreef Vicky het volgende:
Tess ging net even 'helpen' en was toen zeiknat
Ik doe het ook als Tess slaap hoor maar ze was zo lekker aan eht spelen, ik ben gewoon stiekum weggeslopen... en toen stond ze ineens weer naast me...quote:Op woensdag 26 januari 2011 10:15 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
ik vind het maar lastig als ze willen helpen..
Dus doe het vaak als Lennon slaapt.
Voorjaar?
quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:53 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik ben net naar het tuincentrum gefietstmet mijn dochter achterop. Ze zong de hele weg liedjes
quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:53 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik ben net naar het tuincentrum gefietstmet mijn dochter achterop. Ze zong de hele weg liedjes
Moet ze nu kotsen?quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:53 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ze heeft koorts denk ik.quote:
quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:54 schreef freecell het volgende:
Welnee, kind op de peuterspeelzaal, dan heb ik de kans om boven bezig te gaan. F vermaakt zich daar wel met willekeurige dingen, kasten met spiegels enzo, en sloopt verder niks
ik had ook geen zin maar het moest echt.. het was al wer ruim een week geleden dat ik gedweild had...quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:59 schreef moussy het volgende:
Ik moet nog beginnen met poetsen, maar ik heb geen zihin!
uhh nou weet je.. ik vind het wel mooi geweest voor vandaagquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:07 schreef Ticootje het volgende:
Vicks, je mag mijn huis ook wel ff doen.. Jij bent toch klaar. M. is thuis.
banden wel opgepompt?quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:11 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ja maar dat is niet zo raar met mijn rijstijl
en pantykousjes aan..?quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:26 schreef Memmel het volgende:
TF...volgende keer iets beter je best doen.
En een steunslip.quote:
Ik zoog het laken z`n reet in..hoeveel harder moet ik m`n best doen?quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:26 schreef Memmel het volgende:
TF...volgende keer iets beter je best doen.
quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:30 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik zoog het laken z`n reet in..hoeveel harder moet ik m`n best doen?
Ik moest hardop lachen.. Mn collega gelooft nooit meer dat ik aan het werk ben.quote:
was je dat dan?quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:35 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik moest hardop lachen.. Mn collega gelooft nooit meer dat ik aan het werk ben.
quote:
[..]
Maar wat nou als je niet bent wezen fietsen en er wel gekotst wordt... ?quote:
Hier vanmorgen ook Nijna.quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:22 schreef Nijna het volgende:
[..]
Maar wat nou als je niet bent wezen fietsen en er wel gekotst wordt... ?
Yoki was een no-go erin en eruit
Uit een rietjesbeker? Die worden slecht schoon in de vaatwasser.quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:22 schreef Nijna het volgende:
[..]
Maar wat nou als je niet bent wezen fietsen en er wel gekotst wordt... ?
Yoki was een no-go erin en eruit
Dan koop je gewoon weer nieuwe, geld zatquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:25 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Uit een rietjesbeker? Die worden slecht schoon in de vaatwasser.
Nieuwe vaatwasser?quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:28 schreef moussy het volgende:
[..]
Dan koop je gewoon weer nieuwe, geld zat
Hier ging het over zichzelf heen...quote:
Ik zou een nieuw leven aanvragen omdat het huidige zo kansloos verloren is.quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:41 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik zou een nieuwe aanvragen. Gewoon, omdat het kan
quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:41 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik zou een nieuw leven aanvragen omdat het huidige zo kansloos verloren is.
Ja en dat kan weer niet op een oud matras.quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:43 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ja nee dat kan niet. Want dan moet je eerst toegeven dat je het verneukt hebt
Genieten van Twitter en hier ook giebelen. Loopt soms zo heerlijk inelkaar doorquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:40 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ja en wat moet jij nou weer?
Ja dan kun je tenminste weer wat langer wow'en...quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:47 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Nee evenstar, er is geen tijd om op de blaren te zitten! Laten we maar hopen dat er snel een vaatwasser komt, dan kan het wel
En bavaria 0.0% drinkenquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:51 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja dan kun je tenminste weer wat langer wow'en...
Zouden daar ook potjes voor zijn?quote:
Mn kinderen gedumpt zodat ik kan werken.quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:13 schreef _evenstar_ het volgende:
nice.. hoe heb je dat bekostigd :p?
Verkeerde prioriteiten heb ik..quote:
quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:17 schreef Estrys het volgende:
mooi hoor, met de complete uitrusting? electrisch bedienbare ramen, licht metalen velgen, airco, radio/cdspeler, vaatwasser?
Zelfs als ik ga scheiden kom ik neit voor potjes in aanmerking... En dat terwijl mn salaris echt niet een mega vetpot is.quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:16 schreef debuurvrouw het volgende:
ik wil ook mijn kinderen bij de kinderdump brengen.Maar ja, ik hou nergens mijn hand op, dus ik kom nergens voor in aanmerking.
Kan beter gaan scheiden, dán krijg ik tenminste reintegratie vergoed en een jobcoach enzo.
Waar kan ik klagen?
En misschien ook nog wel alimentatie....quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:16 schreef debuurvrouw het volgende:
ik wil ook mijn kinderen bij de kinderdump brengen.Maar ja, ik hou nergens mijn hand op, dus ik kom nergens voor in aanmerking.
Kan beter gaan scheiden, dán krijg ik tenminste reintegratie vergoed en een jobcoach enzo.
Waar kan ik klagen?
Ze wilde de mijne niet hebben bij de Babydump...te oudquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:16 schreef debuurvrouw het volgende:
Waar kan ik klagen?
Maar gelukkig ben je dan thuis om er liefdevol voor te zorgen en van ze te genietenquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:17 schreef Books het volgende:
Kinderen zijn gewoon een beetje lastig als ze wat druk zijn en met het hoofdbonken of als ze niet normaal eten zijn ze ineens weer baby
ik ook alleen om weer aan het werk te komen hoor.quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:18 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Zelfs als ik ga scheiden kom ik neit voor potjes in aanmerking... En dat terwijl mn salaris echt niet een mega vetpot is.
Duowagens ook, dus je kan nog een keertje baren ook.quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:21 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik ook alleen om weer aan het werk te komen hoor.![]()
Wij moeten ook een nieuw matras trouwens. Ik hoor dat ze die weggeven?
Ja, daar zijn speciale potjes voor. Je zou wel gek zijn als je die niet misgebruiktquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:21 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik ook alleen om weer aan het werk te komen hoor.![]()
Wij moeten ook een nieuw matras trouwens. Ik hoor dat ze die weggeven?
oh vet!quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:22 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Duowagens ook, dus je kan nog een keertje baren ook.
Mot je soms een halve liter naar je harses??quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:25 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
oh vet!
hippe auto trouwens. Kan wel zien dat werken in je aard zit. Sorry als ik je daarmee beledig.![]()
![]()
Wil je die zelf niet leegdrinken dan?!quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:26 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Mot je soms een halve liter naar je harses??
Het is toch ook mogelijk om een second opinion aan te vragen, dacht ik... ik weet het niet precies. Er is wel een uitgebreid boekje over WIA aanvragen...quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:24 schreef Books het volgende:
Even een vraagje tussendoor?! Iemand ervaring met een WIA aanvragen maar eigenlijk tegen je wil? Ik word afgekeurd (althans dat wil het UWV, maar ik niet). Kan je dat aangeven met de verzekeringsarts of is die gewoon heel duidelijk van ja het advies is afkeuren en u steekt op dit moment niet heel goed in elkaar dus ik ben het daar mee eens en klaar?
Ik heb er al 5 op... Het is al half 4...quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:27 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Wil je die zelf niet leegdrinken dan?!
Uberbrave mama's zijn saai. Toch? Ik hou niet zo van saai.quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:28 schreef -sabine- het volgende:
Ik hebhad jullie als uberbrave mamas in mijn herinnering.
Geboefte
Nou en, een paar vlekken in je broek valt niemand op toch? Droogt wel op de fiets.quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:30 schreef Memmel het volgende:
Ik moet naar huis, ik heb mezelf bevuild...
quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:30 schreef Memmel het volgende:
Books, hier kun je ook meer vinden: http://www.uwv.nl/wia/index.aspxquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:31 schreef Books het volgende:
Ah dan ga ik daar eens even op googlen. Het gaat nu redelijk goed eigenlijk en ik zie mezelf heus wel weer ergens voor twee/drie dagen ergens belanden (fulltime wordt het niet meer). Misschien niet meteen maar als het zo rustig aan beter wordt is het moeilijk te accepteren dat je dan verplicht thuis moet zitten zeg maar en bovendien ik ben niet ziek verder (nou ja mijn ledematen vallen uiteen maar verder mankeer ik niets). Thanks Diaan.
Ik was mijn bierglazen wel altijd met de hand trouwens.quote:
koekwausquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:35 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik was mijn bierglazen wel altijd met de hand trouwens.anders slaat het bier zo dood.
Ik dacht dat 'ie dinsdag pas begon?quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:30 schreef Memmel het volgende:
Jaquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:47 schreef debuurvrouw het volgende:
Geniaal. In al zijn droefigheid. Dat je uit jatten gaat omdat die verrekte politici de uitkeringen niet hoger willen maken. Nou, dan moeten ze het zelf maar weten hoor.![]()
En die vrouw waar de politie voor komt.
Aan het werk...quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:53 schreef Keshet het volgende:
[..]
Ik dacht dat 'ie dinsdag pas begon?![]()
Zo, ik heb net lekker ff de vaatwasser uitgeruimd! Hebben jullie nog wat leuks gedaan?
Hoe lang ben je nu arbeidsongeschikt?quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:50 schreef Books het volgende:
Ik ga even pluizen Diaan dank je wel voor de link. Is het een rare gedachtegang dat ik het nogal een stap vind om meteen maar vervroegd af te keuren?
Broekie uit en paalliftenquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:54 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Ja
Deze ook
B. heeft zich bescheurd om het taalgebruik enzomaar het is toch te erg voor woorden, echt alle schaamte voorbij.
Dan pats ik gewoon he! en nie met de vlakke hand hoor neee gewoon met de vuist op die ogen.
noooou wtf
om nog maar te zwijgen over die inceststukjes![]()
![]()
t is toch te erg voor woorden? ik heb de stukjes over t dochtertje geskipt verder, maar B. wilde die serie afleveringen zien vanwege t feit dat t in Den Bosch is.quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:03 schreef Keshet het volgende:
Huup, dat filmpje!![]()
Dat gaat zo even van 'huu ja, ik moet m'n 1000 euro opmaken aan allerlei instanties' naar 'ik zat in de gevangenis voor een poging tot doodslag, zij schreef me brieven en zo hebben we elkaar leren kennen, toen ik vrijkwam zijn we getrouwd en daarna heb ik haar dochtertje van 8 misbruikt maar daar kon ik niks aan doen want ik had een ziekte zei het Pieter Baan Centrum, een ziekte dat ik gek was op kindjes.'
En toen ben ik afgehaakt.
Geen idee, ik profiteer op woensdag altijd van mn ouders.quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:08 schreef Keshet het volgende:
Echt, ik heb alle respect voor 'simpele' mensen of voor mensen bij wie het allemaal even niet zo lekker loopt. Ik heb er ook alle begrip voor dat je gebruik maakt van mogelijkheden die er zijn. Maar profiteurs? Ik kots d'r op.
Wat staat er op het menu voor vanavond? Ik heb ff geen inspiratie.
Ja echt he? 1000 euro! Voor niets.quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:08 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik zit echt met stijgende verbazing over het feit dat al die lui in probleemwijken een uitkering zien als salaris. Niet werken is de norm maar geld krijgen. ik snap dat echt niet.
En 1000 euro krijgen?
en dan nog klagen dat het niet genoeg is. bah, wat een viezerd. en die vrouw.quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:10 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja echt he? 1000 euro! Voor niets.
en pyamapapjes, laat ik daarna meteen de katten inslapen, sateh!quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:14 schreef Books het volgende:
Je bonnen inleveren Mous? Maar wel knijpfruit meenemen he? Dat is zo lekker goedkoop!
Op 14 juli is het dus ong. 2 jaar... die termijn klopt dan wel zo'n beetje eigenlijk. Maar als je het er niet mee eens bent, gewoon kijken of je 2nd opinion kunt krijgen. Volgens mij kun je ook tegen een besluit in bezwaar gaan.quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:11 schreef Books het volgende:
Diaan een goed jaar nu bijna anderhalf als ik zo terugreken. 14 juli wil het UWV het omzetten naar een WIA.
Ik heb hier een ijsbergsla, kipfilet, rijst en woksaus dus dat wordt een stoofpotje met kip en rijst.
@Buuf zijn dat de zweedse balletjes van Knorr??? Is dat lekker? Kreeg laatst een pakje van mijn schoonmams (verkeerd gekocht) maar ik vind die van Ikea ook niet lekker dus het staat nog steeds in de voorraadkast.
heeeej, daar hebbie de buurtjes!quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:54 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Ja
Deze ook
B. heeft zich bescheurd om het taalgebruik enzomaar het is toch te erg voor woorden, echt alle schaamte voorbij.
Dan pats ik gewoon he! en nie met de vlakke hand hoor neee gewoon met de vuist op die ogen.
noooou wtf
om nog maar te zwijgen over die inceststukjes![]()
![]()
nee, het zijn die van Ikea. die lijken het meest op de échte Zweedse.quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:11 schreef Books het volgende:
Diaan een goed jaar nu bijna anderhalf als ik zo terugreken. 14 juli wil het UWV het omzetten naar een WIA.
Ik heb hier een ijsbergsla, kipfilet, rijst en woksaus dus dat wordt een stoofpotje met kip en rijst.
@Buuf zijn dat de zweedse balletjes van Knorr??? Is dat lekker? Kreeg laatst een pakje van mijn schoonmams (verkeerd gekocht) maar ik vind die van Ikea ook niet lekker dus het staat nog steeds in de voorraadkast.
god ik las biertjesquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:10 schreef debuurvrouw het volgende:
Wij eten bietjes met zweedse gehaktballetjes.
Hoe ga je dat je kind uitleggen dan? Straks gaat ie weer kotsen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:15 schreef moussy het volgende:
[..]
en pyamapapjes, laat ik daarna meteen de katten inslapen, sateh!
omgquote:
Welnee, ze zitten niet achterop de fiets, ik heb natuulk een auto!quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:19 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Hoe ga je dat je kind uitleggen dan? Straks gaat ie weer kotsen.
ik heb het met je mee gemist.quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:24 schreef easy-going het volgende:
Dat kotsen, daar heb ik vast iets gemist ofzo
En wil ik het weten????
Als je kind achterop je fiets meegaat moet 'ie de dag daarna kotsen en heeft 'ie koorts. Logisch toch?quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:25 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik heb het met je mee gemist.en ja, je wil het weten want ik ook.dus.
[..]
Jup, is heel normaal.quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:26 schreef Keshet het volgende:
[..]
Als je kind achterop je fiets meegaat moet 'ie de dag daarna kotsen en heeft 'ie koorts. Logisch toch?
Ik denk dat ik een nieuwe fiets zou bedelen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:26 schreef Keshet het volgende:
[..]
Als je kind achterop je fiets meegaat moet 'ie de dag daarna kotsen en heeft 'ie koorts. Logisch toch?
is vast wel een potje voor, werken is zo 1999!quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:29 schreef Vicky het volgende:
ja maar dan wel een moeder fiets he.. want andere fietsen zijn niet goed genoeg
wil je de mijne een keer lenen??quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:36 schreef Ticootje het volgende:
ik wil ook een moederfiets... Misschien ruilen voor mn vaatwasser?
Liever niet, straks krijg ik conditie.quote:
oh ja stel je voorquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:37 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Liever niet, straks krijg ik conditie.
Tokkiebuurt!quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:36 schreef debuurvrouw het volgende:
BE zal zich de volgende keer wel twee keer bedenken voordat ze ons maant meer te posten in de SC.![]()
En ik ga maar eens even richting speeltuin. Mijn jongste komt net thuis en zegt dat zijn broers m naar huis gestuurd hebben omdat ze gaan vechten voor de hut.![]()
dat doen ze anders nooit. T hólt achteruit hier.
Nou ze zijn iets ruimer zodat jet beter kan opstappen en de standaard is vaak wat beter zodat je fiets moeilijker ompleurt als je kind erin zit.quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:38 schreef Keshet het volgende:
Nou, over fietsen gesproken he? Hoe handig is zo'n moederfiets nou? Zo'n zitje kan toch ook prima op een gewone fiets?
Heel handig, ik ben er nog steeds blij mee.quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:38 schreef Keshet het volgende:
Nou, over fietsen gesproken he? Hoe handig is zo'n moederfiets nou? Zo'n zitje kan toch ook prima op een gewone fiets?
wat zij zegtquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:38 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nou ze zijn iets ruimer zodat jet beter kan opstappen en de standaard is vaak wat beter zodat je fiets moeilijker ompleurt als je kind erin zit.
ik heb deze:quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:41 schreef Keshet het volgende:
Maar bij moederfietsen moet ik altijd aan pittige korte kapseltjes denken.
Oh die is mooi!quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:42 schreef Vicky het volgende:
[..]
ik heb deze:
[ afbeelding ]
inclusief mandje en tassen
*vertrut is*
Dat klinkt dan wel weerquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:47 schreef SacreCoeur het volgende:
Moederfietsen zijn ook niet onwijs mooi, al vind ik de mijne wel mooi
Montego Liberty hippie uitvoering met bloemetjes.
Zo'n breed stuur fiets zo onwijs lekker he en ik heb een klein frame maat dus het is net alsof ik op een lowrider zit
Ik werd elders nieuwsgierig gemaakt. Jee wat een trieste bende. En dat heeft dan stemrecht.quote:
Ik vond 't tweede filmpje nog erger..quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:12 schreef dutchie het volgende:
[..]
Ik werd elders nieuwsgierig gemaakt. Jee wat een trieste bende. En dat heeft dan stemrecht.
Wij hebben hem in N. gekocht voor 200,- nieuw. Valt best mee toch?quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:14 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik fiets al 11 jaar rond op een opoefiets. Kind voorop, kind achterop, boodschappen, buggy en m`n eigen lompe lijf..moeiteloos.
Moederfietsen zijn voor als je heel erg veel fietst. Of geld te veel hebt.
Vind ik
Ik las "sleutelkinderen"quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:45 schreef debuurvrouw het volgende:
Nou, het viel weer mee.mijn kleine dramaking. Kon het me al niet voorstellen, mijn sukkelkinderen.
Ik heb de vaatwasser net eens aangezet,ik heb nooit erg in dat ding, mijn man zal straks wel verbaasd zijn dat hij al gedraaid heeft.quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:18 schreef Memmel het volgende:
Ok, ik snap m. "Je mag altijd meeposten heurrrrr". Alstublaft.
Zeg, ik zoek eigenlijk nog iemand die mijn vaatwasser kan leeghalen. Op de dinsdag en de donderdag. Ma, wo en vrijdag zijn voorzien.
Ik heb geen aard van werken hè, dusquote:
Stomme tokkiequote:Op woensdag 26 januari 2011 18:44 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik heb geen aard van werken hè, dus
Ik snapte het ook al nietquote:Op woensdag 26 januari 2011 18:44 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik heb geen aard van werken hè, dus
je kent me tochquote:
* jaloers is. De eerste twee hier ook, maar geen tijd om te relaxen. Heb een vergadering van de oudercommissie van KDV.quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:48 schreef Vicky het volgende:Tico
zo.. de kinderen liggen, de vaatwasser draait... tijd om te relaxen!
quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:55 schreef -sabine- het volgende:
Tico, zeg je ook wel eens iets niet?
neequote:Op woensdag 26 januari 2011 20:35 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Oohh, die probleemwijken in den boschdas gewoon maar 10 minuten van mijn huis af. En dat die rellen alweer 11 jaar geleden zijn
dat incest stukje
![]()
had ik algedaan
quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:35 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Oohh, die probleemwijken in den boschdas gewoon maar 10 minuten van mijn huis af. En dat die rellen alweer 11 jaar geleden zijn
dat incest stukje
![]()
had ik algedaan
quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:47 schreef Memmel het volgende:
Nou had ik vanavond alweer de buuv aan het huilen. ik had een mooie giga bos bloemen gekocht voor haar. En toen moest ze weer huilen. En dat ze zo'n lieve buuv had (ik dus!!).
Ik denk dat ik er met twee vaatwassers wel ben dan. Lijkt me echt top, schoon uit de ene, vies in de andere en vice versaquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:52 schreef Sonnetje85 het volgende:
"Komt wel goed schatje"
maar je bent wel een hele lieve buuf hoor
Ik moet mijn vaatwasser nog uitruimen, maar geen zin in.
Das wel t nadeel van zo'n ding, tis hier vaak een verlengd keukenkastje
Eigenlijk hebben we meer vaatwassers nodig, en geen gewone kastjes meer
Hoho er kan er maar één de allerliefste buuf zijn hè!quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:53 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik denk dat ik er met twee vaatwassers wel ben dan. Lijkt me echt top, schoon uit de ene, vies in de andere en vice versa
En je bent écht een lieve buuf Memmel.
lijkt me dus echt helemaal goud he!quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:56 schreef Keshet het volgende:
Wawasserdan met je buuf Memmel?
Er zijn trouwens echt mensen die 2 vaatwassers hebben en ze ook op die manier gebruiken he. Dus de schone vaat in de een, als je dan dingen gebruikt hebt gaan ze in de andere en zo wissel je dan steeds. True story.
oeh dat lijkt me ook wel een uitvinding trouwens.. maar dan red ik het niet met 2 hoor...quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:53 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik denk dat ik er met twee vaatwassers wel ben dan. Lijkt me echt top, schoon uit de ene, vies in de andere en vice versa
En je bent écht een lieve buuf Memmel.
Wrom nie?quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:59 schreef Vicky het volgende:
[..]
oeh dat lijkt me ook wel een uitvinding trouwens.. maar dan red ik het niet met 2 hoor...
die zou ik ook wel willen hebben, maar helaas, die kunnen we niet betalen. Dus dan doe ik het maar zelfquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:00 schreef debuurvrouw het volgende:
Dat scheelt een gekloot! En de tijd die je dan uitspaart, jonguh!
Oh, en het eerste wat ik ga doen als ik een baan heb. (áls) is een werkster huren.
te veel zooiquote:
oh, dan was ik snel klaar! dan mocht ie het van mij doen!quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:01 schreef Sonnetje85 het volgende:
ik wil ook een werkster, maar mn werderhelft niet
Ik haat schoonmaken! Is er niet ergens een potje voor schoonmakers?? (lost probleem wederhelft wil geen werkster niet op, maar misschien wil ie dan wel)
sssssssht! ik wil niet horen dat dat niet te betalen is.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:02 schreef Vicky het volgende:
[..]
die zou ik ook wel willen hebben, maar helaas, die kunnen we niet betalen. Dus dan doe ik het maar zelfAmber werd vandaag teruggebracht na een middagje spelen en de vader van het meisje vond dat het zo lekker fris en schoon rook in huis
vriendinnetje bood me 15 euro per uur als ik haar huis kwam schonmakenquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:03 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
sssssssht! ik wil niet horen dat dat niet te betalen is.
oh niet? ja, ik ga toch een beetje uit van mijn eigen situatie dan.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:03 schreef Sonnetje85 het volgende:
Hij helpt ook wel hoorTis niet dat ie de hele dag op de bank bier ligt te drinken ofzo
Maar ik vind t ook stom van m jaben ook maar opgehouden met zeuren
ja, dat las ik in de krant ja, dat het 15 euro per uur is. Nou, elke week 3 uurtjes moet kunnen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:04 schreef Vicky het volgende:
[..]
vriendinnetje bood me 15 euro per uur als ik haar huis kwam schonmaken
oh, dan kan ze voor hetzelfde geld 1,5 uur langer komen! ideaal. Al schijnt het hier lastig te zijn een goede hulp te vinden.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:07 schreef Memmel het volgende:
Ik betaal de mijnese een tientje per uur hoor!
oeh dan had ik dus JA moeten zeggen tegen het schoonmaakklusje bij haar thuisquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:07 schreef Memmel het volgende:
maar is ze er tevreden meequote:Op woensdag 26 januari 2011 21:07 schreef Memmel het volgende:
whaha heeft ze weer opslag gevraagd?quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:11 schreef Memmel het volgende:
Maar de mijnese is ook echt niet meer waard hoor vind ik dan. Zij denkt daar heel anders over.
woehoe!!!! En en en en en en ene en en en?????quote:
Nee ze is er niet meer op teruggekomen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:12 schreef Vicky het volgende:
[..]
whaha heeft ze weer opslag gevraagd?
quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:14 schreef Memmel het volgende:
[..]
Nee ze is er niet meer op teruggekomen.
huh? whut?:o da's geheel onverwacht en niet in de lijn der verwachting?quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:13 schreef k_i_m het volgende:
Het viel mee. Begrip, vree en pais
. en nu ben ik achterdochtig
.
ik heb het ooit eens gekeken en het is idd vaagquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:15 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
Zit er iemand heul toevallig the bachelor te kijken, ik zit wat te zappen en ik kan niet stoppen me kijken. Wat een raar programma...
Hetzelfde, maar dan bij de voormalig NPSquote:
ligt aan de situatiequote:Op woensdag 26 januari 2011 21:17 schreef simmu het volgende:
ik rag ff tussendoor, ik heb geen verstand van werksters (mijn horde nichtjes uitgezonders)
tips gevraagd! want mijn allereerste midweekje weg zonder man & gebroed is binnen bereik! man is (al tegenspartelend) overtuigd, hij gaat morgen na of het qua werk kan. maar wat is wijsheid? alles helemaal tot in de puntjes voorbereiden of juist niet?
Oeh! Foto's?quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:17 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
Ik heb een mannelijk werkster, een werker dus. Die krijgt ook een tientje per uur.
Voor je gevoel; ja.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:17 schreef simmu het volgende:
ik rag ff tussendoor, ik heb geen verstand van werksters (mijn horde nichtjes uitgezonders)
tips gevraagd! want mijn allereerste midweekje weg zonder man & gebroed is binnen bereik! man is (al tegenspartelend) overtuigd, hij gaat morgen na of het qua werk kan. maar wat is wijsheid? alles helemaal tot in de puntjes voorbereiden of juist niet?
de meningen verschillen daaromtrentquote:
nou als je denkt, krijg de schijt en zoek het fijn uit. Dan laat je het zo. Denk je mee en och arme man zieluggg enz, dan zou ik het tot in de puntjes regelen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:20 schreef simmu het volgende:
[..]
de meningen verschillen daaromtrent
geen van beiden, ik ga meer in de richting van "ach, mijn arme wurmpies van kinders toch"quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:21 schreef moussy het volgende:
[..]
nou als je denkt, krijg de schijt en zoek het fijn uit. Dan laat je het zo. Denk je mee en och arme man zieluggg enz, dan zou ik het tot in de puntjes regelen.
met natuurlijk danquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:21 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
Hahahaha,met of zonder pantykousjes ?
Dat zal toch wel meevallen?quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:23 schreef simmu het volgende:
[..]
geen van beiden, ik ga meer in de richting van "ach, mijn arme wurmpies van kinders toch"
Hoe mooi je het ook bedenkt en regelt, het gaat toch vaak al fout bij de eerste handeling die je niet beschreven hebt omdat die zo voor de hand ligt, dat de rest ook de soep in draaitquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:21 schreef moussy het volgende:
[..]
nou als je denkt, krijg de schijt en zoek het fijn uit. Dan laat je het zo. Denk je mee en och arme man zieluggg enz, dan zou ik het tot in de puntjes regelen.
idd, klaar slotje! Hier gaat het al fout met 1 dag de hort opquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:27 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Hoe mooi je het ook bedenkt en regelt, het gaat toch vaak al fout bij de eerste handeling die je niet beschreven hebt omdat die zo voor de hand ligt, dat de rest ook de soep in draait.
weet ik, maar blijft leuk om te zeggenquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:26 schreef Memmel het volgende:
Dames, ten tijde van de kousjes was ik al ruimschoots bezwangerd hoor. Anders was dat nooit gebeurd.
0,0%?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |