Haai!quote:
een slaapfeestje op stand dusquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:36 schreef Memmel het volgende:
Waar de Dom Perignon rijkelijk vloeit...
Nieuw deel. Ik zat nog in de oude te refreshen.quote:
ik refresh wel eens een pagina en vind het dan gek dat er niks bij komt... dan zijn we al weer een pagina verderquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:48 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Nieuw deel. Ik zat nog in de oude te refreshen.
Dat vind ik heerlijkquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:47 schreef Sonnetje85 het volgende:
ik ben trouwens aan de blue curacao met 7up
weer s wat anders dan wijn
wilde eigenlijk aan de dropshot, mja is zo snel op
Oi, dat is vast confronterend inderdaad!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:39 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
Sneu van je buf Mems!
Ik ben vanavond met oudste naar een open avond van de midelbare school op de hoek van de straat wezen kijken. En nu stop ik m,n kop weer ff terug in het zand. Ik heb geen groot kind, echt niet
quote:Op woensdag 26 januari 2011 08:03 schreef freecell het volgende:
[..]
Oi, dat is vast confronterend inderdaad!
Ik heb van 3 tot 4 wakker gelegen omdat ik dacht ik dat op L zijn arm had gestaan en dat die nu zo _--_ stond (de onderarm) en dat ik het niet gezien had en dat hij daarom zo huilerig was voor het naar bed gaan
Ja, goed, het slachtoffer, waarvan ik zeker weet dat ik er NIET op gestaan heb, rent hier vrolijk rond nuWat op zich fijn is, maar ik ben wel wat gaat nu
Dat kan ik me voorstellen ja, dan wil je het liefst bij je kind zijn! (Ik dacht meteen 'niet te snel, anders moet je meehelpen met kots opruimen.'quote:Op woensdag 26 januari 2011 08:46 schreef Memmel het volgende:
Mijn moeder belt net dat Morris moe is en of ie alweer mocht slapen. Ben ik er live getuige van dat ie mam, de bank en zichzelf onderkotst...
En nu wil ik naar huis om 'm te vertroetelen.
voorjaarquote:Op woensdag 26 januari 2011 10:05 schreef Saffier het volgende:
Arme Morris!
Vick, zwanger, ongesteld of voorjaar in je bol?
quote:Op woensdag 26 januari 2011 09:59 schreef Vicky het volgende:
Tess ging net even 'helpen' en was toen zeiknat
Ik doe het ook als Tess slaap hoor maar ze was zo lekker aan eht spelen, ik ben gewoon stiekum weggeslopen... en toen stond ze ineens weer naast me...quote:Op woensdag 26 januari 2011 10:15 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
ik vind het maar lastig als ze willen helpen..
Dus doe het vaak als Lennon slaapt.
Voorjaar?
quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:53 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik ben net naar het tuincentrum gefietstmet mijn dochter achterop. Ze zong de hele weg liedjes
quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:53 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik ben net naar het tuincentrum gefietstmet mijn dochter achterop. Ze zong de hele weg liedjes
Moet ze nu kotsen?quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:53 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ze heeft koorts denk ik.quote:
quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:54 schreef freecell het volgende:
Welnee, kind op de peuterspeelzaal, dan heb ik de kans om boven bezig te gaan. F vermaakt zich daar wel met willekeurige dingen, kasten met spiegels enzo, en sloopt verder niks
ik had ook geen zin maar het moest echt.. het was al wer ruim een week geleden dat ik gedweild had...quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:59 schreef moussy het volgende:
Ik moet nog beginnen met poetsen, maar ik heb geen zihin!
uhh nou weet je.. ik vind het wel mooi geweest voor vandaagquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:07 schreef Ticootje het volgende:
Vicks, je mag mijn huis ook wel ff doen.. Jij bent toch klaar. M. is thuis.
banden wel opgepompt?quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:11 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ja maar dat is niet zo raar met mijn rijstijl
en pantykousjes aan..?quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:26 schreef Memmel het volgende:
TF...volgende keer iets beter je best doen.
En een steunslip.quote:
Ik zoog het laken z`n reet in..hoeveel harder moet ik m`n best doen?quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:26 schreef Memmel het volgende:
TF...volgende keer iets beter je best doen.
quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:30 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik zoog het laken z`n reet in..hoeveel harder moet ik m`n best doen?
Ik moest hardop lachen.. Mn collega gelooft nooit meer dat ik aan het werk ben.quote:
was je dat dan?quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:35 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik moest hardop lachen.. Mn collega gelooft nooit meer dat ik aan het werk ben.
quote:
quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:30 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik zoog het laken z`n reet in..hoeveel harder moet ik m`n best doen?
Maar wat nou als je niet bent wezen fietsen en er wel gekotst wordt... ?quote:
Hier vanmorgen ook Nijna.quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:22 schreef Nijna het volgende:
[..]
Maar wat nou als je niet bent wezen fietsen en er wel gekotst wordt... ?
Yoki was een no-go erin en eruit
Uit een rietjesbeker? Die worden slecht schoon in de vaatwasser.quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:22 schreef Nijna het volgende:
[..]
Maar wat nou als je niet bent wezen fietsen en er wel gekotst wordt... ?
Yoki was een no-go erin en eruit
Dan koop je gewoon weer nieuwe, geld zatquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:25 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Uit een rietjesbeker? Die worden slecht schoon in de vaatwasser.
Nieuwe vaatwasser?quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:28 schreef moussy het volgende:
[..]
Dan koop je gewoon weer nieuwe, geld zat
Hier ging het over zichzelf heen...quote:
Ik zou een nieuw leven aanvragen omdat het huidige zo kansloos verloren is.quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:41 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik zou een nieuwe aanvragen. Gewoon, omdat het kan
quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:41 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik zou een nieuw leven aanvragen omdat het huidige zo kansloos verloren is.
Ja en dat kan weer niet op een oud matras.quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:43 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ja nee dat kan niet. Want dan moet je eerst toegeven dat je het verneukt hebt
Genieten van Twitter en hier ook giebelen. Loopt soms zo heerlijk inelkaar doorquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:40 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ja en wat moet jij nou weer?
Ja dan kun je tenminste weer wat langer wow'en...quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:47 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Nee evenstar, er is geen tijd om op de blaren te zitten! Laten we maar hopen dat er snel een vaatwasser komt, dan kan het wel
En bavaria 0.0% drinkenquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:51 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja dan kun je tenminste weer wat langer wow'en...
Zouden daar ook potjes voor zijn?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |