quote:
Op zaterdag 29 januari 2011 04:13 schreef PfenisBaron het volgende:Gozert waarom huil je nou? Omdat een chick een belachelijk sturende opmerking van je mattie negatief beantwoorde?
Je hebt een complex met je uiterlijk vriend, en zolang je dat blijft houden gaat het niet lukken om een chick te scoren.
Leer van jezelf te houden, en barst voortaan niet meer in janken uit waar je vriend met zn vriendin bij is. Dergelijke belachelijke acties maken de situatie alleen maar mee gespannen en helpen bovendien geen fuck. Je moet het toch met jezelf zien te regelen, dat kunnen S&M niet voor je doen, en bovendien zijn hun woorden op dit moment toch aan dovemans oren gericht bij jou. Je hebt alleen maar oog voor je eigen ellende, en dat is belachelijk genoeg.
En dan met domme verhalen komen over welke pua je wel niet gaat uitproberen vanavond...laat ons toch niet lachen hier. De enige die je voor de gek houdt ben jezelf. Als je niet stopt met dat zelfmedelijden, niet de positieve benadering zoekt en elke kans benutten in plaats van in twijfel trekken kun je pua doen wat je wil maar maakt het allemaal niet uit.
Voor een succesvolle uitdagende conversatie zul je eerst een evenwichtige gesprekspartner moeten worden, en niet de zielepiet die nu voor ze staat.
En dit is overigens goed bedoeld, maar ik word na een dag al doodmoe van iemand die al jaren met een probleem zit wat ie puur aan zichzelf te wijten heeft. Namelijk die verdomd negatieve insteek van je. En als je het zelf niet op orde krijgt, ga je beter eens met een psycholoog praten.
I know, ik probeer ook echt op een andere manier te denken. Maar door deze afwijzing geef ik mijn uiterlijk meteen de schuld. Een reden van de afwijzing kan zijn omdat ik niet echt met haar praatte of naast haar ging lopen tijdens het uitgaan want ik had haar eigenlijk al afgewezen ( op persoonlijkheid: te dominant, asociaal, betweterig, arrogant in combinatie met haar overgewicht wat ik dus niet erg vind als de persoonlijkheid niet zo verschrikkelijk was ) dus ze kan me hebben afgewezen omdat ze denkt dat ik haar niet zie staan of interesse in haar toonde.
Ja ik kreeg een negatief gevoel omdat ik vond dat ik te lelijk was om met deze mensen om te gaan en toen sloeg mijn persoonlijkheid over in negativiteit wat zich vertaalde in stil zijn en je kut voelen terwijl ik de eerste uren nog volop meepraatte en grapjes maakte en een zeer goede indruk achterliet op de vriendin van mijn vriend.
Misschien dat ik er een klein beetje op vooruit ben gegaan, ik heb het gevoel dat ik onderdeel uitmaak van een vriendenkring met de populairste gast die mee heel erg graag mag.
Ik hoop alleen dat doordat ik mijn zwakte toonde het niet officieel verkloot heb. S was in elk geval lief tegen me en M was ook erg nice. Ik heb het gevoel dat onze band sterker is geworden omdat ik in de 3 jaar dat ik bevriend ben met hem nog nooit een enkele vorm van zwakte heb laten zien. ( ik stond bekend als de zelfstandige gast die alles voor elkaar heeft zonder problemen )
Alleen dit probleem begint beslag te leggen op mijn hele leven en zelfs de dagelijkse taken beginnen moeilijker te worden voor me. Er is bijna geen seconde dat ik niet aan mijn lelijkheid denk.
Positief: Mijn sociale vrees is verdwenen. Ik durf alles te zeggen, ik bloos nooit meer!.
Medicatie gebruik ik al, maar dit zit zo diep dat zelfs met sterke medicatie deze gedachten nog niet te onderdrukken valt.
Ik wou dat er 1 vrouw op de aarde rondliep die me zag staan!
Aan de andere kant, ik ben niet veel vrouwen tegen gekomen in mijn twintiger jaren. Alleen op kantoor en that's it. Dus ik ben eigenlijk ook nog nooit afgewezen maar door de "blikken der afwijzingen "voelt het alsof ik al 1 miljoen keer ben afgewezen.
Ik heb nog nooit een vrouw zomaar aangesproken tijdens het stappen.
[ Bericht 3% gewijzigd door richard_prf op 29-01-2011 05:51:54 ]