abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92020025
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 18:19 schreef richard_prf het volgende:
Over een half uurtje na Breda. Even kijken of ik wat PUA literatuur kan toepassen vanavond. Ik heb zo'n 7 uur non stop zitten studeren vandaag.
Goed zo. :D
pi_92020294
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 01:24 schreef richard_prf het volgende:
Ik ben ook met de PUA begonnen.
het lijkt me dat de meisjes die in dergelijke onzin trappen niet echt je doelgroep zijn?
  zaterdag 29 januari 2011 @ 00:53:35 #153
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_92023012
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 00:06 schreef Regnat_Populus het volgende:

[..]

het lijkt me dat de meisjes die in dergelijke onzin trappen niet echt je doelgroep zijn?
Wat voor een soort meisjes denk je dat het zijn dan?
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  zaterdag 29 januari 2011 @ 01:04:08 #154
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_92023559
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 00:06 schreef Regnat_Populus het volgende:

[..]

ik wil hier even op inhaken. als je kennis van pua weet, weet je beter hoe alle meisjes werken.
  zaterdag 29 januari 2011 @ 01:06:26 #155
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_92023674
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 01:04 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ik wil hier even op inhaken. als je kennis van pua weet, weet je beter hoe alle meisjes werken.

Sssst.. daar doelde ik ook op. Ik wil dat zij antwoordt ;)
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  zaterdag 29 januari 2011 @ 01:12:36 #156
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_92023978
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 01:06 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Sssst.. daar doelde ik ook op. Ik wil dat zij antwoordt ;)
oh verdorie ! :P, sorry

ik vind dat in deze serie wat die deelnemers leren wel een goed beeld geeft:
wiki link naar pick up artist tv serie

[ Bericht 4% gewijzigd door mylifeisgrey op 29-01-2011 01:18:31 ]
pi_92026314
Ok ik ben terug , hier een aangeslagen Richard.

Ik kwam aan in Breda. Vriend deed open (M), we praatten wat en toen gingen we zijn vriendin (S) ophalen van haar werk (met mijn auto).
Het was gezellig en we reden naar hun woning toe waar we nog ff wat pizza gingen eten. Vervolgens kwam er een vriendin (A) langs.

Mja om het verhaal maar even kort te houden. We zijn met zijn vieren uitgeweest en op het eind ging die vriendin (A) naar huis en ging ik nog even naar binnen bij M en S.

Ergens in de avond begon S erover dat A al heel lang een vriend zoekt en ze vroeg aan A van "is Richard niets voor jou dan?" waarop A antwoordde " nee hij is mijn type totaal niet "

En S vertelde dit aan mij. En op dat moment voelde ik me dus wel kut en ik begon te huilen" Jaa...aaaa... aaa maar ik ben ook super lelijk.... " ( niet dat ik A wat vond want ze is 100 kilo en ze is ook vrij dom)
Vervolgens begonnen zowel M als S , A helemaal aftekraken zo van " A is zelf een walvis en toch zo kieskeurig " A wijst bijna elke jongen af " A gaat alleen voor het uiterlijk en ontmoet alleen verkeerde jongens "A heeft een plaat voor haar kop " A wijst je meteen af als iets haar niet aan staat " A is een zeikerd "

En S zei dat omdat ze me afwees dat niet perse mijn uiterlijk hoeft te zijn maar gewoon haar type niet ben.

Mja ik vroeg dus aan S of ik echt zo lelijk ben waarop ze zei dat dit niet het geval is. En ook M zei dat dit niet zo was.
S wil me nu gaan koppelen en ik zei ja maar er zijn toch geen vrouwen die me willen als zelfs de walvissen me niks vinden :(
  zaterdag 29 januari 2011 @ 02:16:00 #158
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_92026454
en ben je nog uitgeweest en iets kunnen toepassen van de pua?, behalve met je vrienden normaal en oke zitten doen, en dan huilen dat A niet op je valt? (wat dus niet door je uiterlijk komt, maar omdat je je niet gedragen hebt als 'een foute' man overigens)

en kleine kans dat het wel door je uiterlijk komt(dat kan altijd), maar bijna alle vrouwen vinden jou oke genoeg denk ik hoor rich
pi_92026667
Ja ik ben uit geweest maar niet zo lang dus geen PUA toegepast. Ik ga nu proberen te slapen na alweer ( hoe kan het ook anders ) een kut ervaring.

Wel zeiden ze van "Ja je kan altijd hierheen komen en met ons uitgaan als je wilt en S zei dat ik haar altijd mocht bellen als ik me kut voelde.

En nu net nog een smsje van M " Eey man ben je al thuis? en komt allemaal goed man je weet vrienden voort leven man, trusten M en S.
pi_92027154
Ik kan niet slapen hierdoor. Ik moet weer de hele tijd huilen.
Ik ga nu mijn australische "vriendin"bellen, hopelijk voel ik me dan beter omdat ze me altijd probeert op te vrolijken.
  zaterdag 29 januari 2011 @ 04:13:02 #161
326272 PfenisBaron
diversiteitsprediker
pi_92028892
Gozert waarom huil je nou? Omdat een chick een belachelijk sturende opmerking van je mattie negatief beantwoorde?

Je hebt een complex met je uiterlijk vriend, en zolang je dat blijft houden gaat het niet lukken om een chick te scoren.
Leer van jezelf te houden, en barst voortaan niet meer in janken uit waar je vriend met zn vriendin bij is. Dergelijke belachelijke acties maken de situatie alleen maar mee gespannen en helpen bovendien geen fuck. Je moet het toch met jezelf zien te regelen, dat kunnen S&M niet voor je doen, en bovendien zijn hun woorden op dit moment toch aan dovemans oren gericht bij jou. Je hebt alleen maar oog voor je eigen ellende, en dat is belachelijk genoeg.

En dan met domme verhalen komen over welke pua je wel niet gaat uitproberen vanavond...laat ons toch niet lachen hier. De enige die je voor de gek houdt ben jezelf. Als je niet stopt met dat zelfmedelijden, niet de positieve benadering zoekt en elke kans benutten in plaats van in twijfel trekken kun je pua doen wat je wil maar maakt het allemaal niet uit.
Voor een succesvolle uitdagende conversatie zul je eerst een evenwichtige gesprekspartner moeten worden, en niet de zielepiet die nu voor ze staat.

En dit is overigens goed bedoeld, maar ik word na een dag al doodmoe van iemand die al jaren met een probleem zit wat ie puur aan zichzelf te wijten heeft. Namelijk die verdomd negatieve insteek van je. En als je het zelf niet op orde krijgt, ga je beter eens met een psycholoog praten.
  zaterdag 29 januari 2011 @ 04:17:21 #162
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_92028936
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 02:22 schreef richard_prf het volgende:
Ja ik ben uit geweest maar niet zo lang dus geen PUA toegepast. Ik ga nu proberen te slapen na alweer ( hoe kan het ook anders ) een kut ervaring.

Wel zeiden ze van "Ja je kan altijd hierheen komen en met ons uitgaan als je wilt en S zei dat ik haar altijd mocht bellen als ik me kut voelde.

En nu net nog een smsje van M " Eey man ben je al thuis? en komt allemaal goed man je weet vrienden voort leven man, trusten M en S.
Wel goeie vrienden! you got something there! :D
Ik heb weet uit ervaring dat als je vrouwen aan je zijde hebt staan dan ben je bij wijze van al half binnen. Als zij haar ogen voor je openhoudt en jou wilt koppelen, dat is i.i.g. heel wat.

[ Bericht 1% gewijzigd door Schenkstroop op 29-01-2011 04:37:45 ]
pi_92029567
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 04:17 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Wel goeie vrienden! you got something there! :D
Ik heb weet uit ervaring dat als je vrouwen aan je zijde hebt staan dan ben je bij wijze van al half binnen. Als zij haar ogen voor je openhoudt en jou wilt koppelen, dat is i.i.g. heel wat.

Ik heb haar gezegd dat dat me niet verstandig lijkt omdat ik te lelijk ben voor haar vriendinnen. Maar volgens haar is ze goed in koppelen dus we zullen zien ( tenzij ze dit zei om mij te troosten zeg maar ).

Mja ik zit er ook niet mee dat die dikke trol mij afwees aangezien ze nogal een rot persoonlijkheid heeft ( vooraf al gewaarschuwd door mijn vriend en vriendin) en zij alleen deel uitmaakt van de vriendengroep omdat de vriendin van mijn vriend zich dan beter gaat voelen als er een dikke meid naast haar loopt. ( dit hebben vrouwen blijkbaar nodig ).

Dat ze me afwees maakte me dus geen fuck uit tenzij de reden het uiterlijk is. Maar zo als gewoonlijk verteld een vrouw je toch nooit de echte reden. Die ervaring heb ik nu wel inmiddels.

S zei ook dat zo'n "walvis" niks voor mij is. Dus vrouwen halen elkaar graag naar beneden.

[ Bericht 2% gewijzigd door richard_prf op 29-01-2011 05:34:50 ]
pi_92029633
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 04:13 schreef PfenisBaron het volgende:
Gozert waarom huil je nou? Omdat een chick een belachelijk sturende opmerking van je mattie negatief beantwoorde?

Je hebt een complex met je uiterlijk vriend, en zolang je dat blijft houden gaat het niet lukken om een chick te scoren.
Leer van jezelf te houden, en barst voortaan niet meer in janken uit waar je vriend met zn vriendin bij is. Dergelijke belachelijke acties maken de situatie alleen maar mee gespannen en helpen bovendien geen fuck. Je moet het toch met jezelf zien te regelen, dat kunnen S&M niet voor je doen, en bovendien zijn hun woorden op dit moment toch aan dovemans oren gericht bij jou. Je hebt alleen maar oog voor je eigen ellende, en dat is belachelijk genoeg.

En dan met domme verhalen komen over welke pua je wel niet gaat uitproberen vanavond...laat ons toch niet lachen hier. De enige die je voor de gek houdt ben jezelf. Als je niet stopt met dat zelfmedelijden, niet de positieve benadering zoekt en elke kans benutten in plaats van in twijfel trekken kun je pua doen wat je wil maar maakt het allemaal niet uit.
Voor een succesvolle uitdagende conversatie zul je eerst een evenwichtige gesprekspartner moeten worden, en niet de zielepiet die nu voor ze staat.

En dit is overigens goed bedoeld, maar ik word na een dag al doodmoe van iemand die al jaren met een probleem zit wat ie puur aan zichzelf te wijten heeft. Namelijk die verdomd negatieve insteek van je. En als je het zelf niet op orde krijgt, ga je beter eens met een psycholoog praten.
I know, ik probeer ook echt op een andere manier te denken. Maar door deze afwijzing geef ik mijn uiterlijk meteen de schuld. Een reden van de afwijzing kan zijn omdat ik niet echt met haar praatte of naast haar ging lopen tijdens het uitgaan want ik had haar eigenlijk al afgewezen ( op persoonlijkheid: te dominant, asociaal, betweterig, arrogant in combinatie met haar overgewicht wat ik dus niet erg vind als de persoonlijkheid niet zo verschrikkelijk was ) dus ze kan me hebben afgewezen omdat ze denkt dat ik haar niet zie staan of interesse in haar toonde.
Ja ik kreeg een negatief gevoel omdat ik vond dat ik te lelijk was om met deze mensen om te gaan en toen sloeg mijn persoonlijkheid over in negativiteit wat zich vertaalde in stil zijn en je kut voelen terwijl ik de eerste uren nog volop meepraatte en grapjes maakte en een zeer goede indruk achterliet op de vriendin van mijn vriend.
Misschien dat ik er een klein beetje op vooruit ben gegaan, ik heb het gevoel dat ik onderdeel uitmaak van een vriendenkring met de populairste gast die mee heel erg graag mag.

Ik hoop alleen dat doordat ik mijn zwakte toonde het niet officieel verkloot heb. S was in elk geval lief tegen me en M was ook erg nice. Ik heb het gevoel dat onze band sterker is geworden omdat ik in de 3 jaar dat ik bevriend ben met hem nog nooit een enkele vorm van zwakte heb laten zien. ( ik stond bekend als de zelfstandige gast die alles voor elkaar heeft zonder problemen )

Alleen dit probleem begint beslag te leggen op mijn hele leven en zelfs de dagelijkse taken beginnen moeilijker te worden voor me. Er is bijna geen seconde dat ik niet aan mijn lelijkheid denk.
Positief: Mijn sociale vrees is verdwenen. Ik durf alles te zeggen, ik bloos nooit meer!.

Medicatie gebruik ik al, maar dit zit zo diep dat zelfs met sterke medicatie deze gedachten nog niet te onderdrukken valt.

Ik wou dat er 1 vrouw op de aarde rondliep die me zag staan!

Aan de andere kant, ik ben niet veel vrouwen tegen gekomen in mijn twintiger jaren. Alleen op kantoor en that's it. Dus ik ben eigenlijk ook nog nooit afgewezen maar door de "blikken der afwijzingen "voelt het alsof ik al 1 miljoen keer ben afgewezen.
Ik heb nog nooit een vrouw zomaar aangesproken tijdens het stappen.

[ Bericht 3% gewijzigd door richard_prf op 29-01-2011 05:51:54 ]
  zaterdag 29 januari 2011 @ 06:03:14 #165
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_92029680
Als een lelijke trol jou afwijst zou ik dat gebruiken om te oefenen om er echt niet mee zitten. Gebruik haar als opstapje want ze was immers dik en je wilt er toch niet. begin te soulsearchen en vraag je af, als je haar niet aantrekkelijk vindt. Maar haar gedrag en opmerking raakte jou wel waar kwam dat dan door? En als je denkt "ja maar ik ben lelijk en wordt afgewezen door een lelijke is dubbel faal" Is zij jouw stres waard?
pi_92029755
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 06:03 schreef Schenkstroop het volgende:
Als een lelijke trol jou afwijst zou ik dat gebruiken om te oefenen om er echt niet mee zitten. Gebruik haar als opstapje want ze was immers dik en je wilt er toch niet. begin te soulsearchen en vraag je af, als je haar niet aantrekkelijk vindt. Maar haar gedrag en opmerking raakte jou wel waar kwam dat dan door? En als je denkt "ja maar ik ben lelijk en wordt afgewezen door een lelijke is dubbel faal" Is zij jouw stres waard?
Ik heb het gevoel dat ze me afwees omdat ze voelde dat ik haar al afwees door geen interesse te tonen en dat ik daardoor niet haar "type"ben. Zeker weten doe je het nooit natuurlijk. Ik hoop maar dat S de waarheid sprak en dat ik dus niet kansloos lelijk ben.
Inderdaad denk ik dus van "als een dikke trol me al afwijst dan gaat het echt nooit meer goed komen "
Ben in elk geval blij dat ik met die vriend en vriendin kan blijven omgaan. Ik had het gevoel dat ik geaccepteerd werd, dat is ook wel heel fijn moet ik zeggen.( vooral als je zonder familie leeft, alleen een alcoholistische vader ) Ik krijg de indruk dat ze mij niet zien als een lelijk persoon kwa uiterlijk maar iemand op hun niveau. We zitten duidelijk op dezelfde golflengte.
Alleen weten ze nog niet dat ik psychopaat ben die als deze situatie aanhoud gaat escaleren.
  zaterdag 29 januari 2011 @ 06:22:58 #167
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_92029759
richard.
je leest dat pua spul, dan weet je ook dat het niet alleen om de man zijn uiterlijk gaat

en vrouwen hebben liever dat je pas "geintereseerd" in ze wordt, als je hun eenmaal wat beter kent. je hebt dus dingen over haar gehoord, en je had haar al zelf afgewezen door tijdens dat uitgaan al niet meer bij haar in de buurt te lopen. wat boeit het dus dat alsnog S gaat vragen of jullie misschien wat voor elkaar zijn. NIETS

ik kan heir ook wel 100 topics gaan aanmaken, hoe ik vind dat dit-en-dat en andere dingen lelijk aan me zijn.
het valt nog wel mee, ik kan niet echt heel veel aanwijzen wat er allemaal lelijk aan me is. maar alles bij elkaar ben ik lelijk. het totaalbeeld vooral. ik heb dat ook, dat heeft iedereen een beetje.
dus stop daarmee, of negeer het zoals ik doe

edit: niet gemeen bedoelt hoor
kop op nou! :D
pi_92029772
I know MLIG ik begin dat steeds beter in te zien dat uiterlijk minder belangrijk is dan ik dacht. ( Ik kan in huilen uitbarsten als ik om uiterlijk afgewezen wordt, als er een andere reden is dan boeit het me niet )
Australische chick zei hetzelfde. Dat het niet mijn uiterlijk is. Ze probeerde me nog op te vrolijken met deze song:

Alleen word ik hier in elk geval niet vrolijk van.
pi_92029847
Ik ben mentaal nog niet gebroken maar het lijkt steeds dichterbij te komen. Door mijn verleden werd ik gedwongen al vroeg zelfstandig te zijn en heb dus geleerd om overal voor te moeten vechten maar deze gedachtes slopen mijn leven en ik weet niet of het nou waarheid of fictie is.''
Mijn evil thoughts moeten gedood worden.

[ Bericht 7% gewijzigd door richard_prf op 29-01-2011 07:08:16 ]
  zaterdag 29 januari 2011 @ 08:41:29 #170
326168 HLV_Siempre
Poppetje gezien...
pi_92030157
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 01:04 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

Man, hou toch op met die PUA onzin :')
J. <3
pi_92031117
Vind het trouwens wel een beetje raar... je vind dat mensen jou niet mogen beoordelen op je uiterlijk (en dat is ook zo hoor!) maar ondertussen label je wel die A wel als "dikke walvis", hence, je doet dus lekker mee met het hele categoriseren. Nu weet ik het verloop van de avond verder niet maar dat viel me gewoon eventjes op.

Mijn motto is altijd geweest behandel anderen zoals jezelf ook behandeld wilt worden... 99% houd zich daar niet aan hoor maar vind het een goede motto om de dag door te komen. (ben hier soms wel een beetje extreem in).
pi_92031135
Ik kan maar niet in slaap vallen. this sucks. my mind is fucked up. Mijn vreselijke uiterlijk beheerst mijn leven.
  zaterdag 29 januari 2011 @ 11:40:25 #173
291725 Premium_Quality
Natuurlijk gebrouwen
pi_92032809
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 10:21 schreef richard_prf het volgende:
Ik kan maar niet in slaap vallen. this sucks. my mind is fucked up. Mijn vreselijke uiterlijk beheerst mijn leven.
Nee, je zwarte gedachten doen dat.
pi_92032932
Er bestaat een simpel trucje waarmee zelfs de lelijkste man zichzelf in één klap een stuk interessanter en aantrekkelijker kan maken voor het andere geslacht.

En je hoeft er geen volleerd pick up autist voor te zijn om het te kunnen.
pi_92032971
quote:
14s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 11:43 schreef Chuen het volgende:
Er bestaat een simpel trucje waarmee zelfs de lelijkste man zichzelf in één klap een stuk interessanter en aantrekkelijker kan maken voor het andere geslacht.

En je hoeft er geen volleerd pick up autist voor te zijn om het te kunnen.
De loterij winnen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')