Heb jij de rest van het topic uberhaupt wel gelezen dan? Reageer niet zo gepikeerd vrouwtje, dat is nergens voor nodig.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je weet hopelijk wel dat Richard al meerdere topics heeft en dat dit dus ook niet bepaald mijn eerste advies aan hem is? Ga anders even ergens anders de smartass uithangen.
Ja, maar dat is voor mij echt heel moeilijk om dat te zeggen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik had nog een vraagje aan je. Een tijdje terug had je het over iets wat je mij ooit zou vertellen. Ben je dat nog van plan?
Je weet dat hij voor dit alles nog nooit een gesprek had gehad met een vrouw? Dat is nu wel anders. Ik ga niet zeggen dat het dankzij mij is, of andere users hier. Natuurlijk is het vooral dankzij hemzelf. Maar hij heeft dat lef toch ergens vandaan moeten halen. Iets wat die 26 jaar daarvoor nog niet gelukt was. In zijn eerste topic ging het ook voornamelijk over zijn afschuwelijke uiterijk, dat is niet veranderd. Maar andere dingen wel. Van iemand met BDD kan je denk ik niet verwachten dat het van de een op de andere dag helemaal in orde is met je zelfbeeld.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:56 schreef PfenisBaron het volgende:
[..]
Heb jij de rest van het topic uberhaupt wel gelezen dan? Reageer niet zo gepikeerd vrouwtje, dat is nergens voor nodig.
Er waren gedurende dit topic tal van users, binnen welke groep ik ook een zeer voorname rol speelde, die Richard wezen op zijn infantiele zelfbeeld en het probleem precies aanstipten zoals jij dat op deze pagina ook deed. Het feit dat hij al onze adviezen negeerde en zich voortdurend maar de stomdove zielenpiet bleef aanmeten wekte bij mij, en meerdere voorname users, flinke ergernis op.
Dat hij dan jou dan naar voren schuift als redder in nood is werkelijk in- en in-triest.
Wellicht kan ie de volgende keer zijn geestelijke gesteldheid in een verdietige pm met jou privé bespreken, dan verdoen wij onze tijd niet meer aan die knul hier!
Bah wat een wanstaltige vertoning! En zich dan afvragen waarom ie toch elke avond alleen in bed ligt. Ik ben niet stel van mijn á propos te brengen maar dit heerschap heeft het voor elkander gekregen!
Het is niet mijn bedoeling op ergenis op te wekken. In tegendeel ik vind het ook verschrikkelijk dat ik jullie niet geloof. En dat ik toch weer ga denken dat het mijn uiterlijk is.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:56 schreef PfenisBaron het volgende:
[..]
Heb jij de rest van het topic uberhaupt wel gelezen dan? Reageer niet zo gepikeerd vrouwtje, dat is nergens voor nodig.
Er waren gedurende dit topic tal van users, binnen welke groep ik ook een zeer voorname rol speelde, die Richard wezen op zijn infantiele zelfbeeld en het probleem precies aanstipten zoals jij dat op deze pagina ook deed. Het feit dat hij al onze adviezen negeerde en zich voortdurend maar de stomdove zielenpiet bleef aanmeten wekte bij mij, en meerdere voorname users, flinke ergernis op.
Dat hij dan jou dan naar voren schuift als redder in nood is werkelijk in- en in-triest.
Wellicht kan ie de volgende keer zijn geestelijke gesteldheid in een verdietige pm met jou privé bespreken, dan verdoen wij onze tijd niet meer aan die knul hier!
Bah wat een wanstaltige vertoning! En zich dan afvragen waarom ie toch elke avond alleen in bed ligt. Ik ben niet stel van mijn á propos te brengen maar dit heerschap heeft het voor elkander gekregen!
Vrouwtje, ik heb al zeker 3 foto's van richard gezien, waarna ik ook heb verteld dat ie niet lelijk is.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 01:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je weet dat hij voor dit alles nog nooit een gesprek had gehad met een vrouw? Dat is nu wel anders. Ik ga niet zeggen dat het dankzij mij is, of andere users hier. Natuurlijk is het vooral dankzij hemzelf. Maar hij heeft dat lef toch ergens vandaan moeten halen. Iets wat die 26 jaar daarvoor nog niet gelukt was. In zijn eerste topic ging het ook voornamelijk over zijn afschuwelijke uiterijk, dat is niet veranderd. Maar andere dingen wel. Van iemand met BDD kan je denk ik niet verwachten dat het van de een op de andere dag helemaal in orde is met je zelfbeeld.
Trouwens jouw post naar mij toe was een stuk gepikeerder. Alsof je het niet kan hebben dat Richard mij bedankt of zo. En als je denkt dat ik arrogant genoeg ben om te denken dat het allemaal dankzij mij is, dan heb je het mis. Maar jij weet niets van de vele PMs die Richard en ik hebben uitgewisseld al weken lang, dus nogmaals doe niet alsof je een of andere smartass bent die alles helemaal doorheeft.
Helemaal aangezien jij nog niet eens een foto van hem hebt gezien. Dat zegt me dat je nog niet al te lang weet van zijn 'problemen' en zijn vorige topics ook niet kent. Misschien dat hij zich van mij wat meer aantrekt, omdat wij al wat meer gepraat hebben dan jij en andere users hier? Daar ooit aan gedacht?
Waarmee ik niet wil zeggen dat ik beter ben dan die andere users. Want ik ben er zelf ook wel klaar mee eigenlijk, zoals ik met die ene post ook liet blijken. Op die manier zitten we juist op één lijn.
quote:Op zondag 30 januari 2011 21:47 schreef PfenisBaron het volgende:
[..]
Is er een mogelijkheid eens een foto van je te zien? PM?
Ik twijfel namelijk echt aan je uitspraken over je uiterlijk.
Als dit namelijk niet zo dramatisch is ben je in ieder geval wél verdomd eigenwijs en lijk je snel de moed op te geven. En denken dat je begrijpt hoe je met vrouwen om kan gaan kan ook juist averechts werken. Geen enkele vrouw heeft dezelfde gebruiksaanwijzing. Dat je je schroom om vrouwen aan te spreken kwijt bent wil nog lang niet zeggen dat je een leuk gesprek kan voeren..
Het is ongeloofelijk irritant richard om je zo makkelijk te horen praten over opgeven en een dag later weer met een 'nieuw project' aan te komenOver opwelling en doorzettingsvermogen gesproken..
Ik hoef me niet af te reageren, het geheel maakt me alleen erg verdrietig.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 01:06 schreef -Strawberry- het volgende:
Vrouwtje...dat alleen al. Ga je lekker afreageren in KLB of zo.
En als je foto's hebt gezien van hem, waar slaat dit dan op? :
[..]
Ik heb al genoeg foto's gezien, dus dat is niet nodig. En je hebt heel goed door hoe je jezelf uitdrukt denk ik.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 01:11 schreef PfenisBaron het volgende:
[..]
Ik hoef me niet af te reageren, het geheel maakt me alleen erg verdrietig.
Lees het topic even door anders, dan zie je vanzelf de foto's wel, onder goede belichting.
En kappen nou met dat offensieve toontje, ik meen het goed met je.
Ik druk me soms wellicht wat ongelukkig uit maar dat komt door mijn leven op de straat.
Ik snap best dat je op een dergelijke juveniele leeftijd nog niet welbespraakt genoeg bent om mijn conversaties altijd te kunnen volgen, maar zou je dan verdomme ook dat waardeoordeel voor jezelf willen houden?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 01:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb al genoeg foto's gezien, dus dat is niet nodig. En je hebt heel goed door hoe je jezelf uitdrukt denk ik.
Gevoelig & genuanceerd is dan ook sarcastisch bedoeld hoop ik?
Komisch ben je wel.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 01:25 schreef PfenisBaron het volgende:
[..]
Ik snap best dat je op een dergelijke juveniele leeftijd nog niet welbespraakt genoeg bent om mijn conversaties altijd te kunnen volgen, maar zou je dan verdomme ook dat waardeoordeel voor jezelf willen houden?
Je weet verdomd goed dat mijn posts veel meer kwaliteit bevatten dan gemiddeld en bovendien voortdurend uitgaan van de beste bedoelingen.
Ik snap niet goed wat je precies triggert om voortdurend snerende opmerkingen richting mijn persoontje te maken, is het omdat ik schavuit richard op een hardere manier de waarheid vertel dan jezelf? Heb ik je ergens persoonlijk geraakt? Besef in ieder geval dat je met dit soort waanzinnige aantijgingen het hele topic kapotmaakt, en daar is richard sowieso niet mee geholpen!
Richard, ik wordt eerlijk gezegd een beetje verdrietig van dit topic.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 01:30 schreef richard_prf het volgende:
Dit is dus hoe iemand denkt met BDD: En ik meen serieus dat ik haar een 9 zou geven kwa uiterlijk.
chatsessie
Ik vind Richard er toch wel een stuk beter uitzien dan mylifeisgrey hoor (no offense jeroen).quote:Op maandag 31 januari 2011 03:14 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik heb de fotos van richard en mylifeisgrey gezien. Dudes er is kwa uiterlijk niks mis met jullie hoor. "Een beetje inzet/houding en rest gaat venzelf" slaat meer dan ooit op jullie twee! Meestal hekel ik die uitspraken als "het ligt aan je houding thats it" maar dat is hier wel degelijk van toepassing vind ik. Look sis het niet. Dus dan moet je nu werken aan je innergame en houding enzo.
Kon ik maar ruilen...
Je hebt mijn ergste foto nog niet gezienquote:Op dinsdag 1 februari 2011 01:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik vind Richard er toch wel een stuk beter uitzien dan mylifeisgrey hoor (no offense jeroen).
Ergste? Dus de anderen waren ook erg? Nee!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 01:46 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Je hebt mijn ergste foto nog niet gezien
1 | lees het dan nietquote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:14 schreef Splackavellie02 het volgende:
Wat een aanstellerij in dit topic..
je moet het idee dat je lelijk bent gewoon proberen te negeren richard. dat doe ik ook altijdquote:Op dinsdag 1 februari 2011 01:46 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Je hebt mijn ergste foto nog niet gezien
Nee, mensen met problemen zijn geen aanstellers. Mensen die niet willen luisteren en constant blijven vissen naar complimenten die ze vervolgens toch verwerpen, zijn aanstellers.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:36 schreef Kevin24 het volgende:
[..]
1 | lees het dan niet
2 | Dus mensen met problemen zijn aanstellers?
3 | Het is een erkende "ziekte" dus aanstellen is het niet.
Dit bedacht ik me ook. En helemaal op msn, dan kan je het no zo hard denken, schrijf gewoon eens niet op dat lelijk bent.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:07 schreef Splackavellie02 het volgende:
[knip]
Het beste advies dat er voor deze mensen is, is: fake it til you make it. Als je geen zelfvertrouwen hebt, en jezelf lelijk vindt, doe dan alsof. De rest komt vanzelf.
Mwja daar heb je wel gelijk in, en ben het er mee eens dat Richard toch moet realiseren nadat er al vele malen aanwijzingen zijn gegeven richting zijn persoon toe dat hij echt niet uber lelijk is ofzo, maargoed, zo'n zelfbeeld dat verander je nou eenmaal niet 1 2 3... vind het al knap dat hij gewoon meiden aanspreek irl en op msn.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:07 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Nee, mensen met problemen zijn geen aanstellers. Mensen die niet willen luisteren en constant blijven vissen naar complimenten die ze vervolgens toch verwerpen, zijn aanstellers.
Je kunt alles wel een erkende ziekte noemen, maar veel psychologische aandoeningen zijn behoorlijk nieuw, en alleen maar verzonnen om het beestje het naam te geven. Het hebben van een 'ziekte' duidt op de mogelijkheid van behandeling en genezing. Dit is geen ziekte, dit is gewoon een gebrek aan perspectief, en zal alleen maar erger worden naarmate je langer blijft zwelgen in zelfmedelijden.
Je blijven verstoppen achter de dooddoener "het is een ziekte, dus ik stel me niet aan" slaat ook nergens op, aangezien die 'ziekte' juist voortkomt uit het gegeven dat je je aanstelt. Dus: hoe meer je je aanstelt, hoe erger je 'ziekte' wordt. Snap out of it, luister naar mensen en probeer de mogelijkheid open te houden dat je zelfbeeld incorrect is.
Het beste advies dat er voor deze mensen is, is: fake it til you make it. Als je geen zelfvertrouwen hebt, en jezelf lelijk vindt, doe dan alsof. De rest komt vanzelf.
Een bekende dooddoener is: "het doet er niet toewat je zegt, het doet ertoe hoe je iets zegt, maar een cliche is een cliche voor een reden, en het is wel waar. Lichaamstaal, intonatie, oogcontact en vooral: volume, dat zijn de dingen die belangrijk zijn. Niet wat je zegt. Ik heb het gehad over teamgenoten die van vijf hoog over het balkon naar beneden scheten en de aandacht van hele groepen vast weten te houden.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:17 schreef Kevin24 het volgende:
Mwja daar heb je wel gelijk in, en ben het er mee eens dat Richard toch moet realiseren nadat er al vele malen aanwijzingen zijn gegeven richting zijn persoon toe dat hij echt niet uber lelijk is ofzo, maargoed, zo'n zelfbeeld dat verander je nou eenmaal niet 1 2 3... vind het al knap dat hij gewoon meiden aanspreek irl en op msn.
Ikzelf kamp ook met die problemen, misschien nog wel 2 a 3 tikjes erger, voel me lelijk en totaal niet gewenst als ik ergens kom en vertel nooit een verhaal ofzo op me werk omdat het toch niet ineresant is.
Niet zo 1, 2, 3 nee, maar het is ook niet zo'n onoverkomelijk proces als de meesten hier lijken te denken. In een maandje kun je al je hele leven omgegooid hebben.quote:Ik ga bv nooit stappen omdat ik er toch niet welkom ben (Heb trouwens ook niemand op mee te stappen hoor, no friends), ben al jarenlang niet in een kledingwinkel geweest omdat ik daar toch alleen maar de verkopers lastigval. Dit zijn denkbeelden die idd gewoon heel gek zijn maar voor mij al jaren als normaal word beschouwd en die krijg je er toch niet zo 1 2 3 uit.
Nee hoor, helemaal niet. Je moet niet faken dat je knap bent, je moet faken dat je goed in je vel zit en zelfvertrouwen hebt. Schoonheid is relatief. Ik zie er zelf beter uit dan deze gast:quote:Ik zou zelf echt niet weten hoe ik moet faken dat ik knap ben hoor, het is makkelijk gezegt dan gedaan.
ik zag dit topic om eerlijk te zijn al vanaf de eerste post staan, maar had eigenlijk mezelf voorgenomen om succes te krijgen met pua(laatste kans:P), en dan pas hier te gaan posten.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:17 schreef Kevin24 het volgende:
[..]
Mwja daar heb je wel gelijk in, en ben het er mee eens dat Richard toch moet realiseren nadat er al vele malen aanwijzingen zijn gegeven richting zijn persoon toe dat hij echt niet uber lelijk is ofzo, maargoed, zo'n zelfbeeld dat verander je nou eenmaal niet 1 2 3... vind het al knap dat hij gewoon meiden aanspreek irl en op msn.
Ikzelf kamp ook met die problemen, misschien nog wel 2 a 3 tikjes erger, voel me lelijk en totaal niet gewenst als ik ergens kom en vertel nooit een verhaal ofzo op me werk omdat het toch niet ineresant is.
Ik ga bv nooit stappen omdat ik er toch niet welkom ben (Heb trouwens ook niemand op mee te stappen hoor, no friends), ben al jarenlang niet in een kledingwinkel geweest omdat ik daar toch alleen maar de verkopers lastigval. Dit zijn denkbeelden die idd gewoon heel gek zijn maar voor mij al jaren als normaal word beschouwd en die krijg je er toch niet zo 1 2 3 uit.
Ben nu 25 en begin nu te realiseren dat die waanbeelden die ik me al jaren voorhoud gewoon pure onzin zijn en dat het echt me leven heeft verpest, maja, where to start. En tja, heb eigenlijk nog nooit een "tegen argument" gehoord dat wat ik denk niet zo is, maar daar ga ik dan maar vanuit. (alhoewel Richard toch wel 20x knapper is heur)
Ik zou zelf echt niet weten hoe ik moet faken dat ik knap ben hoor, het is makkelijk gezegt dan gedaan.
Ik denk dat een groot deel van jullie problemen voortkomen uit deze mindset. Het lijkt erop dat jullie vrouwen versieren als het doel zien, en dat is simpelweg niet zo. Natuurlijk, het is geweldig om zonder enkel probleem vrouwen te kunnen versieren, maar zolang je dat als gesteld doel hebt, zal het je niet lukken. Want, ongeacht wat er in boeken als The Game en Mystery Method staat, vrouwen vallen niet voor je als je geforceerd het stappenplan van 'hoe versier ik een vrouw' doorloopt. Als vrouwen versieren je enige en uiteindelijke doel is, zul je gigantisch op je bek gaan, afwijzing naar afwijzing voor je kiezen krijgen en zal je zelfvertrouwen een nog grotere vrije val maken.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:38 schreef mylifeisgrey het volgende:versieren =/ complimenten maken
versieren = elkaar leren kennen soepel laten verlopen
vind ik dan:P
Ook deze instelling is behoorlijk fout. Als je er al vanuit gaat dat bijna iedereen oninteressant is, ga je dat reflecteren. En wat ook beweerd wordt met termen als 'neg'; mensen vinden het NIET leuk om als minderwaardig beschouwd te worden.quote:eigenlijk heb ik helemaal geen zin om 1 of ander dom meisje te leren kennen, volgensmij is grootste gedeelte van de vrouwelijk bevolking oninteressante kutpersonen met kut.
innergame blah blah.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:50 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ik denk dat een groot deel van jullie problemen voortkomen uit deze mindset. Het lijkt erop dat jullie vrouwen versieren als het doel zien, en dat is simpelweg niet zo. Natuurlijk, het is geweldig om zonder enkel probleem vrouwen te kunnen versieren, maar zolang je dat als gesteld doel hebt, zal het je niet lukken. Want, ongeacht wat er in boeken als The Game en Mystery Method staat, vrouwen vallen niet voor je als je geforceerd het stappenplan van 'hoe versier ik een vrouw' doorloopt. Als vrouwen versieren je enige en uiteindelijke doel is, zul je gigantisch op je bek gaan, afwijzing naar afwijzing voor je kiezen krijgen en zal je zelfvertrouwen een nog grotere vrije val maken.
De kunst in het versieren van vrouwen ligt in het stellen van andere prioriteiten. Stel vrouwen versieren niet als doel, maar werk aan een beter zelfbeeld. Ga sporten, ga naar een nieuwe kapper, koop een hele nieuwe garderobe, doe er alles aan wat je kan om de sterke punten van je uiterlijk uit te lichten, zodat je wat lekkerder in je vel zit. Als je uitgaat en met nieuwe mensen praat, heb dan niet steeds in je achterhoofd dat je ze moet versieren, maar leer nieuwe mensen kennen om precies die reden: om nieuwe mensen te leren kennen. Als je jezelf profileert als iemand die er gewoon op uit is om plezier te hebben in het leven en het leuk vindt om randomly nieuwe mensen te leren kennen (zonder bijbedoelingen!), zal het veel makkelijker worden daadwerkelijk contact te leggen met anderen.
Als je mensen benadert met de overtuiging dat je ze gaat proberen te versieren, hebben ze dat door, en ga je geheid alleen naar huis. Vrouwen versieren is niet het doel, maar een neveneffect van de restyling van je leven.
oninteresante mensen met kut ga ik heus niet voor het spel neggen ofzo hoor. het is gewoon echt waar dat ik geen zin heb om stomme mensen te leren kennen.quote:[..]
Ook deze instelling is behoorlijk fout. Als je er al vanuit gaat dat bijna iedereen oninteressant is, ga je dat reflecteren. En wat ook beweerd wordt met termen als 'neg'; mensen vinden het NIET leuk om als minderwaardig beschouwd te worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |