abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 31 januari 2011 @ 20:15:00 #251
314562 BruinBeertje
100%female,100%proud!
pi_92139497
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 19:02 schreef koningkerel het volgende:

[..]

Richard vond dat hij er zelf uitziet als een heroïne verslaafde, met zwart haar en een smal, bleek gezicht. Peter Doherty dus :D

En die heeft o.a. Kate Moss als ex :9~ Lijkt me sterk dat zij het voor het geld deed, of voor het uiterlijk want het is nou niet bepaald een knappe kerel (nohomo).

M.a.w. zelfs met de beschrijving die Richard over zijn eigen uiterlijk gaf (voordat hij de foto's postte) kan het hem theoretisch lukken om supermodellen aan de haak te slaan :)
voor mannen is uiterlijk vaak belangrijker dan vrouwen. :) Kijk maar eens naar die vieze oude vent met al die mooie play-boy modellen. Hij is stokoud maar vét rijk, die Peter doherty zal ook wel wat centjes hebben.

Maar ontopic: Ts moet niet zo zeiken, hij ziet er echt niet verkeerd uit. Het is meer dat teveel klaagt }:|
Vrouwen aan the power! ...
*O* *O* *O*
pi_92140031
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 22:30 schreef richard_prf het volgende:
Ok mensen dit is verschrikkelijk wat er nu zo juist gebeurde.

S belde me op. Of ik wilde komen. S en haar vriend M zijn op bezoek bij hun single vriendin genaamd K. Nu probeert S mij te koppelen aan K!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ze wil dat ik nu meteen kom. Ik hoor die K al lachen op de achtergrond.... Manipulerend hebben ze er nu voor gezorgd dat ik kom.
Maar wat als K me nu kk lelijk vindt????? dan ga ik dood.
*facepalms*

Ja, dat is wel verschrikkelijk hoor, dat dat je overkomt.
pi_92140093
En ik denk dat iedereen kan leren versieren, met de juiste hulp, tips & tricks.

Tenzij je echt een of andere stoornis hebt waar je professionele hulp bij kan gebruiken. Of medicijnen.
  maandag 31 januari 2011 @ 20:30:49 #254
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_92140629
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 20:15 schreef BruinBeertje het volgende:
voor mannen is uiterlijk vaak belangrijker dan vrouwen. :) Kijk maar eens naar die vieze oude vent met al die mooie play-boy modellen. Hij is stokoud maar vét rijk, die Peter doherty zal ook wel wat centjes hebben.
Ik denk dat een van de bestbetaalde topmodellen ter wereld (Moss) zelf ook niet om geld verlegen zit, hoor.
pi_92140949
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 22:41 schreef Observer86 het volgende:

[..]

Binnen 5 avonden heb ik het je aangeleerd.
Ik zeg: doen!

Observer86 is tof.
  maandag 31 januari 2011 @ 20:53:39 #256
326272 PfenisBaron
diversiteitsprediker
pi_92142194
Krijg langzamerhand het idee dat toffe richard een troll is, maar dan heeft die gozert toch een flink probleem met deze jongen!
pi_92142518
quote:
17s.gif Op maandag 31 januari 2011 20:35 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik zeg: doen!

Observer86 is tof.
Heeft ie ook zo'n PUA-boekje gelezen ofzo?
pi_92142632
quote:
7s.gif Op maandag 31 januari 2011 20:58 schreef Techno het volgende:

[..]

Heeft ie ook zo'n PUA-boekje gelezen ofzo?
Geen idee, maar mijn hart heeft ie. O+
pi_92142734
En Richard dit is eigenlijk het enige wat ik er nog over wil zeggen:

Echt waar, als je nog een keer post dat het allemaal 100% aan je uiterlijk ligt en dat iedereen op dit forum er naast zit, dan ben je een idioot. Je WEET toch dat je BDD hebt en jezelf een stuk lelijker ziet dan andere mensen? En ik zeg het nog een keer, en luister dit keer dan ook: lelijk zijn is geen excuus, er zijn lelijke mannen met vriendinnen of zelfs KNAPPE vriendinnen. Tuurlijk zal niet iedere meid op je vallen, dat is zelden het geval. En ja, knappe mensen hebben het makkelijker, maar bij een man hangt het van zoveel meer factoren dan alleen uiterlijk af of een meid in je geinteresseerd is. En die factoren kan je aan werken; je hebt er niets aan om de focus te blijven leggen op je uiterlijk als je daar niets aan kan veranderen (behalve dan kapper en nieuwe kleding). Focus op datgene wat je wel kan verbeteren aan jezelf. Je hebt al vooruitgang geboekt en dergelijke. Vertel me eens, is dat dankzij je obsessie met uiterlijk of door wat meer lef te tonen? Ik denk dat laatste.

Wist niet of ik het in een PM moest sturen of hier, maar ik erger me enorm. Hoop dat je psych kan helpen. En hoewel FOK! vast ook heeft geholpen, gebruik je het forum daarnaast ook om je eigen ideeën alleen maar te bevestigen. In die zin heeft het geen nut om advies aan jou te blijven geven. Iedereen hoort meestal wel wat hij/zij wil horen. :)
pi_92150499
Het laatste wat je nog wilt zeggen? Dat klinkt zo definitief. Daar word ik een beetje verdrietig van.
pi_92150612
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 22:49 schreef richard_prf het volgende:
Het laatste wat je nog wilt zeggen? Dat klinkt zo definitief. Daar word ik een beetje verdrietig van.
Nee, doe er eens wat mee i.p.v. almaar weer te verzwelgen in zelfmedelijden.
  maandag 31 januari 2011 @ 22:58:54 #262
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_92151127
quote:
9s.gif Op maandag 31 januari 2011 22:51 schreef Techno het volgende:

[..]

Nee, doe er eens wat mee i.p.v. almaar weer te verzwelgen in zelfmedelijden.
Medelijden met jezelf hebben is nu eenmaal makkelijker dan daadwerkelijk iets veranderen.
pi_92152058
quote:
Qua advies ja. Want het is telkens hetzelfde.
  maandag 31 januari 2011 @ 23:37:44 #264
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_92153646
Vervang "boyfriend" door "girlfriend" en dit gaat over TS:
pi_92155050
quote:
Gast, je ziet er volledig normaal uit, met een beetje boetseerwerk en een positieve uitstraling kun je vrijwel alles doen wat je wilt! Ik heb enkele vrienden die duidelijk minder knap zijn dan jij, en die hebben ook een vriendin. Alleen hebben die geen last van zelfmedelijden en genieten ze van zichzelf en het leven wat ze hebben gekregen.

Even een random quote van Pearl Jam:

"I know I was born, and I know that I'll die
The in between is mine"

Van jou kerel, van jou. De keus is aan jou. Maar niemand anders de schuld geven he?
Waarheid is datgene dat, als je er niet meer in gelooft, tòch blijft bestaan.
  dinsdag 1 februari 2011 @ 00:29:36 #266
326272 PfenisBaron
diversiteitsprediker
pi_92156504
quote:
_O-

Ik moest lachen gozertje, je hebt mooi getrollt dit topic, mijn complimenten.
pi_92156728
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 00:29 schreef PfenisBaron het volgende:

[..]

_O-

En als het echt is, wat dan?

Vind dat altijd zo makkelijk hè, alles wat je niet kan begrijpen meteen als troll bestempelen.
pi_92156758
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 00:29 schreef PfenisBaron het volgende:

[..]

_O-

????
Hoe bedoel je? Door strawberry's advies creëerde ik meer lef en heb ik wel dingen ondernomen. Dus ik zal haar inbreng erg gaan missen. Ze heeft wel mijn lelijkheid tijdelijk uit mijn hoofd weten te krijgen ;)
pi_92156798
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 00:36 schreef richard_prf het volgende:

[..]

????
Hoe bedoel je? Door strawberry's advies creëerde ik meer lef en heb ik wel dingen ondernomen. Dus ik zal haar inbreng erg gaan missen. Ze heeft wel mijn lelijkheid tijdelijk uit mijn hoofd weten te krijgen ;)
Gewoon die ene post van mij lezen keer op keer, dat is mijn inbreng.
pi_92156842
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 00:36 schreef richard_prf het volgende:
???
Strawberry post wijze dingen, zeker gezien haar leeftijd. So keep it up!
pi_92157076
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 00:37 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Gewoon die ene post van mij lezen keer op keer, dat is mijn inbreng.
LOL!!!!!!
  dinsdag 1 februari 2011 @ 00:46:57 #272
326272 PfenisBaron
diversiteitsprediker
pi_92157127
Wat een waanzin hier, Strawberry is net met 2 posts in het topic te vinden en denkt ook nog dat ze de eerste is die het zegt :')
En die schavuit van een richard_pdf stelt haar nog tevreden ook terwijl ie al 7 pagina's de eigenwijze faalboy uithangt die maar niet wil aannemen dat het niet aan zijn uiterlijk ligt. En nu kom die klootzak ineens vertellen dat ene strawberry met haar schrale foto op haar profiel zijn denken om heeft weten te buigen. :')
pi_92157215
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 00:46 schreef PfenisBaron het volgende:
Wat een waanzin hier, Strawberry is net met 2 posts in het topic te vinden en denkt ook nog dat ze de eerste is die het zegt :')
En die schavuit van een richard_pdf stelt haar nog tevreden ook terwijl ie al 7 pagina's de eigenwijze faalboy uithangt die maar niet wil aannemen dat het niet aan zijn uiterlijk ligt. En nu kom die klootzak ineens vertellen dat ene strawberry met haar schrale foto op haar profiel zijn denken om heeft weten te buigen. :')
Je weet hopelijk wel dat Richard al meerdere topics heeft en dat dit dus ook niet bepaald mijn eerste advies aan hem is? Ga anders even ergens anders de smartass uithangen.
pi_92157387
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 00:49 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Je weet hopelijk wel dat Richard al meerdere topics heeft en dat dit dus ook niet bepaald mijn eerste advies aan hem is? Ga anders even ergens anders de smartass uithangen.
Ik ga je nu mijn ergste foto sturen Strawberry waar ik nogal verdrietig van word.
pi_92157461
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 00:54 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ik ga je nu mijn ergste foto sturen Strawberry waar ik nogal verdrietig van word.
Ik had nog een vraagje aan je. Een tijdje terug had je het over iets wat je mij ooit zou vertellen. Ben je dat nog van plan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')