voor mannen is uiterlijk vaak belangrijker dan vrouwen.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:02 schreef koningkerel het volgende:
[..]
Richard vond dat hij er zelf uitziet als een heroïne verslaafde, met zwart haar en een smal, bleek gezicht. Peter Doherty dus
En die heeft o.a. Kate Moss als exLijkt me sterk dat zij het voor het geld deed, of voor het uiterlijk want het is nou niet bepaald een knappe kerel (nohomo).
M.a.w. zelfs met de beschrijving die Richard over zijn eigen uiterlijk gaf (voordat hij de foto's postte) kan het hem theoretisch lukken om supermodellen aan de haak te slaan
*facepalms*quote:Op zondag 30 januari 2011 22:30 schreef richard_prf het volgende:
Ok mensen dit is verschrikkelijk wat er nu zo juist gebeurde.
S belde me op. Of ik wilde komen. S en haar vriend M zijn op bezoek bij hun single vriendin genaamd K. Nu probeert S mij te koppelen aan K!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ze wil dat ik nu meteen kom. Ik hoor die K al lachen op de achtergrond.... Manipulerend hebben ze er nu voor gezorgd dat ik kom.
Maar wat als K me nu kk lelijk vindt????? dan ga ik dood.
Ik denk dat een van de bestbetaalde topmodellen ter wereld (Moss) zelf ook niet om geld verlegen zit, hoor.quote:Op maandag 31 januari 2011 20:15 schreef BruinBeertje het volgende:
voor mannen is uiterlijk vaak belangrijker dan vrouwen.Kijk maar eens naar die vieze oude vent met al die mooie play-boy modellen. Hij is stokoud maar vét rijk, die Peter doherty zal ook wel wat centjes hebben.
Ik zeg: doen!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:41 schreef Observer86 het volgende:
[..]
Binnen 5 avonden heb ik het je aangeleerd.
Geen idee, maar mijn hart heeft ie.quote:Op maandag 31 januari 2011 20:58 schreef Techno het volgende:
[..]
Heeft ie ook zo'n PUA-boekje gelezen ofzo?
Nee, doe er eens wat mee i.p.v. almaar weer te verzwelgen in zelfmedelijden.quote:Op maandag 31 januari 2011 22:49 schreef richard_prf het volgende:
Het laatste wat je nog wilt zeggen? Dat klinkt zo definitief. Daar word ik een beetje verdrietig van.
Medelijden met jezelf hebben is nu eenmaal makkelijker dan daadwerkelijk iets veranderen.quote:Op maandag 31 januari 2011 22:51 schreef Techno het volgende:
[..]
Nee, doe er eens wat mee i.p.v. almaar weer te verzwelgen in zelfmedelijden.
Qua advies ja. Want het is telkens hetzelfde.quote:Op maandag 31 januari 2011 22:49 schreef richard_prf het volgende:
Het laatste wat je nog wilt zeggen? Dat klinkt zo definitief. Daar word ik een beetje verdrietig van.
Gast, je ziet er volledig normaal uit, met een beetje boetseerwerk en een positieve uitstraling kun je vrijwel alles doen wat je wilt! Ik heb enkele vrienden die duidelijk minder knap zijn dan jij, en die hebben ook een vriendin. Alleen hebben die geen last van zelfmedelijden en genieten ze van zichzelf en het leven wat ze hebben gekregen.quote:Op maandag 31 januari 2011 22:49 schreef richard_prf het volgende:
quote:Op maandag 31 januari 2011 22:49 schreef richard_prf het volgende:
En als het echt is, wat dan?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:29 schreef PfenisBaron het volgende:
[..]
![]()
Ik moest lachen gozertje, je hebt mooi getrollt dit topic, mijn complimenten.
????quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:29 schreef PfenisBaron het volgende:
[..]
![]()
Ik moest lachen gozertje, je hebt mooi getrollt dit topic, mijn complimenten.
Gewoon die ene post van mij lezen keer op keer, dat is mijn inbreng.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:36 schreef richard_prf het volgende:
[..]
????
Hoe bedoel je? Door strawberry's advies creëerde ik meer lef en heb ik wel dingen ondernomen. Dus ik zal haar inbreng erg gaan missen. Ze heeft wel mijn lelijkheid tijdelijk uit mijn hoofd weten te krijgen
Strawberry post wijze dingen, zeker gezien haar leeftijd. So keep it up!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:36 schreef richard_prf het volgende:
???
Hoe bedoel je? Door strawberry's advies creëerde ik meer lef en heb ik wel dingen ondernomen. Dus ik zal haar inbreng erg gaan missen. Ze heeft wel mijn lelijkheid tijdelijk uit mijn hoofd weten te krijgen
LOL!!!!!!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Gewoon die ene post van mij lezen keer op keer, dat is mijn inbreng.
Je weet hopelijk wel dat Richard al meerdere topics heeft en dat dit dus ook niet bepaald mijn eerste advies aan hem is? Ga anders even ergens anders de smartass uithangen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:46 schreef PfenisBaron het volgende:
Wat een waanzin hier, Strawberry is net met 2 posts in het topic te vinden en denkt ook nog dat ze de eerste is die het zegt![]()
En die schavuit van een richard_pdf stelt haar nog tevreden ook terwijl ie al 7 pagina's de eigenwijze faalboy uithangt die maar niet wil aannemen dat het niet aan zijn uiterlijk ligt. En nu kom die klootzak ineens vertellen dat ene strawberry met haar schrale foto op haar profiel zijn denken om heeft weten te buigen.
Ik ga je nu mijn ergste foto sturen Strawberry waar ik nogal verdrietig van word.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je weet hopelijk wel dat Richard al meerdere topics heeft en dat dit dus ook niet bepaald mijn eerste advies aan hem is? Ga anders even ergens anders de smartass uithangen.
Ik had nog een vraagje aan je. Een tijdje terug had je het over iets wat je mij ooit zou vertellen. Ben je dat nog van plan?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:54 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik ga je nu mijn ergste foto sturen Strawberry waar ik nogal verdrietig van word.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |