Nou dan, aziaten verzinnen niks zelfquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:47 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
jij bent hier best zielig dat je je daar druk om kan maken
HTC is goed, of ze het af hebben gepakt of niet
Bedroefd omdat je bij hem weggaatquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:51 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben nog steeds blij![]()
Luister even geen radio tho. Mn ex wil dat even niet geloof ik
nou boehoe, ga lekker uithuilen bij je moederquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:51 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Nou dan, aziaten verzinnen niks zelf
Je bent gewoon jaloers...quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wat een lieve tt... uhm niet
nee hoor.. vind het gewoon niet zo'n lieve zin..quote:
is dit niet snuf dan?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:51 schreef ThaTim het volgende:
WANNEER KRIJGEN WE SNUF. IN DE SPEAKERS?
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:52 schreef Swomp het volgende:
ik ga even starla - baila baila luisteren, zometeen weer terug met betere zin!
Oh dat is lievquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nee hoor.. vind het gewoon niet zo'n lieve zin..
sharr verdient beter
wie is dat?quote:
je kan niet tegen de waarheid, landverraderquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:51 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
nou boehoe, ga lekker uithuilen bij je moeder
Nee, Koelkast. Snuf heeft problemen met het inloggen op de stream.quote:
Die TT heeft ze gisteren al gehadquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nee hoor.. vind het gewoon niet zo'n lieve zin..
sharr verdient beter
niet meegekregen..quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:52 schreef trolololo het volgende:
[..]
Die TT heeft ze gisteren al gehad
maar nog steeds een homoquote:
chinezen aan de machtquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:52 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
je kan niet tegen de waarheid, landverrader
door jou komen de chinezen aan de macht en moeten we over 28 jaar allemaal chinees kennen
Ik haat jou
je hebt het helemaal fout, china heeft alles wat het nodig heeft en heeft een groot genoeg afzetgebied om aan zijn inkomsten te komen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:53 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
chinezen aan de macht
Als we de china in willen alten storten is alle inport verbieden, bam, china's commercie valt uit elkaar, anarchie...
niemand kan meer wereld overheersen op dit moment, iedereen heeft elkaar nodig...
Komop man! ga lekker naar bed!
Snuf en djkoelkast.quote:
hahahaquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:55 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
je hebt het helemaal fout, china heeft alles wat het nodig heeft en heeft een groot genoeg afzetgebied om aan zijn inkomsten te komen.
Verder staat bijna heel oost-azie achter china
Niet geheel, zo lijkt het. Hapert hier nog heel af en toe.quote:
zie editquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:57 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
hahaha
China exporteerd 95% van all hun crap naar het westen...
haha, oost azie aan hun kant..
heel oost azie krijgt rijst van amerika...
Denk je nou echt dat taiwan of Noord korea china gaat helpen..., dat wordt dan hun eigen dood
Ga naar huis jij!!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:57 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Niet geheel, zo lijkt het. Hapert hier nog heel af en toe.
Oh, en het is koelkast nog, snuf komt elk moment.
Waar een discussie eindigtquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:57 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
hahaha
Denk je nou echt dat taiwan of Noord korea china gaat helpen..., dat wordt dan hun eigen dood
Ik pak mijn spullen nu inquote:
Mooi!!quote:
noord korea wel maar china helpt noord korea nietquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:57 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
hahaha
moet je niet in bedje liggen? of heb je mrogen geen zwemles?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:58 schreef Het_Fenomeen het volgende:
als mengebruikt weet je dat het een troll is
FEIT
Haten op HF wat is ditquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:59 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
moet je niet in bedje liggen? of heb je mrogen geen zwemles?
hahaha dit gaat toch niet over de discussie?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:59 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
moet je niet in bedje liggen? of heb je mrogen geen zwemles?
Toen wij zaterdag gingen paffen waren we wel even wat langer bezigquote:
Veel plezier in Volendamquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik ga wat nuttigs doen..
daag lieve mensjes.. tot later vanavond![]()
Noord Korea heeft het leger ter grote van monaco...quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:59 schreef dragems het volgende:
[..]
noord korea wel maar china helpt noord korea niet
Zeg dat welquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:00 schreef trolololo het volgende:
[..]
Toen wij zaterdag gingen paffen waren we wel even wat langer bezig
Nee, ik ben bezorgd om jequote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:00 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
hahaha dit gaat toch niet over de discussie?
Tot vanavondquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik ga wat nuttigs doen..
daag lieve mensjes.. tot later vanavond![]()
nou niet in 1 run maar gevaar is er wel voor zuid korea en misschien nog een wel werkende raket voor japanquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:01 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Noord Korea heeft het leger ter grote van monaco...
Als wij onze 20 F-16 laten opstijgen en op noord-korea afsturen vernietgen we hun hele leger in 1 run...
Noord korea heeft een grote mond.. meer niet
Jawel, dus wel in 1 run...quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:02 schreef dragems het volgende:
[..]
nou niet in 1 run maar gevaar is er wel voor zuid korea en misschien nog een wel werkende raket voor japan
Tot ziensquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:02 schreef Het_Fenomeen het volgende:
i
[..]
![]()
Maar ik moet helaas weg en dan maken we deze discussie af
tot ziens allemaal
ja ze kunnen daar niet echt veel aan doen hoorquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:02 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Jawel, dus wel in 1 run...
denk je dat Rusland het toelaat dat Noord-korea een raket afschiet
Zit je daar even heel erg fout!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:03 schreef dragems het volgende:
[..]
ja ze kunnen daar niet echt veel aan doen hoor
ik krijg de hele tijd unexpected end of stream en nu hoor ik how to shave a live. nu niet meer dusquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:03 schreef djkoelkast het volgende:
Zo dan, lastig hoor![]()
Maar het ZOU moeten werken nu.
Alle begin is moeilijk. Deze stream crasht tenminste niet.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:03 schreef Watertornado het volgende:
Wat de neuk is dit nu weer voor een achteruitgang met die nieuwe stream?
waneer is de oude gecrashed dan?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:04 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Alle begin is moeilijk. Deze stream crasht tenminste niet.
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:05 schreef Het_Fenomeen het volgende:
dank je wel shar
Je bent de enige die me uitgezwaaid
stom dingquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:05 schreef Graseter het volgende:
[..]
Vanmiddag, hij doet het nog steeds niet.
blijkbaarquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:05 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Vanmiddag en nog niet gemaakt. De oude gebruiken we dus niet meer.
Je bent verkeerd geïnformeerd. Déze stream crasht juist.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:04 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Alle begin is moeilijk. Deze stream crasht tenminste niet.
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:05 schreef Het_Fenomeen het volgende:
dank je wel shar
Je bent de enige die me uitgezwaaid
Engels leren?quote:
Thenk joe wel, maar het is toch niet so diffikultquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:07 schreef sharr het volgende:
[..]
I wish you all the luck of the world
je moet /test01 voor het ip adres zetten.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:07 schreef naatje_1 het volgende:
Weten jullie zeker dat teststreams ed poort 80 zijn enzo?
Deze server is niet gecrasht, de oude wel, om de haverklap.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:06 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je bent verkeerd geïnformeerd. Déze stream crasht juist.
hoe luister je die test stream eigenlijkquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:07 schreef naatje_1 het volgende:
Weten jullie zeker dat teststreams ed poort 80 zijn enzo?
There steht a deutschen lul in my way, i push him aufzij but he gehts not awayquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:07 schreef trolololo het volgende:
[..]
Thenk joe wel, maar het is toch niet so diffikult
neequote:
voor?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:08 schreef Oceanview het volgende:
[..]
je moet /test01 voor het ip adres zetten.
als je wilt luisteren, of ook als je wilt draaien?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:08 schreef Oceanview het volgende:
[..]
je moet /test01 voor het ip adres zetten.
I wisj you very veul plezier wif your fokfriends and tot vanavond ofzeau.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:08 schreef sharr het volgende:
[..]
There steht a deutschen lul in my way, i push him aufzij but he gehts not away
achter bedoel ikquote:
Als je wilt draaien als testerquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:09 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
als je wilt luisteren, of ook als je wilt draaien?
I wish joe the same, bis tonightquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:09 schreef trolololo het volgende:
[..]
I wisj you very veul plezier wif your fokfriends and tot vanavond ofzeau.Trolololo
ik heb SAM daar staat het weer apartquote:
ip.ip.ip.ip/test01quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:09 schreef Oceanview het volgende:
[..]
achter bedoel ik
[..]
Als je wilt draaien als tester
Niet zo boos doen johquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:10 schreef Snuf. het volgende:
STERVENDE HOREN KK KACHEL DE HETSET DOET HET NIET NU IS MIJN INTRO NIET COOL
SAM ga ik straks voor je uitzoekenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:10 schreef dragems het volgende:
[..]
ik heb SAM daar staat het weer apart
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:10 schreef Snuf. het volgende:
OKE DEZEE UITZENDING EFFE ZONDER HETSET TOT IK HET FIKS
ik moet over 50 minquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:10 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
SAM ga ik straks voor je uitzoeken
Mensen please geef het wat tijd allemaal!
Keiluekquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[ afbeelding ]
Is het geen schattig flatje
Jaquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[ afbeelding ]
Groot genoeg voor een enorme FOK! meetquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[ afbeelding ]
CAPS LOCK CRUISE CONTROL FOR COOL!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:11 schreef Snuf. het volgende:
OKE BOYS IK DENK DAT DIE HETSET HET DOET EFFE TESTEN STRAKS NA DIT NUMMER
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:12 schreef ThaTim het volgende:
[..]
CAPS LOCK CRUISE CONTROL FOR COOL!
ja ik slaap we in de grote slaapkamerquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:12 schreef trolololo het volgende:
[..]
Groot genoeg voor een enorme FOK! meet
zeker lekker grote huiskamerquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[ afbeelding ]
Niet ik slaap met geefbare chicks op die kamerquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:12 schreef dragems het volgende:
[..]
ja ik slaap we in de grote slaapkamer
ga jij maar in de kleine slaapkamer met sharrquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:13 schreef trolololo het volgende:
[..]
Niet ik slaap met geefbare chicks op die kamer
welk nummer ik hoor weer eens niksquote:
Daar slaap ikquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:12 schreef dragems het volgende:
[..]
ja ik slaap we in de grote slaapkamer
als je link hebtquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:15 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Wie wil voor mij luisteren op de teststream?
ja daaromquote:
ik kom zelf ook niet in de test streamquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:16 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
[..]
Geen idee, wat de link is
ja ik doe het nuquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:16 schreef naatje_1 het volgende:
hebben jullie al uitgevonden hoe je met vdj kan draaien?
waarschijnlijk omdat daar nog geen tijd voor wasquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:16 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Jongens waarom is de site nog niet aangepast op de nieuwe server?
Het mooie is dat hij lekkere lau zegtquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:17 schreef sharr het volgende:
Lau lau lelijke Lau
Heb je geen geld verkoop je vrouw?
Zie OP, daar staat de WIKI en daar is alles al aangepast!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:16 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Jongens waarom is de site nog niet aangepast op de nieuwe server?
Wie verzint het dan om op nieuwe servers te gaan draaien zonder dat eerst aan te passen op de sitequote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:17 schreef dragems het volgende:
[..]
waarschijnlijk omdat daar nog geen tijd voor was
ja printscreenquote:
Kan me geen ruk schelen, als mensen op de site komen horen ze nietsquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:17 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Zie OP, daar staat de WIKI en daar is alles al aangepast!
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:18 schreef sharr het volgende:
Dit muziekje klonk als Bassie en Adriaan ofzo?
#faal
Dimmen. Er wordt aan gewerkt. Oude server lag vanmiddag al op zijn gat en nog, als wij niet zo hard hadden gewerkt was er nu helemaal geen ONZ Radio.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:18 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
[..]
Kan me geen ruk schelen, als mensen op de site komen horen ze niets
Beter je best doen danquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:19 schreef Snuf. het volgende:
Sorry ik moet die nieuwe shit die koelkast net heeft geinstalled onder de knie krijgen..
Oh ok dat wist ik niet, maar vind het zo stom nou dat mensen niets meer horen op de site, er is toch wel iemand die dat snel kan aanpassen voor ons op fokquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:19 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dimmen. Er wordt aan gewerkt. Oude server lag vanmiddag al op zijn gat en nog, als wij niet zo hard hadden gewerkt was er nu helemaal geen ONZ Radio.
Ja paul, wij zijn er ook niet blij mee. Leuk ook dat WH zich niet laat zien en als enige de stream beheert.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:18 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
[..]
Kan me geen ruk schelen, als mensen op de site komen horen ze niets
Wordt nu ook gedaan.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:19 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
[..]
Oh ok dat wist ik niet, maar vind het zo stom nou dat mensen niets meer horen op de site, er is toch wel iemand die dat snel kan aanpassen voor ons op fok
o god jij ook hierquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:20 schreef Lama443 het volgende:
Wooooooh ZZ-top!!!!
Deze DJ weet wat muziek is
Daar komt straks een tutorial voor op de wiki. Nu niet meer vragen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:20 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Wie kan mij helpen met sam broadcaster?
Niet meerquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:23 schreef Oceanview het volgende:
Snuf jij zat toch 20m van de router vandaan zei je ofzo?
DIT!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:22 schreef Swomp het volgende:
wtf horen jullie dat ook steeds, net alsof hij doorspoelt en keiharde hoge piepjes enzodit is slecht voor m'n oren
![]()
oja dit nummer, dat ene deuntje is net van KRO kindertijd intro
Foutje in icecast, ook daar wordt nog aan gewerkt.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:22 schreef Swomp het volgende:
wtf horen jullie dat ook steeds, net alsof hij doorspoelt en keiharde hoge piepjes enzodit is slecht voor m'n oren
![]()
Ja hier ook last vanquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:22 schreef Swomp het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:22 schreef Zokunen het volgende:
Hmm kan niet connecten, ook niet op luister.onz-radio.nl
Waarom trouwens .ogg? en 128 kbps?
Jij verstaat wat precies onder functioneel naakt?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:24 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Sharr hoe sta jij tegenover functioneel naakt?
Als je het dan beter doet vind ik het bestquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:24 schreef Snuf. het volgende:
Eindelijk gvd wat een drama vanvond ik hoop binnenkort op een herkansing
We werken er met man en macht aan, maar dit was van jou uit.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:24 schreef Snuf. het volgende:
Eindelijk gvd wat een drama vanvond ik hoop binnenkort op een herkansing
naakt met een Functie?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:25 schreef sharr het volgende:
[..]
Jij verstaat wat precies onder functioneel naakt?
Je hebt helemala gelijk hoor! Ik geef ook niemand de schuld behalve mezelfquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:25 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
We werken er met man en macht aan, maar dit was van jou uit.
altijd handig om te wetenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:26 schreef sharr het volgende:
[..]
Indien het een goede functie betreft
Jelle V & J Kingquote:
Hooiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
Kan het me voorstellenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:27 schreef Graseter het volgende:
[..]
Raar ventje, hij wordt nu gepest op school.
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:27 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hooi![]()
En Sharr, wat vind jij nou van functioneel naakt?Ik vind het wel functioneelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:27 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hooi![]()
En Sharr, wat vind jij nou van functioneel naakt?Nou Nou Nou, Lange tenen, MerelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's not about changing the world. It's about doing our best to leave the world the way it is. It's about respecting the will of others and believing in your own...
Doe dan Het beginquote:
hij draaide het begin tot het einde hoorquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:28 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Doe dan Het begin!!
Die is beter!!! Veeeeeul beter!
Het was een grapjequote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:28 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Nou Nou Nou, Lange tenen, Merel
Al acht zingt hij, en daar moet jaar achter.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:28 schreef Swomp het volgende:
zingt hij nu steeds iets van Allah ?lijkt wel turks wat hij zingt
Ya, stop die Hoi maar lekker egerns waar de zon niet schijntquote:
Ohquote:
Gemeenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:29 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Ya, stop die Hoi maar lekker egerns waar de zon niet schijnt
Alsnog niet liefquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:29 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Oh, negeer mijn vorige post dan maar
nieuwe encoder -> ogg maar ik ga over een half uur live met sam kijken of hij het doetquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:20 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Wie kan mij helpen met sam broadcaster?
Gaat um kope danquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:31 schreef Snuf. het volgende:
Ik haat dat ik geen mic heb
althans ik heb hem wel maar hij doet het nu niet
Oh, gaan we dit spelletje spelenquote:
als het goed is welquote:
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:32 schreef Huppelmuts het volgende:
weten jullie al dat ik een huisje heb?
Hier is niks mis meequote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:32 schreef mc-Piel het volgende:
Is huppel er trouwens nog?
Lekker gekotst om de TT?
Jaquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:32 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Oh, gaan we dit spelletje spelen
mij schuld aan praten zodat ik dan weer extra lief moet doen
of je vanavond moet masseren..., Nou voor deze ene keer dan, maar volgende keer kom je er niet zo makkelijk van af
Het is geslijm als het aan huppel licht!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |