lees jij de link in de op isquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:18 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Is toch waar?
[..]
iTunes ondersteunt geen .ogg VLC dus
Ik plaats geen reacties met "vol"quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:19 schreef Graseter het volgende:
[..]
Als we het over de duivel hebben.
Je kunt er niet samen in he.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:20 schreef Snuf. het volgende:
Oceanview had ik heb wel SERVER ANSWERERD maar ook Broadcast Error
Als Server Answered er onder staat is het goed dat komt omdat ik er nu opzitquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:20 schreef Snuf. het volgende:
Oceanview had ik heb wel SERVER ANSWERERD maar ook Broadcast Error
Ja en wordt aan gewerkt, lees die topics eens.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:20 schreef JApieman het volgende:
Loopt ie bij jullie ook wel eens vast?
werk jij met sam of Vdj?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:20 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Als Server Answered er onder staat is het goed dat komt omdat ik er nu opzit
Sorry, maar meestal veranderd hij niet. Dus heb ik geen zin om elke keer het topic door te lezenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:20 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ja en wordt aan gewerkt, lees die topics eens.
ik probeer alsnog die itunes aan de praat te krijgen, maar het zit een beetje tegen, ik heb dat mapje gekopieerd en geplakt in quicktime zoals aangegeven staat in installreadme, maar hij doet neits..quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:20 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ja en wordt aan gewerkt, lees die topics eens.
En wat is er mis met waar je nu woont?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:21 schreef Huppelmuts het volgende:
Okay dus ik was vanmiddag druk op zoek naar woningen in de particuliere sector. Inmiddels was ik al gedegradeerd tot stacaravans (kampers FTW) en bijna overal stond dat ik mijn kind of mijn hond of beiden niet mee mocht nemen.
Ik zag het al even niet meer zitten maar ging toch kijken op de site van de woningbouw. Voornamelijk om vooral weer even zonder te kijken gewoon overal op te reageren, dat doe ik al maanden dus.
Nadat ik was ingelogd zag ik een grote button in beeld: ER IS U EEN WONING AANGEBODEN!
Ik dacht in eerste instantie dat het reclame was, maar toch gedrukt.
Toen bleek dat er ook al een brief op de mat lag van de woningbouw.
Ik moet dus voor 27 januari met allerlei papieren naar de woningbouw en dan zou ik 3 februari de sleutel al kunnen hebben![]()
Het gaat om een klein flatje, 2 slaapkamers, redelijk groot balkon, in de achterstandsbuurt van Emmen![]()
BUT I DON'T CARE!!
Housewarming zal vast nog wel volgen, geen idee wanneer tho en niet teveel mensen aub. Zo groot zijn die woningen niet
Wat tofquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:21 schreef Huppelmuts het volgende:
Okay dus ik was vanmiddag druk op zoek naar woningen in de particuliere sector. Inmiddels was ik al gedegradeerd tot stacaravans (kampers FTW) en bijna overal stond dat ik mijn kind of mijn hond of beiden niet mee mocht nemen.
Ik zag het al even niet meer zitten maar ging toch kijken op de site van de woningbouw. Voornamelijk om vooral weer even zonder te kijken gewoon overal op te reageren, dat doe ik al maanden dus.
Nadat ik was ingelogd zag ik een grote button in beeld: ER IS U EEN WONING AANGEBODEN!
Ik moet dus voor 27 januari met allerlei papieren naar de woningbouw en dan zou ik 3 februari de sleutel al kunnen hebben![]()
Het gaat om een klein flatje, 2 slaapkamers, redelijk groot balkon, in de achterstandsbuurt van Emmen![]()
BUT I DON'T CARE!!
Housewarming zal vast nog wel volgen, geen idee wanneer tho en niet teveel mensen aub. Zo groot zijn die woningen niet
Ik ben blij voor jequote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:21 schreef Huppelmuts het volgende:
BUT I DON'T CARE!!
snuf, broertje, wat ga je draaien a mattie?quote:
Ik lurk overal heul veulquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pedicabo ego vos et irrumabo.
Ik heb het zelf getest en het wil idd nog niet, ik zoek een betere oplossing.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:21 schreef Driepink het volgende:
[..]
ik probeer alsnog die itunes aan de praat te krijgen, maar het zit een beetje tegen, ik heb dat mapje gekopieerd en geplakt in quicktime zoals aangegeven staat in installreadme, maar hij doet neits..
welke vd zoveel bestanden moet ik hebben enig idee?
d'r ex woont er ookquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:22 schreef Oceanview het volgende:
[..]
En wat is er mis met waar je nu woont?
Vanalles man, van kale kano tot herman brood en tot Dire Straits en tot haatmeneerquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:22 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
snuf, broertje, wat ga je draaien a mattie?
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:21 schreef Huppelmuts het volgende:
BUT I DON'T CARE!!
Dire Straits.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:23 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Vanalles man, van kale kano tot herman brood en tot Dire Straits en tot haatmeneer
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:22 schreef trolololo het volgende:
[..]
Ik lurk overal heul veulLaatste voyeur(s)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
JApieman
trolololo
trolololo
trolololo
Anonieme_Fokker
s0ul1991
trolololo
trolololo
sharr
trolololo
En dat is al de hele middag zo, alleen zijn de namen die ertussen staan telkens anders
Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:21 schreef Huppelmuts het volgende:
BUT I DON'T CARE!!
Ik sta er ook bijquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:23 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Laatste voyeur(s)
JApieman
trolololo
trolololo
trolololo
Anonieme_Fokker
s0ul1991
trolololo
trolololo
sharr
trolololo
En dat is al de hele middag zo, alleen zijn de namen die ertussen staan telkens anders
Weet ik, ik heb net geklikt toen je zei dat trololo zoveel lurktequote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:24 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ja, je was de laatste lurker op mn fobo
Als de muziek stoptquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:24 schreef Snuf. het volgende:
Oceanview hoe weet ik dat jij van de stream afbent?
Als ik zonder muziek de jingle afspeelquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:24 schreef Snuf. het volgende:
Oceanview hoe weet ik dat jij van de stream afbent?
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:24 schreef JApieman het volgende:
[..]
Weet ik, ik heb net geklikt toen je zei dat trololo zoveel lurkte
ja maar ik kom niet in de stream ofzo mattie mijn mekboek haat mijquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:24 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Als ik zonder muziek de jingle afspeel
omgquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:21 schreef Huppelmuts het volgende:
BUT I DON'T CARE!!
Dat komt omdat ik er nu op zit vriend.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:24 schreef Snuf. het volgende:
[..]
ja maar ik kom niet in de stream ofzo mattie mijn mekboek haat mij
o het klopt dus dat het nu stil is sorry ik ben niet zo slimquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:24 schreef Snuf. het volgende:
[..]
ja maar ik kom niet in de stream ofzo mattie mijn mekboek haat mij
Hier sta ik ook al bijquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:24 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Het_Fenomeen
JApieman
trolololo
trolololo
trolololo
Anonieme_Fokker
s0ul1991
trolololo
trolololo
sharr
Helemaal nietquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:24 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Het_Fenomeen
JApieman
trolololo
trolololo
trolololo
Anonieme_Fokker
s0ul1991
trolololo
trolololo
sharr
Ik reserveer bij deze alvast het toilet om te slapenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:21 schreef Huppelmuts het volgende:
BUT I DON'T CARE!!
Ja echt hequote:
Deal!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik reserveer bij deze alvast het toilet om te slapen
Hahaquote:
Jaa, ik kan het me voorstellenquote:
ja wtf dit is niet te doen ... dan luister ik me eigen muziek wel ...quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:25 schreef Swomp het volgende:
lagt die muziek bij jullie ook ?![]()
Nu hoor ik zelfs helemaal niets meer voor een paar seconden ...
ja echt ik hoop dat alles goedkomt en betere tijden voor jullie aanbreken.. En dan hup alles op de rails en ze leefden nog lang en gelukkigquote:
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:25 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Helemaal niet
voyeur(s) sharr
sharr
sharr
sharr
sharr
sharr
sharr
sharr
sharr
sharr
ze zijn er mee bezig manquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:26 schreef Swomp het volgende:
[..]
ja wtf dit is niet te doen ... dan luister ik me eigen muziek wel ...
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:27 schreef sharr het volgende:
Moeder roept ineens heel hard spontaan door de kamer heen: "Waar is mijn doos?!"
Moeder roept ineens heel hard spontaan door de kamer heen: "Waar is mijn doos?!"
Als je nog hulp nodig hebt met schilderen of wat dan ook, je hebt mijn nr dus call me!quote:
Itunesquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:27 schreef Driepink het volgende:
[..]
ze zijn er mee bezig man
probeer anders de itunes stream en alles weer werkend te krijgen!
dan help je ook nog een paar mensen!
Oow nice is datquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:28 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nee die je nu hoort, die hoor je zolang er niemand is ingelogd
zeik dan nietquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:28 schreef Swomp het volgende:
[..]
Itunes:') , die troep ga ik niet op mijn laptop zetten ___!
ik kom er niet in?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:28 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hip wachtmelodietje wel. Beter ook dan de vorige als je het mij vraagtquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:28 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
veul beter zo!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:28 schreef 92Merel het volgende:
Mooi afgestemd
Laatste voyeur(s)
trolololo
trolololo
trolololo
Het_Fenomeen
Het_Fenomeen
Het_Fenomeen
Het_Fenomeen
JApieman
JApieman
JApieman
Ik heb het idee dat ik een slecht spelletje aan het spelen benquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:28 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hip wachtmelodietje wel. Beter ook dan de vorige als je het mij vraagt
Binnenkort niet meer..quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:28 schreef 92Merel het volgende:
Mooi afgestemd
Laatste voyeur(s)
trolololo
trolololo
trolololo
Het_Fenomeen
Het_Fenomeen
Het_Fenomeen
Het_Fenomeen
JApieman
JApieman
JApieman
Ik had wat gepostquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:29 schreef trolololo het volgende:
[..]
Binnenkort niet meer..
Ik krijg heul weinig posts in mijn fobo.![]()
Doe er wat aan!
heb je teamviewer?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:29 schreef Snuf. het volgende:
[..]
ja hoor er staat
BROADCAST ERROR
SERVER ANSWERED:
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:29 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ik een slecht spelletje aan het spelen ben
KUT GVD IK HEB ALLE INSTELLINGEN PRIMA STAANKUTquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:29 schreef Oceanview het volgende:
Snuf ik kom er wel gewoon in, je ehbt iets fout
Je vriendje?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:31 schreef sharr het volgende:
Mensen die me negeren op msn. Doe er wat aan
Wie is pierejan?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:31 schreef Driepink het volgende:
ik had vorige keer zelfs een fobo iets van pierenjan, ik voelde me toch echt pro
Jaquote:
IK OOK!!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik word hyper van deze geluidjes
Bliepjes?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
dit noem ik geen muziek.. dit zijn geluidjes
quote:
Je nieuwsquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
IK OOK!!
Of het is van mn goede nieuws
denk het 2equote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
IK OOK!!
Of het is van mn goede nieuws
Jij ging toch op het balkon hangen?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:32 schreef Driepink het volgende:
[..]
denk het 2e
mocht ik de meterkast nog gebruiken ? als het toilet toch al bezet is om knockout in te gaan
ja maar als degene die me beethoud knockout gaatquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij ging toch op het balkon hangen?
Ach ik zit maximaal 3 hoogquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:35 schreef Driepink het volgende:
[..]
ja maar als degene die me beethoud knockout gaatniet zo fijn dan..
Ik ben zo blij hequote:
Ik ook voor jouquote:
QFT.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:38 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Oh, HTC! wat kan je er toch verliefd op worden
Je hebt wel eens gepost dat je bij Snuf. in de klas zit, en dat en afro is niet zo moeilijk te combinerenquote:
gooi hem er uit danquote:
HTCquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:38 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Oh, HTC! wat kan je er toch verliefd op worden
Dan kan het alleen maar goed aflopenquote:
zoekemquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
aaaargh mijn sigaretten zijn verdwenen
Goedzo, ik zou stoppen als ik jou wasquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Dat is pijnlijkquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik zou de mama van Sharr verdenkenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
hele toffe celefoonquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:40 schreef JApieman het volgende:
Zonder te googlen, waar staat HTC voor?
thailandquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:40 schreef JApieman het volgende:
ik heb geen flauw ideequote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:40 schreef JApieman het volgende:
high tech company?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:40 schreef JApieman het volgende:
Dit ja, kijk is achter de eieren?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:40 schreef trolololo het volgende:
[..]
Ik zou de mama van Sharr verdenken
HTC Corporation, voorheen bekend als High Tech Computer Corporation, is een Taiwanese producent van smartphones die draaien op Windows Mobile en Google Android.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:40 schreef JApieman het volgende:
HJquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:41 schreef Huppelmuts het volgende:
Grolsch voor iedereen!!!
En voor Ez ga ik snel een HJ halen
Andriodquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:41 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
HTC Corporation, voorheen bekend als High Tech Computer Corporation, is een Taiwanese producent van smartphones die draaien op Windows Mobile en Google Android.
Aldus http://nl.wikipedia.org/wiki/HTC_Corporation
quote:
Dat kloptquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:42 schreef 92Merel het volgende:
Klopt het dat ik nog steeds dat bliepmuziekje hoor?
lol bijna goed gegoktquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:41 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
HTC Corporation, voorheen bekend als High Tech Computer Corporation, is een Taiwanese producent van smartphones die draaien op Windows Mobile en Google Android.
Aldus http://nl.wikipedia.org/wiki/HTC_Corporation
moet je maar geen kind nemenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:42 schreef sharr het volgende:
Godver wat is het erg als je kind doodgaat
Desirequote:
Beste combi mogelijk.quote:
nee HTC Corporationquote:
AF!!quote:
Ik zie hetquote:
Beste telefoon die er is!quote:
Wat doet die anonieme fokker daarquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:43 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik zie het![]()
trolololo
trolololo
trolololo
trolololo
trolololo
Anonieme_Fokker
trolololo
trolololo
trolololo
trolololo
Wat jij kan kan ik ookquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:44 schreef trolololo het volgende:
[..]
Wat doet die anonieme fokker daar
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:44 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
kut aziaten, ze hebben geen stijl dus dan moeten ze maar de westerse modelen namaken
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:44 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
kut aziaten, ze hebben geen stijl dus dan moeten ze maar de westerse modelen namaken
denk utquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:44 schreef dragems het volgende:
ben ik de enige zonder muziek??????????????????????????
Ik las ergens dat het iemand was die zijn account anonieme_fokker had genoemd, en als er dus een niet ingelogd iemand in je fobo kijkt, wordt dat automatisch gelinkt aan AF ofzoquote:
Het is gewoon zo, je bent een man van argumenten jij!quote:
ik hoef mensen niet te overtuigen, alleen ik ken de waarheidquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:46 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Het is gewoon zo, je bent een man van argumenten jij!
jij bent hier best zielig dat je je daar druk om kan makenquote:
hehe, zit jij nog steeds in VWO 6 zoals je in dat ene topic beweerde?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:38 schreef Koopa_Troopa het volgende:
[..]
Je hebt wel eens gepost dat je bij Snuf. in de klas zit, en dat en afro is niet zo moeilijk te combineren
neee High Tech Computer Corporationquote:
gratz!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:48 schreef trolololo het volgende:
MIJN 10.000e POST!!!!!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:47 schreef Driepink het volgende:
ik ga lekker een filmpie kijken, ajuu paraplu !voor iedereen behalve sharr
![]()
Voor de andere Fok!kers welquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:47 schreef Afroman het volgende:
[..]
hehe, zit jij nog steeds in VWO 6 zoals je in dat ene topic beweerde?
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:48 schreef trolololo het volgende:
MIJN 10.000e POST!!!!!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geen Sharr meer?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:48 schreef trolololo het volgende:
MIJN 10.000e POST!!!!!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
MIJN 10.000e POST!!!!!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zag nog een Laura Dekker boek ergens, ik wou 'm voor je kopenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:48 schreef trolololo het volgende:
MIJN 10.000e POST!!!!!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
MIJN 10.000e POST!!!!!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn 10.000e post was mooierquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:48 schreef trolololo het volgende:
MIJN 10.000e POST!!!!!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bestaan er boeken oveRquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:48 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik zag nog een Laura Dekker boek ergens, ik wou 'm voor je kopen
that's mequote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:48 schreef JApieman het volgende:
[..]
Jij was toch die natuurkundeboy?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |