quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:24 schreef JApieman het volgende:
[..]
Weet ik, ik heb net geklikt toen je zei dat trololo zoveel lurkte
ja maar ik kom niet in de stream ofzo mattie mijn mekboek haat mijquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:24 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Als ik zonder muziek de jingle afspeel
omgquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:21 schreef Huppelmuts het volgende:
Okay dus ik was vanmiddag druk op zoek naar woningen in de particuliere sector. Inmiddels was ik al gedegradeerd tot stacaravans (kampers FTW) en bijna overal stond dat ik mijn kind of mijn hond of beiden niet mee mocht nemen.
Ik zag het al even niet meer zitten maar ging toch kijken op de site van de woningbouw. Voornamelijk om vooral weer even zonder te kijken gewoon overal op te reageren, dat doe ik al maanden dus.
Nadat ik was ingelogd zag ik een grote button in beeld: ER IS U EEN WONING AANGEBODEN!
Ik dacht in eerste instantie dat het reclame was, maar toch gedrukt.
Toen bleek dat er ook al een brief op de mat lag van de woningbouw.
Ik moet dus voor 27 januari met allerlei papieren naar de woningbouw en dan zou ik 3 februari de sleutel al kunnen hebben![]()
Het gaat om een klein flatje, 2 slaapkamers, redelijk groot balkon, in de achterstandsbuurt van Emmen![]()
BUT I DON'T CARE!!
Housewarming zal vast nog wel volgen, geen idee wanneer tho en niet teveel mensen aub. Zo groot zijn die woningen niet
Dat komt omdat ik er nu op zit vriend.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:24 schreef Snuf. het volgende:
[..]
ja maar ik kom niet in de stream ofzo mattie mijn mekboek haat mij
o het klopt dus dat het nu stil is sorry ik ben niet zo slimquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:24 schreef Snuf. het volgende:
[..]
ja maar ik kom niet in de stream ofzo mattie mijn mekboek haat mij
Hier sta ik ook al bijquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:24 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Het_Fenomeen
JApieman
trolololo
trolololo
trolololo
Anonieme_Fokker
s0ul1991
trolololo
trolololo
sharr
Helemaal nietquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:24 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Het_Fenomeen
JApieman
trolololo
trolololo
trolololo
Anonieme_Fokker
s0ul1991
trolololo
trolololo
sharr
Ik reserveer bij deze alvast het toilet om te slapenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:21 schreef Huppelmuts het volgende:
Okay dus ik was vanmiddag druk op zoek naar woningen in de particuliere sector. Inmiddels was ik al gedegradeerd tot stacaravans (kampers FTW) en bijna overal stond dat ik mijn kind of mijn hond of beiden niet mee mocht nemen.
Ik zag het al even niet meer zitten maar ging toch kijken op de site van de woningbouw. Voornamelijk om vooral weer even zonder te kijken gewoon overal op te reageren, dat doe ik al maanden dus.
Nadat ik was ingelogd zag ik een grote button in beeld: ER IS U EEN WONING AANGEBODEN!
Ik dacht in eerste instantie dat het reclame was, maar toch gedrukt.
Toen bleek dat er ook al een brief op de mat lag van de woningbouw.
Ik moet dus voor 27 januari met allerlei papieren naar de woningbouw en dan zou ik 3 februari de sleutel al kunnen hebben![]()
Het gaat om een klein flatje, 2 slaapkamers, redelijk groot balkon, in de achterstandsbuurt van Emmen![]()
BUT I DON'T CARE!!
Housewarming zal vast nog wel volgen, geen idee wanneer tho en niet teveel mensen aub. Zo groot zijn die woningen niet
Ja echt hequote:
Deal!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik reserveer bij deze alvast het toilet om te slapen
Hahaquote:
Jaa, ik kan het me voorstellenquote:
ja wtf dit is niet te doen ... dan luister ik me eigen muziek wel ...quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:25 schreef Swomp het volgende:
lagt die muziek bij jullie ook ?![]()
Nu hoor ik zelfs helemaal niets meer voor een paar seconden ...
ja echt ik hoop dat alles goedkomt en betere tijden voor jullie aanbreken.. En dan hup alles op de rails en ze leefden nog lang en gelukkigquote:
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:25 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Helemaal niet
voyeur(s) sharr
sharr
sharr
sharr
sharr
sharr
sharr
sharr
sharr